26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

POLITIKA: Na konečnou, nebo s Klausem?

Tak nám průzkumníci ústy Václava Moravce pověděli, že tři čtvrtiny občanů prý nechtějí návrat Václava Klause do politiky. Inu, to je věru poťouchlá informace. Ovšem ještě zajímavější je, když její interpretaci otočíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Stejskal 21.8.2013 15:04

Re: a co ODS ?

Tak to je opravdu hodně mimo mísu. Srovnávat mediálně Pospíšila s Bartošovou by jinak byla velká sranda. Vzhledem k tomu, že to jako humor nemyslíte, máte to blbý. Nebudou se vám jen smát.

J. Vyhnalík 21.8.2013 17:10

Re: a co ODS ?

To, že Vy a nejméně 90 % konzumentů médií nechápete jak věci fungují, neznamená, že nefungují. 90 % lidí Vám potvrdí, že je reklamy pouze štvou a nijak je neovlivňují. Přesto firmy do reklam cpou stovky milionů. Kdo si myslíte, že dokáže věci lépe posoudit? Lidé, kteří na reklamy nadávají, nebo firmy, které na prodejích svých výrobků jasně vidí, jak ta která reklama zabírá na zákazníky?

J. Vyhnalík 21.8.2013 9:08

Re: a co ODS ?

Plzeň vždycky byla vedle Prahy jedním z nejpravicovějších regionů. Pospíšil je opravdu špatný vůdce. Už jste viděl jeho trapný výkon v Show Jana Krause? Ve videoarchivu Primy je pořád k vidění http://www.showjanakrause.cz/videoarchiv/105-show/#video-all

Mimochodem sám dokazujete tezi pana Prunera. Vy jste ODS přece nikdy nevolil.

V. Kováčová 21.8.2013 10:39

Re: a co ODS ?

Ano, přesně po tomto trapném výstupu u Krause jsem na p. Pospíšila naprosto změnila názor. A to jsem na protest proti jeho odvolání z ministerské funkce, vystoupila z ODS.

Jsem rozhodnutá, že už ODS volit nebudu, protože se za jejich neschopné vedení a neprozíravé, umanuté chování stydím. Pokud by se ovšem vrátil V.Klaus do vedení kterékoliv strany, má můj a mé rodiny jistý hlas.

L. Novák 22.8.2013 2:25

Re: a co ODS ?

A co tam Pospíšil provedl tak strašného? Že Klausova "amnestie byla absolutně špatná"? Krause bych nevolil. To vím bezpečně. Klause už taky ne. :-)

P. Pavlovský 21.8.2013 11:36

"Pospíšil je opravdu špatný vůdce"?

Až kterýkoli z dnešních krajských lídrů ODS dokáže to, co on, jsem ochoten se o tom bavit.

Obávám se ale, že vyhrát volby v  jakémkoli kraji se už ODS nikdy nepodaří!

Pospíšil bude v jejích dějinách uváděn jako poslední krajský vítěz.

J. Vyhnalík 21.8.2013 17:18

Re: "Pospíšil je opravdu špatný vůdce"?

Ano ve volbách uspěl. Zkuste si odpovědět na otázku, proč předseda ČSSD nechce kandidovat za ČSSD v Praze. Jedna věc je osobnost politika a druhá je volební obvod ve kterém kandiduje.

Aby bylo jasné, nezpochybňuji, že Jiří Pospíšil patří k nejpopulárnějším politikům ODS. Otázkou nakolik je populární u voličů a nakolik u nevoličů ODS. Tam bych řekl, že se rozdíly stírají. Podstatné je i to, nakolik dokáže ODS pomoci se postavit zpět na nohy. Podívejte se na ten záznam a pak si sám pro sebe odpovězte, jestli takový člověk dokáže dlouhodobě obstát proti lidem jako jsou Zeman, Kalousek, Sobotka, Zaorálek, Bárta atd. atd. Tím Pospíšila nezatracuji, ale prostě to není člověk do čela strany. Kdyby byl, dávno by si o to výrazně řekl.

L. Novák 22.8.2013 18:37

Re: "Pospíšil je opravdu špatný vůdce"?

Rozhodně je Pospíšil schopnější čelit rudé demagogii levice, než Nečas a spol. A když ODS představí někoho lepšího, bude jenom dobře. Zatím to vypadá, že nejvíc šancí na úspěch proti rudým má Kalousek. 

J. Vyhnalík 22.8.2013 19:12

Re: "Pospíšil je opravdu špatný vůdce"?

Řeč je o tom, kdo má vést ODS. To IMHO Pospíšil není. Bezprostředně po nominaci Miroslavy Němcové na kandidátku 101 na premiérský post, navrhla ODS Pospíšila na pozici předsedy PS, což by mu nejspíš sedělo. Ovšem protože TOP 09 okamžitě zareagovala hystericky a přestože jim "vlastně o předsedu PS primárně nešlo", pozici si pro sebe vyreklamovali.

Někdy si říkám, že je dobře, že to neprošlo, protože mediální "obratnost" Heleny Langšádlové by z ní nepochybně udělala "hvězdu" všech diskusí, ve kterých by se objevila.

L. Novák 23.8.2013 0:25

Re: "Pospíšil je opravdu špatný vůdce"?

Já jí fandím. :-) Němcová občas hlásá blbosti a je často viditelně nezasažená hlubšími informacemi o problematice, k níž se vyjadřuje. Kdysi dávno (před lety)  tady o ní někdo prohlásil, že je to "prázdná nádoba". Zní mi to v hlavě dodnes, ikdyž už se z posedlosti Klausem asi vyléčila. 

ODS bohužel moc lidí, kteří by se mohli postavit do čela, nemá.

J. Vyhnalík 23.8.2013 0:52

Re: "Pospíšil je opravdu špatný vůdce"?

Komu fandíte Langšádlové, Němcové, nebo oběma?

Nemyslím si, že by Němcová postrádala vlastní rozum a hlubší znalosti. Co jí vyčítám, je jistá zbrklost, jakási přehnaná upřímnost v reakcích. Nedokáže být dostatečně diplomatická a pokud ji protivník dokáže vytočit, je schopna říct věci, které se pak špatně berou zpět. Například, když Zeman přišel s požadavkem notářsky ověřených podpisů, což byla samozřejmě neomalenost, reagovala zbrkle a požadavek kategoricky odmítla. Přitom mohla požadavek odsoudit, ale k ničemu se nezavázat a třeba by spolu s koaličními partnery přišli na to, jak situaci obrátit proti Zemanovi. I když předpokládám, že se jednalo ze Zemanovy strany o past a jeho lidé už měli od Hrdličky příslib, že zasáhne. To ovšem Němcová nemohla vědět a veřejné podepisování paktu 101 mohlo posloužit naopak k umravnění Hrdličkových "koní".

Každopádně si myslím, že je to pro ODS dneska nejlepší řešení. I když to lehké mít nebude, protože bude v Praze kandidovat proti Schwarzenbergovi.

J. Vyhnalík 21.8.2013 9:03

Re: a co ODS ?

Sobotka Klause nenávidí za to, že ho odmítl podpořit v presidentské volbě.

Z. Sohorova 21.8.2013 5:12

Má k tomu Václav Klaus ještě co říct? Bezpochyby ano.

Jake pak bezpochyby ano .(-) Hlavne Klaus by se mel doznat proc osvobodil zlodeje a tunelare od trestu svoji nezakonou a podlou amnestii Nechapu proc se jeste o tomto cloveku pise a vracite se k nemu. VK napachal tolik zla a chtel by ho pachat znovu dedek jeden.. Sprahl se s Bobosikovou s zenou ktera nikdy nic nebude delat a starat do politiky ale ne za svoje ale z ciziho Pane autore nechte VK dale psat ty jeho braky a nespojujte ho  s tim ze by mel prave on do politiky mluvit ten co nasemu narodu ,tak ublizil

V. Němec 21.8.2013 10:54

Re: Má k tomu Václav Klaus ještě co říct? Bezpochyby ano.

Neměla by se spíš doznat policiic a hlavně státní zástupci, proč osm let od zahájení vyšetřování NIC nevyšetřili?

Buď jen fabulovali nebo byli podplacení, aby zdržovali.

L. Novák 21.8.2013 2:34

Štěpánkovy poťouchlosti

"...Tak nám průzkumníci ústy Václava Moravce pověděli, že tři čtvrtiny občanů prý nechtějí návrat Václava Klause do politiky. Inu, to je věru poťouchlá informace. Ovšem ještě zajímavější je, když její interpretaci otočíme. Nejsem ostatně jediný, koho to obratem napadlo. Jestliže 75 procent Klause nechce, pak jej 25 procent naopak chce. ..."

Proboha! Takovouhle blbost může napsat jenom Štěpánek, parazit na ODS....

Tenhle člověk prý vystudoval VŠ... 8-O

J. Vyhnalík 21.8.2013 9:18

Re: Štěpánkovy poťouchlosti

Není to specialita pouze pana Štěpánka. Výzkum lze obtížně komentovat, pokud neznáme přesně otázky, jak byly položeny. Osobně tipuji něco ve smyslu: Uvítal/a byste návrat Václava Klause do politické soutěže? a možné odpovědi 1. Určitě ano, 2. Spíše ano, 3. Je mi to jedno, 4. Spíše ne, 5. Určitě ne.

Je jasné, že stačí malá změna formulace otázky nebo odpovědí a odpovědi budou jiné. Otázkou je, zda zmiňovaných 75 % jsou odpovědi 4+5, nebo jenom 5 atd.

Prostě k výzkumům se vyjadřuje každý, ale málokdo si vůbec dá práci si o nich zjistit víc, než nám předloží novináři, kteří jim zpravidla také vůbec nerozumí a pouze zkresleně papouškují závěry vytržené z kontextu.

L. Novák 21.8.2013 11:21

Re: Štěpánkovy poťouchlosti

Hlavní Štěpánkův lapsus je v jeho "štěpánkovské" logice. - Když nevím, co ta čtvrtina dotázaných chce nebo nechce, tak nemůžu tvrdit, že chce Klause. :-)

J. Vyhnalík 21.8.2013 17:03

Re: Štěpánkovy poťouchlosti

Souhlasím, já jsem to jenom rozepsal. Nakonec ani on, ani Vy a ani já neznáme přesně znění dotazníku a jakákoliv interpretace výsledků je logicky pouze spekulace. Nedokáži si ovšem představit jak by mohl někdo příčetný dotazník naformulovat tak, aby platil závěr, který si Petr Štěpánek vytvořil na základě špatně pochopeného závěru, který byl formulován tak, aby byl pro lidi snadno pochopitelný.

L. Novák 22.8.2013 1:40

Re: Štěpánkovy poťouchlosti

Jsem přesvědčený (po dlouholetém pozorování Štěpánka v politice), že to není žádný Štěpánkův "omyl". On je dost hloupý, aby si cokoliv podobného sám vymyslel bez ohledu na výsledek průzkumu a jeho kvalifikovaný výklad / komentář. A spoléhá na to, že "jeho věrní" se za jeho výklad postaví. Má vyzkoušené, že to lze použít a funguje to. :-)

J. Vyhnalík 22.8.2013 1:58

Re: Štěpánkovy poťouchlosti

Proč se chcete za každou cenu hádat? Já s Vámi přece naprosto souhlasím, pokud jde o hloupost úvahy 75 % proti = 25 % pro.

Ovšem to, že nemá pravdu v tomto případě neznamená, že ji nemůže mít v jiném.

L. Novák 22.8.2013 15:57

Re: Štěpánkovy poťouchlosti

Nechci se hádat, jenom se podivuji nad vaší snahou rozmělňovat můj odsudek Štěpánka coby naprosto nedůvěryhodného "reprezentanta" ODS. To je typ člověka, který spolehlivě dokáže víc lidí od ODS odpudit než přitáhnout. V jeho případě "samoočistná" schopnost ODS naprosto selhává. A to je nejspíš i jeden z podstatných důvodů, proč klesá důvěryhodnost celé ODS. Kdyby kandidoval v našem volebním obvodu, vůbec bych neuvažoval nad tím, jestli ODS volit nebo ne. Spolek, který dává na kandidátky lidi jako Štěpánek, je pro mě nevolitelný.

P. Pavlovský 21.8.2013 0:27

Ano, nejlepší je s Klausem pod prapory M. Zemana

do náruče Putina.

J. Vyhnalík 21.8.2013 9:01

Re: Ano, nejlepší je s Klausem pod prapory M. Zemana

Opravdu tomuhle věříte?

J. Kanioková 21.8.2013 16:47

Věří, on se tou fobií jednou zalkne..