23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jhl 24.8.2006 9:24

Předčasné volby? Kdo by je vyhrál??

Mám pocit, že si mnozí myslíme, že ODS by v předčasných volbách svůj historixky největší volební úspěch zopakovala. Současná fraška okolo vyxtváření nové vlády mohla mnohé voliče už tak znechutit, že při opakovaných volbách do volebních místností nepůjdou. A pak nevím, kdo vyhraje. Proto si myslím, že je lepší dohodnout se.... A když to neumějí současní vyjednavači měly by je jejich strany vyměnit. Zlobit se na Topolánka anebo Paroubka je k ničemu.

clay 24.8.2006 9:32

Re: Předčasné volby? Kdo by je vyhrál??

něco na tom bude a přestože jsem si myslel po volbách, že s Topolánkem ano, tak teď bych se voleb v čele s Topolánkem bál. Všiml si už někdo, co má ta odeeska na tý Moravě za matroš?

bez brýlí 24.8.2006 9:50

co má ta odeeska na tý Moravě za matroš?

oni ale strkají hlavu do písku a věří, že jsou tam hloupější voliči ;-D

Milan 24.8.2006 9:37

Re: Předčasné volby? Kdo by je vyhrál??

Když vyhraje KSCSSD,tak prozření bude trvat o něco déle,ať už budou volby předčasné nebo v normálním termínu.Lecos napoví podzimní senátní volby.Já bych to riskoval.Lepší než se cpát do nastražené pasti vládnutí za každou cenu.

vk 24.8.2006 9:19

Proč je trojí nevyslovení důvěry vládě tak obtížné ?

Už jsme dávno mohli být za touto procedurou. Riziko tu určitě je, ale chci vidět toho, kdo se podpoří  vládu ČSSD+KSČM.

Milan 24.8.2006 9:40

Re: Proč je trojí nevyslovení důvěry vládě tak obtížné ?

Souhlas.Jestli je podpoří Zelení nebo KDU , tak je to jejich sebevražda.A jestli nějaký Kott,tak ať se ODS zamyslí nad systémem svých primárek.

clay 24.8.2006 9:14

ano je těžké dotlačit socky k volbám

když pořád plácám pátý přes devátý, z huby mám trhací kalendář a dělám vše pro to, aby se trojkoalice rozpadla. To se pak Paroubek opravdu nemusí bát ničeho. Po včerejšku jsem nad vámi zlomil hůl, vážený "předsedo vlády". Jste na odpis. Srovnání vyšich pondělních a úterních výroků je pro pořad s politiky netančím

clay 24.8.2006 9:29

Re: ano je těžké dotlačit socky k volbám

navíc vaše počínání přirovnávám k tenistovi, který před finále vyžvaní na tiskovce všechny své stávající slabiny. Momentálně nedoběhnu jediný kraťas, protože mám nataženou achilovku a dělají mi problém míčky s horní rotací, čopy a mám slabej backhand. 95% podání dávám křížem z dvorce, protože jak to mignu na středovou čáru, tak je to vždycky out. Tak takovej vůl já jsem

MUDr Jiří Kilian 24.8.2006 9:09

No,

víte, autore tohoto článku, je tu ještě jedna možnost, kterou jste asi nepostřehl. Je to možnost prachbídná, ale uskutečnitelná. Je to možnost ustoupit a nechat  pokus o sestavení vlády na Paroubkovi. Je to o něco menší a jiného druhu hazard s touto zemí, než je ten, který popisujete.

Nevyhráli ani jedni ani druzí. Trojkoaliční projekt selhal - je mrtvý, jak se píše. Dalo se to i čekat. Část zelených má snad vůli být účastna na většině levice. Lidovci se nějak vyjádřili o ochotě jednat ï o variantě levicové vlády. ODS se potýká s vnitřními problémy a zachraňuje zbytek z prošustrovaných preferencí z loňského roku. Ta proč raději neříci O.K., levice, smaž se v tom sama. Je to určitě lepší, než jeden den říci, že mezi čtyřma očima jednat nebudeme a druhý den mezi těma čtyřma očima jednat, stejně o ničem. Naděje na kočkopsa pravicové vlády pod vlivem levice je k ničemu. Celé vládnutí bude takové, jako je i toto vyjednávání. Rovná daň jen pro někoho, reforma v resortu zdravotnictví a sociálních věcí odložena,  rozpočet deficitní ne o 170, ale o 170 miliard, nevraživost na veřejnosti a plácání po zádech v kuloárech, výmluvy jedněch na druhé, etc., etc., to celé 4 roky.

Bylo by na čase vzdát se Pyrrhova vítězství a začít pracovat na vlastním písku, zejména na písku TOP ODS, kde jsou stejné tváře desítiletí bez myšlenky a bez myšlenkového potenciálu. Bylo by dobře vytvořit program srozumitelný a slíbit, že bude dodržen a věřit, že lidé tomu slibu budou ještě jednou věřit a pomoci jim v tom tím, že jak budete mluvit, tak budete i jednat a konat. Všude, na každém kroku. Čtyři roky to snad pod vládou levice národ ještě vydrží. Pod jakýmsi slepence postojů, názorů a způsobů konání je to ke smíchu akorát. Začalo to  oním trhem s přívlastky, pokračovalo to sarajevem a nyní jsou tu všemožné ústupky, zvolení chtějí sedět ve sněmovně za každou cenu, namísto aby chtěli předepisovat, co je správné, užitečné a spojené se zákony, což je jejich úkol.

clay 24.8.2006 9:15

Re: No,

R^

Mirek 24.8.2006 9:18

Re: No,

Vážený, pokud se člověk vrátí k Mňačkovi a jeho slavnému románu - či novele "Jak chutná moc", všechno "nepochopitelné" konání, a to na obou stranách politického spektra, se stává transparentním. 

PL 24.8.2006 9:22

Re: No,

Napsal jste to za mne pane doktore,:-/ klidně bych nechal Paroubkovi tu možnost sestavit vládu - ale za stejných podmínek jako to chce na ODS - tedy s omezeným mandátem do předčasných voleb, a nechal bych je vysmažit v tahanicích o stání rozpočet, jeho rostoucí deficit a ostatní libůstky, které si navařili. Paroubkovu průhlednou taktiku - namočit ODS do těchto průserů a tím od ní odvrátit řadu voličů bych použil proti němu.;-€

Olinka 24.8.2006 9:30

Re: No,

souhlasímR^

chorwin 24.8.2006 10:19

Re: No,

To podepisuji.

jirka.s. 24.8.2006 13:21

Re: No,

Pane doktore! nemá smysl, abych zastíral, že s Vámi naprosto souhlasím. Jenom bych měl malý dotaz:" O.K., levice, smaž se v tom sama." Ale kdopak asi myslíte, že bude první připáplený na tom nejhorším umělém oleji za 15 Kč, a kdo myslíte že se bude pomalu na mírném ohýnku propékat na nejdražším panenském oleji?

MUDr Jiří Kilian 24.8.2006 16:05

Re: Re: No,

jak jsem psal, musíme to ještě 4 roky vydržet.  Pravice měla dost šancí v devadesátých letech a zpackala, co mohla, loni měla preference až zrak přecházel a skončila bez nich. Nemáme zatím na to, abychom na vybraných olejích propékali kdeco všichni.

jeff 24.8.2006 14:47

Re: No,

pokud bych měl reagovat pocitově musel bych s vámi souhlasit. Ano, ať si ten hnůj Paroubek vyžere pěkně sám. Ale při racionální úvaze musím přiznat, že si to nevyžere Paroubek, ale většina z nás. V době kdy hospodářství roste jak nikdy v minulosti (a to na vzdory zásahům Paroubkovy vlády) stát  nejenom, že nesplácí dluhy ( to se nemusí) ale ještě se zadlužuje také jak nikdy v minulosti. A při tom nejsou peníze na zdravotnictví, onkologické léky si mohou nemocní tak akorát namalovat. Další 4 roky se bude rozhazovat jako o závod a to tím více jak se budou blížit další volby.  Jakékoliv reformy nepřekročí stadium diskuze o nutnosti vedení diskuze. Takže jsem na rozpacích čemu dát přednost ve smyslu teorie volby nejmenšího zla.

MUDr Jiří Kilian 24.8.2006 16:08

Re: Re: No,

Ano, bylo by to tak, jak píšete. A já jsem na rozpacích taky. Ale jedno mám za důležité :  kočkopsové ani nehlídají, ani nechytají myši. Jsou k ničemu. Než takovou vládu, v níž jedna ideologie ustupuje druhé, v níž zísady a principy jsou nahrazovány účelovými kompromisy, tak to já raději nic. A že budeme trpět ? No, naše volba to je, byla a bude. Úkolem tzv. demokracie stalo se totiž počítati hlavy a ndebát mozků.

jirka.s. 24.8.2006 17:25

Re: Re: Re: No,

Svatá pravda! Málokdo má půl melounu liber na to, aby si koupil pustý ostrov.

Paroubek Jirka 24.8.2006 8:59

Mam Vas v hrsti!!!

Pane Topolanku, cela ODS a zejmena Vy osobne se o mne pekne uspinite a ztratite spoustu volicu! Budu Vam mluvit do vseho, DO VSEHO! A az me to prestane bavit, sfouknu Vas jako svicku! Mam Vas v hrsti. Cha cha. Vas Jirka

Mirek 24.8.2006 9:08

Re: Mam Vas v hrsti!!!

Jirko, Jirko, vždyť jsme se včera dohodli, že o tom nebudeš na NP psát. Zase se to rozkecá. Co mám ale já chudák dělat, když mě Ivánek s  Tlustým Nečasem držejí pod krkem, a tak strašně se do Strakovky těší. Je to pravda, že je tam menza zadarmo??

Martin 24.8.2006 8:56

Lidi, kdyz mluvite o od povednosti politiku k volicum,

tak trochu sakra premyslejte a uvedomte si, jaky mame typ volebniho systemu...

V systemu pomerneho zastoupeni totiz uz z principu MUSI strany a politici delat kompromisy a nemaji vubec moznost stoprocentne dodrzovat volebni program. V tomto systemu volic nevoli program a pouze "typ" strany a jeji "vize"  - a kdo si to neuvedomuje, tak ten pak tady pise takovety zkazky o neodpovednosti k volicum....

Pokud se vam tato "nezodpovednost" nelibi (stejne tak jako me), tak volejte po vetsinovem systemu, kde je jasny vitez voleb a kde ma moznost plnit (nebo treba i neplnit) volebni sliby a program z vlastni vule!

Podivejte se na jine zeme, kde maji system pomerneho zastoupeni (Italie, Nemecko,...) je to tam stejna bida jako tady...

Milan 24.8.2006 9:19

Re: Lidi, kdyz mluvite o od povednosti politiku k volicum,

NEMUSÍ dělat kompromisy za každou cenu.Každá cena je i např.sebezničení vlastní strany rozdělením,plivnutí do tváře voličům,ztráta kreditu u veřejnosti atd.Člověk musí podstatně méně než si namlouvá.A namlouvá si spoustu věcí ,protože je to pro něj momentálně výhodnější.

Martin 24.8.2006 9:23

Re: Re: Lidi, kdyz mluvite o od povednosti politiku k volicum,

Ano, s tim plne souhlasim! Ale nic to nemeni na faktu, ze system pomerneho zastoupeni je na prd...

Jerry 24.8.2006 8:56

pane Topolánku,

vím, že to stejně číst nebudete, ale volil jsem ODS kvůli jejich programu ! Co z něj budete schopni splnit? Odpovím si sám, a slušně - NIC. Je lepší být v opozici, a nechat KSČSSD ať si vyžere populistické sliby voličům, než se stát Paroubkovým poskokem, který vás stejně odkopne při nejbližší příležitosti.

clay 24.8.2006 9:18

Re: pane Topolánku,

R^

je zajímavé, že když tu Topolánek reagoval na článek Haase, tak se stavěl za většího frajera. Co z něj za pár dnů zbylo?;-D;-D;-D

Vladimír 24.8.2006 8:54

Města a kraje korupcí zamořené

Protikorupční vláda ODS je mýtus pro naivní voliče,kteří se nechávají oblbovat uměle vyráběnými aférami .Nejvíce korupce se odehrává na radnicích měst a krajů,které jsou vesměs ovládané politiky ODS.Té  se podařilo pomocí korupce ovládnout 90% českých médií,které masírují čtenáře a posluchače o zločinném spolčení vlády s mafií.Vrcholným číslem ODS bylo zmanipulování a zkorumpování plk. Kubice před volbami,díky čemuž volby vyhrála.Většina politiků ODS je proti přijetí zákonů a systému řízení státu podle západoevropských modelů,protože ty korupci a klientelismus do značné míry eliminují.V kalných vodách českého politického rybníku model ODS 90.léta by se jim žilo jako vepřům v žitě.

bez brýlí 24.8.2006 8:44

Klaus to Topolánkovi pěkně zavařil

když ve své nenávisti k US za pomoci Zemana prosadil alespoň přepočet hlasů v neprospěch menších stran. Zeman byl rozhodně lepší prognostik. Levice na tom vydělala. I když hlavní cíl VK byl taky splněn. ;-P

tele 24.8.2006 8:43

(_!_)

podle mě, si ods si toto zavimila částečně sama a to svojí takzvanou nulovou tolerancí, hledáním chyb vlády tam kde snad ani žádný chyby nebyly a kdy kupříkladu 2 dny před volbama vystartoval kubice. čssd se teď samozřejmě mstí - to za a - a za bé bude chtít všechna nařčení vyvrátit. ale jinak ať už jde paroubek do (_!_).

bez brýlí 24.8.2006 8:48

Re: (_!_)

Jo jo, těžko se Paroubkovi divit. ODS s Topolánkem by se na jeho místě chovala stejně. Problém je sudý počet poslanců a volební přepočet.  Autory za jejich "práci" postihnout nelze. :-/