7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Nikdy neodstoupím, pamatujte si, nikdy!

Všichni si pamatují dnes již legendární výrok předsedy vlády České republiky, který všem sdělil, že prostě on nikdy. Zdá se, že není sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 22.8.2020 13:06

Ale no tak, autore... Pláčete hezky, ale na špatném hrobě. Na dráze je o dva řády mrtvých za rok méně, než na silnicích. Tak šup šup, za domácí úkol přepsat, místo železnice psát silnice, jméno ministra ponechte;-D

M. Pivoda 17.8.2020 19:36

Bezpečnost na dráze je problém technický.

Po listopadu 1989 se očekávalo, že všechny české problémy vyřeší politici. A zapomnělo se jaksi na to, že mandát politika trvá jen 4 roky.

J. Jurax 17.8.2020 17:42

Jojo ... on ministr nestíhá osobně přehazovat veksle, když ministruje na dvou seslích, proto je toho tolik ...

I. Štípek 17.8.2020 12:26

"Všichni si pamatují" - kdepak tyhle fauly pana Vodvářku učili?!

V. Kain 17.8.2020 17:40

Štípku vy a vám podobní si skutečně nezasloužíte jiné ministry a předsedu vlády než ty současné.

Š. Hašek 17.8.2020 19:40

Nějak se cítím podobný panu Štípkovi.

1. Nevolil jsem ANO.

2 Jsem smířen s volebními lístky.

............

68. Vo tý dráze něco vím. Tak povídejte, i Vy, pane Kaine.

Jo, taky jsem si zasložil dramatika Havla. Když jsme u té politiky všeobecné.

F. Svoboda 17.8.2020 10:57

Pokud chce Havlíček něco na železnici zlepšit, nechť vrátí výpravčí - přednosty stanic na své místo. V poslední době jich ČD "ušetřily" na 150 . O tom se nikde nemluví a přitom je to jedna z hlavních příčin nehod na okrajových tratích !!!

M. Drahota 17.8.2020 17:53

V takovém Perneku by stačilo nainstalovat odjezdové návěští. Výpravčí je přepych, návěští je přepych a zabezpečení je také přepych.

I. Lyčka 17.8.2020 10:48

Havlíček odstoupí, nastoupí nějaký Karlíček, tomu se taky nabourá pár vlaků, tak odstoupí rovněž, a tak to půjde až do zániku vesmíru. Současná situace není Havlíčkova vina, je to záležitost dlouhých let, kterou naše vlády neřešily. A nejde jen o železnice.

M. Drahota 17.8.2020 17:54

ANO parta je u vesla 6. rok. Mohli alespoň na koridorech mít funkční zabezpečení.

R. Langer 17.8.2020 10:44

Fakt si nemyslím, že na bezpečnost železnice by mělo nějaký vliv odstoupení nějakého ministra. A ani nevím, proč by měl vlastně odstupovat, on ty vlaky proti sobě nepustil, a ani na to nemá žádný vliv.

Š. Hašek 17.8.2020 11:03

Nebourejme panu doktorovi Vodvářkovi jeho bábovičky.

Já zas třeba pamatuji doby, kdy za chybu strojvůdce se vzaly vánoční premie i kuchařkám v závodní jídelně.

Rovněž si pamatuji, že pan Vodvářka požaduje nějakou politickou hlavu čtvrtletně.

Š. Hašek 17.8.2020 9:51

No, ....

Domnívám se, že by se pan autor neměl vůbec železnicí zaobírat. Tedy samozřejmě neříkám, že nemá třeba pohodlně cestovat skrze tu železnou dráhu.

Nakonec i on sám na úvod uznal, že statistika dějů na železnici ho nezajímá a bude nás seznamovat se svými niternými pocity.

Já mám mnoho praktických, faktických, niterných zážitků ze železnice ...... nějaký čas jsem tam sloužil. Dlouhý čas. Něco jsem pochytil, i nestatisticky ....

Tak hodně zdaru, pane doktore, při té "kontrole zdraví železnice".

V. Halašta 17.8.2020 9:29

Škoda, že autor nejdříve neotevřel ty statistiky. Zjistil by totiž, že mnohdy mediální obraz někdy neodpovídá úplně skutečnosti a počet nehod na železnici se nijak zásadně nevymyká. Ono i kdyby vymykal, chtít odstoupení relativně nového polyministra v situiaci, kdy se neodstupuje z mnohem závažnějších důvodů je mírně naivní.

M. Hoblík 17.8.2020 9:20

Takový binec v naší republice se už nevyřeší jen odstoupením neschopného ministra, nebo předsedy vlády. Musí přijít hluboká orba!

J. Jirka 17.8.2020 9:59

Hluboká orba přijde na jaře 2021, ovšem to, co vynese na povrch, bude ještě mnohem horší, protože ti se vytunelovanou firmu jménem Česko pokusí co nejrychleji prodat pod rukou komumoli, kdo za ni nabídne alespoň zlámanou grešli.

I. Štípek 17.8.2020 12:28

Hobluj, hluboká orbo, to se bude panu V. líbit!

D. Píšťala 17.8.2020 9:03

To jsme netušili, že pan Vodvářka je odborník i na železnici! Zaslouží si titul národní všeumělec!

M. Valenta 17.8.2020 9:10

To pozná i neodborník, že sedět na dvou ministerských židlích je nezodpovědná konina.

O. Uživatel 17.8.2020 9:27

Uživatel požádal o vymazání
P. Vébr 17.8.2020 10:29

Také je pěkné toto: "Slepice nejsem, vejce nesnáším. Ale poznám, když smrdí!"

H. Rybnická 17.8.2020 9:02

V České republice existuje možnost uzavřít dohodu o provedení práce příp. o pracovní činnosti. Těchto dohod může mít občan i několik, i u stejného zaměstnavatele. Jen nesmí ročně přesáhnout něco přes 230 hodin. Teoreticky tedy můžete na přechodnou dobu uzavřít dohodu tak, že budete denně pracovat u zaměstnavatele a) 8 hodin, u b) také 8 hodin a u c) také 8 hodin. Chyba je v zákoně, který takto nedbá na řádné zachování denní pracovní doby. A viděno zvenčí: železniční a silniční křižovatky jsou mizerně zabezpečené, i na př. ve velkoměstech jako Praha, natož v méně osídlených regionech.

Z. Lapil 17.8.2020 10:29

Ale no tak... Existuje taky zákoník práce, ve kterém je rec mj. o povinném odpočinku PŘED směnou. A juknete-li na stránky drážní inspekce, uvidíte, že se přestávky v práci při vyšetřování nehod řeší.

Š. Hašek 17.8.2020 13:06

Asi tak, pane Lapile.

Někteří "odporníci přes dráhu" by asi rádi nasadili strojvůdcům Holtera, aby sledoval jejich volnočas.

Za život jsem sledoval v okolí (před službou): míchání malty družstevní i soukromé, dálkové studium ..... potom to přešlo na ježdění tramvají (měly v tom prsty zejména milující manželky) a práce pro pojišťovny a stavební spořitelny ............

Aby bylo jasno, nezřízený, dlouhodobý život na přesčasech/a neodpočinku před a po náročné službě považuji za zhoubu a šílený průšvih! Jen nevím, jestli to nějaký ministr rychle odstraní. I když rodinná kasa přetéká, najdou se hákovači.

Mimochodem, "zamyslí" se i odpočatý. Jenom na stroji to nejde potom vyhodit do koše!

Z. Lapil 17.8.2020 13:47

V podobných diskusích se nestačívám divit, kolik lidi v životě neudělalo chybu.

Pod články o fotbale a pod. totéž.

Š. Hašek 17.8.2020 14:24

Jo.

I. Mertl 17.8.2020 8:27

Taky nevím, kdo konkrétně může za současné skoro každodenní železniční nehody. Ani nevím, kdo může za nekončící tragedii na D1. Vím jen to, že za tyhle dnes už skutečně evropské ostudy nemůže doktor Vodvářka, který si to za opovážlivost kritiky od místních koblihářů slízl. Takže, aby bylo jasno: Nejen formálně za všechen tento fatální (skutečně i usmrcující) bordel může ten, kdo řídí stát jako firmu - on připustil rozvolnění kázně a zodpovědnosti ve výstavbě dálniční sítě i v provozování železniční dopravy. Že jeho monarchický přístup k řízení státu nemá zatím stejně viditelně tragické důsledky v jiných odvětvích, je jen náhoda nebo náš nedostatek pozornosti, ale určitě se dočkáme - on přece chce dělat autokratického premiéra za pomoci mizejících komunistů i sociálních demokratů ještě další volební období. Nikdy neodstoupím!

Š. Hašek 17.8.2020 13:22

Máte svatou pravdu v tom, že:

1. Na dráze jsou každodenní těžké nehody.

2. Zástupy mrtvých straší všechny ministry drah, od dob Pernera až po dnešek prázdninový.

3. Takový čurbes není ani na slepičím dvorku a je to na pováženou.

4. Že jakékoliv ministerstvo dělá opakovaně fatální chybu tím, že Vás nezaměstná. Být Vámi začnu študiem ETCS a D3. To je vo dráze. Dukovany nechte na později.

Né, že by mě dráhy občas neštvaly, měl bych i nárok - po tom skoro půl století. Ale moje naštvanost je zkrátka značně menší. A pochopitelně i neodbornější, než ta Vaše.

J. Moravec 17.8.2020 8:02

Klasický příklad demagogie a od Vás pane Odvářko, to bych teda nečekal.

A. Pakosta 17.8.2020 8:22

Zato od vás, pane Oravče, nic jiného ani čekat nelze.