30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R 29.12.2005 11:33

Re: vite R,

Co se týká programu, tak ČSSD je jasně neakceptovatelná. Co se týká lidí ve vedení, tak díky pravidelné výměně, dané podmínkami v ČSSD,  už několikáté během posledních pár let, jsou ve vedení lidi noví neokoukaní, s jiskrou a tudíž pro voliče lákaví.
ODS je na tom přesně opačně.  Sedí tak lidi, kteří by měli být dávno pryč a u kterých je pravděpodobnost téměř hraničící s jistotou, že po případném volebním vítězství  tento volební program upraví hlavně ke svému prospěchu.
Na nějakou dobu se loučím, nemůžu pořád vysedávat u kompu.
melkor 29.12.2005 11:31

Re: Re: Re: No ale, to staré vedení ODS zabodovalo. - obávám se -

Neda se rici, ze by nekoho moho prekvapit, ze nechapete. Ale preci jen zkusim natuknout: velka investice -> hodne pracovnich mist -> mene nezamestananych A k tomu si pripoctete dalsi efekty typu subdodavatele, ... No, mozna si budete muset najmout nekoho ze stany ekonomu, aby Vam to vysvetlil :-)))
hroch 29.12.2005 11:29

Re: Re: Pehe

Pokusím se parafrázovat klasika: kdyby ODS nebyla, musel by si ji pan Pehe založit
jepice 29.12.2005 11:29

Vy jste na to káp!

Konečně někdo odhalil, na koho padne odpovědnost za porážku ODS ve volbách: bude to Pehe!
pirat 29.12.2005 11:28

zamindrákováné rudé Pehe

po několika měsících jsem zkusil přečít komentář tohoto idividua , po několika větách, jsem toho nechal, mohu jen konstatovat - Pehe se už asi nezmění, stále stejný silně zamindrákovaný rudý štváč, jehož žvásty se zveřejňují asi jen proto, že vzhledem k neskutečné hromadě vyprodukovaných hovadin co je schopen vyvolat vlnu reakcí a tím i čtenost.... (prostě jako každej extremní nebo bulvární škvár...)
cekon 29.12.2005 11:26

Pane Pehe

Jsem rád, že jste předpověděl ODS prohrané volby. Je to dobré znamení, že už ta smčka budižkničemů půjde brzy do háje. Děkuji.  
R 29.12.2005 11:25

Re: Milý R, volte komunisty,

To mě nenapadlo, tak mrafinovaný nejsem.  Jak nad tím uvažuji, volba komunistů ale posílí ODS, takže onu výměnu spíše znemožní.
jasan 29.12.2005 11:22

vite R,

jaky je pro Vas rozdil mezi CSSD a ODS? v cem ho vidite a v cem ne? 
ja jen abych vedel, komu budete volit "natruc"
Ivan Nový 29.12.2005 11:14

Xavere,

v Ostravě jej lidé volili právě pro tu sociální citlivost, pro tu skutečnou ne tu socialisty deklarovanou.
Ivan Nový 29.12.2005 11:11

Milý R, volte komunisty,

touto volbou současně oslabíte i socialisty. Ostatní, braňte se!
Ivan Nový 29.12.2005 11:10

A což teprve frustrace autora :-)))

Ale vážně Vy si myslíte, že vládnout znamená dělat lidem naschvály? Protože, tak zjistíte jakou máte moc, přinutíte-li někoho dělat něco co je mu proti srsti. To je doména socialistů. Braňte se!
R 29.12.2005 11:09

Re: jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé

Průšvih pro mě je v tom, že za takového stavu nemám koho volit. ODS je pro mě nedůvěryhodná, Želeniec se hádá a nemá naději nějaké křeslo získat.....  Asi budu natruc volit socany. Když socani nějak výrazně vyhrajou, tito lidi ve vedení ODS půjdou konečně do háje, místo nich nastoupí jiní, nezkompromitovaní a důvěryhodní a pak bude teprve čas pro mne volit ODS.
Ivan Nový 29.12.2005 11:07

Aktivita pana Pehe je potěšující,

znamená to, že jim teče do bot.
R 29.12.2005 11:05

jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé

No, jedna věc je název strany, druhá věc je volební program a třetí věc jsou lidé, kteří v čele té strany jsou. Můj názor je, že aby nějaká strana šla skutečně na nějaké jednoznačné volební vítězství, musí být na volební vítězství i volební program i lidi. Pché, pardon Pehe má pravdu v tom hodnocení. Volební program ODS je příliš odvážný a je v něm mnoho neznámých. Problém je v tom, že ho propagují lidé příliš spjatí s dřívějším působením ODS, to jest s Oposmlouvou a vůbec s předešlými volebními programy. Není vůbec žádná jistota, že současný volební program propagují tito lidé hlavně pro dobro nás řadových občanů a ne pro dobro svoje, tedy jen aby vyhráli volby a dostali se k vládě. Topolánek jako jediná nová figura ve vedení ODS vypadá spíše jako loutka těch ostatních vystrčená před ně jako krytí, aby o volbách nebyli tolik vidět. 
Typický je veletoč pana Langra, tedy jeho reakce na Czechtek, kdy první týden zcela opustil myšlenku ochrany soukromého vlastnictví jednoznačnou podporou Czechteku zřejmě v domění, že Paroubkova vláda pod tlakem této aféry padne a teprve asi po týdnu, kdy už bylo jasné, že se to nestane, začal coufat. Věřit takovým lidem, že tento volební program prosazují pro dobro občanů  a ne hlavně pro dobro svoje je dost zpozdilé, mírně řečeno.
Já ty lidi i trochu chápu. Dostali se k vládnutí pod Klausem, jenže ten byl jako předseda ODS tak výrazná osobnost, že ti ostatní v ODS v podstatě neměli možnost nějak výrazně vládnutí okusit, byli na dosah, ale vyvrcholení nedosáhli. To musí být svým způsobem dost frustrující.  Nyní se pokoušejí k vládnutí dostat pod Topolánkem, jenomže jejich doba je pryč, takže v ODS fungují hlavně jako blok, který brání se projevit čerstvým neokoukaným lidem, kteří by mohli současný volební program ODS zdůvěryhodnit.
JP 29.12.2005 10:56

Re: Jenom když vidím Pehe ...

Hele vy Jarmilove..nechte Pehe Pehem a uvedomte si, ze v lete ty volby projedem, a to diky totalni neschopnosti Topolanka, Tlustyho, Nemcovy a spol..nikdo z nich nema ani na to, aby na uradu vlady delal vratnyho.Dalsi ctyri roky v...
Ivan Nový 29.12.2005 10:55

Ale, ale,

můj názor je, že jednoznačně selhal, měl příležitost ukázat se jako buldozer a výsledek? Vyhrožování znárodněním. Je pěkně vidět jaká ho napadají řešení v krizi. Braňte se!
JP 29.12.2005 10:54

Re: JP "Osobne me mrzi, ze Ruml kdysi tak zprznil US, která měla ze začátku všechny předpoklady stát se slušnou pravicou stranou."

Nevim proc byl muj prispevek vmazazn nicmene teorie podrazu je ponekud chaba, resp. prene odpovida klusovskolangrovskemu spikleneckemu pojeti politiky. US vznikla jako reflexe na malery ODS. Je ale pravdou, ze Ruml a spol to udelali typicky srabacky. Proste jaksi za zady velkeho vudce a to byla chyba takrka osudova.
Akis 29.12.2005 10:54

Re: Re: levice zřejmě opět vyhraje

Rád bych, aby to tak bylo!
martin 29.12.2005 10:54

Re: Re: No ale, to staré vedení ODS zabodovalo. - obávám se -

"Proč by se do místních záležitostí měla plést ausgerechnet vláda?" Souhlas, ale pak se přimlouvám za to, aby to tak bylo i v dalších případech. A už vůbec nechápu, proč se tedy Paroubek rozhodl jet do Jižní Koreje lobovat u Hyundai?
Kirken 29.12.2005 10:48

Pane Pche,...

...buďte tak laskav, a vy i váš chlebodárce, ehm, chrchly, jděte laskavě do háje.
Jara London 29.12.2005 10:43

Re: levice zřejmě opět vyhraje

Nastesti tu je jeden nepomijejici a spolehlivy faktor. Volici CSSD jsou zvykli sedet doma a cekat, az jim do huby sami naletaji peceni holubi, naslibovane jim socanskou vladou. Takze budou sedet doma i o volbach a cekat, ze za ne nekdo ty voly zvoli. Na rozdil od nich volici ODS (i dalsich pravicovych stran), zpravidla zvykli se starat sami o to, aby se veci hybali kupredu, pujdou aktivne volit. A v tom je sila pravice - nastvany pravicovy volic pujde volit svou stranu, zatimco socanek nejvys zaleze do hospody a tam bude nadavat. O tom to je.
Vávra 29.12.2005 10:42

Panebože !!!

"Od opoziční smlouvy se razantně distancoval už Špidla."
Ano, vyčuraný signatář opoziční smlouvy Špidla, který z ní čtyři roky tyl jako ministr práce a sociálních věcí a místopředseda vlády se od ní mazaně "distancoval" přesně ve chvíli, kdy pozbyla platnosti, což mu hubu urvalo od cecku. Navíc vycítil, že by mu toto gesto mohlo pomoci ve volební kampani. Právě tak z opoziční smlouvy spokojeně tyli a mlaskali i Paroubek , Sobotka a další současní vládci.
Bože můj, netrestej nás už Pehem!
Jara London 29.12.2005 10:39

Jo!

Diky, Honzo, za skvely primer. Myslim, ze Pehe zatim nikdo necharakterizoval lepe!
Venkovan 29.12.2005 10:35

Zaskočil mě ekonomický růst.

malé firmy to vidí pokud ještě přežívají asi trochu jinak.S tou levicí se dá souhlasit.Můj tip volební účasti je 35% voličů to jsou pak jednoduché počty.Příští rok může přijít vláda Národní fronty a budování rozvinutého tuhého reálného socialismu.
jherdekbabka 29.12.2005 10:20

Re: No ale, to staré vedení ODS zabodovalo. - obávám se -

že je to o něčem jiném - když to Ostravsko-Olomoucké vedení  zvoralo - tak jim halt muší kolega vypomoci. Proč by se do místních záležitostí měla plést ausgerechnet vláda? Pak se zase bude vřískat o pragocentrismu a bylo by - možný a pravděpodobný průšvih zase na koho svádět -  a nemontujte do toho partajníctví - je to o neschopných či lajdáckých místních politicích.... proč se krucinál pořád obracejí na Prahu a ne na své vědomosti a znalosti. z jedné strany vřískají - že Praha .... a na druhé straně v zmaštěných případech  .. Praho pomož.  Místní politici by se měli už konečně postavit na vlastní a když dokáží že umí, klidně se odpoutají od Prahy v dalších záležitostech.   
demokrat 29.12.2005 10:19

levice zřejmě opět vyhraje

ODS asi opravdu volby nevyhraje, protože ČSSDa komunisti budou mít patrně většinu (levicovost a ateismus našich lidí).  Problém všech našich stran je, že dávají přednost svým stranickým a i dokonce osobním zájmům před zájmy státu. Proto se stát klidně nechá padat do dluhů, před tím se ještě klidně nechal rozdělit vejpůl, bují korupce a kriminalita, které slabý stát nedokáže čelit.Potom se zdá nedůvěryhodná i snaha o omezení sociálního státu, který je přece jenom určitým výdobytkem evropských národů.  A to nebude patrně skutečně moc přitažlivé na Modré šanci. Neumělé maskování této snahy Tlustou peněženkou nebudí důvěru. Kde je jistota, že další prostředky z našich kapes nebudou opět prošustrovány ? Ostatní Peheho důvody se mi zdají naopak ve prospěch ODS (euroskepticismus) nebo podružné (antipatie některých vůči politikům ODS..)
Byg 29.12.2005 10:11

Přání otcem nadpisu

ODS volby zřejmě vyhraje a pravicová většinová vláda z voleb vzejde.
icik 29.12.2005 10:10

Vadí to snad někomu ?

Vyhraje Paroubek a  bude vládnoput s komunisty. Když to lidi chtějí tak to budou mít.
strejda 29.12.2005 10:09

Velký programátore, ty to vidíš: Havlova hradního křídla hlas ze záhrobí....

Nerad to říkám, ale poslední mohykán Havlova Hradního křídla, pan Pehe by už taky mohl skončit v propadlišti dějin a vzít sebou Paroubkova fanouška, exdramatika, expresindenta  a nepolitického expolitika Havla. Názor "cokoliv jenom ne ODS" je dosti ubohý.  Za hospodářské oživení může Čína a ne ČSSD, která má s Čínou společný jenom telní otvor, jeden jako vlastník, druhý jako objekt zbožnění...
pochva 29.12.2005 10:08

Re: Pehe

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až je to jednou správná předpověď.