28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

POLITIKA: Nevítězové voleb

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel H. 31.7.2006 12:54

Re: Re: paměť

Ježišmarjá, neříkejte o Klousovi, že je masarykovský typ! Víte, jak by ho to rozčílilo!;-€

Semiramis 31.7.2006 12:51

Re: Dva ješitové

Topolánek se bojí, že pokud ustoupí, budeme tady mít 100 šibalů barvy oranžovorudé - a konec demokracie. A není sám, kdo z toho má obavy.

franta 31.7.2006 12:51

Nezlobte se, ale myslíte taky někdy dál dopředu než na měsíc ?

Dejme tomu, že by se to, co navrhujete, stalo. Co myslíte, koho by volili dnešní voliči KSČM ? Pochybuju, že by to byli modří ptáci nebo lidovci. ČSSD by dnes měla přes 40 procent a po patu by nebylo ani vidu ani slechu. Nebo máte na mysli i zákaz ČSSD ? Pak to ovšem konzultujte se soudruhem Filipem, komunisti mají s takovým řešením bohaté zkušenosti. Otázka ovšem je, čím byste pak od těch komunistů lišili ?

Karel H. 31.7.2006 12:49

Re: tak to vidím já

R^

Semiramis 31.7.2006 12:48

Re: Re: Re: slušnej fotbal

No, nevím o tom, že by všichni koaličníci předem vybrali hlasovací lístky a předali je některému z  předsedů, který by je zahodil či co s nimi udělal. Takový podraz si dovolil jen Vrchní Šibal.

jepice 31.7.2006 12:46

Re: Všechny ty modré ubrečené články

no a kdo teda má to právo a proč?

franta 31.7.2006 12:43

To máte na mysli

podobu této strany v době, kdy měla 3 procenta hlasů ? A jak se pozná že kolaboruje s komunisty ?

franta 31.7.2006 12:41

Všechny ty modré ubrečené články

snažící se dokázat, jak "my jsme vyhráli a proto my máme právo" mi připomínají nacistické noviny z jara 1945, které oznamovaly že vítězství je už v ... na dosah ruky, jen ti protivníci to pořád odmítají uznat. 

qwert 31.7.2006 12:39

Klíčová otázka je, proč se členové ČSSD nechtějí

Klíčová otázka je, proč se členové ČSSD nechtějí vrátit k sociální demokracii a k podobě této strany, kterou měla před tím, než začala kolaborovat s komunisty.

maleficium 31.7.2006 12:29

Re: Re: Přesná analýza

máte pravdu, klidně vypněte mozek, autor už to udělal

qwert 31.7.2006 12:26

dovětek: není 100 jako 100

není 100 jako sto, Jedno stovku tvoří vítěz voleb + dvě další strany které se dokázaly jakžtakž dohodnout. Drohých 100 tvoří ČSSD a poslanci strany, které by měla být zakázána.

Nestraník 31.7.2006 12:26

Re: "Aby Topolánek nebyl za blbce" ...

Přes modrý filtr některé věci skutečně vidět nejsou. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam, či komu není rady, tomu není pomoci, říkají lidové moudrosti. Jinak voní seno koním, jinak zamilovaným ...

Milda 31.7.2006 12:20

Re: Re: "Aby Topolánek nebyl za blbce" ...

Máte pravdu, je to stoprocentní naplnění klasického přísloví - mezi slepými jednooký králem!

Nestraník 31.7.2006 12:18

Re: Re: "Aby Topolánek nebyl za blbce" ...

Hřebíček na hlavičku  ... konečně někdo, kdo se dívá na věc bez modrých brýlí. Na čelných místech ODS se zakopaly pseudoosobnosti typu Nečase, Langera či Tlustého, které s necharismatickým Topolánkem budí dojem oživlého politbyra z jakešovských časů. Přitom skutečné osobnosti, nezatížené zlodějnou 90.let, členstvím v KSČ či roztaveným stříbrem ODS má.

qwert 31.7.2006 12:18

3. způsob je postavit komunistickou ideologii mimo zákon

3. způsob je postavit komunistickou ideologii mimo zákon, zakázat stranu, která programově vychází z maxismu-leninismu založeném na třídním boji a dodnes využívá majetek své zločinné předchůdkyně. Když šel zakázat fašismus a fašistický národní socialismus, měly by být zcela stejně podle stejného metru zakázana KSC a její nástupnická KSČM.

Vít Tyle 31.7.2006 12:15

Paroubkova snaha o zvrácení volebního výsledku

Velmi dobrý článek. Paroubek si chce zjevně vytrucovat zvrácení výsledku voleb, o nichž se domnívá, že mu byly "ukradeny". Jeho "first best" je vlastní třetí pokus o sestavení vlády s podporou komunistů a nějakého přeběhlíka, což však vyžaduje získání křesla předsedy PS. Jeho "second best" je úřednická vláda s ODS, jejíž největší výhodou je z Paroubkova hlediska fakt, že by nedělala nic. To znamená, že by konzervovala legislativní stav vytvořený ČSSD. A součástí takové dohody by bylo jistě i zachování zajímavých postů ve státní správě pro členy této strany. Uvidíme, zda budou mít politici trojkoalice obecně a ODS zvlášť dost pevné nervy na to, aby na tyto varianty nepřistoupili.

Vlali 31.7.2006 12:14

tisícovka

Je taky docela možné , že důchodci volili OdS slíbenou tisícovku a komunisti utřeli.

Ladislav N. 31.7.2006 12:03

Re: Re: clanek dobry

Úmrtnost komunistických voličů bych nepodceňoval - patří k vyšším věkovým skupinám. ;-)

Ladislav N. 31.7.2006 12:01

Re: Dva ješitové

Kdybyste připustil podobnost s principem akce a reakce, kam byste zařadil oba aktéry?

milanS 31.7.2006 11:53

Dva ješitové

Bojím se, že Paroubek i Topolánek mají společnou vlastnost: ješitnost. Paroubek to ukazuje od voleb - teátrem po vyhlášení výsledků voleb a památnou větou k Topolánkovi  "bez nás ani ruce neumyjete" a Topolánek se bojí, že pokud se vzdá ambic na sestavení vlády ve prospěch Paroubka, bude to vnímano jako jeho selhání.  Pokud by Topolánek překonal tento svůj strach o vlastní pozici a prezident pověřil Paroubka vyjednáváním o vládě pak by mohl být ve finále vítězem !

KarelV. 31.7.2006 11:49

Re: clanek dobry

Ale přetáhl! V r.2002 dostal Špidla 1 440 279 hlasů, komunisté 882 653. Letos dostal Paroubek 1 728 827 hlasů, avšak bolševici jen 685 328.

Takže buď téměř 200 tisíc voličů komunistů za 4 roky zemřelo, o čemž bohužel pochybuji, nebo dali hlas někomu jinému.

Volební účast byla letos vyšší o více než půl milionu oproti volbám v r.2002. Kdo získal a ztratil je Vám tedy snad už jasné.

Ladislav N. :-))) 31.7.2006 11:49

Re: Do ulic

Tak leda do hypermarketu Český sen... ;-D

Jan 31.7.2006 11:30

Do ulic

Ba ne, chtělo by to zburcovat lid a vyjít do ulic. Ale na to je jednak moc horko a jednak Češi jsou líní...

lída 31.7.2006 11:27

Re: "Aby Topolánek nebyl za blbce" ...

Vy, že jste nestraník? Dívala jsem se na totéž, ale nic z toho, co popisujete jsem tedy neviděla. Chtěla bych vidět Vás na jeho místě, jaké zázraky byste dokázal při jednání s člověkem jako je Paroubek. O blbosti bych navíc ve Vašem případě pomlčela.

I-Worm 31.7.2006 11:26

Re: Re: slušnej fotbal

ne tak nefér, aby ji soupeři nekopírovali.

Ladislav N. 31.7.2006 11:24

Re: ...způsob řešení vnitřních problémů...

Tak si ověřte, jak Paroubek se svou ČSSD dodržuje závěry bohumínského sjezdu nespolupracovat politicky s komunistickou stranou... ;-P

To je úvaha, 31.7.2006 11:14

Jen jedna z možných variant řešení

A poraďte, jak se zbavit člověka, kterého vyhodíte dveřmi a oknem a on k Vám vleze poštovní schránkou znova a pořád otravuje. ON sám nepochopí, že je trapně přebytečný,tak Vám poté každá "zajímavá" myšlenka s řešením (a to řešením konečným, bez možnosti návratu opruzovatel) zkrášlí den....den k uzoufání stejně plný stupidního vola v televizi...každý den...už dva měsíce...a nedá pokoj...tak co zbývá, než se upnout a doufat, že se něco TAKOVÉHO povede...infarkt a podobně si nevybírá, že....Putin taky nezasáhne tak rychle...

vk 31.7.2006 11:13

Re: Re: Re: Re: konečně první příspěvek

Hluboce nesouhlasim. Naopak se velmi bojim toho, co p. president vymysli. Obvykle se jeho vyplody jevi jako velmi dobre, ale po case (nekdy kratsim, nekdy delsim) se ukaze, jaka to byla ptakovina. Naopak souhlasim s autorem clanku, Topolanek dela, co muze, v ramci dane situace a president mu nikterach nepomohl (napr. odmitnuti navrhu na demisi).

Radek Laušman 31.7.2006 11:06

Vabank

Souhlas, teď už se musí hrát vabank i když bych nerad, aby tu vládl další čtyři roky člověk co nikdy žadné demokratické volby nevyhrál a podle toho se chová.

Olina 31.7.2006 11:02

Vaše články čtu opravdu ráda

a mrzí mne,že se dostanou jenom k úzkému okruhu čtenářů.Nevím čím se živíte,ale Vaše precizní rozbory politické situace strčí do kapsy většinu zveřejňovaných  pojednání politologů nebo politických komentátorů.