1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fynn 29.8.2006 9:50

Re: na odstřel

On Tě vyhodil?

Malý Aston 29.8.2006 9:44

Touha soudruha Jičínského nebyla naplněna!

Hodně bla,bla. Co nám to soudruh Jičínský napsal? Tak jsme to měli pěkně připravené,ČSSD+KSČM+KDU a ta blbá členská základna KDU nepochopila státníka Kalouska,pragmatika(zřejmě zloděje) a naše záměry jak se dostat k moci nám překazila.Ale on se vrátí,ještě všichni budou litovat. Tak to vidí bolševik Jičínský,komunista před rokem 1989,komunista po roku 1989,nyní zaměstnán v ČSSD jako první bolševický rádce diktátora Paroubka.

jirka.s. 29.8.2006 9:43

Re: Re: Zkuste uvést jednu mojí lež nebo překroucený fakt

Láďo, klídek, zakryj ten dekl od žumpy a pojďme na pivo. S takovýmto deficitem neuronů v palici už nic nenaděláš. Prášky na to nejsou a chirurgicky není napravovat co.

Minutus 29.8.2006 9:39

Re: Úroveň "diskuze" k tomuto článku......

Máte pravdu, až na to, že odpovídat je jako komunikovat na jiné úrovni protokolu. Nebo házet perly .. Tomu snad porozumějí. 

Minutus 29.8.2006 9:37

Vy máte opravdu vysokoškolské vzdělání?

Buhehe chlemst 29.8.2006 9:30

No,

kdyby ten článeček byl seminární prací studenta 1 ročníku  VOŠ - pak by to bylo asi za 3, ale jinak v pořádku. Ale od JUDra bych očekával něco na podstatně jiné úrovni....(Y)

Zřejmě už ten pán má svá lepší léta za sebou  a senilita udělala své...

Karl von Bahnhof 29.8.2006 9:25

na odstřel

nejsem v žádné straně, měl jsem tu "čest" potkat tento rudý gerontodobytek u státnice z ústavního práva (ano, ještě mu dovolují na UK šířit své bludy, po tom všem co tu páchal) a očekávám, že jej odstřelí na obecní útraty jako toulavou kočku;-P. Zaplatím hodinovou gáži střelci.

StandaT 29.8.2006 9:18

.

Tento článek je něco jako "Opustíš-li mě nezahynu, opustíš-li mě zhyneš.

alfa27 29.8.2006 9:14

Re: ach jo

ad 1) fakticky žádný,formálně není členem komunidtické strany.

ad2)Rozdíl fakticky žádný,podstatný je právně formalistický,totiž že komunistická ideologie nebyla poražena ve válce, a proto proti ní nebyl uplatněn radikální postup.Ten nebyl uplatněn ani proti fašistickým diktaturám,které neprohrály válku(Franco) takže to není nic podivného.

ad3) Tady rozdíl je ,Jičinský si určitě neosvijil za svůj život rasistické a antisemitské základy nacismu, takové obvinění je tedy hrubě nespravedlivé.Ale jinak mám názor,že jak komunismus tak nacismus byly levicové diktatury.

Martin 29.8.2006 9:13

Re: Budu muset přestat NP číst.

Ano, souhlas!

Pepino 29.8.2006 9:12

Re: Víte soudruhu Jičínský

Plný souhlas!!

Taraszátaras 29.8.2006 9:10

Re: Re: Re: Úroveň "diskuze" k tomuto článku......

Jednak proto, že na argumentaci modráci nemají intelektuálně, jednak nemají ani tu pravdu. Co potom zbývá, než nadávat?

frisco 29.8.2006 9:10

zasloužilý soudruh

Opětovně zasloužilý soudruh Jičínský svým článkem -oslavným- pajánem na bratra Kalouska všem předvádí, že byl, je a zůstal komunistou. Je zcela ZŘEJMÉ, že sociální demokrati si i nadále pěstují  pátou kolonu - další Fierlingery.

Taraszátaras 29.8.2006 9:08

Re: Re: Ten odkaz je výživný.

Už ti to řekl kdekdo, tak si to zapamatuj. Tvůj smysl pro humor je na úrovni varana.

alfa27 29.8.2006 9:07

Re: Zapomeňte na Kalouska

Tak proč je tady plodíš?

alfa27 29.8.2006 9:05

ach bože

to jsou teda slinty,ale od soudruha Jičínského nelze nic jiného očekávat.KDU ČSL si svým podvodem prý mohla vylepšit obraz u veřejnosti.Snad,ale jen u voličů KSČM a ČSSD a ti ji volit určitě nebudou.Svěří li Vám někdo peníze,abyste je za něj investoval a vy je prohrajete v kasinu je to podvod.V politice by to mělo platit taky a to i pro Kalouska.Od nynějška už to podle jeho slov nebude podvod ale ústupek.Voliči mu svěřili své hlasy proto aby nespolupraoval s komunisty.Princip je stejný.Podvod nebo ústupek?

Taraszátaras 29.8.2006 8:55

Re: Re: Re: Re: Zapomeňte na Kalouska

No on mě občas takhle podrazí, a pak z toho má prču.

tom 29.8.2006 8:55

Jičínský

Já myslím,že ty bláboly starého komunisty ani nestojí za čtení natož za komentář.On je zřejmě tak přesvědčen o své pravdě,že ho neodradí ani ty nesouhlasné odezvy na ty jeho nkomunistické výlevy.Myslí si že c tomto státě žijí samíhlupáci bez paměti a uvěří komunistickému vábení jako v r.1948

Taraszátaras 29.8.2006 8:54

Re: Re: Zkuste uvést jednu mojí lež nebo překroucený fakt

A teď jsi mi řek čuně! Zapomeň na naše registrované partnersví!

Ladislav N. :-))) 29.8.2006 8:49

Re: Ten odkaz je výživný.

;-D;-D;-D;-D ... já si toho ani nevšiml... A pak se divíme, že jsou skoro všichni rudí čestní, slušní a poctiví, jako tenhle stalinosaurus Taraszátaras...;-P

Ladislav N. 29.8.2006 8:46

Re: Zkuste uvést jednu mojí lež nebo překroucený fakt

To jsou skoro všechny tvoje příspěvky, čuně jedno sprostý... Fakta žádná, nadávek plný pytel...

jepice 29.8.2006 8:44

Ten odkaz je výživný.

"Jediné, co se Jacquesem máme a co nám zbývá, je naše poctivost a čest."  ;-D;-D;-D;-D

Fynn 29.8.2006 8:43

Re: Re: Úroveň "diskuze" k tomuto článku......

No dobrá, ale to nic nemění na faktu, že může mít pravdu. Proč někdo věcně jeho argumenty nevyvrátí? To, že mu sprostě vynadám, ještě neznamená, že já tu pravdu mám.

Taraszátaras 29.8.2006 8:43

Re: Re: ach jo

Nerušte ho, on rodí.

Rik 29.8.2006 8:42

Re: Jičínský je starej odpornej bolševik

Budou chybět minimálně jako poslanci pro sestavení pravicově středové vlády. Kdyby dnes v parlamentu neseděli, kdopak by si asi mnul ruce? A jak by vypadala vláda, která už by patrně byla sestavena? Zdá se Vám to jako lepší představa?

jepice 29.8.2006 8:40

Re: Re: Re: Zapomeňte na Kalouska

Že byste mu zase naletěl? :-D

Taraszátaras 29.8.2006 8:38

Re: Re: Re: Re: komunista Taraszátaras, vzor slušnosti na internetu

To bylo od tebe ošklivé, já jsem si tě chtěl zrovna oblíbit a začít s tebou kamarádit. Ale takhle to musí ještě počkat.

Taraszátaras 29.8.2006 8:35

Re: Re: Zapomeňte na Kalouska

Zkuste uvést jednu mojí lež nebo překroucený fakt. Názory můžeme mít různé, ale na faktech, na hodnocení hlavních historických událostí bychom se měli přibližně shodnout, pokud ovšem máme zájem o pravdu a její hledání.

Šnek 29.8.2006 8:33

Re: Úroveň "diskuze" k tomuto článku......

Fynne, Jičínský je komunistický zmetek, tedy v žádném případě nám rovný spoluobčan.

XYZ 29.8.2006 8:31

Re: ach jo

Mám také jeden dotaz: Jaký je rozdíl mezi Tebou a volem?