16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

POLITIKA: Nový člen gangu - Pan Medvěd

Paroubkův gang, známý též pod jménem vláda České republiky, bude mít nového člena. Petra Zgarbu na postu ministra zemědělství, alias vrchního pozemkového loupežníka, nahradí Jan Mládek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mejla 18.11.2005 5:51

Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Milý soudruhu, přes svoji komunistickou nabubřelost zřejmě nevidíte, že drobty, které jsme získali z kupónové privatizace (i já jsem dostal zpět mnohem více než tu tisícovku), jsme už dávno vrátili a ještě budeme vracet na různých Kožených, Železných, na bankovní lichvě atd. a konec konců i na tom, jak Klausovci vedení komunisty (Stráský, Tříska, Kočárník atd.) nahnali značnou část lidí zpět na socialistické pozice.
Mejla 18.11.2005 5:44

Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Gazelo Mazelo, já jsem na kuponové knížce vydělal také, ovšem mnohokrát více jsme zaplatili a ještě zaplatíme za zločiny z toho finančního pirátství. Dochází Vám to ?
Jara London 18.11.2005 2:27

To Loula

No, zato z privatizace po socansku toho mame! Z kuponovky jsem mel 65 litru, ktere mi pomohli pri zalozeni firmy. Ze socanske privatizace mame jenom zvysujici se dluhy. A zisky? Podle Vs nese Telekom, eol a dalsi zisky CR? Nikoliv, ta na jejich cinnost jenom doplaci. Zisk Telekomu neni ziskem CR, a to ani v danove oblasti. Na to ale socani neradi slysi. A jeste mene radi to vysvetluji.
Jara London 18.11.2005 2:19

Socdemácká prasata

vzhledem i duchem pekne cucaji u ceciku plnych "statnich" penez. Klaka jejich placenych opevovatelu(Ladislav N., Honza (hloupy? - asi), KATO (uz ten nazev zavani CSStB), Cumil - tech jsou plne panelaky) vytvari virtualni dojem celeho hejna "zurivych obdivovatelu". V realu jde ale jenom o jedno - svine potrebuji klid na zradlo. Je to presne jako na Orwellove Farme - vyzrane prase v cele slibuje RaJ, CSStB stiha vsechny, kdo by mohli prekazet, lidi drzi v chudobe, kterou si ani neuvedomuji, lzou, kradou, podvadeji a kdyz je treba, i vrazdi. Kdyz socanska sebranka slysi cinkani penez, hleda zakoniky, aby je mohla zahodit. Demokracie je pro ne sproste slovo, lide v teto zemi jim jsou pro ne jen hnuj. Uvedomujete si vubec, lide v CR, v jak prisernem bahne zijete? Sprostota Paroubku, Rathu a Janaku je ten spravny standard pro Vas, Vase meritko schopnosti lidi, kteri rozhoduji o Vasich osudech? Jen dal, klidne jim to tolerujte. A za par let zjistite, ze proti tomuhle stadu svini byli komancove i se svou StB jen tlupou amaterskych zlodejicku proti sicilske mafii. Ze svobodu jste vlastne nikdy nepoznali, prestoze se Vam nabizela, a namisto toho jste sedli na lep lumpum, kteri Vam vytahali posledni koruny z kapes. Pokud Stanislav Uprimny tvrdi, ze diky vlade CSSD je CR svymi ekonomickymi ukazateli na 4 miste mezi nejbohatsimi zememi sveta, muze to tvrdit opravdu jen prostackum, kteri nikdy nepoznali realitu svobody, nevedi, co to znamena byt bohaty, nevedi co to znamena byt svobodny a ze to zahrnuje take osobni odpovednost a odvahu bojovat se svetem o kazdenni chleba. No, Buh Vam bud v CR milostiv. Ono srdce zvonu Zikmund dobre vedelo, proc po zvoleni socanske tlupy do cela zeme Ceske prasklo. A tou tisiciletou vodou se sama ceka zeme snazila tu spinu smyt ze sve tvare. Nepodarilo se. Zatim. Zbytek uz je na Vas.
Nika 17.11.2005 0:15

Re: KOLEDA KOLEDA ŠTĚPÁNKU

No váženy, myslím, že leckdo si dokáže představit, koho jste asi voličem ...
KATO 16.11.2005 18:59

KOLEDA KOLEDA ŠTĚPÁNKU

 DRŽÍŠ SE SVÉHO VERPÁNKU JAKO VŽDY ABSOLUTNĚ JEDNOSTRANNÝ,KECÁ SI PO BRADĚ....
 Nejsem voličem  ČSSD .......
Mimozemstan 16.11.2005 0:03

Re: No, znovu jsem si ten opus pana Štěpánka přečetl...

I ja jsem div ne spadl ze zidle (pardon my lepe postaveni mame kreslo), kdyz Stepanek s ohnem v srdci a zbrani v ruce partajnicky ze vsech kauz ODS obvinil CSSD. Jenom doted nevim, jestli to Stepanek minil na podporu ODS a nebo CSSD. Ale modri pravicovi bolsevici si asi nevidi ani na spicku nosu.
Tesák 15.11.2005 20:47

když vidím

jak tady příznivci socanů a Ladislav N zuří,jsem naplněn spokojeností.Trefa na komoru:-))
Laser 15.11.2005 19:25

Re: Panu Štěpánkovi

Štěpánek, známý též pod jménem zamindrákovaný chudáček, ect ...(ev. slušně napsáno blbeček) ...
Ladislav N. 15.11.2005 18:48

Re: Re: S tou arbitráži trochu prr, prosím

"Stát" nedodržel smlouvu o ochraně investic, protože "šel na ruku" Železnému, který CME okradl. Ale v té době byl "státem" i místopředseda RRTV Štěpánek. I on "šel Železnému vstříc" a zakrýval iniciativně jeho lumpárny...
Kukula 15.11.2005 18:04

Re: Re: S tou arbitráži trochu prr, prosím

Paní Gazelo, nebudu se Vám zpovídat, jak blízko jsem byl k Zelezneho nebo Lauderovym lidem, stačí to ovšem k tomu, abych mohl tvrdit, že Lauder byl v právu. Když někdo poruší smlouvu, tak poruší smlouvu, když něco někdo někomu vyfoukne, tak se tomu říká podvod. To je fakt, který se možná těžce dokazuje před soudem či arbitráží, ale je to fakt. A když stát neochrání něčí investici, tak ji prostě neochrání, co v tom paní Gazelo hledáte?
qwertz 15.11.2005 17:16

Re: Hm, soukmenovče Františku I.

Jestli to nebude tím, "že nejdementněji ideologicky vypatlané články tady píší představitelé tzv. pravice ", čtete skrze klapky levicového tupce.
Alespoň již vím kdo že to jsou ti Paroubkovi marťani.
vlali 15.11.2005 16:22

Re: Re: Štěpánek je nezničitelný plevel,omílá stále své nesmysly

Chcete argument. Návrh přednesl zástupce ODS a hlasoval pro přijetí. Ministr hlasoval proti a dále se zdržel hlasování. Mezinárodní arbitráž odsoudila ČR za neochranu, kdy hlavním argumentem protistrany byla rozhodnutí rady jejímž nedílným členem byl no kdopak. Že se za ODS kradlo přibližně 150x více než za jiných je žel pravda.
Mirek Šejna 15.11.2005 16:00

No, znovu jsem si ten opus pana Štěpánka přečetl...

... a nabyl jsem pocitu, že si to u něj snad objednal sám Paroubek. Tahle Štěpánkova slátanina je přesně to, co nerozhodné voliče houfně odežene od ODS. Takže jen pište dál pane Štěpánku. A pokud možno ještě úderněji.
Mirek Šejna 15.11.2005 15:52

Hm, soukmenovče Františku I.

to jsem si zas jednou dovolil upozornit vás členy pravicové lůzy, že při psaní článku by se mělo psát slušně, protože v opačném případě se musí očekávat přiměřená reakce. Až se pravicová lůza naučí inteligentně psát a nikoli jen nadávat, pak se její představitelé možná dočkají i vítězství ve volbách. Zatím tady na Psu platí, že nejdementněji ideologicky vypatlané články tady píší představitelé tzv. pravice. Až se tahle pravicová lůza a její obdivovatelé naučí pořádně argumentovat, bude dostávat i slušné odpovědi, pane Bramboro, pardon Františku.
Jirka 15.11.2005 14:13

Panu Štěpánkovi

Pane Štěpánku, začnu Vás uznávat, až pokaždé, když budete psát o panu Tlustém, nezapomenete zdůraznit, že byl také v KSČ. Jinak jsou vaše urážky na zvracení.
Žulový Aston 15.11.2005 14:10

Re: Re: Pane Štěpánku, jen do toho

Františku, plně s Vámi souhlasím, ale nebylo estetičtější napsat místo strak Modré ptáky ?Zamyslete se nad formou, a někdy i obsahem. Děkuji Vám.
Honza 15.11.2005 14:03

Re: Česká přísloví

PS: teprve nyní jsem si rozklikl oba odkazy uvedené v článku. Netušil jsem pane Štěpánku , že se jmenujete "Server česká media". Ten pan Mládek je asi docela slušnej člověk že Vám tak leží v žaludku. Lze jen popřát ODS více Petrů Štěpánků Servrů česká media .
Honza 15.11.2005 13:21

Česká přísloví

Po přečtení tohoto článku normálního člověka napadnou hned dvě česká přísloví. "Drzé čelo lepší než poplužní dvůr" a "Zloděj křičí - chyťte zloděje". Nehodlám se zastávat ČSSD ani pana Paroubka a Mládka. Domnívám se ale , že Štěpánek je ten poslední, kdo může moralizovat. Jeho angažmá v akci Nova nás přišlo dost draho. A proto přidávám ještě třetí přísloví nebo dobrou radu pro pana Štěpánka - "Nemluvte o provaze v domě oběšencově"
zlý kukuč 15.11.2005 13:21

Re: vysoce kvalitní článek,

Račte si nezávazně vybrat:
Paroubek
Topolánek
Pilip
Kalousek
a jako utvrzení parlamentní demokracie Železný . Ani jednomu bych nesvěřil vyvenčit psa. Ale republiku jim budeme muset svěřit. Naštěstí ji nelze již rozvrátit,
 
 
www racek 15.11.2005 12:56

vysoce kvalitní článek,

však ho napsal taky velmi inteligentní člověk ... po jeho přečtení se půjde mládek oběsit!
bože, tak tohle nás má čekat po socanech? pfuj...
milan007 15.11.2005 12:55

Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Pokud se Vám podařilo na kuponové privatizaci prodělate, budete asi ten typ, který naletí na každou volovinu, jako na sliby některých fondů a kampeliček.
Dalším důkazem mdlé inteligence bude i patrný příklon k sociální demokracii. Jesli lidé jako Vy mají volební právo , Bůh s námi.  
PJT 15.11.2005 12:44

Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

Pridal bych se k tomu stepankovniku, jde evidentne o clanek psany z osobni zasti (staci si precist clanky na nez autor tohohle plivance sam odkazuje) Maly chlapecek, kteremu sebrali lizatko se vzteka na jineho chlapecka, ktery to lizatko prave dostal. Maji spolu nejake nevyrizene ucty, tak hlasite krici: "Podivejte se na toho lumpa, nedavno jsem ho pozdravil a on na me vyplaznul jazyk a ted dostal lizatko a ja zadne nemam." Ne ze by ten druhy chlapecek byl nejake nevinatko, je to taky peknej spratek, ale ted prave ma to lizatko, tak bude chvilku delat hodnyho, nez si ho prestanou vsimat. A pak zacne zase delat lumparny...
zlý kukuč 15.11.2005 12:39

Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

Přiznávám, Štěpánek je hezčí než já. (To ovšem je asi tak 90% mužské populace)
Ještě jste zapomněla na dvě největší mužské ješitnosti - určitě lépe řídí auto a určitě se na něj více lepí lepá děvčata .
Lepíte se také, lepá Zuzanko ?
zlý kukuč 15.11.2005 12:35

Re: Re: Re: Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Jenomže o tom nechce nikdo slyšet -  představte si, že se prodává část podniku a za registrační poplatek si můžete vybrat nějaká aktiva. Pasiva Vám však přidělí někdo jiný úplně jiným systémem, víceméně diskriminačním (podle věku a blízkosti penze, na kterou se už nestihnete připravit).
Nechápu, jak někdo může kuponovku ještě dnes obhajovat. její autoři byli a jsou zjevní diletanti.Dalo se na ní díky tomu hodně vydělat - sice v rámci zákona, ale daleko za hranicí slušnosti. Kořeny dnešního klientského systému hledejte tam, ČSSD pouze vklouzla do bot ušitých na míru ODS.
 
Ivo 15.11.2005 12:21

Re: S tou arbitráži trochu prr, prosím

Podléháte propagandě a nic o tom nevíte. Propojení právní kanceláře, která zastupovala stát v arbitráži s právní kanceláří žalobců bylo prokázáno. Neprokázalo se však kolik, kdo za tu prohru dostal zaplaceno. Nebuďte naivní, stát vždycky arbitráž prohraje protože z výhry jsou prachy na provize. Kdyby vyhrál stát tak by ty prachy přišly do rozpočtu a to se nikomu nehodí, však my to zaplatíme na daních. Ten Zelezný není taky žádný svatoušek, je to stejný týpek jako Lauder. On (Želzný) tu arbitráž s ním vyhrál. Celá naše arbitráž byl nesmysl byl to problém těch dvou.l 
loula 15.11.2005 12:11

Re: Re: Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Umím si odpovědět, ale co mě štve, že se kuponovka chápe jako prodej státního majetku, ale cílem transformace bylo přeci něco úplně jiného. Ano, kdyby tady někdo napsal, že díky kuponovce se mu podařilo získat kontrolu nad podnikem,kam investoval dřinu a půjčky od banky  a tento podnik dneska vzkvétá a majiteli nese zisky, tak řeknu, ano, cíle bylo dosaženo.
Ale jestli jsem na akciích námořní plavby získal třeba 100 tisíc, ale tyto lodě dneska nesou zisk někde úplně jinde stát z toho nemá ani pracovní místa, ani daňové platby, prostě nic,  tak to asi cílem nebylo.
A mrzí mě, že to lidi takhle nechápou.
Ivo 15.11.2005 12:02

Re: Re: Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

No až na pár drobností máte pravdu. Myslím však, že za ODS nakradli o něco míň, protože na to neměli tolik času a zpočátku byli nesmělí. To socani za byli taky z počátku nesmělí, ale teď se s tím už neserou vůbec. 
gerontus.inza@seznam.cz 15.11.2005 11:57

Re: Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Pane Loulo, vážně si neumíte odpovědět?? Já vámto neřeknu aneřeknu
Ivo 15.11.2005 11:55

Zgarba se s tím nepáral

Ve všem máte pravdu, myslím si však že na tom pozemkovém fondu se chtěli nakapsovat všichni napříč politickým spektrem. Chtěli to však udělat decentně, jen tak trochu si líznout, nezkřížit plány obcí a podobně, prostě nenápadka aby si nikdo nevšim. Zgarba se do toho však vložil bez skurpulí, přesně jak říkáte. Myslím, že musel vědět, že se to provalí a bude průser, ale za ty prachy mu to určitě stálo, kam se na to hrabe jackpot. Teď už mu můžou být všichni ukradení, směje se nám všem do ksichtu. V každém případě byl šikovnej a efektivní, za tak krátkou dobu v ministerském postu se to ještě nikomu nepovedlo, doufejme že ten Mládek nebude ještě efektivnější.Z Vašeho článku plyne, že by mohl.