29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 17.5.2006 15:46

Re: Deset procent

Minulý prezident Havel neposuzoval tak velké množství zjevných legislativních zmetků, protože v době jeho vlády neměla tak výraznou převahu v PS PČR levice (ČSSD a KSČm).

czenda 17.5.2006 15:41

Re: Je to na úhlu pohledu

Jen houšť a větší kapky. R^ Relativně krátké, výstižné. Co víc si přát - snad je víc těch, kteří nebudou závidět a budou chtít pracovat a ne se jen nechat zaměstnat.

Ladislav N. 17.5.2006 15:41

Re: Re: Prezident vetuje stále stejně

s Ústavou ČR, samozřejmě...

Ladislav N. 17.5.2006 15:40

Re: Prezident vetuje stále stejně

Doporučuji také porovnat strany, které mají v posledních letech ve sněmovně převahu a jak se tato převaha levice projevila na prudkém poklesu kvality přijímaných zákonů a jejich častém rozporu z Ústavou ČR. :-/

Malý Aston 17.5.2006 13:50

Je to na úhlu pohledu

Všeobecná nenávist některých proti Klausovi je pochopitelná a já ji chápu.Naopak může být řada občanů,kteří jeho rozhodnutí vetovat bolševické zákony schvalují a je také chápu. Nemám důvod,sednout k počítači a svou nenávist,to že mě manželka nebo milenka podvádí,že mám malý plat nebo jsem jinak postižený kapitalismem vychrlil do počítače a sdělil to národu jak jsem statečný a chytrý. Můžeme mít výhrady věcné,nebo politické. Zatím co ti,kteří zde chrlí oheň a síru proti Klausovi jsou zřejmě placeni z mých daní,ostatní pracují a využívají všech možností tržního hospodářství.Pokud někdo vlastní malinkou firmu a má platit za nemocné nemocenskou je pro neschválení,tak jiní,kteří sedí na úřadech a jsou placeni z mých daní to schvalují,jen těm kapitalistům ukažte kdo tady poroučí.Pokud má někdo větší firmu a stát mu formou zákona za potlesku odborových mafiánů nařídí,jak a koho má zaměstnat a nedej bože ho propustit je pro zrušení,tak jiní,kteří nikdy nepracovali jsou proti. To znamená,že diskuze má být věcná nebo politická. Největší nenávist však pramení z něčeho,co ještě nikdo otevřeně nehodlá uvést. Díky Klausovi, je vše v soukromém vlastnictví a stát konečně nic nevlastní jenom naše daně. A to je ten hlavní problém,za socialismu nikdo nic neměl,ale patřilo mu všechno.Nyní někteří mají a jiní nemají. Ti co mají tak chválí,ti co nic neměli zase nic nemají a tak nenávidí. Vážení,vypněte počítače a dejte se do práce,díky Klausovi,pokud jste schopní a pracovití můžete mít i to co má Váš soused. Nenadávejte Klausovi ale sobě. Nikdo Vás nenutil,aby jste chodili zvonit klíči po náměstích,když to bylo tak vše výborné,stačilo přemalovat firmu a bylo vymalováno.Ale to Vám Klaus nedovolil,tak nadávejte, nic Vám to již není platné.

Kateřina Dostálová 17.5.2006 13:47

Re: Re: zahalený

Puchejř je kdo? Tlustý nebo Klaus?

miki 17.5.2006 13:41

Re: zahalený

ty jsi ale milý oslík...

Žulový Aston 17.5.2006 13:18

Re: konzistence

Promiňte, znáte snad jediný předvolební slib, který kdy snad Václav Klaus splnil? Já si opravdu nevzpomínám. Při pohledu na Klause si ale vzpomenu na upřímný Topolánkův výrok: Kdybychom otevřeně řekli, co chceme dělat po volbách, tak by nás nikdo nevolil.

jakovy 17.5.2006 13:08

Esno

Tvrdíte :Pane Petříku, pokud jste poradcem prezidenta ČR, proč mu neporadíte, aby na hradě visela vlajka EU ? Není to třeba tím, že pan president je presidentem jakž-takž suverenní ČR a nikoli ještě protektorátu Bömen und Mähren (Čechy a Morava blahé paměti) ?

Vlají vaše oblíbené EU vlajky na hradě berlínském nebo pařížském, nemluvě o londýnském ?

Andy 17.5.2006 13:02

Re: NAČEŽ POLOŠÍLENÝ

prdlajz, proroku

netopil 17.5.2006 12:41

Re: Vylet do historie

jo...naprosto to samé mi přišlo na mysl...ale nemá smysl se nad tím rozčilovat...je to prostě debil no

netopil 17.5.2006 12:39

konzistence

sice klause fyzicky nesnáším, nicméně vetovat zákony je jeho právo. proti tomu nic. jen si musím s úsměvem vzpomenout na to, když říkal, že zákony vetovat nehodlá, protože je navrhuje vláda a on že bude nadstranický a do zákonů se nebude plést. jak říkám, je to jeho právo. ale ať nelže a nedělá z lidí blbce. slovy ODS i slovy svými...nechť zůstane ve svých politických praktikách "konzistentní"....i když já vím...s tou konzistencí je to jako s volbou prezidenta...něco odmítat má smysl jen do toho okamžiku, kdy by se to mohlo hodit...pak jde konzistence stranou... Už se tomu ale jen směju.;-):-/

Zoran 17.5.2006 12:01

Re: zahalený

No mistře, geniální. A to výstižné slovo "bláboly". Ani sám Puchejř by to lépe nevyjádřil. ;-D

selidka 17.5.2006 11:14

Re: Lidé tomu říkají

VK nebyl nikdy předsedou senátu

Štváč 17.5.2006 10:59

zahalený

Zbytečná servilita vůči Klausovi. Vůbec zákony nestuduje, po rychlém "uvážení" škrtne a hotovo. Heslo vždy v opozici a neusoupit ze svých blábolů ani o píď. Není tak inteligentní, jak je medii propagován. Kdyby byl, choval by se jinak, trouba. Je to jen kousek závistivce, domácího tyrana a zakomplexovaného jedince, který předstírá opak. Pro část veřejnosti přijatelný, protože neodhalený.

Hovorka 17.5.2006 10:22

Lidé tomu říkají

že otočil. VK tomu říká "konzistence" vlastních názorů. Několik příkladů konzistentních názorů: než byl přdsedou senátu, považoval ho za žvanírnu, než byla jeho Libuška přdsedkyní senátu, chtěl ho zrušit, než byl prezidentem, chtěl omezit jeho pravomoce, nyní naopak, až ho udělají prezidentem EU, bude za ni bojovat jako lev :-)

briza 17.5.2006 10:01

Vylet do historie

"Prezidentske veto je vyjimecny prostredek, ktery by mel byt vyuzivat tak jednou za 10 let." (V. Klaus v dobe kdy byl on premierem). Inu doba se meni a s ni lide. :-/

jeff 17.5.2006 9:25

Ano rozvraceči Klausovi

se musí neprodleně zabránit ve vetování. Nejjednoduší bude když mu tam parlamentní paroubko-filipovo 101 souručenství přestane posílat své zhovadilosti vydávané za zákony. Volby jsou přece za pár dní.

Plzák 17.5.2006 9:01

Kam to povede?

Osmdesát a více zákonů v jednom roce. Jinde je to ještě horší. Německá právní literatura, včetně zákonů, obnáší 80 procent celkového světového objemu vydaného v tomto oboru. Jenže my jsme podstatně menší a tak bychom se mohli mírnit. Žádná ekonomika nemůže takovéto výstřelky natrvalo vydržet. I když jsou to povaleči a neumětelové, přidejme jim raději dovolené a tím omezme jejich prostor pro páchání škod.

Aleš 17.5.2006 8:55

umělé problémy

veta jsou především  upozorněním, nemají příliš  reálný význam, většinou bylůa přehlasována..

PROROK ELIÁŠ 17.5.2006 8:53

NAČEŽ POLOŠÍLENÝ

 Klaun na Hradě z vůle bolševika ztrojnásobil své většinou účelové vetování, čímž opět jen podrývá svoji pseudopravicovou ODS.....Volme solidní ,zatím malé pravicové strany na př.

                   EDY , nebo  PRAVÝ  BLOK      WWW.CIBULKA.NET

Vlali 17.5.2006 8:21

Deset procen

Nevím jak Vy ale 10% ze všech zákonů že by bylo protiústavních? Ne jen se nelíbily. Starý ješita je holt starý ješita. Tím nechci říct, že by na to neměl právo, jen holt neměl mluvit o tom šafránu ve svém přirovnávání se k minulému presidentu.

Andy 17.5.2006 8:07

rozvrací náš ústavní systém a demokratické společenské zřízení.

;-D

jasně. A rozvrátil ho dokonale, máme Duceho ve Strakovce.

Správněji 17.5.2006 7:59

Ztrojnásobila produkci paskvilů ...

Pak se MUSÍ reagovat...

Marian 17.5.2006 7:53

Nechce se mi věřit,

že  by Václav Klaus  tak často  vetoval  zákony. Když  byl presidentem Václav Havel,  nechal  se pan Klaus   slyšet, že  presidentské veto by mělo být  použito jen zcela  vyjímečně. Že by  VK  tak rychle  otočil?  To se mi nechce věřit. Není to zase nějaká pomluva?  Nevetuje  ty  zákon někdo jiný?  Rád bych vyjádření autora.

Esna 17.5.2006 7:44

Autor nemá pravdu

V.K. na hradě nejen svými vety ...   rozvrací náš ústavní systém a demokratické společenské zřízení.

P.S. Pane Petříku, pokud jste poradcem prezidenta ČR, proč mu neporadíte, aby na hradě visela vlajka EU ?

Oli 17.5.2006 1:01

Prezident vetuje stále stejně

prosím autora článku, kdyby v rámci úplnosti informací také srovnal procentní poměr vet k počtu zákonů v období 1992-98 (šest let), kdy V. Klaus byl premiérem a V. Havel prezidentem (rovněž kohabitace, V. Klaus je jen tři roky prezidentem)a zda si také myslí, že bylo v logice jeho argumentace přirozené a správné, že V. Havel zákony vetoval a odvolával se k Ústavnímu soudu. Byl bych rád, kdyby to bylo uděláno jako doplnění analýzy uvedené v článku pro rozšíření objektivizace informací, ne jen jako odpověď na moji výzvu. Děkuji.

Oli