19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

POLITIKA: Odstup, nebo zemři!

Při komentování událostí kolem demonstrace Milionu chvilek na Letné jsem na novinky.cz narazil na zajímavý požadavek demonstrantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Mach 19.11.2019 13:10

Také vám nic neříká jméno Jára Cimrman? Aha, podle vás u nás mohou vtipkovat jen opilci a estébáci ...:-(

O. Uživatel 19.11.2019 15:28

Uživatel požádal o vymazání
J. Kanioková 19.11.2019 18:19

R^R^R^, souhlas

J. Chaloupka 19.11.2019 10:35

To má Agrofert prodat, dát peníze do špajzu a chodit se na ně dívat?

V. Mokrý 19.11.2019 11:56

Prodat a peníze rozdat těm neumětelům, z tribůny na Letné.

M. Martinelli 19.11.2019 20:18

krásně jste pane kotaz vysvětlil účel demonstrací v praze...R^

V. Petr 19.11.2019 10:31

To, že je Babiš miliardář je DOBŘE, nikoliv špatně. Nelze jej tak snadno koupit pár miliony do stranické pokladny, ba ani do jeho vlastní kapsy!

F. Navrátil 19.11.2019 10:15

Problém vidím v tom, že řada lidí, kteří nemají rádi Babiše a nevolili ANO, projevuje negativní postoj k akcím, které organizuje Minář z Milionu chvilek. Stejně negativně hodnotí fakt, že se strany demobloku před ním podlézavě sklánějí a ochotně přijímají jeho příkazy a ultimata. Vulgární urážky a napadání Klause jr., který byl účastníkem událostí listopadu 1989, je špinavou vizitkou pražských pouličních kraválů. Obávám se, že toto všechno nahrává volebním preferencím ANO.

V. Církva 19.11.2019 10:09

Nevím, nakolik jsou akce Chvilek jen spontánní a řízené zespoda, snad. Ty ostatní kolem 17 listopadu naopak jsou akcemi různých zájmových skupin.

V každém případě, Zeman ani Babiš nejsou andělé, dělají chyby (Zemano-Kelnerovská Čína), ale mají i zásluhy a dobré názory. Hlavně ale jsou jedni z nejméně manipulovatelných a nejvíce svéhlavých politiků posledních 30 let, snad s výjimkou Klause. Tak se zdá že nám ty Drahoše, Nečase a snad i Schwanzenberky tlačí spíš šedé eminence v pozadí, které už svrbí nitky. Těm musí Babiš i Zeman strašně vadit.

Jinými slovy, na Zemanovi a Babišovi je dobře právě to, že jsou poměrně nezávislí na šedých eminencích (to platí třeba i o Trumpovi). I proto se se nám někdo snaží namluvit že je Zeman řízený z Moskvy. Jednek podle hesla, podle sebe soudím Tebe, ale především je chtějí zdiskreditovát, protože právě je štve že nejsou jen tupí vykonavatelé moci EU orgánů (to je vlastně dvojsmysl, tak snad to projde cenzurou) a zájmových skupin které chtějí tahat za provázky. Gendristy, neomarxisty či multikulturalisty by u nás nikdo nechtěl, a ti Rittigové zase mohou vzadu líp krást. Jenom trdla si můžou myslet, že se Babišovi krade líp z křesla předsedy vlády. Ať si radši zjistí víc o zákulisní politice, myslím, že by se zhrozili.

J. Lukavsky 19.11.2019 17:13

"Jenom trdla si můžou myslet, že se Babišovi krade líp z křesla předsedy vlády." Všechni kradnů, len Babiš čerpá dotácie!" To byl jeden z vtipných transparentů na Letné. Ale je pravda, že kdyby nebyly dotace tak by se nedaly odklánět. A příležitost dělá zloděje! J.L. end

V. Novák 19.11.2019 9:58

MiChvilPrdDi můžou přitvrzovat co chtějí - stejně jen žvaní. A tvrdé žvásty jsou stejná mňága jako měkké žvásty.

U voleb se uvidí!

V. Církva 19.11.2019 9:51

Na Chvilkách je kromě exhibicionismu a fanfarónství (nedivil bych se kdyby Minář trpěl nějakou psychickou nemocí) špatně především stádovitost a povrchnost.

Konečně máme jeden, či dva cíle Babiš a Zeman, do kterých můžou lidé vybít svoje frustrace. Protože když vládli Rittig, Šlouf, Dalík přes Nečase, Topolánka, Bohma bylo to rozptýlené. Povrchní stádovitý člověk se v tom neuměl orientovat, dovede řvát jenom proti jednomu, max dvěma koncentrovaným personifikovaným zlům! To je ale šikana.

Pokud chceme větší spravedlivost ve společnosti, politice, ekonomii, (nevím čím byla lepší před 15 nebo 25 lety) musíme vyžadovat celospolečenské změny, změny zákonů a víc demokracie. Protože v tom nebyli lepší ani Topolánek, ani Sobotka, ani Nečas, nemyslím si, že odstoupení zlého Babiše a Zemana bude pozitivní změnou, spíš naopak. Většina demonstrujících jen demonstruje proti nefér politikům. To se hodí jen do teátru, že pane Trojan, Gajzlerová. To není program typu změňte ty a ty zákony, zrušte/zaveďte senát..., zakažmě jakékoliv podnikání politiků a kontakty s podnikateli, vypovězme ty a ty mezinárodní zákony, vystupme z EU....

P. Flener 19.11.2019 9:48

Agresivita lidí zákonitě roste s napětím ve společnosti i ve světě, mladí lidé jsou zasaženi nevzdělaností a nevhodnými informacemi z mobilů a z internetu a zmizela náboženská víra, které to vše vždy držela na uzdě. Jednoduché řešení není - musí se to nutně zase vybít v nějakých konfliktech či válkách, které nutně přijdou. Pak dojde na čas k určité renesanci, ale jen na čas a vše se bude opakovat.

M. Krčmář 19.11.2019 9:47

Nevím kde se to vzalo na novinky.cz,neb jsem to napsal já zde na psu, tudíž mi tu hlášku někdo uloupil,ale to mi nevadí, protože sám jsem ji ukrad Járovi Cimrmanovi, který vyzval Františka Josefa aby 1.1.1900 buď abdikoval nebo zemřel.

D. Polanský 19.11.2019 9:39

Zprivatizovat si revoluci "demokrati" zprivatizovali, ale teď jde o to vyhrát volby. Demokratické volby demokratickými prostředky, tedy ne násilím a potlačováním jiných názorů.

F. Navrátil 19.11.2019 9:39

Demonstrace pod taktovkou nedostudovaného teologa Mináře nenavazují na listopad 1989, ale na únor 1948.

V. Církva 19.11.2019 9:27

Jinak co se týká oslav 17 listopadu a jeho zprivatizování určitými skupinami, dejte si do vyhledávače útok na klause mladšího. Nebo alespoň toto:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Hovada-svoloc-Po-kriku-na-Klause-ml-padlo-i-neco-co-se-bojime-napsat-603744

Zkrátka derou se nám tu na svět z Prahy nebezpečné tendence. Chvilky i oslavy 17 listopadu začínají mít blíž ke kontrarevoluci k 17 listopadu a připomínají Německo v roce 1933.

D. Polanský 19.11.2019 9:42

S tím fašismem je to vždy zajímavé, začíná vždy na pravém spektru. Když se ho podaří porazit, pak se tvrdí, že je to projev levicové politiky.

J. Lukavsky 19.11.2019 17:19

No politologii jsem nestudoval, ale snadno si lze nahledat, že fašismus je korporátní socializmus (byl jen v Itálii), nacizmus je nacionální socializmus a bolševici jsou internacionální socialisti. Takže od začátku do konce jsou to všechno strany levicové. Nacizmus se jmenoval "Nacionálně socialistická německá dělnická strana". Termín fašizmus pro ně začal používat Stalin ve válce aby zakryl, že si s Hitlerem docela dobře notovali (Ribbentrop-Molotov pakt) dokud tedy ho Áda nedoběhl. J.L. end

D. Stirsky 19.11.2019 7:22

Babiše jsem nevolil a volit jej nehodlám. Ale rád bych slyšel jasnou odpověď od vedení MCHV na tyto otázky: Je Andrej Babiš opravdu o dost horším premiérem, než byly pánové Nečas, Topolánek, Špidla, Gross, Paroubek a jiní? A pokud ano, proč? Sám za sebe bych řekl - že byť propojil politiku s kšeftem (což by být nemělo), byť zastřel skutečný stav věci stavem formálně právním (fond), byť je spojen s dobou minulou (nějaké ty kontakty s STB) nezdá se mně, že by svoji premiérskou funkci vykonával až tak špatně. Neslyšel jsem jej, že by štval proti EU jako třeba mladý Klaus, neslyšel jsem od něj nějaké odpudivé výroky o menšinách (Okamura).

D. Stirsky 19.11.2019 7:22

byli....

J. Lukavsky 19.11.2019 7:50

1) v době hospodářské konjunktury máme pořád deficitní rozpočet. 2) na našich polích se pořád žlutí řepka, přestože už i EU (!!!) uznala, že to je blbost. 3) dotace do zemědělství berou hlavně velkofarmáři, co pěstují dotovanou řepku. 4) solární elektrárny se vesele staví na zemědělské půdě a mají zajištěný nákup za několikanásobek výrobní ceny ....... atd. jinak ale je úspěšný, majetek Agrofertu se zečtyřnásobil (?). J.L. end

V. Mokrý 19.11.2019 8:03

Vše uvedené zavedla a prosazuje EU.

R. Langer 19.11.2019 8:56

Ano, to je naprostá pravda.

D. Stirsky 19.11.2019 8:10

To ano, souhlas. Ale je skutečně takový zločinec, jak je líčen? Není jen další z mnohých, s plusy i mínusy?

V. Církva 19.11.2019 9:31

Pane Stirský, někdy se s Vámi dá i souhlasit. Zkrátka jistě je co zlepšovat, jistě jsou tu konflikty zájmů, ale byl Topolánek ovládaný Dalíkem, či Nečas Rittigem přes Nagyovou pro nás o tolik lepší a nezávislejší?!

J. Pokoutný 19.11.2019 8:21

Zvláštní ovšem je, že, myslím že to napsal p. Petr, patří Agrofertu cca 5% řepkových polí, a podle Forbesu se jeho majitel za dobu působení v politice snížil. Máte pro to zečtyřnásobení nějaká data, kron údajů Nory168?

J. Pokoutný 19.11.2019 8:22

Oprava: majetek

T. Hraj 19.11.2019 9:17

Námitka je to férová. Největším výrobcem FAME (MEŘO) je Preol a po něm hned Primagra. Třetí bude nejspíš také AGFH. Čili Babiš se asi opravdu nepřetrhne, aby přimíchávání zrušil (jak chtěl Kalousek již v 2015).

Ale v úhrnu to myslím stále nemění nic na tom, co popisuje pan Stirský. Totiž že Babiš má možná víc než ostré lokty, ale Satan nejvyšší to není.

J. Vaníček 19.11.2019 9:14

Babiš a solární elektrárny? Proberte se. Solární elektrárny a jejich "výpalné" schválili ODS s Bursíkem a výši úžasných náhrad, které platíme my všichni, stanovila vláda ČSSD ve které Babiš vůbec nebyl. Babišovo STB je podivné, nic podepsaného, žádný dokument, co by kde udal. Co když to tam někdo "vložil"? A 3 x vyhrál soud, jenom ÚS slovenský, krátce před našimi volbami řekl, že Babiš žaloval nesprávnou stranu. U jiných mu to nevadilo. Není to podivné? 100 x opakovaná lež nemusí být vždy pravdou. To pro pořádek, Babiše nevolím a Zeman je mi protivný.