19.6.2024 | Svátek má Leoš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Von 12.2.2008 10:11

Re: Re: Re: Re: ODS menila pravidla volby?

Asi pozdě, ale protože jsem ještita občas chci znát reakce na své příspěvky, ta odpovídám i dnes. Tedy - samozřejmě s tím nemohu nic dělat, jen neustále pokládat otázku - kdo za to může! A apelovat, aby takoví lidé nebyli do parlamentu zvoleni a to lege artis bylo alespoň trochu "košé"!

jm 11.2.2008 22:38

Žerte se rozumně

Mám pocit, že se v této diskusi opomíjí základní rozložení sil. ODS je jasně vyprofilovaná pravicová strana, na praporu má peníze a vliv. Socialisté by měli prosazovat princip solidarity. Peníze a vliv  mají přirozeně sjednocující a korupční potenciál značný. Solidaritou moc lidí neuplatíte. Tolik zjednodušená teorie. V praxi jde všem o koryta a svrchuzmíněný rozdíl se poněkud stírá. Takže - vy zaslepení příznivci jedné i dtruhé strany - jděte čile až tam!

Ostatním navrhuji diskutovat o kvalitách kandidátů. Sám se netajím tím, že mi  VK už dlouho leze krkem. Kritická slova vyslovená na jeho adresu před první volbou považuji za pravdivá. Nesouhlasíte? Tak je vyvraťte pěkně jeden argument za druhým. U televize jste seděli všichni. Nebo vám VK za to nestojí, že jej obhajujete frázemí?

To Josef 11.2.2008 21:40

Re: Re: to Marie

Vrátila jsem se až teď do diskuse a tak mi dovolte, abych Vám poděkovala, nechtěla jsem předchozího pisatele tak rozlobit, i když jsem to trochu tušila, ale nic není černobílé. Já osobně s větrníky nesouhlasím, jsem pro atomové elektrárny, hodně věcí se mi nelíbí, ale vše, jak jste správně poznamenal, co vede k delšímu a produktivnějšímu životu podporuji.

Přeji hezký večer.

František I. 11.2.2008 21:21

Re: Neprofesionálové o neprofesionálech.

Já bych se Vlčka zastal. Takovým vymítáním mozku, kterého se mu od Paroubka dostalo, nemohl bez následků projít. Navíc nikdo ze sockomoušů nepochopil, co deklarativní volba bude skutečně znamenat. Tím spíše to nevěděl poměrně jednoduchý Vlček. Na jeho místě by nejspíš zkolaboval i Rath. Ta děsivá komedie je pouze a jedině Paroubkbursíkovo dílo s drobným přičiněním kdu komunistického klubu.

František I. 11.2.2008 21:17

Re: ODS a svobodná volba ?

Pane Vízek, vy to máte nějak popletené. Podepsat můžete cokoliv, ale za plentou jste svým pánem. Takže vaše sockomunistické hloupůstky si nechte pro pana Paroubka. Veřejná volba je tu kvůli tomu,. abyste mohli špehovat své souvěrce, nikoliv kvůlivá ODS. Já se ani nedivím, že nedůvěřujete svým představitelům. Přiznám se, že neznám úplatnější lidičky než jsou socani.

Svatopluk 11.2.2008 20:53

Vy jste ten pravý, kdo nám to má co vyčítat

Vy poatříte k těm politikům a jejich poradcům a členům různých týmů (ve Vašem případě pana Švejnara)

Aljan 11.2.2008 20:51

Tajně i veřejně

Problém lze jednoduše vyřešit. Hlasovat jednou tajně a jednou veřejně. Při tom by jasně dpšlo k diferencím a vyšlo by najevo, kdo hlasuje podle svého svědomí a kdo za cosi či pro cosi. Poslanci a senátoři, kteří by takto byli odhaleni, že jednají nečestně by měli být okamžitě svržení z okna jako odporní šejdíři, nebo ihned zbaveni svých funkcí, vymácháni veřejně ve Vltavě a tak pořád dokola, dokud ještě měl vůbec kdo volit. Řeči ODSáků o "důstojnosti a demokratičnosti" tajné volby jenom upomínají na to, že "řeč nám byla dána, abychom zastřeli své pravé myšlenky".

Aljan

kacir 11.2.2008 20:47

Re: Re: Re: ODS menila pravidla volby?

ale to je svaté právo řídícího schůze - uznané i ODS - který může formulovat otázkz jak chce... samozřejmě ji formuloval ve prospěch volby veřejné...jediné , co s tím můžeš dělat je nesouhlasit, ale to je tak všechno... bylo to lege artis

F.VÍZEK 88.100.57 11.2.2008 19:21

ODS a svobodná volba ?

Proč sekretariát ODS s několikatýdenním předstihem nechal  všechny svoje poslance i senátory podepsat  kandidaturu Václava Klause (stačilo podpisů deset) ?   Žádná jiná strana něčím takovým svoje zákonodárce "nesvázala" k jednohlasnosti.   A nyní ODS volá:  pouze tajné je svobodné.  To se snad nedá pochopit...

kurbet 11.2.2008 18:57

Re: Tentokrát bez ztráty kytičky!

O té ztrátě důvěry jsem chtěl napsát,ale vzal jste mi to z jazyka.R^

Jiří Soukup 11.2.2008 18:53

Neprofesionálové o neprofesionálech.

Před volbou presidenta probíhalo nekonečné opakování průzkumů veřejného mínění v kombinaci volba tajná či veřejná, aniž by kdo vysvětlil,  jaké úskalí se za jedotlivými způsoby skrývá, z hlediska procedurálních otázek, vše se smrsklo na debatu co je více demokratické a protože to je sám osobě nesmysl,  jako co je těžší kilo peří nebo kilo železa, tak se o tom debatovalo do bezvědomí. Nikoho z povrchních médií, které předkládaly různé grafy, nebyl schopen sdělit, že nemáme ústavní mechanismus (procedurální) při více kandidátech než je jeden,  tuto veřejnou volbu elegantně zvládnout. Smuté,  je když vidíme aktéry, kteří chtěli stávajícího prezidenta různými obstrukcemi ponížit, ,jak se smějí, že jim předložená a nachystaná past vyšla a ještě vystupují jako dobráci, neboť plní přání veřejnosti. Je to stejné,  jako by Vám populista dr.Ráth dal vybrat mezi klasickou operací a laparoskopickou operací, hovořil o tom co je více a méně invazivní, ale už Vám neřekl, že na laparoskopii nemá nástroje a nikdy ji nedělal, podle toho by to také dopadlo.

    Diletantismus šéfa sněmovny Vlčka, který jsme díky přenosu mohli vidět je nezměrný, jeho autorita jak na něj všichni pokřikovali a bezradnost o něčem vypovídá, stejně jako jeho donkichotská náprava poslanecké sněmovny,  kterou prezentoval, by byla asi pro zasmání,  pokud by daňové poplatníky nestál tolik prostředků, u postesku kolik hodin řídil komory parlamentu, jsme se zase asi měli rozplakat, když sotva se sešly,  byla nařízena přestávka. Myslím, že po době, kterou zastává funkci předsedy PS,  není použitelný ani na řízení valné hromady průměrné a.s.. Opravdu skvostná debata s aktérem, který za vše odpovídá a měl i mocenské nástroje, aby mohl důstojně řídit volbu prezidenta - nesměl by ovšem být sám řízen, neboť to už není demokracie, ale anarchie.    

Von 11.2.2008 18:50

Re: Re: ODS menila pravidla volby?

Proboha - platí ještě při sčítání hlasů taková maličkost, jako je matematika? Každému je přece jasné, že celé to divadlo ostartoval hned první, "samozřejmě" ústavní nesmysl, když "nestranný" řídíci navrhl první hlasování, o kterém bylo jasné, že v obou komorách neprojde - a tím bylo vymalováno!!!! Hurá - jsme to ale koumáci , že pane Jičínský a spol!

šrek 11.2.2008 18:45

Re: pokud čteme......

Celé Rakousko a celé Německo? Vy jste, pane, asi vševěd. Víte o tom, že noviny vesměs lžou a tisknou články jednotlivců. Nebo to snad je stanovisko oficiálních míst?

Von 11.2.2008 18:43

Tentokrát bez ztráty kytičky!

Ano - tentokrát lze s panem Hvížďalou souhlasit bez výhrad. Po dleší době zase jeden jeho docela objektivní článek. Jen s tou ztrátou důvěry v naše politiky trochu zaspal, neboť oni ji už ztratili dávno!

šrek 11.2.2008 18:38

Čím to asi je,

že když vás, pane Hvížďalo, spatřím, hned se mi dere na mysl tzv. divoká privatizace Mladé fronty, kvůli které jste se bleskově vrítil z emigrace? Já vím, že jste na to nebyl sám, ale přece ...

František 11.2.2008 18:36

Re: Pane Hvížďalo...

Kdo chce ve volbě proti V. Klausovi uspět, tak musí jít s ČSSD a ještě s ostatními stranami mimo ODS - to je zřetelné. Já jsem během komunismu neutekl, tak jsem musel celý život jim podávat ruky. To dnes již činit nemusím, jsem v důchodu. Ale kdo s nimi je v Parlamentu, tak ten to musí činit, neboť komunismus je u nás zcela legální a má silnou parlamentní podporu, bohužel.

Karel 11.2.2008 18:12

Re: Re: Pane rozumný , klidně si ulevte, Re: Re: Pane Hvížďalo, nemáte pravdu....

Gerontusinzo děkuji Vám!Manželka tvrdí,že jsem největší trouba na světě.Po předčtení Vašich výplodů mne sesadila na druhé místo!

Šerlok Homeless 11.2.2008 18:06

Re: pokud čteme......

Milane, protože nepředpokládám, že jste porozumněl tomu, co jsem se Vám snažil naznačit, napíšu to polopatě: Jste neskonalé ťululum.

kacir 11.2.2008 18:04

Re: Re: Karle,

a navíc to občané chtějí ???

Pro pána Boha, kteří ... ???  Ukaž aspoň jeden průzkum, nebo zdroj ....BOBO je proklausovská bolševička par excellence

Šerlok Homeless 11.2.2008 18:02

Re: pokud čteme......

Ostatně, kde čtete, že Německo se staví ke zvolení Klause negativně? Každý jednotlivý Němec? Jak to bylo zjištěno? Anebo německý ministr zahraničí? Německý prezident nebo kancléř? Nebo je to oficiální stanovisko německé vlády? Anebo německý parlament odhlasoval, že Klaus nemá být českým prezidentem? Nejste Pehe?

Šerlok Homeless 11.2.2008 17:58

Re: pokud čteme......

jak Německo,tak Rakousko se ke zvolení V.Klause staví negativně....  No to je důležité. Co takhle, kdyby prezidenta ČR jmenoval německý kancléř? Bylo by vystaráno, ostuda by se nekonala.

a 11.2.2008 17:51

Re: pokud čteme......

Když tak čtete, tak jistě víte, že jiní se zase stavěli negativně třeba k panu Waldheimovi a Haiderovi. Jiní se zase stavěli tak negativně k architektovi nové sjednocené Evropy, panu Kohlovi, až musel s bžundou odstoupit. Lidi se prostě furt staví, to máte těžké.

JJ 11.2.2008 17:41

Re: Re: ODS menila pravidla volby?

Parlament NEMA upravena pravidla na verejnou volbu z vice kandidatu. Mohlo by to dojit az ke zvoleni dvou prezidentu. Ale ucel sveti prostredky, vidte. I ta slova se ohnou a ODS neco menila.

šakal 11.2.2008 17:34

...A přesně podle toho to taky dopadlo...

...;-P

strejda 11.2.2008 17:34

Re: Milane,

Vám už zmodral celý mozek? Jaké slovo mají Němci a Rakušané při volbě našeho presidenta? Mylím, že nulové. Vy si opravdu, ale opravdu myslíte, že mají dělat, že žádného presidenta nevolíme?

strejda 11.2.2008 17:30

Re: Ještě jedna analogie s fotbalem...

To chce jen jedno. Změnu ústavy. A co takhle objednat si veřejné soutěži celý parlament "na klíč" . Soukromník to přece umí nejlépe. Poslanci by byli pohlední a sexy, nehádali by se. Za 4 roky by byl další konkurz a tak dále.

Papouch 11.2.2008 17:10

Re: Re: pěkný proevropský článek,

evropsky tisk o volbe nepsal - pokud ano, sem s linkem

ten zmizely Berlusconi zrejme s naskokem vyhraje pristi volby

VLADIMÍR 11.2.2008 17:04

Re: Re: Re: Re: Re: Ti klucí zelení si s těma socanama stejně líp rozumí...

Proč stále škatulkujete lidi jako komunisti, zvykejte si na názor přes příč spektra všech stran a to dobré podpořit a špatné odsoudit, 99% LIDÍ NEJSOU V ŽÁDNÉ STRANĚ.

VLADIMÍR 11.2.2008 16:58

Re: Re: Re: Re: Ti klucí zelení si s těma socanama stejně líp rozumí...

A těžko říct co bude příště.

VLADIMÍR 11.2.2008 16:57

Re: Re: Re: Ti klucí zelení si s těma socanama stejně líp rozumí...

Oni ti příznivci časem prozřou, tak jako kdysi mladí komoušci a dodnes to mají od ostatnich na talíři.