6.6.2024 | Svátek má Norbert


Diskuse k článku

POLITIKA: Nový člen gangu - Pan Medvěd

Paroubkův gang, známý též pod jménem vláda České republiky, bude mít nového člena. Petra Zgarbu na postu ministra zemědělství, alias vrchního pozemkového loupežníka, nahradí Jan Mládek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Žulový Aston 15.11.2005 11:53

Se Štěpánkem k vítězství ODS ve volbách

Díky Petře. Paroubek
Janus 15.11.2005 11:40

Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

Zuzanko, neškádlete ho tak ...
Janus 15.11.2005 11:40

Re: Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

... a znáte ještě nějakou další, stejně vtipnou, veršovánku?
Janus 15.11.2005 11:36

Re: Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

... a znáte ještě nějakou další, stejně vtipnou, veršovánku?
Janus 15.11.2005 11:36

Re: Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

... a znáte ještě nějakou další, stejně vtipnou, veršovánku?
Janus 15.11.2005 11:34

Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

Zuzanko, neškádlete ho tak ...
LOULA 15.11.2005 11:29

Re: Re: S tou arbitráži trochu prr, prosím

Gaselo, já opravdu nevím, jak to bylo. Proto se neustále táži pana Štěpánka, zda byla nebo nebyla - podle jeho názoru - dodržena mezistátní dohoda o ochraně inestic, kterou ČR uzavřela. Na takto jednoduchou otázku jsem dosud odpověď neslyšel, a přitom je to naprosto zásadní věc, jestli Lauder byl a nebo nebyl  právu. Nezlobte se, ale ty kecy o nějakém podvrženém papíru jsou naprosto irelevantní, znaky, zda smlouva je nebo není dodržena, spočívají v něčem úplně jiném.
zlý kukuč 15.11.2005 11:23

Re: Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

to víš, osmiletá příležitost dělá zloděje. Zatím to ale vypadá, že voličská banda si myslí, že jiní by kradli víc. Akorát by to nazývali neviditelná ruka trhu.  
Faktem je , že sociální demokraté kradou někdy  s jakousi dětskou prostoduchostí až upřímností, ODS bývala o něco rafinovanější.  Taky toho stihla ukrást víc.
Nadějě že se to změní se jmenuje Kalousek nebo Pilip. V případě velmi optimistických odhadů přibude železný. Tomu říkám výběr.
Jedna pikanterie na závěr. Všichni se tlačí na kozlík aby mohli krást z pytle oves, ale nikdo si nevšiml že otěže už dávno na kozlík nevedou a českého vlalacha nám mezitím vypřáhli a zapřáhli krávu bavorského plemene (v lepším případě).
LOULA 15.11.2005 11:23

Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Přiznávám, že jsem měl na kuponovce toto skore
- z první vlny nic, protože někdo tu firmu vytuneloval, takže její akcie měli hodnotu nula
- z druhé vlny asi 18 tis.
ale přese všechno si myslím, že cílem kuponovky nebylo rozdělit majetek mezi lidi, ale najít odpovědné a schopné vlastníky, kteří by garantovali rozvoj toho kterého podniku. A kladu si otázku, zda tohoto cíle bylo skutečně dosaženo.
malstok 15.11.2005 11:17

Re: Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Musím se přidat! Mě investovaná Kuponová knížka vynesla skoro půl milionu. Investoval jsem za sebe a neskákal na sliby žádné investiční společnosti. Kdo chtěl mít hodně, musel počítat i s tím, že nebude mít nic. Plakat dnes může na lampárně.
chachar 15.11.2005 11:16

Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Jestli jste na kuponovce prodělal, je to Váš problém, slušně řečeno:
J. Mach 15.11.2005 10:57

Re: Dost mystifikace

Teda Polanský, jestli myslíte, že když napíšete, že všichni víme, tak že si všichni myslí to co vy, tak to se mýlíte. On totiž každý nemá vaši inteligenci a paměť a tak si řada lidí uvědomuje, jak dlouho už tady ČSSD krade a kolik už toho bylo. Mám být konkrétní? S tou Novou to myslíte jak?Jako že v tu dobu byla na ministertstvu financí ODS? Nebo tu neschopnou advokátní kancelář najmula ODS? Nebo licenci té partě intelektuálů okolo Železného dala ODS? Zkuste ten svět vidět trochu šířeji, za všechno ODS nemůže a tak vypadáte jako blbec s nepříliš velkým rozhledem.
Gazela 15.11.2005 10:52

Re: Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

No já jsem dobře investovala, a investované peníze do kupónové knížky zhodnotila. A kdo to nedokázal, nebo knížku prodal, jeho chyba.
Gazela 15.11.2005 10:49

Re: S tou arbitráži trochu prr, prosím

Pane Kukulo, a jakpak Vy to víte, že Lauder v právu? Psali to v novinách? Nebo jste byl u toho? Pan Lauder se zadními vrátky, a za naše peníze, do České republiky vrátil. To nebylo jen tak. To spíš dává zapravdu panu Štěpánkovi. To ČSSD neochránila naše peníze a práva ČR.
Vláďa 15.11.2005 10:45

Re: Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

Kudy chodil, tudy krad
sociální demokrat!
Marta 15.11.2005 10:40

Re: Pane Štěpánku, jen do toho

Františku,máte pravdu !!!
Zuzana 15.11.2005 10:39

Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

Vy jste nejen zlý kukuč,ale jste určitě zlý člověkPan Štěpánek je jeden z mála novinářů,kteří píši pravdu.A je to moc pěkný muž.Vy mu závidíte,protože jste šereda a socan.FUJ!!!
František I. 15.11.2005 10:29

Pane Štěpánku, jen do toho

Jak se nám tu krásně sockomoušci houfují. A jak se vztekají, že jim někdo sáhl na jejich zlatá telátka. Jak zavírají oči před skutečností, že pan Stoklacek Paroubek či Medvěd Mládek kradli jako straky a s oblibou se nechali se korumpovat. Chcete argumenty? Najděte si je, socánkové. Pro pana Jetýlka, pardon Šejnu, jméno Adolf nám tu už jistý čas nosí pan Paroubek. A celkem mu sluší. U nás doma jsme tak nazývali vykastrovaná prasátka. I to sedí.
Mejla 15.11.2005 10:20

Štěpánek ubohý a nevkusný, s mluvou i vizáží puberťáka. A loupeží století byla kupónová privatizace.

Jinak škoda slov.
Královna ze Sáby 15.11.2005 10:15

Jméno premiéra

Pane Venco, Klement Paroubek je ale správné jméno premiéra...
Mirek Šejna 15.11.2005 9:54

Víš Evičko, na hrubý pytel hrubá záblata

Pokud soukmenovec Štěpánek úmyslně nazývá premiéra Klementem Paroubkem a, Mládka nazývá jeho údajnou přezdívkou z "politické galerky", tak pak je opravdu nutné Štěpánka poslat do patřičných řitních míst. Mimochodem, kdo je členem té údajné politické galerky? A co to je politická galerka? Já tento pojem slyším poprve. Tohle by nám soukmenovec Adolf Benito Štěpánek měl vysvětlit.
zlý kukuč 15.11.2005 9:50

Re: Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

nestačilo by přísloví ?
Koho chleba jíš, tomu v televizi zpívej?
ucitelas 15.11.2005 9:38

Re: Štěpánek - genius české žurnalistiky

velmi vtipné co přidat také nějakou rýmovačku
ucitelas 15.11.2005 9:34

Re: Dost mystifikace

jesti víte kdo kradl podejte trestní oznámení. pokud ne tak si dejte bacha aby jste někoho neurazil dobytku.
loula 15.11.2005 9:32

Re: S tou arbitráži trochu prr, prosím

Já si také myslím, že stát tu smlouvu nedodržel, a že bylo možné se maximálně hádat o výši té pokuty. Ovšem pokud řekneme, že stát tu smlouvu nedodržel, okamžitě je tu otázka: kdo z občanů a jakým mechanismem tu smlouvu porušil.A tady by to bylo asi opravdu zajímavé.
ucitelas 15.11.2005 9:31

Re: Re: Re: Štěpánek je nezničitelný plevel,omílá stále své nesmysly

že vám to není trapné pane .pokud to myslíte vážně pak je mivás líto,ale pokud ne jste lhář.hloupý lhář.
zlý kukuč 15.11.2005 9:31

Štěpánek - genius české žurnalistiky

jako vždy nám pan Štěpánek předkládá novou žurnalistickou formu.
Reportáž to není, komentář to není, sloupek to není, úvaha to není ani fejeton to není. Co to tedy je ?
Snad by se hodil některý z těchto názvů:
a)  bláboláž
b) slátaninka
c) okecávář
d)  štěpánkovník
Osobně si myslím, že dnes se jedná o zvláště blbý štěpánkovník.
 
venca 15.11.2005 9:09

nestoji to za nejaky komentar

nemam nic proti seriozni kritice, ale pokud autor ani neumi napsat jmeno premiera a pouziva primery na urovni ditete, to at jde radej brnkat do novackych estrad.Tim jsem nechtel napsat, ze bez techto perel je clanek nejakou seriozni kritikou. Je to dan za demokracii, ze jeden z nejvetsich lumpu nas tady poucuje o tom, kdo je zlodej.
Kukula 15.11.2005 9:04

S tou arbitráži trochu prr, prosím

Až na tu pasáž o arbitráži ČR-CME trefný článek.Arbitráž nás sice stála 10 mld., ale jaksi by bylo vhodné zmínit, že Lauder byl v právu a český stát neochránil Lauderovu investici. Železného tvrzení o Mládkovi v této souvislosti je osočováním, jelikož to nemohl nijak dokázat. Je to příklad Železného drzosti. Od své vlastní zlodějiny za kterou stát po právu zaplatil odvádět pozornost tím, že křičí, jak Lauder okradl český stát s pomocí zrádců mezi Čechy. Jakoby to bylo nějaké sportovní utkání mezi Amerikou a naši nebohou republikou, které ještě uškodili pánové Mládkové. Vždyť to je směšné.
Tonda 15.11.2005 8:55

Proč se pan Štěpánek

pan Mládka zvaného Medvěd tolik bojí?