18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

POLITIKA: Se šibaly na krku

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F.VÍZEK 2.5.2007 9:12

Asi jste nepochopil, jste nepochopill, jste nepochopil...

Zdá se, že je vše v naprostém pořádku.  1)  Teď - skoro po roce - se jasně ukázalo, že tajná zpráva policejní zpráva pana Kubiceho nesnesla odklad už ani hodinu a musela urychleně do Poslanecké sněmovny.      2)  Parlamentní volby - které vypukly 4 dny poté - nemají s onou zprávou nic, ale opravdu nic společného. Nikdo: Kubice, Langer, Vidím, Topolánek ... si vůbec souvislost s volbami neuvědomili a kdo jim to bez důkazů přisuzuje, je nenávistný "rudoch".     3)  S únikem obsahu zprávy nemá nikdo z ODS nic společného, protože právě tato strana byla nejvíce poškozena. Členy ODS se to v ní jenom hemží, zatímco na vládní "socany" policie jaksi pozapomněla.     4)   Pan Langer se ničeho nedopustil. Musel se z místnosti neprodleně vzdálit do oné místnosti -  kam i císař pán chodí pěšky -  a potřeba šla tak rychle, že pokus ji na stole alespoň zavřít by se mu mohl zle vymstít.     Taková jsou - fakta. Jak prosté! 

F.VÍZEK 2.5.2007 9:10

Víte víc?

Zdá se, že víte víc než Eurostat a než Český statistický úřad...  Prosím, abyste propříště místo osobního ataku zaútočil věcně na obsah příspěvku, čili: abyste se dopustil myšlenky a nevěšel na autory "nálepky"...

clay 2.5.2007 9:10

Re: Petruško, vy nikdy nezklamete!

co je na komentáři špatně? Vy kafemlejnku

clay 2.5.2007 9:08

konečně novinář

který napravuje tu spoušť, kterou tu zanechaly první články o zprávě vyššího státního zastupitelství. Však se hned druhý den v rádiu jeho zástupci dosti rozhořčeně ohražovali vůči desinterpretaci zejména v novinových titulcích. Té se samožřejmě okamžitě bezostyšně chytili paroubkovci.

Wabi 2.5.2007 9:07

Petruško, vy nikdy nezklamete!

Nebejt levice a obzvláště komunistů, tak jste bez práce. Vaše páteční články v LN už můžete psát přes "kopírák". Stejnéj kafemlejnek jako Steigervald v JFH.;-(

Douša Josef 2.5.2007 9:05

Re: Nesneslo to odklad...

Jaká fakta Vízku? Co potvrzuje Vaše "fakta", že Langer nechal ofotit zprávu? Stokrát omletý a vysvětlený nesmysl, ale Vy jej budete omílat dál. Zpráva byla na internetu dřív, než šel Langer na záchod. Zpráva na internetu byla jiná, nebyly v ní poznámky, co měl Langer. V místnosti pro jednání s tajnými dokumenty nemají co dělat novináři. To jako senátor nevíte? Navíc ministr vnitra (jediný svědek) přihlíží focení? To by homuseli nechat zavřít. Vesecká chtěla odejít, když měla být čtena zpráva před novináři,protože ví, že by přihlížela trestnému činu. A Bublan přihlíží focení zprávy! Nenechte se vysmát! Tomu říkáte FAKTA? Ministr vnitra ví, že Langer nechá zprávu ofotit a přitom odposlouchávají Langera a berou výpisy Půl roku zpátky!!! Na co? Na to focení? Vždyť ministr vnitra přihlíží jako svědek! To nestačilo k obžalováníLangera? Šikovnou manipulací se může premiér a šéf strany před senátními a obecními volbami seznamovat s odposlechy vedoucích funkcionářů konkurenční strany! Proč se zajímají otelefonyLangera a Vidíma půl roku zpátky, když šetří, jak Langer nechal zprávu na stole?

Jste nechutný lhář a manipulátor,jako Vámi zbožňovaný Paroubek! Jak dlouho budete ještě přes jasné důkazy omílat kecy o Langerově záchodu?

Von 2.5.2007 9:04

Re: Re: Re: Názor

Ano, konečně je to tu zase - LOSNA nebo MAŽŇÁK? Což takle vypsat REFERENDUM s jednoduchou otákou - KDO je lepší? Anebo s ještě lepší otázkou - POTŘEBUJEME SOUČASNÉ POLITIKY?

Paul Sender 2.5.2007 9:03

Re: Re: "Co si nepamatuji, to se nestalo"

Omlouvám se : museli odsoudit. Holt, člověk by si měl to co napsal po sobě přečíst.

conqueror 2.5.2007 9:01

Re: Re: "Co si nepamatuji, to se nestalo"

Kedcáte, v policii volila ČSSD většina příslušníků. Proč zase(pokud jste opravdu Vízek z Jablonce) lžete?

Paul Sender 2.5.2007 9:00

Re: "Co si nepamatuji, to se nestalo"

Chci jenom podotknout, že po 8-letém období vlády ČSSD, - a že za těch 8 let udělala ČSSD nemálo chyb, by důvěryhodná pravicová strana musela vyhrát volby naprosto suverénně a Kubiceho zpráva by působila přesně naopak.

 Solidní pravicoví politici by Kubiceho postup můseli odsoudit.   

JC 2.5.2007 8:58

Co myslíte, jak by asi dopadl hrdina

z řad státních zástupců, soudců a policistů, který by dobrovolně přiznal jakési komisi kolegů, že pracoval v režii mafie?

Je snad málo příkladů ve světě, jak mafie nakládá se zrádci?

Nabízejí se 3 alternativy: buď  jako HRDINA (tj. časem by mu u příležitosti státního svátku byl pokládán věnec k pomníku a možná by o něm i natočili film). Nebo by celý zbytek života trávil se změněnou identitou jako PSANEC. Nebo by skončil za mřížemi coby VĚZEŇ (není přece až takový problém něco narafičit).  

xtl 2.5.2007 8:58

Spojení policie s politky

Spojení politiků s policií je zřejmé. Tzv. Kubiceho zprávu znal Topolánek dříve, než se se objevila před parlamentní komisí. K jejímu úniku na veřejnost došlo nepochybně rovněž dílem politiků, Langerova a Vidímova role nebyly objasněny a vyšetřování zameteno pod stůl. Rovněž je jasné, že načasované obvinění Paroubka z pedofilie čtyři dny před volbami mohlo výsledek voleb ovlivnit, i když si to právě nemyslím, protože český volič musel tuto špinavou hru snadno prohlédnout. Proto by bylo žádoucí, aby kromě obsahu této zprávy byly rovněž prošetřeny okolnosti jejího vzniku, to je především, kdo si tento druh zprávy objednal a kdo ji zaplatil.

conqueror 2.5.2007 8:53

Re: Re: loulo,

Jasně, když přijde k volbám pět starých zasloužilých členů strany tak strana vyhraje. Tak to bylo v tom vašem Přerově a Chomutově. Jinak tam na volby 90% voličů kašlalo. To se to pak vyhrává. Největší burani byli komunističtí premiérové-panáci. Topolánek je možná buran, ovšem Paroublb není o nic lepší, spíš horší. Jen vzpomeňte na jeho povolební projevy a trapné vzteky nad prošvihnutými volbami , ačkoli se na Moravě velmi a velmi snažili. Právě hlasy pro Paroubka byly hlasy buranů pro burana, víme? A to nemluvím o jeho vlastní neomalené prolhanosti, drzé mocichtivé rétorice a bolševickém srdci. A burani se srocují, jak se nám hezky sešli? Rath, Jandák, Škromach...mám pokračovat? ČSSD je koncentrát buranství a kdo tvrdí opak, tak o té mafiánské, mocichtivé straně neví nic. 

Douša Josef 2.5.2007 8:51

Re: Re: . . . něco, co neřekla!

Měla říct něco, co ještě není, že?

josef 2.5.2007 8:49

Re: Petruška zase šlápla vedle

Základním účelem Kubiceho zprávy bylo ovlivnění volebních výsledků, což se povedlo. Geniální taktika. Další debata nemá pro veřejnost smysl, snad se jen ptát, komu Kubiceho zpráva slouží, či sloužila.

Pravdou tedy  je, že:

.... Paní Šustrová tu hájí pozice dávno ztracené, a co je horší, hájí strašlivý propad už tak mizerné politické kultury.........tohle je, paní Šustrová, špína.......

Malý Aston 2.5.2007 8:46

Kdo krade z našich daní,má být zavřen!

Kubice sem,Kubice tam.Leváci řvou že on může za prohru ČSSD a nebýt Kubiceho,mohli tady s komouši pěkně vládnout na věčné časy.Je zájmem všech občanů aby tady zase vládla ta strana,která nás dostala do bídy?Včera jsme si je mohli prohlédnout,staříci a stařenky jak zpívají a ta soudružka herečka pěkně recitovala.To jsou oni se kterými Paroubek chtěl vyhrát a nevyhrál?Proti normální levicové politické straně nic nemám pokud to není sešlost starých komoušů z roku 1968 a kariéristů jako je Sobotka a Rath.Jen se divím,že si socani nechali vnutit tyto jedince do vedení,oni klidně mohou být v jakékoliv jiné politické straně a nikdo to nepozná.Naši komouši mohou zpívat,radovat se a Paroubek se s nimi může i oženit.Každý má možnost se podívat do Rakouska nebo Německa,neměli tam komouše a mají se hůře?Proč hájí socani své zloděje? Jim nevadí že kradli z našich daní?

F.VÍZEK 2.5.2007 8:43

Re: Re: Co je ale důležité?

A dopustit se MYŠLENKY - ne a ne ?  Opět po bolševicku: hrrr na autora místo na jeho názor?  Je mi Vás líto!

F.VÍZEK 2.5.2007 8:41

Re: "Co si nepamatuji, to se nestalo"

Jinými slovy: Policie musela přispěchat a OVLIVNIT volby, protože hrozilo vítězství ČSSD a Kubice by byl "na odpis".   Jinak si Váš příspěvek nedokážu vysvětlit.   Potom ale otázky stojí takto:  Kde je demokracie ?  Kde je svobodný občan - volič ?   Kdo v této zemi tahá za nitky ?  Jakým státem vlastně jsme ?  Nevrací se nám obloukem "ozbrojená pěst" vládnoucí strany ? 

ucitelas 2.5.2007 8:40

Re: Co je ale důležité?

Ale bohužel svět blije nad paroubky Ráthy Jandáky Zaorálky a ..... Vízky

Netřeba 2.5.2007 8:35

Re: . . . něco, co neřekla!

Právě že měla říct. On je totiž jeden za osmnáct a zbytek pořekadla jistě znáte.

BERAN 2.5.2007 8:28

"Co si nepamatuji, to se nestalo"

"Pán Kubice mohl počkat a tento, podle něj důležitý dokument, projednat až po volbách s podporou nové vlády a nového ministerstva." 

Bohužel si mnoho lidí nepamatuje, že po předchozích obdobných případech, byl také na tým důstojníka Kubice, vyslán tým vyšetřovatelů, kteří jej (ten tým) měli rozpustit, protože jeho příslušníci špatně vyplňovali cesťáky.

Tak závažné porušení právních předpisů je přeci třeba zatrhnout, i kdyby tím mělo být ohroženo cokoli. Například odhalení prorůstání organizovaného zločinu do politiky.

Kubice se nemohl bránit jinak. Musel vydat zprávu i ve stavu, který nebyl konkrétním obviněním. Kdyby čekal, až bude vše hotovo, byl by už mimo službu, za ztrátu dvou sešívaček.

Ale protože si to nikdo už nepamatuje. Tak se to prostě nestalo. Je zajímavé, jak novináři donekonečna omílají cokoli okolo senátora Čunka, ale o této prapříčině zprávy určené pro Parlament, nikoli pro veřejnost, důsledně mlčí.

F.VÍZEK 2.5.2007 8:23

Co je ale důležité?

S příchodem vlády pana Topolánka se politická kultura v zemi konečně pozvedla na vyšší, na lepší úroveň.  Tak nějak to tvrdí - pan Topolánek .  A ten se jistě nemýlí. Konečně mám na nejvýznamnějším a nejvlivnějším postu morálního "slušňáka" . A závidí nám svět!  

F.VÍZEK 2.5.2007 8:18

Nesneslo to odklad...

Zdá se, že je vše v naprostém pořádku.  1)  Teď - skoro po roce - se jasně ukázalo, že tajná zpráva policejní zpráva pana Kubiceho nesnesla odklad už ani hodinu a musela urychleně do Poslanecké sněmovny.      2)  Parlamentní volby - které vypukly 4 dny poté - nemají s onou zprávou nic, ale opravdu nic společného. Nikdo: Kubice, Langer, Vidím, Topolánek ... si vůbec souvislost s volbami neuvědomili a kdo jim to bez důkazů přisuzuje, je nenávistný "rudoch".     3)  S únikem obsahu zprávy nemá nikdo z ODS nic společného, protože právě tato strana byla nejvíce poškozena. Členy ODS se to v ní jenom hemží, zatímco na vládní "socany" policie jaksi pozapomněla.     4)   Pan Langer se ničeho nedopustil. Musel se z místnosti neprodleně vzdálit do oné místnosti -  kam i císař pán chodí pěšky -  a potřeba šla tak rychle, že pokus ji na stole alespoň zavřít by se mu mohl zle vymstít.     Taková jsou - fakta, Petruško, že ? Jak prosté! 

ŽA 2.5.2007 8:15

Re: loulo,

Ivánku, takového burana, jako je Topolánek, jsme jako premiéra ještě neměli.....a náš lid tyto burany nepodporuje..viz výsledky voleb v Chomutově, Přerově....podpora americké základě asi 25%...Prostě v soutěži, jak co nejrychleji nas...t co nejvíc lidí, jasně vítězí ODS...

Ivan Nový 2.5.2007 8:00

loulo,

s tím nic nenaděláme, nebudou-li to oni, budou jiní. Voliče by měly přesvědčit výsledky, že tudy cesta nevede. To je vždy spolehlivější.

loula 2.5.2007 7:58

Re: Re: Názor

Samozřejmě, že si myslím, že šlo o nějaké špinavosti ve smyslu sesouhlašení postupů. V tom smyslu si nedělám žádné iluze. Stejně, jako si nedělám iluze o smyslu návštěvy Dalíka u Kořistky. Vysvětlovat důvod návštěvy Paroubek nemusí - alespoň ne mě, protože bych mu věřil asi stejně, jako jsem věřil Topolánkovi, že jeho vztyčený prst byl signál Kalouskovi, že je jednička.

Pišta 2.5.2007 7:55

Re: Pišto,

Co nemohu dokázat to neexistuje. To je základní kámen spravedlnosti. Za bolševika odsuzovali lidi dopadené při útěku přes hranice s odůvodněním, že se chtěli dát naverbovat k agentům imperiálistů a po návratu vraždit, ženy a děti. Já bych  rád věřil, že ta doba je už  za námi.

loula 2.5.2007 7:51

Re: loulo,

Zbavit se někoho na chvíli je možná chvilkové uspokojení, nikoliv řešení. Naopak, pokud těm lidem hrozilo, že půjdou do báně, a oni - z jakýchkoliv důvodů - do té báně nepůjdou, tak můžete vzít jed na to, ža za čas budou tuto skutečnost vydávat za důkaz své neviny a znovu se ucházet o místo na slunci, a mají šanci. Proto, pokud bylo skutečně podložené obvinění, že těch 10 lidí má jít do báně, tak je v zájmu všech, i těch, kteří cítí chvilkové uspokojení, aby se tyto kauzy došetřily rychle a důsledně. A aby do báně šli, nebo se veřejně řeklo, že nic neprovedli.

Frank 2.5.2007 7:51

Re: počkejme dva měsíce

O tom dost silně pochybuji. Je evidentní, že to bylo předem připravené. Hlavní slovo tenkrát měl černokněžník Vidím, ne Kubice. A Langr nechal lejstra na stole, aby je mohli novináři ofotit. Samozřejmě náhodou. A co by k tomu hulvát Valach mohl dodat. Snad nějaký vulgární posunek. On totiž stejně nic jiného neumí. A to jsem si myslel, že nic horšího po Špidlovi, Grosovi a Paroubkovi nemůže přijít. A co se týká Petrušky, tak ta by ke svým výtvorům mohla přidat svoji fotku, abych neměl po ránu chuť na jídlo a udělal něco pro svoji postavu.

Ivan Nový 2.5.2007 7:40

loulo,

rozsuďte si to podle sebe. Podstatné je, že jsme se na chvíli zbavili těch nařvaných buranů. Hned vše vypadá lépe. Je to jako jaro po dlouhé zimě. A znáte-li charaktery lidí, správně zařadíte oba pány.