19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
důchodce 10.2.2006 10:59

Proč????!!!

Domnívám se, že v současné době již nově vznikající strany s pravicovým zaměřením neuspějí. Rozdrobenost pravicového názorového spektra a někdy jehi vzájemná animozita nemá na jednotnost levice a její sounáležitost šanci. S tím máme již nějakou zkušenost. Bohužel "nejsou lidi". Po totální morální devastaci tohoto národa v období od okupace 1939, přes vítězný únor 1948, normalizaci po r.1969 až po rok 1989 nemůžeme dlouhodobě počítat s tím, že do politiky jdou většinou lidé morálně čistí se snahou něco opravdu udělat pro tuto zemi bez postraních úmyslů. A tak nezbývá, než se rozhodovat podle programů existujících stran a snažit se je dotlačit k plnění tohoto programu. A opět jsme u "jádra pudla". Chtějí lidé vůbec změnu? Chtějí vůbec tu,někdy bolestivou, svobodu? Většina lidí si zvykla, že se o vše musí postarat stát a mít klid bez starosti i když za cenu ztráty svobody o sobě rozhodovat. Raději ať stát vezme peníze těm, co je umí vydělat (předpokládám, že poctivě a na to by měl právě stát dohlédnout) a rozdělí je mezi ty, co to neumí a budeme se mít všichni stejně špatně ale stejně. Lidé si neuvědomují, že nejhorším hospodářem je stát. Neuvědomují si, že pokud umožníme chytrým a pracovitým lidem v rámci dobré legislativy bez buzerace a papírování možnost vyniknout v podnikání , vytáhnou tito na vyšší ekonomickou úroveň i Ty, kteří to neumí. Neuvědomují si, že stát (a to jsou ti politici, kteří jsou u moci) může neustále rozdělovat jen to, co z lidí nejdříve "stáhne". A je otázkou času, kdy tito lidé, kteří něco umí si řeknou dost a nechají se také zaměstnat "státem", který za vlády ČSSD bují a bují. A protože k volbám půjde zejména sjednocená levice, nemají drobné strany šanci. I v případě, že překročí tu 5%ní hranici, budou ochotny jít spolu s ODS? A když, tak jaké podmínky si budou klást?Je téměř módní kritizovat ODS, která je jedinou alternativou proti levici a smutné, že díky tomu možná na celé čáře zvítězí KSČSSD.
Róza 9.2.2006 17:39

Štěpánku, Štěpánku

O co se snažíte? Do smrti z Vás nic kloudného nevypadne, co tak zkusit pást barany.
strejda 7.2.2006 21:19

To je lepší

Je to snad první rozumné psaní páně Štěpánkovo. Dá se to číst  a případně s tím rozumně polemizovat. Dodal bych jen, že hlavní trumfy, i v případě účasti malých stran, bude mít vítěz voleb, pověřený sestavením vlády. Modrý nebo růžový. Chuť po prebendách v tuzemsku zlomila téměř každého, zlomí i malé strany. Souhlasím, že po volbách to tady bude velká sranda. Největší pak v tom, že se téměř nic, mimo fasády nezmění, ať vyhraje kdokoli.
Frantik 7.2.2006 21:53

Re: To je lepší

To nepsal Stepanek, to snad kazdemu dojde.
raptor 7.2.2006 22:11

Mýlíte se, Petr psát umí. :o ))

Frantik 7.2.2006 23:11

Re: Mýlíte se, Petr psát umí. :o ))

Ano, ovsem jeho schopnosti jsou nekde na urovni zaka ZS.
Sch. glosátor 7.2.2006 19:58

Ne. Efektivnější systém je většinový za současné redukce parlamentu na polovinu.

Zajišťující nadpoloviční parlamentní většinu. Protože jinak se rozumně vládnout nedá. Ono i beztak neustálé střídání slabých, rozuměj neschopných, vlád je na pováženou, protože jak tady před časem někdo moudrý poznamenal, délka hospodářského cyklu nekoresponduje s délkou volebního období. Otázka je, proč tomu tak je. Odpověď je jednoduchá, příčinou mizerných, třebaže leckdy přechodně mocných vlád, jsou slabí a neschopní občané.
strejda 7.2.2006 21:26

Re: Ne. Efektivnější systém je většinový za současné redukce parlamentu na polovinu.

Sch glosátore, občané jsou občané. Nikdy nejsou slabí, nebo neschopní. Jsou to jen občané. Stát je všech občanů a respektuje vůli většiny, vyjádřené podle přijatého demokratického systému. NIKDO, opravdu NIKDO by se nad občany neměl vyvyšovat.  To k té poslední větě. Otázka většinového, proporčního, nebo jiného volebního systému je na diskusi. Každá varianta má své klady a zápory. Ne každá silná vláda je štěstím pro občany. Zažili jsme to tu dost dlouho a tak máme dost co na přemýšlšní. Tady, jak kdo.
Pamětník I. 8.2.2006 11:04

Re: Ne. Efektivnější systém je většinový za současné redukce parlamentu na polovinu.

Váš životní politický omyl spočívá v názoru, že vláda vládne pro dobro lidu a proto se jí má vládnout pohodlně. Bóže, jak je tenhle nesmysl rozšířen spolu se starostí o levnost demokracie a vede logicky k autoritativní vládě resp. diktatuře.
Xaver X.X. 7.2.2006 16:07

Fuj to jsem se lekl, že v článku nebude PR-fandění Železnému....

Pamětník I. 7.2.2006 12:51

Kde jste modří ptáci?

Tak už jste po té štěpánkovštině zveřejněné na všech fórech konečně pochopili, že ODS změnila předvolební taktiku?
raptor 7.2.2006 13:22

Nikoli, nezměnila, první možný koaliční partner v pořadí jsou nadále lidovci;

jinak mně to přijde od Petra poměrně uvážlivě sepsaný, jen si nemyslím, že reálný. Nečekám víc než jednu novou parlamentní stranu. Wo co jako gou?
jakovy 7.2.2006 15:32

Re: Kde jste modří ptáci?

A co tu děláš Ty, rudý kokote?
Sch.glosátor 7.2.2006 20:01

Vítej, návštěvníče z Novinek !

Nechtěl bys se  tam zase vrátit ?
Pamětník I. 8.2.2006 10:54

Re: pro předchozí reakce

Že lidovci ODS nebudou jako partneři dost velcí je Topolánkovi známo už od předvánoc, proto kontaktuje ostatní pravici.
A vy dva následující sprosťáci, kdybyste tu byli déle, tak mne ze Psa znáte 10 let jako nemilitantního pravicového voliče a do roku 2002 pod pravým jménem.
Mikro 7.2.2006 12:28

CVVM volte neparlamentní strany

Já osobně firmě CVVM přezdívám Centrum pro VÝROBU veřejného mínění, ne výzkum. Výsledky jejich průzkumů tomu vždycky napovídají. A proto budu volit někoho jiného. Ti všichni, kteří jsou tam dnes nás tejně jenom okrádají.
Joska 7.2.2006 13:13

Re: CVVM volte neparlamentní strany

I já.
odborar 7.2.2006 10:39

No pokud to povede ODS a ostatní strany tak jak dosud tak více stran bude realitou...

 
Zkuste mě přesvědčit oč se ODS tak od ostatních liší?Vždyť jejich squeeze out byl zrovna takovou zlodějinou jako prodej IPB, či vyvlastnění pozemků pod průmyslovými zónami. V čem je ODS jiná? Do uplatrnění squeeze outu jsem byl jejich volič a teď?Zklamání,obrovské zklamání nad tím,že ačkoli na jednu stranu prohlašují, že soukromý majtek je jim svatý, kritizují ČSSD, jak vyvlastňují pozemky pod zónami, sami klidně provedou úpravu zákona v naprostém rozporu nejen z naší ústavou s Listinou práv a svobod čl.11, ale i v rozporu s Všeobecnou deklarací lidských práv,ke které se přihlásila ČR tuším v roce 49, kde porušuje čl 17 a čl.30.O to více je zarážející,že schválení zákona v českém provedení byla odůvodněna zavedením evropské směrnice 200425ES, která se zabývá nejen férovou cenou, ale i vyvlastněním pouze ve společnostech,kde lze určit tržní cenu, tedy pouze ve společnostech obchodovaných na kapitálovém trhu.Co je nejtrestuhodnější, že úprava obchodního zákona §183i až 183n byla u nás zavedena bez tzv.Sell outu- což je ochrana minoritních akcionářů při squeeze out. kupříkladu pokud minoritní akcionář není spokojen s nabídnutou cenou, u nás často zmanipulovaného znaleckého posudku, zvláště v neobchodovatelných společnostech, může se obrátit na soud, kde dokazovací povinnost nese majoritní vlastník.U nás je to přesně naopak. Nebo musí dostat tolik peněz,aby si mohl pořídit jinou investici v podobné hodnotě.O tom jsou evropské zákony.Přitom jak EK tak Evropský soudní dvůr varoval přistupující státy, aby nepřijímaly svou vlastní novelu do přijetí Evropské směrnice.ODS tak podvedla desetitisíce akcionářů, to byly její voliči,kterých se na dlouho dobu zřekla a kteří nyní budou hledat na politické scéně jinou alternativu. http://www.odborar.webzdarma.cz
Joska 7.2.2006 13:16

Re: No pokud to povede ODS a ostatní strany tak jak dosud tak více stran bude realitou...

ODS v podstatě nikdy nebyla tou pravou konzervativní stranou a hlavně nikdy se tak ve skutečnosti nechovala. Stačí porovnat Tchatcherovou a Klause.
solitér 7.2.2006 10:39

Pěkně

Pěkně vám to pane Štěpánku ve stranickém ústředí nadiktovali.A mohl by jste prozradit,zda články vaše,Doležala,Komárka a dalších jsou dílem jednotlivce či kolektivního orgánu?to správné načasování/vždy po zveřejnění preferencí/,ta neúprosná modrá logika,údernost,patolízalství...To prostě nemá chybu.Děkuji vám.Jste vítaným osvěžením politické žurnalistiky.I když poněkud komickým-tancujete tak,jak vám stranické božstvo píská.
Frantik 7.2.2006 10:46

Re: Pěkně

Proste mu rekli: tajtrliku, privrem ocko nad tvym pusobenim v RRTV, ale pod svym jmenem nam vydas to a to. Rekl bych, ze to neni uplne nerealne...
Frantik 7.2.2006 10:24

Neee, uz zase Stepanek!!!!!!

Stepanek si diky sve velmi vysoke yntelygency vsiml, ze jeho drivejsi proroctvi o drtive porazce Pablbka uz jaksi nejsou aplikovatelne a tak se v ramci ritolezectvi snazi pro sve oblibence vycucat z prstu jiny nakres, ktery je vsak stejnym paskvilem jako veskera Stepankova tvorba. A vite co nechapu? Proc se ten samy Stepankuv blivajz objevi jeden den na CM, druhy na Virtually a treti na NP. To je nechutne, cesky internet je zamoren Stepankovymi slinty. Fuj!
OBČAN XY 7.2.2006 9:41

ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

 ODS  logo velmi účelového galimatiáše V,Železného....Je dobré,že připoměl Klausovo přátelství s tímto rovněž manipulátorem českého myšlení.....V normální demokracii by si oba příliš neškrtli.....
Frantik 7.2.2006 10:32

Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

Zelezny, at je jakykoliv, skutecne neco dokazal a vazim si ho pro jeho schopnosti. Tajtrlik Stepanek je na uplne opacnem konci, to je ubozak, ktery v zivote nevytvoril zadne hodnoty, zato dokazal plno veci paradne podelat. Byt jim, radsi zalezu do kanalu nez abych psanim pitomosti dal provokoval verejnost a prezentoval svou bezmeznou blbost.
Mikro 7.2.2006 12:23

Re: Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

To máš pravdu, že něco dokázal. Udělat takovej kšeft, za kterej daňoví poplatníci vypláznou 10 milird, to chce opravdu talent :-((
Frantik 7.2.2006 12:53

Re: Re: Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

Omyl, to je prace statniho aparatu a mj. Stepanka. Tebe by jako obcana zajimalo, ze delas neco s rozporu s mezinarodnima umluvama, kdyz z pohledu ceskeho prava je vse v poradku a prislusne zodpovedne urady ti to odkejvou? Takze asi tak. No a dalsi otazkou je, nakolik byla arbitraz zmanipulovana. Vinikem neni Zelezny, ale smejdi, kteri i nadale ridi nas zivot.
Joska 7.2.2006 13:25

Re: Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

Ano máte pravdu, Železný je určitě vysoce inteligentní a schopný. To mne však vůbec  neuspokojuje, spíše znervozňuje. Zajímá mne jestli může být společnosti prospěšný a tam vidím samá negativa. Takže bohužel 00000
Frantik 7.2.2006 13:50

Re: Re: Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

Muze byt daleko prospesnejsi nez vetsina toho neschopneho hnoje, ktery je tam ted.
:-( 7.2.2006 15:37

Re: Re: Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

Takže ten Železný je pro společnost furt prospěšnější než Vy, není liž pravda. U Vás, bohužel - 6985 (bodou ze 100 možných).
Joska 7.2.2006 16:44

Re: Re: Re: Re: ŠTĚPÁNEK OČIVIDNĚ PŘIPÍCHL NA DRES

Zřejmě jste pane rád manipulován. To on Železný je v tom mistr a své stádo si vždy najde. Prospěšnější nemůže být zcela jistě, protože mne i Vás okradl o zatím 1000,-Kč. Jinak jako partner musí být také vynikající a "spolehlivý", že? To Vám asi ale tak nevadí. Hezky vypadá a mluví, že?