29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

POLITIKA: Neradikalizuje Klaus svými výroky společnost záměrně?

Po zveřejnění odposlechů mezi bývalým primátorem Pavlem Bémem a panem Romanem Janouškem, šedou eminencí pražské radnice, který - jak z nahrávek zveřejněných v Mladé frontě Dnes s největší pravděpodobností vyplývá - se podílel na závažných rozhodnutích magistrátu, obsazení funkcí ve Všeobecné zdravotní pojišťovně a možná i v Bezpečnostní informační službě, se objevila v médiích řada reakcí politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Veltrubský 3.4.2012 20:17

Bokem

Jen tak bokem s kým si ještě ten Janoušek povídal ?

P.S. Ťuňtové kteří mají šifrované telefony a nepoužívají je ? Co si povídali na těch šifrovaných , To je to oč tu běží.

B. Rybák 3.4.2012 19:58

Zase nic nového u pana Hvížďaly není

Nikdo rozumný nemůže mít pochyby o tom, že beztrestný únik státem chráněných informací stejně jako beztrestné zveřejňování kýmsi nezákonně získaných, kýmsi účelově, v zájmu kdo-ví koho vybraných, neverifikovaných a proto nedůvěryhodných informací sloužících k veřejné morální popravě někomu překážejících lidí a očividně ohrožujících důvěru lidí v demokratický politický systém je nesmírně závažnou skutečností. Je to totiž selhání systému ochrany demokratické společnosti a tvrzení, že důležitější jsou ty zveřejněné skutečnosti je stejně hloupé, jako když by lékař po zjištění, že imunitní systém pacienta se zhroutil, léčil pouze nějaké, tím vyvolané pupínky. V důsledku takovéto informační politiky, by mohla být narušena naše spojenectví, mohli by být ohroženy naše životně důležité hospodářské zájmy, mohli bychom se stát cílem teroristických útoků, hospodářské války, či útoku lůzy na naše instituce. Bez kvalitních informací není žádná náprava možná.

Toto je podstata toho, co tvrdí a v podstatě vždy obhajoval pan prezident. Musím uznat, že pan Hvížďala svým nehorázným tvrzením, že pan prezident se zřejmě chystá působit pomocí nezaměstnané luzy v ulicích, své členství v klubu "PRAVDY a LÁSKY" opět obhájil. Nenávistná lež (např. vůči V. Klausovi) je přece nutnou podmínkou členství.

P.S. Pan Lízner, který byl jako (pravdoláskaři nenáviděný) symbol kuponové privatizace vláčen tiskem a zdánlivě usvědčen z přijetí korupčních peněz (před kamerou) byl po strašlivých psychických útrapách soudem shledán nevinným (celá věc byla zinscenovaná provokace). Pan V. Železný vyhrál všechny své soudy s CME (za našich 20 miliard Kč, které jim pan Špidla...úmyslně hodil do chřtánu nikdo souzen nebyl. Právě jsem slyšel v televizi, že ani prověřená komise poslanců se nic podstatného nedoví (protože případ je otevřený a nikdo nebude zbaven mlčenlivosti). Nebude vyloučeno ani to, že R. Janoušek není placeným agentem. Tak o čem se tu vlastně debatuje?

V. Skalová 3.4.2012 16:51

Hvížďala byl ve Švejnarově volebním týmu

A z toho zřejmě pramení ty jeho "kyselé hrozny"...

M. Trhlík 3.4.2012 17:08

Re: Hvížďala byl ve Švejnarově volebním týmu

A Vy jste byla paní Skalová kde ?

J. Kanioková 3.4.2012 19:39

A vy?

J. Boleslav 3.4.2012 20:01

Re: Hvížďala byl ve Švejnarově volebním týmu

To by odpovídalo, oba jsou takoví nijací.

M. Varadinková 3.4.2012 13:12

Hvížďala je sprostý lhář

Celý svůj klausofobní pamflet  Hvížďala postavil na tom, že "tato skutečnost (tedy způsob nakládání BIS s odposlechy) prezidentu republiky nevadí" .

Přitom Klausova reakce na zveřejnění odposlechů  byla následující:

"Ke vztahu pana Béma s panem Janouškem nemám, co bych řekl," řekl prezident. Dodal, že odposlechy nečetl a ani se k tomu nechystá. "Nechápu, jak je možné, aby se mezi bezpečnostními složkami, politiky a novináři několik let pohybovaly takové osobní věci, jako jsou odposlechy telefonů. Trápí mě, že média právě toto netrápí. Odposlechy jsou strašně nešťastná věc, která ničí naši demokracii," prohlásil Klaus.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/169733-klaus-odposlechy-jsou-nestastna-vec-a-nici-demokracii/

J. Václavíková 3.4.2012 13:18

Re: Hvížďala je sprostý lhář

Co Lukoil? Platí dobře? Pište dál, určitě se pobavím nejen já!

M. Varadinková 3.4.2012 14:24

Re: Hvížďala je sprostý lhář

Chcete tím naznačit, že Hvížďalu za to lhaní platí Lukoil?:-)))))

 Vás ovšem nikdo ani platit nemusí, svoji  blbost máte vrozenou přímo od Pánaboha.

J. Václavíková 3.4.2012 15:07

Re: Hvížďala je sprostý lhář

Dost brzo se dnes pavlač odkopala :-))) Máte to marné, ostatní nejsou tak nedovtipní jako Vy.

J. Kanioková 3.4.2012 13:41

To Klausofoby nezajímá...

KOLEM KLAUSE SE STAHUJE SMYČKA. CO TA PRAŠIVINA ZNAMENÁ?

http://www.paulczynski.cz/kolem-klause-se-stahuje-smycka-co-ta-prasivina-znamena.html

M. Kosejk 3.4.2012 14:35

Re: Hvížďala je sprostý lhář

Hvížďalou se nemá cenu zabývat. Je to jen elitářský blbeček, co čerpá všechny názory z pouze jedné elitářské skupiny lidí, co spolu chodí (jestli můžu parafrázovat Poláčka :) ) A pouze vizáž úctihodného kmeta zakrývá skutečnost, že to je vyšeptaný žvanil.

J. Václavíková 3.4.2012 15:09

Re: Hvížďala je sprostý lhář

Jen pokračujte. Už jen slovník té vaší skupinky klausomilců hovoří za vše! Bijte se do roztrhání těla, když millujete, není co řešit.

M. Kosejk 3.4.2012 15:20

Re: Hvížďala je sprostý lhář

A jde mi hlavě o mě, silně totiž nesnáším,  když mi někdo  tlačí do hlavy nesmysly.  A proto nesnáším Hvížďalu. A možná je to tím, že znám fakta, které se Hvížďala ani nesnažil zjišťovat. Viz jeho příspěvky k Maďarsku - lež za lží, blábol za blábolem. Ale chápu, že ti méně vzdělaní a méně inteligentní mu to žerou.

M. Trhlík 3.4.2012 17:12

Re: Hvížďala je sprostý lhář

Nebo Ti, co si myslí, že jsou více vzdělaní a inteligentní to nechápou.

J. Kanioková 3.4.2012 11:11

Á... tady je zas Klausových odpůrců...

Sorry, ale odposlechy nejsou normální. Normální je jen odposlech povolený soudem. Jakýkoliv jiný odposlech vážně narušuje ZÁKONNÝ pořádek. Jde o princip, o demokratický princip.

Absolutně nehájím Béma, Janouška či Bártu a další, ať se vyšetří, co se vyšetřit má. Ovšem to, co se tu rozpoutalo, to je cílená akce nějakých loutkovodičů, kterým jde moc a moc o shození vlády. O předčasné volby... O ty odposlechnuté ani tak nejde, když se to vytáhlo až po pěti létech..

Qui bono?

A zmatečné články jako je tento mi připomínají moudro -

Zloděj křičí - chyťte zloděje !

P. Čech 3.4.2012 11:23

Re: Á... tady je zas Klausových odpůrců...

Vážená paní Kanioková, tady vůbec nejde o nějaké předčasné volby. Ty totiž nic neřeší, nevyřeší a ani vyřešit nemohou, stejně jako volby standardní. Víte o co tady jde? O demokracii. O skutečnou demokracii - demos krates - vládu občanů, lépe řečeno o vládu a moc většinové občanské vůle. Jak jsem již zmínil níže,  v České republice sice existují tři demokratické moci, moc zákonodárná, výkonná a soudní. Tyto však nejsou na sobě nezávislé a navíc jsou zastřešeny a ovládány mocí jinou, mocí "vyšší", mocí politických stran. To však již nemá s demokracií nic společného a to proto, že se jedná o sprostou diktaturu politických stran. Politických stran, které zcela ovládají ony demokratické moci, které mají být nejen nezávislé navzájem, ale zcela nezávislé hlavně na komkoliv jiném. A o tom to je.

P. Čech 3.4.2012 11:30

Re: Á... tady je zas Klausových odpůrců...

Ano, zloděj křičí, chyťte zloděje.  To jediné je pravda. Jde však o to, kdo křičí a kdo je ten zloděj. Vláda (ODS, TOP 09, VV) chce bojovat se zlodějnou a korupcí. Směšné. Jak mohou politické strany, plné korupčníků a zlodějů s korupcí a zlodějnou bojovat? Pouze hubou a to činí mírou vrchovatou. Skutek však utek. A jsme u toho. Křičí a krade jeden a tentýž. Křičí, aby odvrátil pozornost sám od sebe, jako původce korupce a zlodějny. Křičí všechny politické strany bez výjimky. A kradou taktéž.

J. Kanioková 3.4.2012 12:17

Vaše "objektivita" je neskutečná...

Díky médiím tady vzniká davová psychóza, hysterie

Nemám čas ani chuť vám vyvracet vaše argumenty, ale většinou nejsou realistické...

P. Čech 3.4.2012 12:27

Re: Vaše "objektivita" je neskutečná...

Od médií, a to zvláště u nás, nelze nic jiného očekávat.Nejde jim o věci samé a už vůbec ne o informování lidí o věcech obecných. Jde jim o peníze, stejně jako politikům. Média nic jiného, než vyvolávání davové psachózy nedělají.Jejich jediným cílem je vybičování emocí u ovčanů a za to jsou od politických stran placeny. Tedy, nic jiného se od nich očekávat nedá.Mohou za naprostou většinu problémů a pokud zde vyjímečně žádné nejsou, rychle je vyvolají.

B. Rybák 5.4.2012 14:29

Re: Á... tady je zas Klausových odpůrců...

Přesně tak. Nechceme přece dospět do stavu, kdy se budou odposlouchávat manželé, milenci, rodiče a děti...(a všichni zešílí z degenerace všech svých vztahů).

P. Fiala 3.4.2012 11:02

Presumpce viny = znak totality moci

Používání "presumpce viny" v médiích je "hlavním znakem TOTALITNÍCH" společenských řádů, na což upozornil současný president pan Václav Klaus.

Holokaust, třeba i Julius Fučík, nebo paní Milada Horáková, a mnoho a mnoho dalších již nic naši paměti a tvorbě světonázoru neříká, již žádnému kulturnímu uskupení lidí v tomto státě nebliká "červená"?

F. Eliáš 3.4.2012 9:57

Politici musí být odposloucháváni neustále

A kontrolováni a sledováni, aby je nenapadlo nějaké zvýhodňování kamarádů, nějaká korupce, nějaká ta drobná, či větší, krádež peněz daňových poplatníků.

J. Schwarz 3.4.2012 9:19

Ano, mne taky zarazilo

že se odposlechy nezabývala žádná státní složka, zvlášť pokud v nich byly zjištěny skutkové podstaty trestných činů. To je snad taky trestným činem. Jak to, že nejsou příslušní činitelé hnáni k odpovědnosti?

M. Kosejk 3.4.2012 9:39

Re: Ano, mne taky zarazilo

A co když to nikdo nedostal? A co je nejhorší - mohl to nahrávat nějaký detektiv z BIS čistě pro soukromé účely někoho mimo BIS. A jestli tomu tak je, tak proti tomu je vztah Janoušek - Bém naprostou prkotinou. 

P. Čech 3.4.2012 9:42

Re: Ano, mne taky zarazilo

Skutkové podstaty trestných činů může zjistit jedině soud. Nikdo jiný. Pokud je mi známo, potom  žádný z odposlechů nebyl zatím obsahem nějakého soudního jednání. Aby mohlo soudní jednání probíhat, musí někdo před tím podat trestní oznámení. Žádná politická strana toto neučinila, protože všichni politici jsou v tom namočení (to je jen moje domněnka) Příslušní činitelé, jak píšete, by museli hnát k zodpovědnosti sami sebe a to jasi nelze očekávat.

J. Mrázek 3.4.2012 9:18

Klaus pouze požaduje trestní řízení a postihy!

Zveřejňování výslechů a tlf. hovorů u vrahů nikoho ani nenapadne, proběhne u soudu a je vynesen rozsudek. Totéž požaduje Klaus u těchto kauz. Je opravdu hrou s ohněm zveřejňování každého kýchnutí a pomluvy protivníků. V Jugoslávii to rozhádání  skončilo občanskou válkou. Pokud někdo z tohohle udělá, že Klaus obhajuje pletichy a podvody, tak je to člověk s hlavou na místě jen proto tam umístěnou, aby mu nepršelo do krku ....

J. Ptáček 3.4.2012 9:47

Re: Klaus pouze požaduje trestní řízení a postihy!

To je právě ten problém, u nás se vrahové soudí, o tom není pochyb ale nic se nedělá proti organizovanému zločinu prováděnému mafiány společně politiky a úředníky státní správy. Už něco takového u nás policie vyšetřovala, státní zástupce žaloval a soud soudil? Švýcarsko například státnímu zastupitelství oznámilo, že jistý p. Janoušek má ve švýcarské bance podezřelé konto se dvěma miliardami Kč a přístup k němu mají dva pražští radní. Odpověděl jim státní zástupvce pro Prahu Grygárek: vše je v pořádku, nemusíte mít starost. Takhle to u nás funguje, nejsme tedy právní stát a policie, státní zastupitelství i soudy jsou pro kočku - alespoň v oblasti organizovaného zločinu. Novináři pak jen klopýtavě suplují jejich povinnosti.

P. Čech 3.4.2012 10:58

Re: Klaus pouze požaduje trestní řízení a postihy!

A víte proč tomu tak je? V naší společnosti je sice  rozdělena moc na zákonodárnou, výkonnou a soudní, ovšem všechny tyto demokratické moci, v opravdové demokracii samostatné a na sobě nezávislé, jsou zastřešeny a ovládány jinou mocí. Mocí politických stran, která ovládá ve všech případech a vždy jak moc zákonodárnou, tak i výkonnou a soudní. To ovšem už není demokracie, ale sprostá diktatura politických stran.

B. Mráz 3.4.2012 13:19

Re: Klaus pouze požaduje trestní řízení a postihy!

Hvížďala svou kostrbatou konstrukcí svedl vinu za nemravné používání odposlechů na Klause.Myslím, že by byl schopen na Klause svést i všechny světové konflikty atd.