4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Lávka spadla, lávka spadla, kdopak nám ji postaví...

Byly doby, kde to bylo jednoduché. Když starý „lávkař” nebyl doma a mladý to neuměl, šlo se, aspoň v písni, “za dědečkem” a bylo to hotovo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Mach 23.12.2017 11:05

Re: Vy jste trochu vedle.

Vlk vyrobil eintopf v konzervě, vy jste na to nakydal čokoládovou polevu.

D. Stirský 23.12.2017 11:02

Je zvláštní, že

kdo nemá stařecké, zapšklé a zlé vidění světa, jako pan Vlk, je ihned neomarxista. Aniž (obávám se) ten, kdo takto škatulkuje, o marxismu něco ví. Já, jsa starší, z toho mám alespoň státnici, pan Vlk možná také. Je to módní, bezobsažný výraz sloužící jen jako nálepka. A propos: Rád poslouchám Toulky českou minulostí. Nedávno jsem si poslechl díly věnované budování prvních železnic. Usmál jsem se při části, kdy autoři popisovali různé potíže a průtahy s výkupem pozemků. Čili už tehdy, za starého Františka I. a Fredy V.

P. Mach 23.12.2017 11:01

Re: Vy jste trochu vedle.

Po současném hradním hovadu bude i oholená opice posun k lepšímu, o Drahošovi nemluvě.

J. Svoboda 23.12.2017 10:54

Re: Vzpomínání na rozhodnutí telefonátem okresního tajemníka.

Jste báječný diskutér. Na úrovni základního stupně.

Pěkný den.

S. Netzer 23.12.2017 10:53

Re: Tolik žluči......

Ten člověk je jenom zlý, jakápak endogenní deprese.

Z. Lapil 23.12.2017 10:52

Re: Když oni ti

Ale sáhli, jenom to ještě nevědí.

Indicie: A/ Dluhy. Dlužíme nejen mnoho, ale těm, které jsme donedávna vnímali jako chudáky - Čína a Arabové mezi všemi.

B/ Kdo vlastní to, co máme intuitivně za své? Němci v Mladé Boleslavi jsou v této souvislosti "naši", ale plzeňská Škodovka? Pivovary? Fotbalová Slávie? Dělají se u nás vůbec nějaké boty?

Čekal jsem, že toho napíšu víc, ale jednak musím zafungovat jako rodinný taxikář a jednak mě víc nenapadá, ale podle mě to, co jsem napsal, naprosto stačí.

Podotýkám, že nejsem z těch, kteří si soběstačnost představují ve smyslu "všechno si dělám sám". "Na všechno si vydělám sám" dokonale stačí.

R. Tesařík 23.12.2017 10:42

Re: I vlci mívají průjem

A vy jste členem takových neziskovek, které nahradily milice. Proto vás to , jářku, hněte. Sapristy, sapristy.

J. Fridrich 23.12.2017 10:28

Re: Tolik žluči......

Omyl pane Ondrejkovič, pan Vlk jen popsal realitu poválečné doby. Totální neúdržbu komunisty ukradeného majetku a ztrátu svobody našich občanů, posléze po roce 1989 rychlé " dání do pořádku " našich měst a návrat svobody - a bohužel nyní již několik let trvající úpadek Evropy díky zcela nekompetentním současným vůdcům kteří vedou Evropu k rozvratu..

P. Rudolf 23.12.2017 10:25

Re: Tolik žluči......

Vidím to taky tak.

D. Ondrejkovič 23.12.2017 10:18

Tolik žluči......

Teda takovou porci žluči a černočerného vidění světa jsem ještě neviděl.....Dle mého soudu jde o progresivní endogenní depresi. Doporučuji antidepresiva.

R. Tesařík 23.12.2017 10:16

Re: Autore, toš ste jich nasr.l! ;-))

Rudla je jejich praporečník.

J. Pospíšil 23.12.2017 10:15

Dobrý článek

Jak je vidět hodně neomarxistů placených státem jste tím nadzvedl z jejich pohodlných židlí

R. Tesařík 23.12.2017 10:15

Re: ha ha ha

To je jak z deníčku agitátora KSČ...

R. Tesařík 23.12.2017 10:14

Re: Že by se u nás nic nestavělo?

štítek, ale jenom občas.. Zato na píčovinách je toho jak naseto.

R. Szewczyk 23.12.2017 9:41

ha ha ha

tam podemnou někdo připomněl znárodnění, hm, ono deklarované znárodnění bylo vlastně zestátnění, což jest rozdíl, marxisté tento akt považují za předstupeň přechodu majetku do rukou lidu, ovšem dnešní pohled na oné události je značně zkreslen, a dokonce se pravděpodobně liší i kraj od kraje, uvedu dva příklady, dneska nechce vpodstatě vyplundrované OKD nikdo, natož za náhradu, po válce , kdy české hospodářství bylo vysáváno válkou minimálně od 1938, a předtím přípravou na ní, byla situace obdobná, ono byly vlastně říšskou politikou, kurzovní a jinou všechny podniky v čechách na dně, ono totiž, tím tzv znárodněním stát převzal i závázky za tzv znárodněný podnik, podtrhuji slovo závazky a překládám do lidštiny =dluhy, dnes, kdyby stát znárodnil OKD, tak by především znárodnil oněch 20miliard dluhu,No a podobně s drobnými zemědělci, kteří nebyli schopni platit za pozemky z Masarykovy pozemkové reformy, nebyli schopni plnit povinné dodávky, mimo jiné i proto, že mněli zanedbaný strojní park kvulivá válce, tak ti vstupem do JZD si vlastně zachránili majetek pro dnešek, jinak by skončili v exekuci, mým odhadem tzv znárodnění uvítalo tak 75% znárodňovaných,vyloženě proti mohli být jenom ti, kteří spolupracovali s nacisty a nějak jim to prošlo

Nyní je zestátněno uplně vše, a to tím, že stát vlastní a ovládá platidla , ze setrvačnosti nesprávně označované jako peníze, a těm , mimo jiné určuje i hodnotu, tedy i hodnotu vaší práce, takže jsme se spirálou ocitli v otrokářské společnosti,

ešče bych poukázal na to, že majetek sudetáku zrádců a kolaborantů nebyl znárodněn anobrž konfiskován, postižení tímto dodnes to zaměňují,

P. Hlosta 23.12.2017 9:21

Autore, toš ste jich nasr.l! ;-))

Ihned bude poznat v příspěvcích diskuze, kdo je kdo. Ten Rudolf pode mnou je toho zářný příklad. Rudla totiž tyje z aktivismu a byrokracie, což lze naznat z toho co mu přijde jako slint. Rudla je o správnosti doby přesvědčen a nepohne s ním žádný článek. A takových je.... Takže dalších padesát let budou padat stavby. No a viníci, to budou kritici tohodle byrokraticko aktivistického systému, co stále nasírají. ;-))

P. Rudolf 23.12.2017 9:14

I vlci mívají průjem

Kdo ještě nestačil zapochybovat o tom, že autor není psychicky zcela zdráv, ať si přečte tento jeho odstavec někde uprostřed tohoto slintu:

"Místo dříve nechvalně známých Lidových milicí..."

P. Han 23.12.2017 9:13

Re: Vzpomínání na rozhodnutí telefonátem okresního tajemníka.

A už jste si vzpomněl, nebo ještě vzpomínáte?

P. Han 23.12.2017 9:12

Re: závěr

Na sebe zkuste aplikovat tohle:

Jsou to osoby, většinou nikdy v životě nepracující, které nemají vyvinuté čelní laloky(zvané též prefrontální kortex) a tupě věří tomu, co je zdánlivě jednoduché. A co dokáží svým omezeným mozkem „jakoby“ pochopit. Pak jsou to, bez ohledu na pořadí a význam, prodejní intelektuálové a zároveň polovzdělaní idioti všech těch pseudoškol,kde se učí memorovat politické brožurky sepsané fanatiky a podvodníky.

M. Moravcová 23.12.2017 8:34

Re: Že by se u nás nic nestavělo?

ale ano, stavělo se, ale ne tak úplně zásluhou státu. A Pan Vlk podle mě psal především o opravách, a státních a veřejně prospěšných stavbách. A ty štítky, co to stálo peněz. Prezentace za naše prachy.

J. Svoboda 23.12.2017 8:28

Vzpomínání na rozhodnutí telefonátem okresního tajemníka.

D. Stirský 23.12.2017 8:19

Re: Kéž by to tak bylo jasné.

Když Josef II. likvidoval kláštery, z Náboženského fondu s rozkradlo 50 %. Nebo privatizace a la Bílá hora, a la husité atd. Chci tím říci, že to vše je nutným zlem gigantických přesunů majetku. Ovšem loupeží největší bylo znárodňování 48 - 49.

P. Lenc 23.12.2017 8:19

Re: jo, je to tak.

Ano!Když slyším "Děti země" tak mně je na zvracení...

J. Schwarz 23.12.2017 8:17

Když oni ti

progresivisti se už poučili a zatím fatálně nesáhli na ekonomiku. Na iluze o efektivitě centrálního řízení dojeli starokomunisti, na "humánismus" doufejme dojedou dnešní neobolševici...

D. Stirský 23.12.2017 8:05

Že by se u nás nic nestavělo?

To, co já vidím jako obrovský přínos polistopadové doby, je, že během pár let resp. tak asi 20 let se ze zanedbaných, šedivých, oprýskaných, rezavých a šedivých měst stala města krásná. Hodně cestuji po republice, tak vím, o čem mluvím. Jen tak mimochodem! Na opravených budovách či těch nově postavených je občas EU štítek "opraveno, postaveno z programu..." Ne že by nebyla byrokracie, ale stačí se projít po Praze a dívat se kolem sebe. V Michli a na Pankráci vyrostlo celé nové město - není rok, dva, aby zde nepřibylo něco nového... Ne vše se mně líbí, leč to je věc jiná. Myslel jsem, že Vlkova zapšklost už vyhasla, ale opět se vzedmula v předvánočním dávení.

P. Dvořák 23.12.2017 7:56

Re: Kéž by to tak bylo jasné.

Vy jste si vzpomněl jenom na banky? Ta nešťastná paměť . . .

:-)

D. Polanský 23.12.2017 7:44

Kéž by to tak bylo jasné.

když tomu tak ještě podle aurora nebylo, tedy alespoň u nás, v devadesátých letech tak vidím např. tunely bank: v roce 1995 Kreditní a průmyslová banka, Česká banka, AB banka, v roce 1996 První slezská banka, Podnikatelská banka, Realitbanka, Velkomoravská banka, Kreditní banka Plzeň a mohl bych pokračovat dalšími roky. A občánku plať.

Ta nešťastná paměť, kéž by nebyla, abych autorovi zcela uvěřil.

M. Moravcová 23.12.2017 6:36

jo, je to tak.

byrokracie a aktivističtí příživníci, pseudovědci a samozvaní dobroserové jsou největší žábou (dobře placenou z dotací, grantů) na prameni.

P. Maleček 23.12.2017 6:18

Vlk má v principu pravdu, podstat mu však uniká.

S těmi západními progresivisty, já jim říkám neo-socialisté, má Vlk bezesporu pravdu, jen ta podstata je jinde. Ne v blbnutí řadových aktivistů, ale jako vždy v maximalizaci moci a zisků společenských "elit".

Proto pojem neo-socialisté. Ti dnešní totiž na rozdíl od svých předchůdců pochopili, že demokracii nelze zničit silou zbraní, jak se o to nejrůznější staro-socialisty zplozené nejen fašismy, nacismy či kommunismy pokoušely.

A tak současní neo-socialisté demokracii prefíkaně moří likvidačně extrémní aplikací jejích principů, hlavně v oblasti lidských práv a ochrany prý utiskovaných menšin. Odtud všechno to multikulti, gendes, LGBT, inkluzo, či aktuálně Me Too třeštění, to kořeněno návozem islámských prý nešťastníků.

To s cílem, aby občanstvu demokracii natolik znechutili, že to si samo řekne o nějakou tu tvrdou ruku co ten demokratický bordel vymete. V čemž neo-socialisté našli parťáky v globálkapitálu (ve Francii Macron, u nás Babiš), kterému ta demokracie též leze krkem. Zvlášť když závistivě sleduje, jak to čínským soudruhům, kteří s demokracií tvrdě zatočili, sotva růžky v 89. vystrčila, mocensky i finančně sype.

Však také veškeré to kutění EU neo-socialistů (stejně jako v USA)dosti průhledně směřuje k předělání v počátku demokratické a decentralizované EU do podoby dnešní Číny. Tedy k centrálně řízenou, socialisticko totalitní říši. No a vo vo vo votom to je.

J. Novak 23.12.2017 4:26

Re: Vy jste trochu vedle.

No, Drahoše jsem zhlédnul a vyslechl a pokud by se tento "úkaz" stal prezidentem ČR, tak to se snad už ani nebudu domů vracet.