7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarda 18.1.2008 18:20

Klaus nebo Švejnar

Švejnar neudělal nikomu nic zlého.Je inteligentní a posílá nám ho samo nebe.ODS je v šoku. Klaus byl se svojí privatizací platný jak komunista na Velehradě. Co nenechal rozkrást, to za babku koupil zahraniční kapitál.Když ho vidím jak se ješitně ksichtí, tak je mi nanic. Měl by být zavřený až by smrděl. Dějiny ho odsoudí. Jedinou polehčující okolnost má za klidné rozdělení státu.

H.K. 18.1.2008 18:36

Re: Klaus nebo Švejnar

Švejnar neudělal nikomu nic zlého, protože nic nedělal.

Klaus byl se svojí privatizací platný jak komunista na Velehradě, kdyby komunisté v padesátých letech neukradli všechno, všem. Nemusela být žádná privatizace. Máte pravdu, že by měli být všichni co kradli v padesátých letech,  zavřeni až by smrděli.

Kamjdu 19.1.2008 0:21

Re: Klaus nebo Švejnar

R^V

xxx Kubeš 18.1.2008 18:16

Že

není autorovi hanba takhle psát o někom, kterému nesahá ani po kotníky

yaroukh 18.1.2008 18:15

Urbane, už jste snědl to ho\/no nebo jste zbabělec?

Tak jak? ;-D

honzak 18.1.2008 18:12

ta zaszraná ČT

zase lže, jako když tiskne! Prý bude mít Klaus VEŘEJNOU debatu se Švejnarem. Moje informace říkají, že tato debata bude probíhat v Senátu (tedy VEŘEJNÁ nebude). Proč tu sebranku musím platit????

lordpavka 18.1.2008 17:54

Urban

vem si ten svůj turban a nevycházej z Hybernské!  (Y)Rv(Y)

ben 18.1.2008 17:37

obecná reakce

Urbanovi a jemu podobným zhrzeným, že nenašli místo na politickém slunci, není pomoci, musejí vymřít.

tz 18.1.2008 16:30

V čem je ta zbabělost?

Pravidelně zastával dle Urbana menšinová stanoviska. Jako typický zbabělec. Ten Irák si u nás taky pěkně odskákal.

Pete Brich 18.1.2008 16:23

Přežili jsme už horší věci, tak nás ta Ňůjorská pobočka VUMLu v Praze nerozhází.

:-PPB

Starý J. 18.1.2008 16:18

Štváč

.......Na ekonomickou transformaci neměl Klaus nikdy odvahu a názory mění, jak se mu to hodí. ....

Tak to je nejveselejší vtip dne. Tak kdo tu ekonomickou transformaci vlastně dělal v tomto státě? Tak dobře. Takže za průšvihy ekonomické transformace nenese vinu Klaus, ale ten Váš známý neznámý. Tak co vlastně tomu Klausovi vyčítáte? Transformaci nedělal, nic nepokazil. Dělal ji asi Švejnar. Nebo Paroubek? Prozraďte nám toho Vašeho transformátora!

Nechcete se v té Vaší centrále v Lihovém domě už jednou dohodnout, co tedy platí? Každej tvrdíte něco jiného a děláte nám neznalým v tom řádnej zmatek. To je asi metoda jak zmást třídního nepřítele.

A nezapomeňte, až budete psát, že Zeman, že Zeman nechal odhlasovat před svým nástupem k moci (ještě dlouho před volbami), že ODS už nesmí nic transformovat, zvláště ne banky. Pokud Vám to uniklo, tak si to vyhledejte v dobovém tisku, nebo raději nepište nic.

xxx Kubeš 18.1.2008 16:20

Re: Štváč

R^

Pavel41 18.1.2008 16:38

Re: Štváč

On p.Urban se svým zalykavým antiklausovstvím to nemá jednoduché ani sám se sebou - když dodrží směrnice LD, tak ho nakopne to jeho pehe...

Eva D. 18.1.2008 17:17

Re: Štváč

R^R^

Starý 18.1.2008 19:23

Re: Štváč

Demagogie -----------demagogie-------------demagogie

Vám to opravdu v hlavě ševelí!

JJ 18.1.2008 15:52

Nejak tam tu zbabelost nevidim

v roce 91 byl CR obrovskym zpusobem ekonomicky zavisla na Rusku. VK na to jako ministr financi prirozene musel upozornit. Zvlaste pokud jde o posouzeni gest, ktere na vyvoj situace nemely zadny vliv. Nebyl by to VK a vrcholovi politici obecne, kdo by nesl nasledky preruseni obchodnich styku s Ruskem, ale miliony lidi zamestnanych v zmirajicich ceskych podnicich.

Co se tyce jeho postoje k Jugoslavii, mozna mel pro tu situaci trochu vice pochopeni, nez zeme, ktere nezazily Mnichov. Humanitarni bobmardovani je ostudou CR a dnesni stav Kosova v rukou drogove mafie dava Klausovi a Diensbierovi za pravdu. Pokud si dobre vzpominam, tak politicka objednavka masakru nebyla prokazana ani v nekolikaletem procesu s Milosevicem v Haagu. A excessy obdobneho kalibru se deji i dnes pri humanitarni okupaci Iraku, ci se udaly ve Vietnamu. To, ze VK sel proti mode a vetsinove nazorove vlne pravdepodobne za zbabelost povazovat nelze. Svejnar by prirozene nic takoveho neudelal, protoze by byl jako americky obcan vazan embargem US.

Co se tyce Putina, tak se s nim kamaradi Bush, Sarkozi, Merkelova, nejen cesky prezident. Proste Rusko ingnorovat nemuzeme, zvlaste pri nasi geograficne poloze. A co se tyce rustiny, tak tam uz vubec nechapu Vas komentar. Jak to souvisi s odvahou!? A co se tyce te medaile, asi by nebylo moc vhodne ji odmitnout, vidte. Nebo mate nejaky specificky duvod, pro ktery by se mela demonstrativne odmitnout a ukazat tak odvahu? (pritom je zrejme, ze by to nicemu nepomohlo a pripadne negativni dopady by se stejne VK netykaly).

xxx Kubeš 18.1.2008 16:19

Re: Nejak tam tu zbabelost nevidim

R^

Xaver 82.117 18.1.2008 16:39

Máte právo nevidět.

Taky to ovšem může být i indispozice...;-)

JJ 18.1.2008 17:30

Re: Máte právo nevidět.

Me k tomu zarazi, proc ma nekdo potrebu po 18 letech o sobe psat, ze je byvaly disident, jako by nemel zadnou jinou kredibilitu. Ale jazyk ma mene bulvarni, nez v prvni prispevku, mozna z nej nakonec jednou bude novinar i nejenom podle vlastni charakteristiky sve osoby.

njuk 18.1.2008 18:32

Re: Nejak tam tu zbabelost nevidim - souhlas

Souhlas!>-

Skybird 18.1.2008 15:44

Paradox všech paradoxů

Nq tomto fóru platí, že čím větší verbální zastánce co nejliberárnějšího kapitalismu tím větší odpůrce férové konkurence v ucházení se o prezidentský post. Jasná nekonzistence a popírání sebe sama.

Asi by bylo nejmodřejší postupovat stejně jako v Rusku, tj. nechat Klause prezidentovat ještě jedno funkční období a potom jej zákulisními manipulacemi vmanévrovat na post předsedy vlády. Jako zhruba 75-ti letý junák by se potom opět mohl vrátit na deset let do funkce prezidenta. Pochopil jsem to dobře ?

[]

Ivan Nový 18.1.2008 15:51

Skybirde,

férové konkurence? Kandidát vytažený z klobouku, který má kampaň založenu na nálepkovém podvodu, který navíc podporují veřejnoprávní média? Kandidoval v USA pan Švejnar alespoň do nějakého místního zastupitelstva? Udělal někdy něco konkrétního, kromě toho, že popsal papír? Nesl někdy za něco osobní zodpovědnost?

Skybird 18.1.2008 16:28

Re: Skybirde,

To snad nemyslíte vážně !  Když je Švejnar tak nekonkurenceschopným, tak marginálním vedle VK, tak proč jej urážíte ? Proč se uchylujete k vulgaritám ? Proč jen noblesně nepozvednete obočí, nepoklepete jej po rameni a velkoryse neřeknete Ukaž tedy co umíš ? 

Vy, kteří jste dokázali ještě méně než on z něj totiž máte komplex malého českého človíčka, bojíte se jej, třesou se vám kolena a pěna ukapává z úst. To je celá jednoduchá a zřetelná pravda !

[]

Ivan Nový 18.1.2008 16:35

Skybirde,

kandidovat na prezidenta jen na základě přátelských vztahů není nic, čím by se mohl chlubit. Američanů stejně úspěšných jako on jsou mraky, mají proti němu jen tu nevýhodu, že u nás nemají ty správné kontakty, tak u nás nemohou kandidovat na prezidenta :-))))

jensina 18.1.2008 18:43

Re: Skybirde,

A znáte tu o tom jak se /český honza/ Jan vrátil ze světa a kydyž se ho ptali tak jak odpověděl, sudkulatýrystupijetujekáratentoryje a všichni padli na zadek

Starý J. 18.1.2008 16:03

Re: Paradox všech paradoxů

Pochopil jste to blbě. Ani z jednoho příspěvku, který kritizuete, toto nevyplývá. Pokud vím, tak právě Pravda a Láska vymýšlela, že by bylo možné znovu kandidovat Havla, protože by mohl jistým výkladem ústavy být znovu dvě funkční období presidentem, protože nyní nebyl, měl přetržku! A sám Havel dokonce prohlásil dost hloupě, že v případě, že by tím někoho naštval, tak by o tom i uvažoval! Kohy by tím chtěl naštvat je snad zřejmé.

Stejně tak, jako se před rozdělením federace vzdal úřadu, aby mohl být zvolen českým presidentem!

Nepodsouvejte snahy havloidů příznivcům Klause!

Eva D. 18.1.2008 17:16

Re: Re: Paradox všech paradoxů

R^R^R^

Ivan Nový 18.1.2008 14:51

Pane Urbane,

levicové protesty nic neřeší, pravicové je jednat. Tedy vyzbrojit se na obranu proti Rusku, pěkně potichu bez halasných proklamací.

Skybird 18.1.2008 15:33

Re: Pane Urbane,

Ivane Nový, prostě pan Urban má pravdu. Uvádí neoddiskutovatelná fakta.

Prosím o vysvětlení, jak jinak se chcete ubránit vůči Rusku, když ne "táhnutím za jeden provaz" se svými sousedy a smluvními partnery v EU a jednotnou politikou EU nejen vůči Rusku, ale i USA, Číně ... A lacině netvrďte, že nám v tom bude prospěšný americký radar.

[]

Ivan Nový 18.1.2008 15:48

Skybirde,

jaká fakta, jen za fakta považuje jalové levicové protesty. Prostě nestačí jen něco odsoudit, je třeba protivníka porazit a nebo se mu alespoň ubránit, no a na to žádné protesty a kolektivní odsouzení nestačí.