28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Poklop 15.10.2008 15:57

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Jistě,že se někdo angažoval víc a někdo míň,ale přeci všichni,kdo volil jejich kandidáty nebyli komunisti a kolik lidí bylo v těch jejich brigádách.Tam přeci nemuseli lézt a přesto tam lezli,protože měli nějaké výhody.Nevím jako jste generace,ale ta naše to prostě pos...a.Já nebyl a nebudu v žádné politické straně .

Bořek 15.10.2008 15:49

Re: Moje reakce...

Ještě bych chtěl dodat.Nehodnotím osoby,ale Vaší argumentaci.S tou nemohu souhlasit.

Bořek 15.10.2008 15:47

Re: Moje reakce...

Souhlasím,ale neodpověděl jste mi na otázku.Jaký rozdíl je v podkladech pro zahájení řízení s Polednovou a podklady na Kunderu.Já netvrdím,že musel udávat.Ale na rozdíl od Vás si netroufám dělat za současného stavu věcí kategorické závěry.Rozuměl bych tomu,kdybyste řekl-p.Kunderu znám,on by toho nebyl schopen.To lze pochopit.Ale jste odborník,že na základě zveřejnění v tisku tvrdite,je to podvod?Také obecně nemohu s Vámi souhlasit,a teď nejde o tuto kauzu,že se nemají zveřejňovat materiály,které pro stíhání nejsou použitelné.Jak říkám,teď nemyslím p.Kunderu,ale udavači ,ač nemohou být soudně stíháni,mohou být morálně odsouzeni.

Šerlok Homeless 15.10.2008 15:42

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Ale má: Kdo byl odveden a nepřísahal "věrnost pracujícímu lidu", toho zavřeli. Zatímco za nevstoupení do KSČ a nepsaní propagandistických blábolů kriminál nebyl. V tom je ten jemný rozdíl, nenyslíte?

F.VÍZEK 88.100.57 15.10.2008 15:21

Moje reakce...

Moje reakce se netýkala jenom Vašeho příspěvku,  ten považuji za vyvážený a docela bych se s ním i ztotožnil.   Soudím, že i Vám jde o podstatu.  Když ale státní orgán zveřejňuje archiválie, které tak jako tak nejsou po skoro 60 letech materiálem pro trestní (a dokonce  občanskoprávní) stíhání použitelné, potom je otázka jasná:  Proč to dělá, čemu tím slouží, co tím sleduje...

Dokázat nelze nic, svědky nelze dohledat... A koneckonců: STB podle zákona = zločinecká organizace.  A má u nás ještě dnes dělat "kádrovou politiku"?  

Schuspeitel 15.10.2008 15:09

Re: Kdo je to Tvrdík?

Jo, taky první slibovač radaru v Brdech !

huhu 15.10.2008 15:07

Re: Nebojme se pravdy, zdejší diskutující!

a vy že stále nejste přesvědčen..;-P

F.VÍZEK 88.100.57 15.10.2008 15:07

No jistě...

No jistě: Podle Vás jsou nejspíš k  popukání všichni, kteří za komuniostů skončili na uranu, v kamenolomu, v kotelnách, v lágrech, v kriminále...

A pravdivý životopis? To už je vůbec sranda, že?  Jenom nechápu, kdo je ten zásadový jirka.s., který mě tady opakovaně a vytrvale propaguje... vytrženými a posbíranými odstavci kdoví odkud...  

Němek 15.10.2008 14:54

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Jak někdo cokoli prohlásí o nedostatcích modrých ptáků, ihned je mu v odpověď položena otázka, jestli byl tak kritický v době komunismu. Originální způsob diskuse. Jako za těch komunistů.

F.VÍZEK 88.100.57 15.10.2008 14:53

Nebojme se pravdy, zdejší diskutující!

Kdyby nekomunistické strany po "sametu 1989" lépe pracovaly a občany ČR přesvědčily, že jsou kvalitní a lepší než někdejší státostrana, musela by se současná KSČM krčit někde na třetím místě od konce na seznamu politických stran a hnutí (čili byla by tak 57.). 

Ale ona ta KSČM je po svobodných demokratických volbách třetí nejsilnější (a tedy nejoblíbenější) stranou, dokonce má více mandátů v Poslanecké sněmovně než lidovci a zelení dohromady.  A to všechno 19. rok od pádu totality.  V krajských volbách dokonce předstihla i ČSSD.

Takže: čílit se, hudrat, nadávat, vyhrožovat, ironizovat, napadat, zakazovat - je zbytečné, ba trapné.  Pouze lepší kvalita nekomunistických stran může KSČM umenšit až k nule...  Takže ne bolševické praktiky, které v  EU  obstát nemohou a neobstojí !

Kajda 15.10.2008 14:46

Re: Autorovi..

A stolici;-)

F.VÍZEK 88.100.57 15.10.2008 14:42

Pravda je pravda...

Kdyby nekomunistické strany přesvědčily občany o své kvalitě, určitě by KSČM zkomírala někde jako třetí od konce (čili 57.) na seznamu politických stran a hnutí.  A ona je třetí nejsilnější a třetí (resp. v krajích druhá) nejoblíbenější.  

Že by tak prima pracovala?   

PetrH 15.10.2008 14:31

Re: Autorovi..

O jejich myšlenky přece vůbec nejde, vždyť je to pořád totéž. Teď je důležité, aby udrželi moč.;-)

Rybák 15.10.2008 14:29

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Již sama formulace "předseda výboru přes vědu, kulturu , vzdělávání, lidská práva" vypovídá vše. A nepochybně tím a vším dalším jste byl rád. Příležitosti pro " tak bohatý curriculum vitae" (také pěkně napsáno) Vám mohou poskytnout jen univerzální socani.

huhu 15.10.2008 14:00

Re: Milióny po kapsách nosí asi jen kamarádi Jiřího Paroubka a jim podobní.

..však se taky Duričko s Kočkou přeli o to, kdo z nich své peníze zdanil...

Kajda 15.10.2008 13:58

Re: Autorovi..

Od Paroubkových propagátorů a obivovatelů žádné argumenty nečekejte. V lepším případě vás nazvou modrou sáčkohlavou případně modrým ptákem. To je ale tak to jediné, co se od nich dozvíte. 

Poklop 15.10.2008 13:57

Re: Sdělení nejen pro BuBu

To máte pravdu,ale stejný debil může tvrdit,že je Topolánek demokrat.Já si prostě myslím,že naše generace ,která byla zbabělá si  nemá mezi sebou co vyčítat.

Kajda 15.10.2008 13:55

Re: Zbraň

To jste měl kliku. Můj známý jako junior boxoval a když coby čtyřicetiletý "kmet" v sebeobraně zlomil jednomu grázlovi ruku, tak dostal podmínku. A to na něj ti grázlové byli tři.

vlasta 15.10.2008 13:50

Re: To byl příznivec Velkého Jyrky

:-D

Malý Aston 15.10.2008 13:49

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Ale to víte že jsem nezapomněl.Také jsem jak ovce chodil k volbám a házel tam lístky Národní Fronty. A právě že jsem nezapomněl nemohu komouše ani cítit a zejména ne ty,kteří zůstali stejní jen přelezli k socanům. A jen debil může tvrdit že Paroubek je nějaký sociální demokrat.:-D

Forstmeister 15.10.2008 13:40

Re: Autorovi..

Pokud máte argumenty, rád se s Vámi v disputaci utkám. Komsomolcem nejsem, nicméně na konkláve Paroubka pozvaných příznivců a pozvaných hostů se snad mordovalo? Putyka je to rodiny Tvrdíkovy, nepředpokládám, že by se tam stříleli příznivci ODS. To jenom "na okraj". Máte na mne dotaz? Rád ho i technicky zodpovím. Jen do toho!

Franta 15.10.2008 13:37

Kdo je to Tvrdík?

To je ten úspěšný manager, který dovedl do krachu ČSA ? Bylo by lépe, kdyby přepočítával fusekle ve skladu, jako kdysi. Prostě náš milý houpací kůň.

Šerlok Homeless 15.10.2008 13:37

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Mám intenzivní pocit, že příznivci ODS nemají potřebu útočit na autora tohoto článku.

Šerlok Homeless 15.10.2008 13:34

Re: Autorovi..

Protože tu blbovinz vytahuje Tvrdík.. Autor to jenom komentuje. :-P

Šerlok Homeless 15.10.2008 13:33

Milióny po kapsách nosí asi jen kamarádi Jiřího Paroubka a jim podobní.

Ostatní to mají zakázané (resp. k tomu nemají důvod), protože zákon č. 254/2004 Sb. zakazuje platbu téže osobě týž den nad limit 15 000 EUR v hotovosti:

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/ochrana_ekonom_zajmu_1033.html?vd=1

Kajda 15.10.2008 13:31

Re: "Muž měl za pasem velký nůž..."

Tak jest;-)

Poklop 15.10.2008 13:30

Re: Sdělení nejen pro BuBu

Malý Astone,my jsem tu zločineckou KSČ nepodporovali?Ty jsi nechodil volit?Většina z nás byla na vojně a museli jsem přísahat komunistům věrnost..Už jsi zapomněl?

Kajda 15.10.2008 13:30

Re: Sdělení nejen pro BuBu

No to je vážně k popukání;-D;-D;-D;-D. Je to b.b

Forstmeister 15.10.2008 13:30

Re: "Muž měl za pasem velký nůž..."

A volat, "Sláva Vůdci", a nasazovat si, jako rituál, oranžové šály.  

Bořek 15.10.2008 13:28

Re: Sdělení nejen pro BuBu

On je v podstatě šťastný člověk.Mele dokola ty "své"pravdy a když někdo s ním nesouhlasí,odpoví způsobem "Vy zase lynčujete černochy"a jede dál.