2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kamarád 28.8.2008 21:52

Re: Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

Je zajímavé, jak někteří lidé , nemajíce vlastní úsudek, podlehnou státem řízené propagandě.

Hans. 27.8.2008 9:31

Re: Topolánkova klika a neokonzervatisté?

Nemáte pravdu, tato vláda je po dlouhé době vladou, jakou má tento stát mít. Bohužel, nejsme tak bohatí, abychom mohli uspokojit  veškeré nároky společnosti po stránce finanční.

Hans. 27.8.2008 9:23

Re: Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

Máte pravdu Rusko je veliké, slavné a silné. Ale proti sjednocující se Evropě asi ne. V 21.století by se už pomalu neměla dělat politika přes tanky a zabíjení nevinných obyvatel Gruzie. Ne! Lidstvo by se  pomalu mělo připravovat na to, aby ubylo hladovějících národů, aby mezi národy byla větší spolupráce, případné spory řešit pouze jednáním, aby bohatství planety bylo použito pro člověka a k tomu budou muset být noví politici.

Jan 26.8.2008 23:54

Re: Ale houby, Lukáši...

Jw opravdu trapné, jak si skoro všichni myslí, že nyní ve 21.stoeltí nás česká hluboký konflikt mezi Východem a Západem. Ve skutečnosti bude konflikt mezi Severem a Jihem, konkrétně rozsáhlá krvavá občanská válka mezi muslimskými imigranty v západní Evropě a původními národy. Muslimské státy se do toho samozřejmě zamíchají stejně jako ostatní mocnosti. V západní Evropě už je nyní 15 milionů muslimů. Raketově jich přibývá.

Hrdlička. 26.8.2008 21:13

Re: Re: Re: prezident

A umíte taky něco jiného než se nestydět, i když Vám to neni nic platné.

.- 26.8.2008 20:29

Re: Re: Ve zprávách ODS

haha, v Izraeli mají vojáci právo odmítnout nasazení do mise, tam mají demokracii i v armádě

Kamjdu 26.8.2008 20:26

Re: Topolánkova klika a neokonzervatisté?

R^

Kamjdu 26.8.2008 19:44

Re: Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

R^

Kamjdu 26.8.2008 19:37

Re: Re: Re: Re: Re: prezident

To jen vy jste paní Ireno ta jediná slušná, vy jste ta jediná inteligentní a logická a basta. Přitom si ani neuvědomujete, co o sobě vypovídáte. Stále opakovaně mě ohromuje jaké máme mi diskutéři mezi sebou galaktické vzdálenosti. Já zas vidím vaši argumentaci jako naivní zaslepenou a jako snůšku povýšeneckých neobjektivních kritik. Naproti vám já zas naplno a s hlubokým přesvědčením spatřuji, že Klaus je přímo darebák, který ať říká pravdu nebo lež vždy to pro mě budou zvratky, které není možno brát vážně. Měla byste více naslouchat morálním a moudrým osobnostem. Lidem kteří jsou duchovně o hodně výš než Klaus, lidem kteří mají vyšší empatii, cítění a intuici, kteří umí spatřovat události života komplexně, mají velkou sebereflexi a nemají prohnané postraní úmysly.

petr 26.8.2008 18:55

Re: Ale houby, Lukáši...

To, "včetně nás!", bylo fakt dobrý. Panáček je národovec, nebo jenom kvičí strachem?;-D;-D

Gaston 26.8.2008 18:49

Mne docela těší

jak si ODSka teď vylízává to předchozí fanatické úsilí zvolit Klause prezidentem... Ale jinak jsem na straně Toplánka, Vondry, Schwarzíka...

Kamjdu 26.8.2008 18:48

Re: Ale houby, Lukáši...

R^

Irena 26.8.2008 18:46

Re: Re: Re: Re: prezident

Dosti primitivní (slušnost mi napovídá nepoužívat npř. přívlastku debilní)  reakce, bez logiky a argumentů!Více netřeba dodávat!!!

ok 26.8.2008 16:12

Re: Stanovisko Jana Zahradila ?

Tak to dopadne, když někdo umí líp rusky než německy - bojí se toho, komu nerozumí ;-D

gerontusinza 26.8.2008 15:03

Pane, vysi vážně myslíte že pan premier Saakašvili nejednal v kontextu s přáním USA a dalších? Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

to si vážně myslíte, že novou výzbroj dosta(i od nás) pro strýčka příhodu....?  Pane, to skutešně tohoto pána považujete za dementa? není to poněkud slaboduché..?  Třeba vám dojde, že to byla zkouška síly a připravenosti ...?  No a ta jim nevyšla......Všimněte si že nepíši mu, ale jim...;-D A o tom to k sakru je...:-/

D.M. 26.8.2008 14:40

Re: Co je na komunistovi Klausovi "pravicového"?

Vzak je Klaus Putinovi vdecny, ze mu KGB-ak dal cenu Puskina ;-D

Lípa 26.8.2008 13:10

Re: Klaus se chová jako Putinův pohunek

Respektovat nebezpečného a rozpínavého Rusa, je něco jiného než mu lézt do zadku, jak to činí soudruh Klaus a spol. Američané respektují Rusko, ale do zadku mu nelezou. To jsou naši spojenci. Klaus je "jen" pátou kolonou Rusáků, proč by měl být naším presidentem? Co je to vlastizrada?

Lípa 26.8.2008 13:06

Co je na komunistovi Klausovi "pravicového"?

Od kdy a proč podporovatele totalitního Ruska chcete nazývat "pravicovým presidentem"? Klause lezoucího do zadku KGBáckému premiérovi Putinovi? Pane Petříku nenazýval jste se kdysi konzervativcem? Proč se teď podílíte na desinformacích ohledně Klause?

Viktor 26.8.2008 12:11

Stanovisko Jana Zahradila ?

Jan Zahradil pochopitelně souhlasí s názorem Václava Klause, protože sám osobně vede extrémně nacionalistické klausovské křídlo s pokryteckou starostí o " suverenitu ", slovanskými sympatiemi a protiněmeckým šovinismem

Šerlok Homeless 26.8.2008 12:06

Re: Ve zprávách ODS

Navrhuješ vyslání našich jednotek do Gruzie a mobilizaci. Ergo kladívko, pokud jsi voják, tak bys tam šel ať chceš nebo nechceš. Takže když to navrhuješ, tak asi chceš - nebo seš tak blbej že nedohlédneš důsledky\ vlastních návrhů.

A s čím jako že nesouhlasíš, kam nemáš jít zájem bojovat?

Finrod Felagund 26.8.2008 12:00

Ale houby, Lukáši...

i Buchanan je vedle, studená válka v2.0 je tady, respektive je to Rusko, kdo o ni stojí, protože neumí unést prohru v té první a chce odvetu. Ostatně nechápu, jak se může někdo ztotožňovat s Buchananem, který považuje národy střední a východní Evropy - btw. včetně nás! - za neschopné samostatně myslet, což se projevuje jeho přesvědčením, že je USA nějak "přetahují k sobě", ale uvědom si jednu věc - že kdo může od Ruska utíká z jeho sousedství zcela dobrovolně a je to Rusko, kdo ty země chce u sebe držet silou. Ne Amerika, která se chová nefér tím, že je Rusku "krade". Fakt nechápu, jak se jako předseda MP můžeš ztotožňovat s něčím takovým, co jde proti Západu....

Skaut 26.8.2008 11:39

Re: Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

Spolupodepisuji

Nax 26.8.2008 11:37

Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

Kdyz o tom nevis tak nepis, ale co jde jineho cekat u zeme, na kterou kdyz nekdo zadupe, tak stahne ocas a verne lize agresorovi nohy.

Marat 26.8.2008 11:34

Re: Krást je pravicovost ?

Honzo,nekradou právě ti tvojí soudruzi,kteří už odhodili rudou legitimaci?Kdyby jsi byl jen s poloviny chytrý jako oni,.tak by jsi nakradl také více.Protože nejsi ani z desetiny chytrý jak ti tvý soudruzi tak mužeš jen přikrádat k výplatě.Jen takové přilepšení.Ale kdyby  jsi místo svého cintání na Internetu více se snažil,tak by jsi si toho nakradl více a nemusel záívistivě  spílat jiným bolševikum.Nadavej jen sobě.

Honzo,nedělej si nadějí,že se komunisté vrátí k moci.Pokusit se o to můžou,jenže dnešní ti "kapitalisté" nejsou tak změkčilí,jako byli buržousti před 48 rokem.To už jsou silní vlci.

Kolombo 26.8.2008 11:22

Re: Klaus se výjimečně chová rozumně

Velmi správně! V čem že to je Klaus "realistický?" Jenom v tom, že uznává zákon džungle, silnější vítězí. Rusko je silnější než Gruzie, tedy je Saakašvili nemá na vlastním území provokovat, jinak "spadne do pasti". Rusko si mohlo daleko drsnějším způsobem než se o to pokusil Saakašvili vypořádat s čečenci naprosto bez rizika, prostě proto, že je na to dost silné a nikdo si nedovolí zasahovat. Co z toho vyplývá pro nás? Máme to taky brát jako fakt a uznat ruskou dominanci i u nás, nebo se pokusit být dostatečně silní, aby na nás Rusku zašla chuť? Velký národ je homogenní, má společnou kulturu a vzorce chování i dostatečnou sílu a populaci. Malý národ, chce-li obstát,  si musí hledat silné spojence. Spojence blízké kulturou, způsobem  života a uvažováním.  Je pro nás  tímto spojencem Rusko nebo spíš USA? osobně pochybuju o tom, že by Češi byli nějakým národem rozených demokratů. Ti, kterým byla totalita a cizí dominance až příliš proti srsti kvůli poměrům doma raději emigrovali na západ, ctitelé autoritativní vlády emigrovat nehodlají, naopak se snaží zavést podobný režim doma pomocí hlásání "objektivity" a podrazů na spojence. Kdo má zájem o "objektivní" kamarády, kteří vás berou jako jakéhokoli jiného neznámého člověka? Na takové "kamarády"  se můžu vykašlat, neboť se ničím neliší od libovolného cizince.

ok 26.8.2008 11:08

Re: Re: Re: prezident

Niki a Ireno, už Vám chybí jenom mávátka. Přiznejte se, že jste ve "straně". ;-D

P 26.8.2008 10:21

Ve zprávách ODS

podporuje přijetí Gruzie do NATO. ODS by tedy měla v parlamentu navrhnout poslání našich vojenských jednotek do Gruzie. Protože vojáků z povolání máme málo, bylo by vhodné uvažovat i o mobilizaci.Očekávám, že členové této politické strany půjdou občanům příkladem. Já hlásím, že nemám zájem jít bojovat za něco, s čím nesouhlasím.

Niky. 26.8.2008 10:17

Re: Pravicovost, středopravicovost, neokonzervatismus....

Proč nalevo?

Niky. 26.8.2008 10:15

Re: Re: prezident

Pana presidenta příliš nemusím,tak začíná,každý druhý příspěvek,to je nějaká nemoc,nebo stud,že souhlasím s V.Klausem,já se nestydím,že souhlasím s naším panem presidentem ve všech směrech,stejně tak se nestydím,že souhlasím s Vámi paní Ireno!