26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Golembievský 6.12.2005 9:46

Zločin a trest

Cituji: "Šance... beztrestně získat majetek." Konec konců, co můžeme chtít od  voliče ČSSD.
J. T. 6.12.2005 9:41

Hm,

a jaké že "úspěchy" tato vláda měla. Co vlastně svou činností zlepšila? Nějak o ničem nevím.
Modrý pták 6.12.2005 9:29

Reakce.

"Pravice nebyla s to v zemi zabezpečit dodržování zákonů". To prosím pěkně nedovede vůbec žádná vláda na celé planetě. Zákony musejí především dodržovat občané a pokud je nedodrží, tak tady nastupují represivní složky. Zákonů potřebných tady máme až hanba a kdyby sem nakoukl nějaký právník (nemyslím zákoníky, ale právníky), tak by Vám potvrdil, že v množství zákonů není žádná potíž. Ony totiž zákony mají svoje transakční náklady, které vůbec nejsou malé. Potíž je spíše v tom, že se dnes a denně snaží kdejaký kutil, kdejakou blbost popsat v zákoně. Budiž odstrašujícím příkladem idiotský nápad jednoho socialisty zakázat prodej zboží pod výrobní náklady. To děsivé množství zákonů totiž vede jenom k tomu, že z toho mají občané legraci, protože některé kraviny se vůbec nedají vymáhat.
"Když si ještě k tomu připočteme doslova ponižující nastavení minimální mzdy - primitivně zdůvodňované snahou zabránit růstu nezaměstnanosti". Ona je mzda cenou práce, která je jedním ze 4 hlavních faktorů, které ovlivňují cenu výrobku. Podle mého názoru by se stát vůbec do také věci neměl plést, protože to je nepřípustné zasahování do výše nákladů soukromého subjektu. Když už něco takového máme, tak nechť je to na úrovni životního minima. Mimochodem, dnes máme minimální mzdu nastavenu na neponižující úrovni a máme tady dvojnásobný počet lidí bez práce než tomu bylo na začátku úspěšného socialistického vládnutí. A k těm nezaměstnaným tady pracuje 220 tisíc zahraničních dělníků (to byl počet nezaměstnaných v celé ČR na začátku úspěšného vládnutí). Tak zkuste přemýšlet, jestli mezi tím není nějaká souvislost.
Představa, že pravicovými voliči jsou státní zaměstnanci je pro mě fascinující.
Xaver X.X. 6.12.2005 9:49

Vidím modrý ptáku, že zůstaneš do konce života fascinován...:-)

Fajt by ses divil, kolik státních zaměstnanců volí pravici a kolik manažerů socany. Jo a zapoměl jsi na jednu drobnost - právo, které není vymahatelné, se nedodržuje. A jen si vzpomeň, kolik let se u nás vyplatilo neplatit.
Xaver X.X. 6.12.2005 9:55

Ajaj...FAKT...

sorry
Modrý pták 6.12.2005 10:03

Re: Vidím modrý ptáku, že zůstaneš do konce života fascinován...:-)

nezapoměl, nečetl jsi pozorně :-))), je to tam. Mimochodem neplatit se vyplácí čím dál více. Vzpomeneš si na naši debatu s "oceňováním výčitek svědomí"? Úplně stejně to funguje s oceňováním rizika neplatit. Pokud si někdo to riziko ocení na méně než by ho vyšla platba, tak prostě nezaplatí. Demonstrativní příklad nastal při zavedení minimální daně pro živnostníky. Odevzdali živnosťáky a dělají to samé na černo - v jednom případě, v druhém případě odevzdali živnosťáky,dělají to samé na černo a  pobírají podpory.
Xaver X.X. 6.12.2005 10:07

Tak s těma živnosťákama máš bohužel pravdu, modrý ptáku.

Za tenhle nápad by měli někoho vyvěsit za kule do průvanu. Od té doby je drobný živnostník štvanec. Ale neplacení, kupř. pokut, faktur atp. už je mnohem a mnohem složitější a ty náklady na potlačení "morálních zábran" už jsou mnohem vyšší...
Jarda Musil 6.12.2005 11:24

Re: Reakce.

no ano - souvislost mezi těmi Vašimi 220-ti tisíci je ta, že zdejší managoři nejsou schopni vymyslet nic jiného, než ušetřit na mzdách
watson 6.12.2005 11:33

Re: Reakce.

Jsem rád, příteli, že Vás fascinuji. I když mi to v poslední době dělá čím dál tím větší problémy.
StandaT 6.12.2005 9:17

příliš dlouhé

příliš dlouhý článek na to co autor chtěl říct. S hodnocením pravice souhlasím, hodnocení levice je, jak to říci slušně... levicové. Kdybych článek na toto téma psal já, tak bude znít: Pravice dělala zásadní změny společnosti a ekonomiky a pos*ala co mohla. Levice nedělala žádné změny a pos*ala to taky.
Big George 6.12.2005 9:29

Re: příliš dlouhé

Ono to tak zlé nebude, jinde je to podobné. Měla by se ale u moci střídat levica a pravice podle okamžité prosperity. To zadlužování se musí zastavit. Až se ekonomika stabilizuje, přijde čas na návrat levice a sociální labůžo. Teď bychom měli spíš začít tvrdě makat.
Jurgen 7.12.2005 0:26

Re: Re: příliš dlouhé

Vyhrnem si rukavy .... a vzhuru k budovani kapitalisticke vlasti :)
Mirek Šejna 6.12.2005 8:33

pane Polánský, ten článek je slátanina

Levicový volič totiž vůbec není tím, za co ho považujete Vy a i značná část pravičáků. Zkuste někdy udělat průzkum. Zjistíte, že volební preference se mezi top manažery, nebo zaměstanci soukromých firem, či úředníky státních institucí se moc neliší. Výrazný rozdíl v preferencích je pouze u nezaměstnaných a důchodců.
Xaver X.X. 6.12.2005 9:11

Jo, Mirku Šejno, pravdu díte, jenom mě fascinuje,

že ODS dělá, jak když to neví....nebo že by to fakt nevěděla...?
Petr Kunetka, zlocinec 6.12.2005 11:11

Re: pane Polánský, ten článek je slátanina

Clanek je fakt straslivy ;(
občan z kraje města 6.12.2005 12:49

Re: pane Polánský, ten článek je slátanina

Manažer soukromé firmy volí levici poze jeli altruista. Manažerů znám mnoho, je to součást mé práce a také jsem jedním z nich. Většinou na politiku kašlou a všechny strany jsou jim ukradené, ale nechtějí platit ty strašné daně. Kdo je neplatí nemůže to pochopit. Budu volit toho, kdo je sníží, vše ostatní mně nezajímá.
haui1 6.12.2005 8:12

Nebýt to pantomima,

já bych řval. A takových Polanských je u nás, bohužel, mnoho :o(
Ifo 6.12.2005 8:10

Školné

Je až neuvěřitelné, jak všichni mluví o školném jako o spáse našeho školství. Ale naše školství je silně podfinancované a jenom školné tuto situaci nezachrání. Je to něco jako pokus o uhašení požáru pliváním do plamenů. Do školství nejdřív musí přijít mnohem více peněz a pak má teprve smysl zavádět školné. Kdyby finanční problémy školství mělo řešit jenom školné, muselo by být tak vysoké, že by moc studentů vysokou školu studovat nemohlo - takže místo selekce prostřednictvím testů bychom tu měli selekci prostřednictvím finančních možností.
Jarda Musil 6.12.2005 7:00

shrňme to ..

ODS (a samozřejmě s ní vládnoucí strany) určitě udělaly v první polovině devadesátých let hodně dobrého. Ale bohužel některé dost zásadní operace se nepovedly - při hledání řešení se totiž nedala přednost ekonomice ale dostala zelenou politika a zaopatření sebe či kamarádů. Veřejnost samozřejmě vnímá soulad slov a činů. A to zde bylo spíše v nesouladu. Celkový dojem (zdůrazňuji dojem) zůstal asi tento: snaha přestavět starý barák na nový dům se navrhla tak, že do starého hodíme bombu, cihly se rozkradou a vzniknou nové domy ... Jenže když neřidič ukrade auto pravděpodobně bude havarovat - čili i když se majetky dostaly do soukromých rukou neznamenalo to kýžený nástup korektního podnikání, ale spíše nástup spekulativního přeskupování majetku. Prostě "výrobní prostředky" se nedostaly do rukou těch, kteří by s nimi uměli zacházet. Proto dnes řešíme nezaměstnanost, proto nám absolventi VŠ odchází do Anglie, proto dnes VŠ prodává pojištění. Spekulace přináší krátkodobě více peněz než dlouhodobá snaha vytvořit fungující podnik, který produkuje skutečné hodnoty, ze které se statistika při zahrnování do HDP nemusí stydět a není n pochybách ... a pokud nebude ODS schopna se takto (nebo podobně) chlapsky postavit ke svým "zásluhám", budou těžko získávat další voliče z řad běžných občanů.
eTony 6.12.2005 6:40

Autore,

jste socialista, který  prožírání našich peněz na úkor budoucnosti povýšil na formu vlády a pokládá to za úspěch. 1 bilion v českých - nic vám to neříká ? To je ta poměrně úspěšná vláda ČSSD ?
A co takhle další rezorty, kromě ekonomiky ? Doprava, zdravotnictví, školství, zemědělství, vnitro, armáda, privatizace - opravdu je vše  O.K. ?
Vždyť to korupcí kvete, kam se oko podívá - D 47, DRath, Indoš, Zgarba, Mlýn a Gross, Gripeny, Unipetrol - a další a další příklady. mám pokračovat? Kdy už přestanete s ODS jako původcem všeho zla v této zemi ? Když už si to myslíte, tak :
1. měli jste dostatek času to změnit
2. pokud jste to nezměnili, proč ? A konkrétně !
Podle ČSSD je korupce povýšena na formu vlády.
Novák 6.12.2005 8:31

Nejméně polovina

nebo i více z toho biliónu jde ale na vrub vlády ODS, která ztrátu tehdejší Konsolidační banky, později Konsolidační agentury, úmyslně do rozpočtu nezapočítávala, to udělala až vláda ČSSD se Zemanem.
eTony 6.12.2005 8:35

Re: Nejméně polovina

Opravdu, pane Nováku ?
Novák 6.12.2005 8:38

Re: Re: Nejméně polovina

Opravdu, stačí se podívat zpátky nejenom do novin.
eTony 6.12.2005 8:49

Re: Re: Re: Nejméně polovina

Jo tak, oni to psali v novinách. Tak to jo.
nup 6.12.2005 10:19

Re: Re: Re: Nejméně polovina

Nevíte, pane Nováku, že jistí typové diskutujících trpí chorobou zvanou pracovně "selektivní paměť"? A právě na tohle převedení ČKA do státního rozpočtu si někdy ne a ne vzpomenout... Mám pocit, že si to tehdy vymohla ODS při nějakém handlu v rámci oposmlouvy.
jkotek 6.12.2005 12:49

Re: Re: Re: Nejméně polovina

Jo, ale ministri za CSSD tvrdi pravy opak. Bilionove zadluzeni NENI kvuli ODS ani privatizaci ci transformaci ekonomiky. Viz nize.
jamo 6.12.2005 9:06

Re: Nejméně polovina

Takoví tupci, co sežerou každou blbou propagandu socialistům by měli ty dluhy, které hází na naše děti, platit sami. Každý rok od roku 1999 je rozpočet neskutečně v mínusu (a to ty vyžírky zpočátku trošku držela oposmlouva), peníze prožírány. A co se týče těch ztrát ODS o kterých tenhle bolševik tady žvaní, kolik z toho by tak asi přiznal, že vzniklo za vlády jeho oblíbenců od roku 1948. Nebo to byl ten správný ráj na zemi a všechno tady zářilo novotou, továrny jako ze škatulky, opravené domy a v obchodech co hrdlo ráči? Bože můj, ta skleróza téhle lůzy je nepředstavitelná!
Agent 6.12.2005 12:09

Re: Nejméně polovina

KA vydává každý rok dluhopisy ve výši cca 100 miliard! a min.fin. Sobotka snižuje deficity a ještě se chlubí, jak mu to jde! :-)
Novaku LZETE! 6.12.2005 12:45

Re: Nejméně polovina

Lzete, lzete a lzete! A to tvrdi samotna CSSD! Podle ministru CSSD za bilionovy statni dluh NEMUZE ODS! A za timto si stoji CELA vlada a ministr financi obzvlast - viz usneseni vlady 624/2003 - http://racek.vlada.cz/usneseni/usneseni_test.nsf/6802db4c27cf71ffc1256f220067f94a/53c321c572f8cd00c1256d56001f28b7?OpenDocument .
jkotek 6.12.2005 12:47

Re: Re: Nejméně polovina

(predchozi prispevek je muj) Cituji ze stranky 13 meterialu schvaleneho zminenym usnesenim: Růst deficitů veřejných rozpočtů přitom není způsoben úhradou nákladů transformace v podobě transferů vynakládaných státním rozpočtem a FNM do tzv. transformačních institucí5 na pokrývání jejich ztrát, jak se často uvádí. Takze toto tvrdi ministr Sobotka za CSSD. Za bilionovy statni dluh mohou vlady CSSD!