30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlali 27.4.2009 12:13

zmýlená

Pan Bartoň se zmýlil, když si spletl Zaorálka s Klausem. Ten přeci nadržuje Rusku (velkému) a má neúctu k právu.

Landys 27.4.2009 12:05

Re: Minimálně stejně plná huba Vondry !

;-€Jo chlapci, chce to i trochu přemýšlet,  ne jen papouškovat ty žalozpěvy našich investigativců. ODS dojela na to, co se tady snažila dovést k dokonalosti - co to bylo, vám snad při vašem přehledu a rozhledu, nemusím znovu připomínat - tak tady teď nepějte ty vaše protestsongy. Zkuste si jen představit, co by náš "nezávislý a nestranný" tisk produkoval za velekomentáře, kdyby dělal Paroubek takové skopičiny jako Mirek "Vstyčenýprostředník" Topolánek. Já si to dovedu představit docela přesně. A radar nemusím ani připomínat, o ten snad už nestojí nikdo jiný než naše demisní vláda. Vložila do něj totiž tolik svého politického kapitálu, že se s ním nedokáže rozloučit. Taky mohla to úsilí vynaložit nějak účelněji. Mohla třeba bojovat s tou světovou krizí, když už k nám bez vědomí Topolánka a Kalouska, čistě jen nedopatřením, zabloudila. Paroubek málem seděl za šíření poplašné zprávy, jestli si na to ještě vzpomínáte. :-(

Kuchl 27.4.2009 12:02

Re: Minimálně stejně plná huba Vondry !

Rusko se tváří vždycky neutrálně , v praxi je však velice ponoukavé ! A nikdy se neohlíží na menší státy -pro něj , coby největší stát na světě , jsou to jen manipulovatelné loutky .8-o

Kecal. 27.4.2009 11:45

Re: Minimálně stejně plná huba Vondry !

Ve slátaninách se vyznáš.:-D

pra 27.4.2009 11:31

Re: Velký trik KSČSSD

Komunismus nemá s demokracií nic společného. Chce společenské vlastnictví výrobních prostředků, a aby je získal musí je ukrást. A pro tu krádež i vraždí.

Společenské vlastnictví výrobních prostředků však znamená jejich soustředění v rukou komunistické, levicové  oligarchie - stejné jako u Hitlera. Jeho obdivovatelé jsou proto LEVICOVÍ EXTRÉMISTÉ

Těrazky Topolánek 27.4.2009 11:24

Re: Výborný článek,JAN BARTOŇ naprosto přesně

Nejsi ani pravicový,ani levicový,jsi prostě vypatlaný,ovladatelný,Teď půjdeš s křičícím arogantním davem(bránit demokracii-dle Tebe),Tak do to toho......

JaS 27.4.2009 11:20

Určitá naděje:

třeba Zaorálek při svém mudrování vstoupí do jízdní dráhy a třeba tam zrovna pojede auto ;-P

j 27.4.2009 11:14

Re: Obvyklá Bartoňova propaganda.

Jako vždy dobrá propaganda. Kdyby jsme všichni nevěděli co Rusáci dovedou , tak bych ti na to snad hupsnul.

Rusko samozřejmě nikomu nevyhrožuje a žádný nátlak nedělá- toto napíše naprostý magor

j 27.4.2009 11:09

Re: Minimálně stejně plná huba Vondry !

A ještě přidejte, že kde přistála okovaná americká bota tam tráva nerostla.Není nad ruské baganče;-D

dhimmi 27.4.2009 10:54

Re: Výborný článek,JAN BARTOŇ naprosto přesně

Špidla byl podle mě soc. demokrat,ta banda co to vede teď,je odpudivá směsice populistů,demagogů a komoušů přebarvených do oranžova.

neuropan 27.4.2009 10:51

Re: Minimálně stejně plná huba Vondry !

A ještě tu o Radaru, prosím.

xxxxKubeš 27.4.2009 10:47

Autorovi článku

R^R^R^

cha 27.4.2009 10:47

Re: Zaorálek, soudím,

R^

Modrá volička 27.4.2009 10:46

Mně fascinuje kolik onanistů tan Zaorálek zajímá.....prostě ODS potřebuje pořádnou PR.....

Landys 27.4.2009 10:42

Minimálně stejně plná huba Vondry !

;-€Pan Bartoň na tom musí býti dosti nedobře, pokud není schopen vyprodukovat nic lepšího než takovou slátaninu. Otázky jsou prý stagnující, už po několikáté pozval Moravec proti Vondrovi Zaorálka. Z toho vychází, že Vondra tam byl minimálně tolikrát co Zaorálek. Zaorálek dělá levicovou propagandu - jakou dělá Vondra ? Navíc ODS je vládou v demisi, momentálně se tedy nalézá mimo hlavní zájmový proud, takže co nám chtějí tito zastánci neoliberalismu a nekontrolovaného trhu, který je momentálně taky poněkud stagnující, vykládat ? Dále klasická pravičácká óda na komunisty a Rusko. Tak tedy počítejme - kolik válečných konfliktů v poslední době vyvolalo Rusko, kolik Američani. Jugoslávie - suverénní evropský stát rozbombardovaný bez souhlasu RB (důvody vykonstruované a zmanipulované, se teď docela zřetelně ukazuje). Irák - rozbitý na základě vylhaných a zmanipulovaných argumentů (rovněž bez souhlasu RB). Použití konvencemi zakázané munice je běžné. Afghánistán - válčení k ničemu nevede, pouze nastartuje těžko odhadnutelný vývoj v jaderné mocnosti Pákistánu. Zkrátka, kam Američan šlápne, tam dvacet roků nic neporoste - a to by byl ten lepší případ. Pane Bartoni, co byste psal, kdyby na místě Američanů byli Rusi - to bych si rád přečetl !

Kef 27.4.2009 10:41

Re: Výborný článek,JAN BARTOŇ naprosto přesně

dobrá, to beru, uznávám, že ještě za Špidly byla ČSSD sice pro mne nevolitelná, ale demokratická a tedy akceptovatelná.

jana 27.4.2009 10:41

Re: Zaorálek to neštěstí pro ČSSD!

Souhlasím, také už nemám sílu podobné kecy poslouchat.

krlsvk 27.4.2009 10:37

Připomínka

Vždy, když čtu (slyším) formulace typu "Boj proti pravicovému extremismu (rozuměj neonacismu či fašismu) musí být dle Zaorálka prioritou.", vzpomenu si na jeden (smutný) aforismus: "Co je největším úspěchem levicové propagandy? Přesvědčení, že fašismus je pravicový extremismus..."

dhimmi 27.4.2009 10:35

Re: Výborný článek,JAN BARTOŇ naprosto přesně

Dřív mi ČSSD ani moc nevadila,to se ale změnilo s nástupem toho odporného tlusťocha z RAJE a změně ČSSD na KSČSSD.

dhimmi 27.4.2009 10:30

Re: Zaorálek, soudím,

ODS mě moc nebere,ale asi jim taky dám hlas,je to menší zlo než ta banda bolševiků a jejich odnože tzv. socdem.

Kef 27.4.2009 10:29

Re: Výborný článek,JAN BARTOŇ naprosto přesně

no, máte sice pravdu, ale zatím se zdá, že nás všechny dost pravděpodobně ti bolševici komandovat budou. Bohužel mimo jiné i vinou těch, kdo jako Vy chodit k volbám v minulých letech nepovažovali za nutné. Doufejme, že je vás víc, kteří jste na to přišli a že tedy ještě není pozdě.

dhimmi 27.4.2009 10:26

Re: Obvyklá Bartoňova propaganda.

Pak je tvou jasnou volbou rudooranžová koalice.

Bombík 27.4.2009 10:26

Re: Zaorálek, soudím,

Já rovněž.

Ivan 27.4.2009 10:26

Re: Velký trik KSČSSD

Spíše bych řekl, že KSČ a obdobně komunistická strana SSSR neměly s komunismem nic společného.  Komunismus je možno si prohlédnout v izraelských kibucech, jediném místě na světě, kde je realizován.

Pro neználky: Komunismus je definován jako jisté uspořádání společnosti, které má řadu vlastností. Na jednom z prvých míst výčtu nezbytných vlastností je uvedeno, že se musí jednat o demokratickou společnost rozhodující o všech otázkách hlasováním. Tedy z definice jakékoliv zřízení, které není demokratické není ani komunistické. TOlik prostý fakt.

dhimmi 27.4.2009 10:23

Výborný článek,JAN BARTOŇ naprosto přesně

popsal současnou situaci.Pro demokracii není hrozbou těch pár set kreténů z DS,kteří nemají žádný politický vliv,ale spojení ruďochů a ČSSD ,která má se soc. demokracií společného asi tolik,jako islám se svobodou.FALMER,ZAORÁLEK,PAROUBEK a jejich parta nás táhnou směrem na východ a tam se mi vůbec nechce.Voleb jsem se naposled učastnil v roce 92 a od té dobe jsem to nepovažoval za nutné,ale k příštím volbám už určitě půjdu .Nejsem ani levicový,ani pravicový,jen prostě nechci,aby mě zase komandovali zas.aní bolševici.

Ivan 27.4.2009 10:23

Re: levicový extremismus

Jen tak dál. Čím více pravičáků bude mít tak chybný úsudek, tím lépe pro levici.

Sládka si vytvořila ODS,  protože potřebovala obsadit místo autentické pravice nějakým šaškem, aby jí, tedy ODS nevznikl skutečný konkurent. Sládka si "chovali" tak dlouho, dokud ho potřebovali.

Ivan 27.4.2009 10:20

Obvyklá Bartoňova propaganda.

Fico si na SLovensku počíná velmi dobře a ukazuje, jak má vypadat politika hledající kompromisy. To, že má v koalici Slotu mu sice image nevylepšuje, ale o image nejde, jde o výsledky. A ty má výborné.

Protože v Rusku nyní vládne třeskutý kapitalismus, je Rusko jistě pravicovější stát než současná ČR. Větší příklon k RUsku by tedy znamenal pohyb směrem k politické pravici. Bartoň to má holt propagandisticky popletené. Rusko samozřejmě nikomu nevyhrožuje a žádný nátlak nedělá. Pokud by si Rusko počínalo stejně neurvale jako USA, tak už dávno žádný  plyn a ropa do ČR netečou. Rusko na rozdíl od USA embargem nikomu nevyhrožuje. Pouze se chová tak, jak se politicky odpovědný stát chovat má. Dbá na obranu své země proti možnému agresorovi. A v současné době agresivní války vedou jedině USA.

Soudy brání právo, ne vládu většiny. To je vpořádku. Co je to právo ovšem určuje většina, na to Bartoň pozapomněl.

Lenka 27.4.2009 10:17

Re: Zaorálek, soudím,

Já taky

batys62 27.4.2009 10:07

Re: Kosmo,

ty musíš bejt asi hovado, když nejseš shopnej rozlišovat, mezi odbornou školou a politickou nalejvárnou!

Kef 27.4.2009 10:04

Re: Velký trik KSČSSD

přesně, na nacionálním socialismu, zkráceně nacismu, nic pravicového nebylo, zato socialistického ano. Označovat ho za extrémní pravici je nesmysl živený komunisty, aby oni vypadali jako ti lepší - že nebyli, ukázala historie.