4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
míša mýval 27.2.2007 13:16

máš tam chybu

Kapoun už není kohout

Drakobijce 27.2.2007 13:14

Vazena pani poslankyne,

To, co nam tu vypravite jsou trapne kecy politika, ktery se snazi (diky trivialnim argumentum) zisakt body of obecneho volice. Napriklad - pokud by se CEZ prodal strategickemu investorovi, riziko, ze bude ovladano ruskym kapitalem by bylo nepomerne vetsi, nez pokud se - postupne - rozpusti pres burzu. Nechapu, jak dama, ktera nam tu vypravela o kapitalismu, se ted najednou zahledela do statniho vlastnictvi. Stat je nejhorsi (nejmene efektivni) podnikatel, jak se doufam shodneme. Nechapu tedy, proc ho najednou tolik branite.

Jen tak mimochodem - v USA jsou vsechny (vetsina) techto spolecnosti soukroma a pokud bych se divil proc Bud nepatri statu, ale soukromenikum, asi by me zavreli do blazince.

Ze se cena energii zvysuje a bude se dale zvysovat je patrne a vubec to nesouvisi s tim, jestli CEZ bude patrit statu, ci nikoli.

AAA 27.2.2007 13:08

Re: Budvar rozhodně zničit!

Ona otázka taky je, kdo jiný kromě amerického jmenovce by měl zájem. Přece jenom rozsáhlé známkoprávní spory současné i budoucí určite nejsou levná záležitost - a také otázka zda ten údajný báječný státní zisk z Budvaru je počítán po odečtení nákladů na ně.

tomfuk 27.2.2007 12:55

autorka má pravdu

Autorka má pravdu,ale polévka se může udělat ze slepice ,která nesnáší vejce ,která jen krákoře po dvoře.jednou na onom dvorku pak když ji majitel prodá na jiném dvorku,ale vejce od ní nikdy nikdo neviděl.K tomu,aby polévka byla silnější se může přidat kohout kapoun,to zůstane maso i pro psy.Úplný přepych by byl guláš z berana,který již nic nedělal jenom tak "ňuchal.to by zůstalo trochu jídla i pro sousedy.To by paní autorka určitě nejedla,ta její slepička bruselská zatím malá zlatá vajíčka ještě bude chvíli snášet.Naše babička říkala všeho do času.:-) 

trepka 27.2.2007 12:49

Re: Re: Co má stát vlastnit

doby kdy stát vlastnil všechno už tu byly, děkuji nechci. Nevím proč by měl stát vyrábět alkohol nebo elektřinu - na to má vládu a zákony aby reguloval podmínky na trhu, umožňoval konkurenci a sám neokrádal - nebo výsledky státního ČEZu - vydělaná miliarda Eur nehovoří jasně?

Jirka 27.2.2007 12:45

Re: Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

HOLBA   4EVER!!!!

takový Šerák přímo na Šeráku nemá chybu! 

Jogin z Bagin 27.2.2007 12:27

Re: Co má stát vlastnit

Stát má toto, stát nemá tohle, kdes na ty "pravdy" co stát má a nemá přišel? Kdo ti to nakukal a proč? Nezkusíš se třeba někdy zamyslet proč by stát nemohl vlastnit nějaké firmy, případně v nich mít nějaké významné majetkové účasti? Není to třeba jenom proto, že ty firmy někdo chce? A proto hlasitě huláká: "Stát nemůže vlastnit žádný podnik..."

mirek 27.2.2007 12:24

Má tah na branku, to se musí nechat. To je ale vše......

Tahle politička je důkazem, že při správné konstelaci stačí pár šikovných mediálních výstřelů a část publika je její. Která část to bude, to by si měl každý rozhodnout sám. Pro mne osobně je nepřijatelnou žonglérkou s fakty a polopravdami, v tomto článku se prezentuje málem jako socialisticko - komunistická agitátorka, vrcholem polopravd je tvrzení, že jsme mohli prodávat elektřinu. Z jakých zdrojů by se vzala energie na výrobu této komodity v tak mrňavém státě, včetně okolních středoevropských společností, které ČEZ ovládá ? Tahle horákyně není z pohádky, to nevyřeší.....:-D

MOON 27.2.2007 12:24

Účet za vodu

Bobo se po roce vrátila z Bruselu a čekal ji účet za vodu.Měla by se jít podívat i do krámů na ceny všeho ostatního ať má  co psát.Hezký den MOON

glos 27.2.2007 12:02

Re: Re: Ač nerad,musím s paní Bobo nic než souhlasit.

Tomu blábolu snad ani vy neběříte, že?8-o Aby se nevytvořil kolos Mital skupuje po celém světě ocelárny...

glos 27.2.2007 12:00

Re: Re: Re: Re: to nám bude hej, až všechno prodáme.

A tudíž můžeme ceny tech drahých léků šroubovat dále vzhůru!

Jaara 27.2.2007 11:56

Re: Re: Re: Ač nerad,musím s paní Bobo nic než souhlasit. kdo tomu

Plácáte nesmysly, cenu elekrřiny neřídí trh, ale regulátor. A že je elektřina u sousedů dražší? Absolutně jistě, ale relativně je mnohem levnější. No a jsme u toho, jistěže soukromá firma není charita a ceny udržuje na co možná nejvyšší hranici, ale když je tu jen firma jediná??????? Ty ostatní jsou s prominutím drbani, kteří cenu rozhodně neovlivní.

AAA 27.2.2007 11:54

Re: Re: Re: Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

Budvar nastěstí nepotřebuje zachraňovat před krachem. AERO - holt krásný příklad úsloví Kdo chce víc, nemá nic. Tomu se taky nedalo říkat prodej.

Cimbal 27.2.2007 11:42

Re: Re: Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

Lepší pozlacené prdnutí, než  AERO.

fren440 27.2.2007 11:40

Co má stát vlastnit

Stát nemůže vlastnic žádný podnik, kde daném odvětví je konrurence. Nevím proč pivovar by měl vlastnit. Stát má pouze zdaňovat podniky. Né žít z dividend. Podniky nejsou příručníá kasičky, které zmáčkonou, když je třeba.

Papouch 27.2.2007 11:40

Re: Re: Re: Proboha, už dost!

Co vodu ze studny? (postavene nacerno)

Marat 27.2.2007 11:32

Re: Změna

O vítěztví té Katky se zajímá jen velice málo lidi vě světě.A už vůbec né politici,kromě možná českých.Taková vítězství se zapomínají už druhý den.Takže co že udělala pro stát? Veliké převelíké to,nu víte co!

janoryna 27.2.2007 11:24

Re: Re: Ač nerad,musím s paní Bobo nic než souhlasit. kdo tomu

čezu bude konkurovat ? rakouský EON, co prodává nejdražší elektřinu v ČR (v jižních čecháach a jižní moravě). a ty ceny nejsou výmyslem čezu, ale důsledek neviditelné ruky trhu. v německu a rakousku je elktřina vo hodně dražší, tak jako správný hospodář prodávám za ceny, které je zákazník ochoten zaplatit. nevím proč by soukromá firma měla prodávat levnějc než je trhem přinucena. není přece charita, že důchodci se budou muset omezit. doplatky pro ně může třeba hradit člověk v tísni( a nemusí posílat peníze palestincům nebo čečencům).

Kubeš 27.2.2007 11:12

Skrz výprodej....

Po přečtení výše uvedeného článku mám obavu, že až uslyším slepici kvokat, tak se mi nechtěně vyjeví Bobošíková

AAA 27.2.2007 11:11

Re: Re: Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

Inu za cenu odpovídající předpokládané tržní ceně elektřiny vyrobené za zbytek doby předpokládáné životnosti proč ne. To by nebyl špatný kšeft :)

AAA 27.2.2007 11:08

Re: Re: Re: Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

A jak to s tim souvisí? Můžu se klidně ukájet tím, že vlastním podnik v ceně mnoha desítek miliard, ale ty miliardy nikdy neuvidím pokud ho neprodám. Já jsem taky teoretický milionář, neb vlastním panelákový byt na pražském sídlišti. Ale stejně musím chodit do práce :(

AAA 27.2.2007 11:05

Re: Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

Jo, jinak loňský hrubý zisk Budvaru je podle informací na webu necelých 500 miliónů. Tedy ne že bych jimi pohrdnul, ale z hlediska státního rozpočtu je to spíš pozlacené prdnutí než zlaté vejce.

František Vaške 27.2.2007 10:54

Kdo říká, že Budvar MUSÍ být privatizován, měl by být schopen říci proč.

To, že se v Budvaru vyrábí pivo, které je výborné a lze je podle chuti rozeznat od všech ostatních ( zpravidla znivelizovaných do stejných chutí a la McDonald ) na první doušek, se může jevit jako můj subjektivní názor a mnoho lidí s ním bude souhlasit a mnoho nikoli. Co je ale objektivní, to jsou čísla. Budvar je natolik hospodářsky úspěšný podnik co se zisku a exportu týče, že nemá v Česku konkurenta ( to se týká i Prazdroje ). Ne náhodou Budvar tak moc překáží Anheuser Bush(ovi) a ostatním ( světově ) největším výrobcům piva a ne náhodou by jej Anheuser chtěl koupit a nacpat do své značky Budweiser, což je jedno z nejhnusnějších piv ne-li na světě, tedy v Americe určitě ( také je jedno z nejlevnějších ). Takže argument, že privatizace bude znamenat zvýšení prosperity Budvaru, je naprostá kravina, protože Budvar n.p. dává v prosperitě těžce na frak všem pivovarům a.s. a s.r.o., co jich tady je.

Pro doplnění : Paní Bobošíková není moje favoritka a nejsem příznivcem vlastnictví státu.

Edis 27.2.2007 10:52

Re: Re: Re: Mimochodem, klenot českého pivovarnictví a české tradice,

A prodejní cena Budvaru? Nemůžeš hodnotit podnik podle zisku z jednoho roku....

Edis 27.2.2007 10:49

Re: Změna

Opravdu věcný komentář... Nepřeceňuj sportovní úspěchy!

I-Worm 27.2.2007 10:48

Re: Opět si říkám s V+W

víte, kolik lidí si před půl stoletím říkalo, jak byl ten Šekspír chytrej, když už tenkrát psal (v Hamletovi) o Beatles ?

I-Worm 27.2.2007 10:46

Re: Komunismus zažrán, kapitalismus zcela nepochopen

volení zástupci si přijdou na svý při prodeji, ti co budou zvoleni po nich dostanou zmrzlý lejno - vo tom to je! Nechcete prodat Temelín rakušákům ? Třeba by něco káplo...

Sch.glosátor 27.2.2007 10:43

Ne co po nás zbude, ale co pak až nebude co prodat ?

Zbývají soukromé majetky......

I-Worm 27.2.2007 10:43

Re: Re: Re: Re: to nám bude hej, až všechno prodáme.

Ano, ano, vzpomínám si, jak Klaus na začátku devadesátých let vysvětloval, jak je důležité, aby se ústavní činitelé a jejich rodinní příslušníci léčili v SANOPSU...

Jaara 27.2.2007 10:41

Re: Re: Re: to nám bude hej, až všechno prodáme.

Nuže zdravotnictví si přeci už dávno platíme, to jste si na výplatní pásce nevšiml? Pokud však budeme ze společného platit aspirin, paralen a spoustu dalších "korunových" léků, nemocniční stravu a celý pobyt tamtéž, pak logicky nezbývá na drahou léčbu pro vážně nemocné a právě tudy se musí ubírat reforma ve zdravotnictví. Otázka, zda je nemocnice privátní, či státní je v systému opravdu druhotná