16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

POLITIKA: Prezident a jeho protektor

Historie je materie, která ovlivňuje současnost více, než si uvědomujeme. Osudem malých států je závislost na velmocích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Houška 9.4.2015 9:31

Re: Dobrý a pravdivý článek.

Zatím je to akademická debata z obou stran. Čas ukáže...Nicméně, ať mám pravdu já, nebo Vy, obojí je pro tento národ špatně.

M. Starý 9.4.2015 9:01

Re: Dobrý a pravdivý článek.

Baťa vyslal dva "cesťáky" do Afriky aby zmapovali trh. Jeden mu řekl, že je to v Africe špatné, protože lidé tam nenosí boty. Druhý mu řekl, že je to výborné, protože lidé tam dosud nenosí boty. Kterého Baťa vyhodil a kterého odměnil ?

A podobné je to s Ruskem. Rusko je pořád nenasycený trh. A Babiš dobře ví, že s Vodňanským kuřetem, co vyrostlo za týden, na Západ neprorazí, ale pro chudé Rusko bude dobré. Proto si to nechce s Putinem rozházet. A to je ten největší a zásadní střet místopředsedy vlády a soukromého podnikatele (oligarchy) Andreje Babiše.

J. Lepka 9.4.2015 9:21

Re: Dobrý a pravdivý článek.

Hezké počtení. Škoda, že ty informace nejsou vyčerpávající. Určitě byl aktivním členem LM, dle vyjádření uličního výboru zdobil okna a o sobotních brigádách se vždy ujal funkce vrchního dohližitele a kvalitáře. A dle jeho zaujetí rezortem spravedlnosti to vidím na soudce z lidu. / Nesplést s LIDLem, to je úplně jiná firma!/

P. Boublíková 9.4.2015 9:34

Re: Dobrý a pravdivý článek.

Nevím jestli dobrý, je to skutečně hodně dlouhé. Ale pravdivé.

J. Hruška 9.4.2015 10:40

Re: Dobrý a pravdivý článek.

Paní Pavlo, -- Co je to pravda? Tahle propagandistická exkurse do dějin "revolučního dělnického hnutí"?? Brrr! Josef.

J. Podešva 9.4.2015 8:05

pokus o racionální článek, výsledkem je agitka

Autor se snaží ve stylu "nic není černobílé" popsat novodobou historii našich vztahů se Sovětským Svazem a s Ruskem. Ovšem poněkud bagatelizuje sovětskou vojenskou přítomnost u nás po r. 1968. Ať řekne třeba obyvatelům Frenštátu, že na sovětské vojáky nenaráželi. Schapiro samozřejmě mohl být zticha, ale stejně tak mohl být zticha i Zeman. Nebyli. Schapiro se vyjádřil velmi, velmi opatrně, začal : "Nemohu radit". Zeman, jak je jeho zvykem, šlápnul do   h o v n a   a ještě se v něm protočil. Ano, jednou zřejmě zase budeme normálně spolupracovat s Ruskem. Zatím to vypadá tak, že Rusko nehledá partnery ale nepřátele. A zřejmě se to rychle nezmění.

J. Slanina 9.4.2015 8:01

"Lidé nenaráželi na vojáky v obchodech a restauracích."

To by mne, pane Jemelíku, docela zajímalo, kde že jste to žil!!!

R. Houška 9.4.2015 8:05

Re: "Lidé nenaráželi na vojáky v obchodech a restauracích."

V Praze. Tam opravdu na Rusáka v uniformě moc nenarazil...

F. Lesniak 9.4.2015 7:53

Je to tak

a Jemelík má pravdu. Nějaký americký žid tady nikoho mentorovat nebude.

R. Houška 9.4.2015 7:59

Re: Je to tak

A na víc ve službách nějakého černocha, viď, ty ubohá náckovská, antisemitská, xxxxx! Napsat se to nedá, to by smazali. Nicméně, ho..do jako ty, má sedět v base na doživotí, než způsobí bolest tisícům slušných lidí!

J. Slanina 9.4.2015 8:03

Re: Je to tak

Proč ta X ??? Že je tenhle zasmrádlý bolševik odporný dobytek můžete napsat klidně i tady.

R. Houška 9.4.2015 8:07

Re: Je to tak

Nebudu urážet dobytek srovnáním s takovou směsí smrdutého masa a dalšího hnusu, jako je tento odporný živočich...V hlavě jsem měl mnohem sprostší výraz...

J. Hruška 9.4.2015 9:32

Re: Je to tak

Ten smradlavý pytel hnoje, Lesniak, si nedá pokoj jako včera. Lze ho zažalovat za porušování zákona?? Nejvyšší čas proti podobným zmetkům zasáhnout.

R. Houška 9.4.2015 7:34

Je vidět, že návštěva páně Jemelíka v Institutu, nese své

"plody". Co na tom, že hodně kyselé!? Parta šovinistických, českých nácků, přimknutá k Putinovu cecíku, se rozrostla o dalšího člena. Nebo, že by byl na výplatní pásce už dřív, a jen se držel trochu zpátky? Jeho komentáře k té, z Boží milosti, amnestii největšího ze všech Václavů, už leccos nasvědčovaly.

J. Slanina 9.4.2015 8:13

Re: Je vidět, že návštěva páně Jemelíka v Institutu, nese své

Co by jste chtěl od tvora s 12 zápisy v archivech StB coby agenta? Tenhle jemelík se ovšem evidentně nevyřádil dostatečně za bolševické éry a v práskání pokračuje vesele dodnes:

http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=726

R. Houška 9.4.2015 8:16

Re: Je vidět, že návštěva páně Jemelíka v Institutu, nese své

Ano, klasická ukázka přítele Václava Klause. Je to stále ta samá líheň...

V. P 9.4.2015 7:24

Prezident Zeman tvrdě hájí národní zájmy

Bohužel ty ruské.

H. Koláček 9.4.2015 7:12

Spoléháte na krátkou paměť?

Napsal jste "Lidé nenaráželi na vojáky v obchodech a restauracích."

To si snad děláte srandu, ne?

A ještě jedna věc:

Kdyby chtěl Zeman uctít památku 150 tisíc padlých vojáků, mohl tak učinit mnohem důstojněji. Třeba mohl položit kytici na jejich hroby tady v Česku. A nemusel by přitom stát vedle Kima a Putina.

Jste úplně mimo, pane Jemelíku.

M. Starý 9.4.2015 7:07

Velvyslanec se provinil tím, že veřejně řekl pravdu

Kdyby americký velvyslanec sdělil prezidentovi Zemanovi své "obavy" z jeho plánované účasti na vojenské přehlídce za účasti Putina a Kima, oficiální diplomatickou cestou, tak jsme se my "ovčané" o tom nikdy nedozvěděli a Zeman se mohl dál tvářit, jako že je to našim spojencům fuk. Je dobře, že to řekl v televizi, tím informoval OBČANY o tom jak se USA dívají na Zemanovu zahraniční politiku.

Ten historický exkurs si pan Jemelík mohl odpustit a když už se do něj pustil, tak aspoň měl psát pravdu a ne ruskou propagandu. Zvěrstva 50. let nedělali "čeští a slovenští komunisté" jen o své vůli, ale na popud a přímý rozkaz sovětských poradců. Je to celé z jeho strany pokus o brutální relativizaci našeho "vztahu" k Rusku a USA - ono tady pod Rusy (sověty) zas tak špatně nebylo (v porovnání s Protektorátem) a "pod Američany" to jistě nebude o nic lepší...

To jsou názory typického reformního komunisty, který stále má v srdci lásku k ruskému dubisku a odpor k "americkému imperialismu" a zavírá oči před zločiny komunismu, který sem na svých tancích přivezli bratři z východu a to hned dvakrát v jednom století.

K. Řežábek 9.4.2015 6:57

Maleček je nálepkovač

Pane Malečku,

chce se mi z vás plakat.  Můžete mít názor takový nebo jiný, ale proč svého názorového oponenata hned nálepkujete jako "fašistu" !?  Nic lepšího neumíte? Děláte čtenářům NP ostudu.

Jen na okraj: pokud si myslíte, že na německé expanzi za 2. světové války byly hlavní myšlenky socialismu, jste uplně vedle. To jen jejich strana to slovo měla v názvu. Podstatné bylo "nacionální" - a vskutku vyhlazení  či asimilace či vystěhování Čechů bylo na pořadu dne.

M. Starý 9.4.2015 7:25

Re: Maleček je nálepkovač

Nechci dělat panu Malečkovi advokáta, ale to s těmi fašisty si začal pan Jemelík sám. Nevím proč k obhajobě Zemanovy cesty na vojenskou přehlídku do Moskvy sem tahal Bílou Horu a protektorát. Německo se za válečná utrpení omluvilo a důsledně DENECITIKOVALO, zatím co Rusko se za export komunismu a jeho zločiny nikdy neomluvilo a naopak Putin se hrdě hlásí k odkazu SSSR.

B. Hamáček 9.4.2015 8:01

Re: Maleček je nálepkovač

Řekl bych , že jste velmi decentní , na rozdíl od jiných , zejména na novinkách , kde se jedná o nejhorší proputinovskou žumpu, Putinův zastánce. S. Jemelík si nesouhlas se svými názory plně zaslouží. V Německu šlo opravdu o národní SOCIALISMUS, jehož prvky komoušové rádi převzali.

P. Krešňák 9.4.2015 6:51

Pane Jemelníku....

.... pan Maleček to napsal naprosto správně a nemá cenu nic dodávat. Jen ještě malá připomínka Vy "znalče" historie a relativisto základních hodnot svobody, nějak se Vám vytratila Ukrajina, ta jako by pro Vás neexistovala. Takže vězte pane Jemelníku, celý Váš článek je snůška polopravd a proruské propagandy. Nesdílím Váš názor a pan prezident nikam k agresorům jezdit nemá. Krešňák

P. Maleček 9.4.2015 5:09

Fašista Jemelík a lež o osvobození Česka

Jemelík jen zneužívá jinak velmi kulantního a nedirektivního vyjádření USA velvyslance k šíření letitých lží o osvobozování Česka ruskou komunistickou armádou.

Nikdo nepopírá úctu k oběti vojáků komunistické armády, z nichž ale jen sotva polovina byli Rusové. Většinou šlo o občany Ruskem porobených národů násilně donucených stát se součástí Ruskem ovládaného SSSR.

Válku - ano zahájili němečtí nacisté, tj nacionální SOCIALISTÉ. Což by se však neopovážili bez smluvní podpory komunistickým Ruskem. Takže Rusko krylo nacistům záda i při jejich anexi Sudet a pak přepadení zbytku ČSR. A pak při přepadení Polska (které si rozdělili) a západní Evropy. Ruský benzin byl do června 1941 i v nádržích nacistických letadel bombardujících Anglii. V rámci toho Ruští komouši evropským komoušům zakázali proti nacistický odboj. Dokonce horliví čeští komouši udávali gestapu nekomunistické odbojáře.

To se změnilo, až když němečtí SOCIALISTÉ (nacionální) SVÉHO SMLUVNÍHO PARTNERA RUSKÉ KOMUNISTY přepadli. Takže II. sv. válka byla na Evropském kontinentě soubojem dvou levicových totalit. A ta ruská by to bývala projela nebýt vstupu USA do války. Ten začal mohutnou materiální pomocí USA Rusku bez kterého by němečtí socialisté ruské komouše nejpozději v r. 1942 převálcovali. A pokračoval vstupem USA do války. Bohužel pozdním, což vyvrcholilo zastavením armády USA u Plzně, když ta mohla většinu Čech osvobodit už týden před už jen příjezdem, ne bojem ruské armády.

A tak se stalo, že Česko místo německých socanů ovládli ruští komouši. Slovo "osvobození" už Česku vnutila česká komoušská propaganda a v té době i už její tajtrdlík Beneš. Takže žádné osvobození ale ovládnutí Česka jednou ze vzájemně se nenávidějících levicových totalit. A to je to, co má poklonkování Zemana ruské totalitě, která se z komunistické pod Putinem změnila ve fašistickou (neplést s nacistickou) zamasovat. I s přispěním odkopaného putinovce, tj. fašisty Jemelíka.

V. Vaclavik 9.4.2015 6:55

Re: Fašista Jemelík a lež o osvobození Česka

Ano, zadne osvobozeni, ale ovladnuti jinou zlocineckou totalitou.

B. Volarik 9.4.2015 6:59

Re: Fašista Jemelík a lež o osvobození Česka

Velmi zajímavým způsobem byla osvobozena část Československé Republiky zvaná Zakarpatská Ukrajina. Zloději také říkají, že "osvobozují" uloupené věci....

K. Řežábek 9.4.2015 7:03

Neznáte historii - Rudá armáda v 1945 odešla

V zájmu pravdy nutno dodat, že Rudá armáda  Československo vskutku osvobodila od okupantů, kteří to otevřeně  o sobě říkali ( Protektorát Čechy a Morava).  Pak odešla.

A až potom si lidé u nás svobodně zvolili komunisty a ti se ústavně košer způsobem dostali do vedení státu. Co bylo pak, to už je další věc. Ale rozhodně Rudá armáda Československo nedobyla. 

Jenže dnes je zmínka o čemkoliv pozitivním na adresu Rusů vnímána částí populace jako červený hadr na býka.  Pravda musí jít stanou,  je "in" na Rusy jen nadávat.

P. Krešňák 9.4.2015 7:30

Re: Neznáte historii - Rudá armáda v 1945 odešla

Možná pane Řežábek to potřebujete opakovat vícekráte, takže ještě jednou, po roce 1945 rusko okupolalo a ukradlo část území Československa a to část dnešní Ukrajiny. Takže vy dovedo žádní osvoboditelé ale agresoři. Krešňák

B. Hudzieczek 9.4.2015 8:59

Jenom pro upřesnění faktů;

pakt Ribbentrop-Molotov byl podepsán až koncem srpna 1939, v předvečer útoku na Polsko. V té době už byly téměř rok zabrány tzv. Sudety a několik měsíců existoval Protektorát Böhmen und Mähren. Před anexí našeho pohraničí v roce 1938 byli Sověti připraveni přijít Československu na pomoc (čti: obsadit ČSR).

J. Babička 9.4.2015 3:05

ach jo

Příliš dlouhý článek, na to aby autor vyjádřil své přesvědčení, že je nutné rozbíjet jednotu NATO a mít radost, že Zeman v tom Putinovi pomáhá. To mohl udělat pár slovy