Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Pyrrhovo Paroubkovo vítězství?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Václav 27.3.2009 21:33Pane Pacner co to povídáte, Topolánkovu vládu sestřelili poslanci koalice, ne Paroubek. Viníky jsou Topolánek a Bursík. Opozice mohla o nedůvěře vládě hlasovat jak je libo a vždy by prohrála, pokud by se k ní nepřidali koaliční poslanci. Co píšete je demagogie. |
![]() |
R.J. 27.3.2009 21:25Re: Mně se to nezamlouvá, ale řešení mám. Tak to ne, nemáte ulízanou patku, neumíte udávat, přikrádat a vyžrat se jak prase také ne. Tak, a je po kariéře. |
![]() |
R.J. 27.3.2009 21:23Re: Souhlasím s autorem To, že jsou tací mne nepřekvapuje, ale po tom prašivém režimu, který zde byl 45 let, nestačím se divit ctěnému voličstvu, to jsou spoluviníci, větší než Roko. |
![]() |
R.J. 27.3.2009 21:20Re: PAROUBEK ŠKODÍ ČESKÉ REPUBLICE Kdyby jen on, tak bych si výskal a byl šťastný. |
![]() |
R.J. 27.3.2009 21:19Re: 101 Asi ne, jedině s komoušema, to ale ani Bém neudělá, to by byl jeho konec, ODS s ním nepůjde, možná tak Tlustý a Swipel. Věřím, že ani nepřijme nabídku Klause. |
![]() |
R.J. 27.3.2009 21:15Re: Achich, bude zvonit dlouho.... Dobrý večer Kobylko Lajdo, dlouho jsem Vás neviděl, někde asi lajdáte,nedáváte majzla a paroprase se škrholou dělají převrat. Dnes jste to tedy "dohnala" , zdravím na Moravu. |
![]() |
Shark 27.3.2009 21:04Re: Proč Vám vadí zelení? téma je správné, řešení špatné |
![]() |
exulant 27.3.2009 19:48101 Ja nevim jestli to ustavne je mozne, ale pokud je Klaus dobry sachista, nemuze pozadat o sestaveni vlady Tlusteho, nebo Bema, ti se s Paroubkem snadno dohodnout o nejake te oposmlouve? Potom 101 nebo i 102 je na stole na to sup a vlada pokle gusta pana Klause je tu.. |
![]() |
Sheldor Dobyvatel 27.3.2009 19:29PAROUBEK ŠKODÍ ČESKÉ REPUBLICE |
![]() |
zajda 27.3.2009 19:12Re: Kéž by jste měl pane autore pravdu. Mám podobnou zkušenost s lidmi, které média nazývají nevyhranění voliči. Komentáře se nesou ve stylu "proč tu vládu odvolával, když nechce ani vládnout ani nový volby? to neví, co chce? Takové deb.ily nebudu přece volit." |
![]() |
Zdeněk Š. 27.3.2009 18:10Re: Proč Vám vadí zelení? Souhlasím, pro mnohé je to skutečně výtah k moci, avšak pro mnohé a věřím, že jich je víc nikoliv. A co se týká Fischera, v každé straně najdete někoho s nějakou minulostí. A to co psal Vidlák, samozřejmě, že strana zelených je plná extrémů, ale to k ní patří. Přesto neznám pro téma och.živ. prostředí u nás lepší stranu schopnou něco prosadit. Ale fakt, že si autor článku nepřeje, aby zelení byli v parlamentu. Mně příjde hodně smutná. Přeji hezký víkend. |
![]() |
Líza 27.3.2009 17:59Souhlasím s autorem a považuji mocichtivost /jinak to neumím nazvat/ za duševní chorobu kterou zdařile u přítele Paroubka podporují panové RáTh,Zaorálek i další S O U D R U Z I kteří již nějaké politické strany vystřídali.Sledovala jsem nejen sjezd ČSSD ale i jednání sněmovny o vyslovení nedůvěry vládě a mohu všechny ujistit,že mi bylo špatně nejen fyzicky ale hlavně jsem se styděla jaké lidi máme v parlamentu. |
![]() |
Mell 27.3.2009 17:58Rád si přečtu Vaše články, moudrých lidí, kteří publikují v médiich, není zase tak mnoho, takže člověka potěší moudré názory na dění kolem |
![]() |
tatina 27.3.2009 17:51Kéž by jste měl pane autore pravdu. Mluvil jsem z několika lidmi,kteří volili ČSSD,a skoro všichni mi řekli,že to,co udělali socialisté s komunisty a přeběhlíky nebylo normální a jen těžko si dovedou představit,že by tuto stranu volili znovu,i když podotkli,že není nějak na výběr. |
![]() |
bebe 27.3.2009 17:20Re: Proč Vám vadí zelení? zelené myslíte jako v Německu Joška Fischer- bývalý to terorista??? Víte, já si myslím, že ta zelená je jenom záminka dostat se k moci. Kdo z lidí je proti přírodě? |
![]() |
Vidlák 27.3.2009 17:18Re: Proč Vám vadí zelení? Proti ochraně přírody a životního prostředí nikdo rozumný nic nemá. Jenže mnozí ti "ochránci přírody" nerozenají smrk od jedle, myslí si, že CO2 je toxický plyn a že namísto uhlí by se mělo topit dřevem(!). Jediné, čím tito ekologisté disponují, je zapálené srdce a touha proti něčemu protestovat. |
![]() |
xxxKubeš 27.3.2009 17:07Autorovi |
![]() |
Lucka 27.3.2009 17:06Re: ACH JO, STAŘÍKU V tom s Vámi sice souhlasím, ale MJ se zmiňuje jmenovitě o Paroubkovi, tudíž se komentář týkal této repliky. Jinak, jak jsem již zmiňovala v jiné diskusi, začínám souhlasit se svým otcem, zastáncem konstituční monarchie. A byl by pořádek.... |
![]() |
Alena 27.3.2009 17:03Re: souhlas To budete muset do nebe. Na celém světě nic takového nenajdete. Ani na levici ani na pravici |
![]() |
Zdeněk Š. 27.3.2009 16:57Proč Vám vadí zelení? S článkem souhlasím, ale proč Vám pane Pacnere tak vadí Zelení? Vždyť jsou nositeli silného TÉMATU a tím je : Ochrana životního prostředí. To proboha chcete nechat prosazovat toto TÉMA v parlamentu lobisty pohybující se kolem politiků stávajících parlamentních stran. Argument, že jsou rozhádaní je ve světle naši současné a minulé politiky opravdu velmi slabý!!! |
![]() |
sokol 27.3.2009 16:53Re: V zahraničí nikdy nevysvětlíme, představ si, že i já |
![]() |
sokol 27.3.2009 16:51Re: Pád vlády se mi zamlouvá děkuji, napsal jste to i za mně. |
![]() |
Kobylka Lajda 27.3.2009 16:46Re: souhlas Já zas čekám na výskyt slušné levicové strany, která by byla standardní v evropském měřítku a kterou by nevedli mafiáni s prkenicemi plnými miliónů a s kolty za pasem. |
![]() |
Kobylka Lajda 27.3.2009 16:44Re: Mně se to nezamlouvá, ale řešení mám. Jste nevděčník, protože stínový ministr financí je nejoblíbenější politik v ČR! |
![]() |
Alena 27.3.2009 16:41Re: souhlas Gratuluji straně jejímž jste příznivcem- fanouškem k takovému voliči. Doufám, že až se jednou vyskytne slušná pravicová strana tak vy a vám podobní včetně autora článku se přidržíte svých guru a nebudete se tlačit kam nepatříte. Chápu, že vás oslovuje "chlap", který to natře americkému prezidentovi. Tedy jako truhlík veřejně vyřve to co si šeptají ostatní někde v kuloárech a jeho spolustraník pak tvrdí, že to neřekl. Vždyť i vy jste hrdina. Až vy se do nepřátel dáte skončí jistě hrozně. Moc jste mně pobavil. |
![]() |
Kobylka Lajda 27.3.2009 16:41Achich, bude zvonit dlouho.... Hrana bude zvonit dlouho, nejenom té vypasené kreatuře, ale především nám - a za umíráček bude potahovat Drát. Jestli někdo vykope Paroubkovi hrob, tak to bude právě on. Už číhí v pozadí. Ať jdou oba do |
![]() |
PetrM 27.3.2009 16:34Paroubek Jiří ze sebe udělal hlupáka nadvakrát - v prvé řadě proto, že svržením vlády odhalil absenci jakéhokoli řešení, a v druhé řadě proto, že ukázal jak naivní je politik, když nechal protřelého Klause využít jeho chorobné touhy po moci... |
![]() |
PetrM 27.3.2009 16:29Re: Kéž by si uvědomili ti, kteří socdem volili Takže za "rozevírání nůžek mezi bohatými a chudými" považujete fakt, že hypotéky se vládními pobídkami staly dostupné právě těm chudým, kteří by na ně za normálních okolností nárok neměli? Stoupenci levice jsou opravdu hlupáci... |
![]() |
Pavel C. 27.3.2009 16:20Mně se to nezamlouvá, ale řešení mám. Mně se to vůbec nezamlouvá, od r. 90 se živím sám, dávám práci dalším, učím mladé profesi. Mám problémy s kurzem koruny, teď vyhlídky na zvyšování daní, EURO v nedohlednu. Stojí mi to za to? Vždyť stejnou životní úroveň mohu mít když ukončím podnikání a k sociální podpoře si přivydělám bokem. K tomu prozření mě pomohl stínový ministr financí se svým předsedou. |
![]() |
fg 27.3.2009 16:19Re: ACH JO, STAŘÍKU Paroubek jen plní své poslání od nejvyšší bytosti |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=DVlNjo-ZVI_o9tr&p=RxjDpk7a%7c4gV2XyQdoB%7cpIpo2wnQfo%7cbjBrfSaYQpvBki9miS%7cpQhjDgwMf%7cSxkIojGhx-&x=v98xRT)