2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

POLITIKA: Podle Halíka je problém ve voličích

Při oslavách 17. listopadu promluvil i katolický kněz a filozof Tomáš Halík. Ten nevidí problém v politicích, ale ve voličích. Je konečně třeba vyměnit voliče, nebo politiky?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Uzel 21.11.2019 8:39

Můj úhel pohledu: Tomáš Zlatoústý není schopen připustit, že něco dělá blbě a blbci jsou pro něj všichni okolo.

J. Svoboda 21.11.2019 8:39

AB žádný politický program nemá, reaguje jen na průzkumy veřejného mínění, podobně, jako Paroubek svého času. Sám to dokládá slovy o tom, že pumpuje do lidí peníze a ti jsou stále nespokojení ...

Pěkný den.

J. Svoboda 21.11.2019 8:36

Můj úhel pohledu: v čele vlády je STBácký fízl, druhý nejbohatší oligarcha v zemi. To se zas tak moc Halík neplete, že tohle zařídil PR Mára a ne tradiční politické strany.

Pěkný den.

M. Jonáš 21.11.2019 8:30

Pan Bartoň, jako vždy, pravdivý.:-)

F. Navrátil 21.11.2019 8:26

Volby nevyhrává udávání politických soupeřů ani organizování přehlídek nenávisti. To vše lze zmanipulovat. Volby vyhrávají věrohodné politické programy a věrohodní politikové. To je právě to, co dnešní opozici schází. S umanutou tupostí provozuje program Antibabiš za hlučné mediální podpory a ani po letech si neuvědomuje jeho kontraproduktivitu. Podobný byl i program Antizeman a výsledkem je opětovné zvolení prezidenta Zemana.

J. Hanzal 21.11.2019 8:26

T:Halík je především zlý, ješitný a mstivý člověk!! Pokud s ním někdo polemizuje je to okamžitě satanista, fašista, xenofob a kdoví co ještě. FUJ!!

J. Tachovsky 21.11.2019 8:24

On jeste nekdo vere Halika vazne ?

J. Schovánek 21.11.2019 8:24

Bára Hrzánová to vyřešila. „Teď já budu strašně nekorektní teda, jo. Když budete chtít jezdit autem, tak musíte udělat řidičský průkaz. A já bych opravdu, a je to hrozný, co řeknu teďka, jsem si toho vědoma, já bych opravdu udělala takovej řidičák pro voliče. Jestli vůbec ten člověk je schopnej o něčem rozhodovat, natož o tom, jak bude žít ta druhá půlka společnosti, která volí něco jinýho. Ale jestli vůbec je schopnej se rozhodnout,“ rozohnila se herečka.

V. Mokrý 21.11.2019 8:22

Horší je, že ty bludy šíří za pomoci mnohých médií, s ČT v čele.

R. Franc 21.11.2019 8:08

Nějak jste se nám zamotal, pane Jirkovský. Vysvětlení, že pan Halík myslel něco jiného než řekl, není špatné. V dalším příspěvku byste mohl pokračovat tím, že jste to napsal jinak, než to vyznělo - no fuj.

Š. Hašek 21.11.2019 8:07

R^

Š. Hašek 21.11.2019 8:07

R^

Š. Hašek 21.11.2019 8:07

Souhlas s Vámi.

S poznámkou: Halíka je třeba komentovat. Kádrováka, kněze (??), teologa, politického mentora (který se ale bojí a štítí reálné politiky). Nakonec dnes skončil zas jako ten kádrovák. Dále viz životopis.

Z něho to "všedobro" přímo kape. Naprosto nekonzistentní člověk, možná má často chvíle, kdy by si sám sobě nafackoval, který v zájmu novototality mudruje již zcela otevřeně o "výchově/výměně voličů. O výměně občanů.

P. Jirkovský 21.11.2019 7:00

Pan Bartoň, ostatně jako už tolikrát, si vyložil věci po svém a aby naplnil penzum sdílené "moudrosti", tak to sepsal. Tomáš Halík rozhodně není tak povrchní, jak mu pan Bartoň přisoudil. Co kdyby se zamyslel pan Bartoň (a někteří, kterým to jakžtaž jde) nad tím, jestli vono není tím myšleno, že Halíkem pojmenovaný problém je v manipulaci politiky, ne v přijímání manipulace voliči.

P. Jirkovský 21.11.2019 6:56

Věrověstec? Copak to je? Intelekt samo destruktivní? Copak to je? Jestli tohle považujete za výplod vašeho myšlení v češtině, pak vás potěš pámbu.

V. Církva 21.11.2019 6:55

Souhlas, taky jsem už uvažoval že jestli budou pokračovat, začnu Babiše volit. Dřív mne to ani nenapadlo, přestože mi vadil nejvíc Pelikán a Krnda (ta snad i podepsala Jednu Čínu) a Jourová (ta má teď šanci soudit Německo za bigamii).

Nicméně pokud to Klaus ml. nepodělá vidím to zatím na Trikoloru či SPD.

V. Církva 21.11.2019 6:51

Máte pravdu, Halík snad čerpá z toho co se naučil za komoušů, nebo to bere z nějaké studnice chytrostí neomarxistické frnkfurtské školy. V každém případě je to divný patron i imám.

R. Meisner 21.11.2019 6:46

Halíka je snad zbytečné jakkoliv komentovat--pohybuje se v bludech celý život, a ještě to umocňuje svými "úžasnými" morálními vlastostmi..po něm zakrátko opravdu neštěkne ani pes.

R. Vacek 21.11.2019 6:24

Halík jen opakuje, že "komunismus je dobrý, kazí nám to akorát lidé". Proto je potřeba vychovat člověka nového typu, člověka internacionálního, který bude soudruhu soudruhem a společně porazí imperialisty. :-/

V. Němec 21.11.2019 6:14

Asi všichni chvilkaři mají práci, bydlení, jezdí na dovolenou a žijí si dobře.Co jim tedy na Babišovi vadí? On vplul do nastaveného systému a žije v něm stejně jako ostatní. Dotace nevymyslil, žádá o ně příslušné instituce, nic se mu za několik let neprokázalo, tak co? Že by jen nenávist, zášť? Vždyť on je typickým představitelem západního stylu života. Jen ten šlechtický titul ještě chybí.

T. Kohout 21.11.2019 5:43

1) Pan Halík si zřejmě myslí, že je nějaký věrověstec. Jeho děsivé ego ho jednou zničí. Intelekt samo destruktivní (self-destruction). "Vyměnit voliče" je přece skvělý nápad, i když ne nový.

2) Problém je, že čím víc media do Babiše šijí, tím víc získává podporu. Nikdy jsem nebyl žádný babišovec. Když vidím ten zmar intelektu v davu, tím víc mě to nahání do náruče Andyho, jako ochránce demokracie tady. Děs.

R. Langer 21.11.2019 5:43

A co třeba agrokritici v ČT, ti problémem nejsou? :-P

V. Mokrý 21.11.2019 5:33

Problém je v tom, že chybí zákon o odvolatelnosti politiků, kteří nejen neplní volební sliby, ale mnohdy postupují přímo proti nim.

V. Halašta 21.11.2019 5:11

Souhlasím s panem Bartoněm.

Problém nejsou voliči, problém jsou agropropagandisté jako pan Bartoň.