27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kubera, nacismus a ekologie

Předseda Senátu Jaroslav Kubera hovořil v neděli v Terezíně na tryzně za oběti nacistické perzekuce. Pronesl tam projev, který byl podle mě na poměry české politiky nadstandardní a na poměry té současné zcela mimořádný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 23.5.2019 13:57

Re:

Aby blbci volili chytrého, to možné je, pokud jim ten chytrý nedává chytrost najevo.

R. Gramblička 23.5.2019 13:55

Re: Mám dotaz

bohužel, neplete

F. Kroupa 23.5.2019 13:51

Proč se někteří lidé nechali nachytat na výmysly některých pseudopisálků ? Můj názor je, že jde o mladé lidi zhruba do 35-40 let, kteří jsou líní nad něčím se hlouběji zamyslet, většinou nemají v sobě zakořeněné logicko-analytické myšlení, proto také jsou většinově dutí, co se týče matematiky, která právě tyto vlastnosti vyžaduje. Dřívě mě tyto věci rozčilovaly, ale teď si říkám, proč tyhle trubky neustále chránit při volbách před jejich vlastní hloupostí a naivitou ? Ať narazí hubami o zem, zřejmě byl dlouho v Evropě mír a vyrůstá nám generace degenerátů, kteří smysl života vidí jen v konzumu a mamonu a vůbec jim neuškodí, když jim muslimové dají lekci do života a oni zjistí, že existují ještě jiné hodnoty než ty materiální a slova jako stát, národ, vlastenectví, bezpečnost a mír, znovu nabydou svého pravého významu.

V. Povolný 23.5.2019 13:45

Re: Včera exceloval s.Takáč na ČT

Připojuji se. Takáč byl odporný a jeho desinterpretace Kuberových slov byla na úrovni některých příspěvků v této diskusi. Fake news v provedení veřejnoprávní ČT.

V. Braun 23.5.2019 13:37

Re: Nevybral si je namátkou, protože toto jsou opravdu

Přesně tak, nevybral si je namátkou, tak ať nám autor článku nějakou namátku ze strany Kybery nepodsouvá. Byl tam jasný záměr. škoda, že Kubera zapomněl na příkady z druhé části spektra, například boj proti uprchlíkům, islámu a podobně.

J. Hajský 23.5.2019 13:09

Re: Hodí se pořád

Mě se zase líbí:

Život je pes a my jsme patníky, na které čůrá.

R. Vacek 23.5.2019 13:03

Je pochopitelné,

že milovníci (té správné verze) totality se ozvou, když na ně nějaký Kubera upozorní. A je dokonce i přirozené, že k nápravě jeho chybného pohledu požadují totalitní přístup.

V. Kotas 23.5.2019 12:58

Re: Drahoč, Hilšer a řada "elitních" novinářů

Tak jest.

Z. Lapil 23.5.2019 12:53

Re: zkratky jsou šikovné

Obávám se, že novinář ty zkratky naopak tvoří. Ale nachytat by se neměl, to máte pravdu.

Č. Berka 23.5.2019 12:44

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Zeman není dobrý...ale k něčemu je dobrý ;-). Mně nezbylo, než ho volit... Kubera má do značné míry pravdu, mně na něm jen vadí, že z kouření má symbol svobody ( v tom se podobá huličům marihuany)

Č. Berka 23.5.2019 12:36

Re:

je to možné

J. Jurax 23.5.2019 12:34

Ano.

Je možné, aby blbci zvolili chytrýho? A naopak chytří blbýho?

J. Jurax 23.5.2019 12:32

Ano.

J. Jurax 23.5.2019 12:30

Ano.

Jestliže někdo upozorní na nebezpečí totalitního myšlení, je třeba ho zadupat do země jako šiřitele špatných myšlenek. Totalitní myšlení v liberální demokracii prostě nemůže bejt!

A současná liberální demokracie musí dbát na to, aby bylo zamezeno šíření oněch nesprávných, ba špatných myšlenek, jež by mohly způsobit, že by sprostný lid tápal nebo je dokonce vyslyšel a ohrozil tak naši jedině správnou, liberálně demokratickou cestu.

L. Kubeš 23.5.2019 12:26

Drahoč, Hilšer a řada "elitních" novinářů

nejsou rozhodně žádné elity, jejich mentální úroveň se naopak nebezpečně blíží totální blbosti.

M. Rohovský 23.5.2019 12:21

Re: liberální demokracie

Pardon - myslím

M. Rohovský 23.5.2019 12:21

liberální demokracie

Myslí, že reakce těch správných je logická. Nelze spojovat jména jejich náboženství s ničím negativním, byť pravdivě. Mohlo by to u některých vyvolat zamyšlení se, a tomu se musí předejít za každou cenu. A jasná reakce typu: " v naší liberální a progresivní demokracii si nebude povídat kdo chce, co chce, máme svobodu slova, ale jen pro správné názory" vlastně super potvrzuje, že pan Kubera má až tragickým způsobem pravdu.

M. Valenta 23.5.2019 12:18

Re: Mám dotaz

To si pletete asi s nějakou střední v Severní Koreji.

T. Hraj 23.5.2019 11:57

Re: zkratky jsou šikovné

A novinář ještě méně.

M. Prokop 23.5.2019 11:52

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Já si kvalitu uchazečů uvědomuji od začátku, ne až teď. Ale Drahošova špatnost pro mne nedělá Zemana dobrým. Za toho nebudu děkovat nikdy a nikomu.

M. Prokop 23.5.2019 11:48

Re: Jso dvě možnosti.

Místo senátora není čestné, nýbrž volené. Takže některý senátor může být klidně zvolen blbci a být tak na svém místě.

J. Vaníček 23.5.2019 11:46

Re: Jso dvě možnosti.

obojí je správně a ještě mnoho dalších možností také. Hilšer a Drahoš, zachránci demokracie. Jo, a ten Láska, dělá ostudu svému jménu, magor.

J. Vaníček 23.5.2019 11:42

Re: Díky

Ale to je rozpor - kudla v kapse se vám otevírá při zaslechnutí o Parlamentních listech, přesto je čtete a článek zástupce šéfredaktora se vám líbí a považujete ho za rozumného. Tady něco nesedí. Jinak článek též považuji za výstižný a velmi dobrý. Nejsou to tlachanice jaké píše třeba Neff na Neviditelném psu. O ostatních nemluvě.

Z. Lapil 23.5.2019 11:29

Re: Hodí se pořád

Já mám radši:

Život je pes, to každý vidí, a nemusí být profesor. Život je pes a pro nás lidi je pes už dávno známý tvor...

Život je pes a zuby cení a usmívá se po očku. Život je pes, a proto není, rozhodně není pro kočku.

Komplet: https://www.youtube.com/watch?v=Ia1EpIolzwI

Z. Lapil 23.5.2019 11:24

Re: Mám dotaz

Ale snažejí se, snažejí.

Z. Lapil 23.5.2019 11:22

Re: zkratky jsou šikovné

Možná i nachytali. Ale senátor prostě nemá právo se takhle nechat nachytat.

R. Langer 23.5.2019 11:21

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Ano, my to chápeme. Ale nikdo lepší ve finále voleb prostě nebyl, což byste si konečně mohl po těch neustálých Drahošových extempore uvědomit. Mimochodem, já jsem Zemana nevolil, protože jsem nevolil nikoho, všichni pro mě byli tehdy nevolitelní, ale když vidím, co se děje, tak říkám: "Díky Bohu alespoň za toho Zemana.". :-(

S. Vostřel 23.5.2019 11:06

Jso dvě možnosti.

1. Buď páni senátoři nemají dostatečnou myšlenkovou kapacitu k pochopení smyslu toho projevu a pak na čestném místě senátora nemají co dělat.

2. Pochopili význam projevu dokonale a jako ty potrefené husy se ozvali. I tak budou jako senátoři pro tento stát a demokracii přítěží.

J. Chaloupka 23.5.2019 10:56

Všichni ti pisálci píší pryč s Babišem, ale koho na jeho

místo? Kdo schopný a zároveň čistý by chtěl, aby ho několikrát denně okopávali neschopní?

J. Chaloupka 23.5.2019 10:54

To tedy byl výběr: Zeman nebo Drahoš.

Mám tisíce připomínek k Zemanovi, ale přesto je lepší než ten Drahoš.