18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

POLITIKA: Prezidentská kampaň a rozdělený svět

Prezidentští kandidáti nejsou nějací hráči o ztrátu kytičky. Zeman a Drahoš reprezentují rozdělenou západní civilizaci. Stejný příkop je v USA, v Británii, Polsku, Maďarsku, vlastně do nějaké míry všude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 19.1.2018 9:30

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Trefná připomínka.

Drahoš je taky "neobčan České republiky", velice rád by nějaký jiný pas, jako Schw. a Dienstbier. Ta modrá s hvězdičkama fascinuje.

P. Harabaska 19.1.2018 10:30

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Na ty zkratky pozor, aby si snad nemyslel někdo znalý němčiny nemyslel, že někomu tím Schw. nadáváte označením pro brav!

S. Netzer 19.1.2018 9:44

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Nechcete toho Heydricha a Mengeleho raději vyvolávat až úplně na konci vašeho protidrahošovského tažení?

Š. Hašek 19.1.2018 10:01

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Děkuji tímto za podnět!!!

V každém případě je nutno Heydricha a Mengeleho stále připomínat. Jako tvůrce "Nové Evropy" pod vedením Třetí Říše Národa Německého. A doplnit fotografiemi z Polska, Protektorátu a CCCP. I Francie, Srbska.

Vás chápu, protože Vy se ani nad těmito německými zrůdami asi ani neošijete. Též se říkalo už od základní školy "mlčeti zlato". Mohla jste přeci mlčet, nechat být, určitě si domyslíte, že ty Vaše plky tady čtou možná nějací rodinní příslušníci těch z Lidic, nebo těch zastřelených - po tom, co se nám, podlidem, podařilo toho Vašeho milého Reinharda podřezat. V dokonalé úctě ...... .Tschüs!

Nepodceňujte "švejky"!

S. Netzer 19.1.2018 10:07

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Mě zde vám podobná hovada už nařkla z mnoha věcí, ale ze sympatií vůči Heydrichovi nebo Mengelemu ještě žádné. Gratuluji k prvenství.

Š. Hašek 19.1.2018 10:22

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Vraťte se o řádky výš a opakujte si "mlčeti zlato". Já bych taky býval mlčel.

Mě už nepředěláte, já když v německé hospodě zaslechnu "kouzelné" slovo Beneš, tak musím velice vážit slova. Abych tomu mladíkovi, co si na Beneše vzpomněl, "všechno v klidu osvětlil". Někteří kolegové z Němec jsou "zvědaví".

P. Harabaska 19.1.2018 10:35

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Co se čílite? Mohl byste předpokládat, že ten němý člověk, tedy Němec, hovořil o Beneschovi.

Š. Hašek 19.1.2018 10:45

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Tak dobrá.

P. Harabaska 19.1.2018 10:33

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Pilujte si tu češtinu trochu, milostivá, na začátku vaší věty mělo být správně "mne" a nikoli "mě". Takhle by si někdo mohl myslet, že opravdu patříte k Volksgennossen.

Š. Hašek 19.1.2018 10:43

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Dobrá připomínka. Zřejmě i mně. Mě je blbost.

Tak ji už nechme žít, možná je ze Sudet. Tak mě napadlo, právě ten Heydrich, co se tady o něm vede řeč, nevěřil moc nikomu z Brüx/Komotau. Zdálo se mu, že tihle mají "nějakou špinavější krev", než ti čistokrevní - někde od Kielu/z Fríska.

M. Klas 19.1.2018 14:43

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Oponoval bych, se 4.pádem se pojí mne i mě. Takže tu češtinu si oprašte (nebo pilujte) vy, pánové.

P. Harabaska 19.1.2018 15:00

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Já jsem "mně" nepoužil. Koho, co vidím? mne-tebe, mě-tě. "Mně" se pojí s pádem šestým - o mně/o tobě - a třetím - ke mně/k tobě.

J. Fridrich 19.1.2018 16:07

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Ale no tak - dámo Netzer.. At' po vašich dnešních vyjádřeních si vás nezačneme méně vážit... Asi jste se jen lehce unáhlila..

Š. Hašek 19.1.2018 16:59

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Tam byl třetí pád - komu.

M. Klas 19.1.2018 20:35

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

"Mě zde vám podobná hovada už nařkla z mnoha věcí," je třetí pád? Kam jste chodil do školy? Na ruské weby?

O. Zuckerová 19.1.2018 20:56

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

Paní Netzer nemusím, ale zde se mýlíte. Má to správně. "Mne" a "mě" je možno užít všude, kde by byl v akusativu správný tvar "tě" a "tebe". Tedy v tomto směru si zopakujte češtinu spíše Vy. A němčinu taky. Genossen se píše s jedním n.

P. Harabaska 20.1.2018 9:57

Re: Do pr*dele, tak proč Češi zastřelili Heydricha?

V tom Genosse máte pravdu, sorry, ale v diskusi jsem se s použitím tvaru "mně" neztotožnil, jak jsem napsal v reakci na komentář diskutujícího Klase (viz výše): "Já jsem "mně" nepoužil. Koho, co vidím? mne-tebe, mě-tě. "Mně" se pojí s pádem šestým - o mně/o tobě - a třetím - ke mně/k tobě."

A. Alda 19.1.2018 8:35

Souhlasím, pane.

Tentokrát jste se trefil přesně a dokonce jste udržel na uzdě i své sklony ke grafomanii, takže se do dá dočíst. A to je dobře, protože máte pravdu.

K té výzvě povýšeneckých vědců (většina jich to ale nepodepsala) připomínám též Drahošův postoj k Polsku a hned nabízím odpověď, proč je jeho postoj k Polsku tak nepřátelský:

http://jezevec-mrzout.pise.cz/1768-aby-bylo-jasno-proc-je-polsko-fuj.html

A teď najednou začal Drahoš vykřikovat, že je také proti imigraci (https://josefhavranek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=644480). Tedy má nás za takové pitomce, co si ani nepamatují, co hlásal před 14 dny, natož před dvěma roky. Hluboce námi všemi pohrdá.

P. Zinga 19.1.2018 9:05

Re: Souhlasím, pane.

Přidávám se.

P. Lenc 19.1.2018 9:40

Re: Souhlasím, pane.

Dovolím se také přidat.

O. Zuckerová 19.1.2018 12:15

Re: Souhlasím, pane.

Já se také v této pozdější hodině přidávám. Když jsem slyšela to jeho "dodatečné" "jsem proti migraci" - nebo jak to řekl - úplně jsem ztuhla, co vše dokáže pronést v zájmu své šílené touhy po prezidentování. To úplně sedí i k těm jeho ukázkovým prostným s otočkami, jako by chtěl národu zvěstovat, že na rozdíl od Zemana je schopen vystupovat i v baletu v Národním.

J. Schwarz 19.1.2018 7:45

Ano, professor

Drahoš je slušný, dobře vypadající a vzdělaný muž. To byl ale doktor Mengele taky.

F. Houžňák 19.1.2018 8:29

I Goebbels byl vzdělaný, výřečný, inteligentní

pán s dvěma doktoráty.

S. Netzer 19.1.2018 7:45

To je myšleno vážně?

T. Hraj 19.1.2018 9:26

Re: To je myšleno vážně?

Myslíte to, že NO-GO zóny jsou důsledkem globalistické politiky a že tzv. "prozápadní postoje" je k nám nevyhnutelně přinesou také?

Nebo máte namysli to, jestli je Drahoš sám globalistou či ne? Myslíte snad, že není?

S. Netzer 19.1.2018 9:57

Re: To je myšleno vážně?

"K evropské kultuře patří NO-GO zóny a terorismus", jak tvrdí pomatenec Podracký? :-))))

Š. Hašek 19.1.2018 10:31

Re: To je myšleno vážně?

To si pište, že ano! Budou! Zlehounka to jede! Přípravnou komisi u nás vede Halík, Gabal, Pajerová. Už se řeší ve Vídni v mateřských školkách.

Was bedeuten die Wörter -pomatenec- (Podracký) a -hovado- (Hašek), das Sie haben nicht höflich gesagt. Můžete opravovat, to je pražština.

P. Vaňura 19.1.2018 11:32

ANO, k soudobé multiklturní Evropě neodmyslitelně

patří NO-GO zóny a terorismus. Jsou nevyhnutelným důsledkem politiky Bruselu a jsou něčím, co chce Drahoš připustit i u nás!

Akorát platí, že Brusel je nejen úhlavním nepřítelem evropské kultury, ale i evropských národů!

T. Hraj 19.1.2018 15:52

Re: To je myšleno vážně?

No právě. K evropské kultuře ne, ale k západoevropské realitě bohužel ano. Takže je otázkou (řečnickou), jestli ti, kdo NO-GO zóny dopustili jsou nositeli evropské kultury, jak denně slýcháme (m.j. i od Vás)

P. Chládek 19.1.2018 7:43

Autor je totální idiot a Ovarova hlásná trouba. Zemanovi nikdy nešlo o nikoho jiného než o sebe sama. Pro možnost zviditelnit se by podepsal i norimberské zákony. Jeho ideové veletoče jsou pověstné. Žádnou konzervativní sílu ve společnosti nereprezentuje, naopak v hlouby duše Zeman svými voliči pohrdá. Má je za tupé stádo s kterým si manipuluje dle libosti. Když se to hodí tak vyvešuje vlajku EU a přijímá euro, teď je naopak bojovníkem proti unii. Ta hluboká brázda napříč společností je z velké části jeho a Klausova zásluha...