10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

POLITIKA: Když se sejde Lumpárna s Blbostí

Když se sejde Lumpárna s Blbostí, vznikne nový předpis. To už tak na tom světě chodí. A co když se sejde hodně lumpáren a hodně neuvěřitelných blbostí. To se pak dějí věci!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 6.8.2014 20:32

Mistr Hudeček -

je chaot a morová rána pro Prahu.

D. Švik 6.8.2014 18:28

Výborně napsáno

J. Svoboda 6.8.2014 17:15

Díky pane Vlku!

Díky pane Vlku!

Je vidět, že umíte napsat i článek, s nímž mohu bezvýhradně souhlasit.

V. Kusý 6.8.2014 16:54

Kupodivu, dnešní slova do kamane tesat.

I náznak uznání Němcům se objevil.Sice jsem se rozhodl s panem Vlkem více nediskutovat, ale dnes má pravdu takového kalibru, že by bylo nemístné ji neuznat.

M. Prokop 6.8.2014 17:02

Re: Kupodivu, dnešní slova do kamane tesat.

Nechodí-li mu hlavou Němci, píše docela dobře.

M. Prokop 6.8.2014 13:56

Dnes velmi dobré.

Aby někdo blbě neremcal, jsem z Prahy a autem po Praze jezdím jen velmi vyjímečně.

Opatření připomíná "Bursíkovu buzeraci", poplatek z převodu starších vozidel. Přesně těch, na které mají důchodci, mladé rodiny, inavalidé ......

M. Gavlák 6.8.2014 13:42

Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

pro nás, kteří v Praze žijeme a musíme denně dýchat tuny hnusu z exhalací, je omezení vjezdu těch expertů, kteří bez auta neudělají krok a musí se denně převážet ze satelitů do centra, systémovým krokem. Vaše svoboda končí u našeho ničeného zdraví!

J. Kadeřábek 6.8.2014 16:12

Nějak Vám ovšem ušlo, že o exhalacc vůbec nejde.

Nejsem z Prahy, ale z jiného velkého města a politika magistrátu je obdobná. Zatím co osobní auta jsou stále omezována a potlačována místní autobusy MHD kouří až běda a tranzitní doprava čudících náklaďáků nás doslova zamořuje smradem a také hlukem. Ovšem úředníkům vadí osobáky, které dnes mají katalyzátory a s přehledem plní normu euro 5-150. Nějak jsem si nevšiml záplyvy starých Škodovek, Trabantů a jiných smrdících potvor. Je to jen další zdanění občanů pod záminkou konání dobra.

J. Schwarz 6.8.2014 16:16

Re: Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

Ono by mělo smysl odstranit exhalace až poté, co by exhalace odstranily Gavláky a jim podobné. Ostatně  i s exhalacemi by se bez Gavláků žilo docela slušně!

J. Lepka 6.8.2014 16:29

Re: Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

Nic vám nebráni odstěhovat se na periferii nebo do satelitu. Uchráníte si zdraví, známí a příbuzní vás přijedou kdykoliv navštívit, řemeslníky si budete vybírat podle vlastních kriterií a ne podle sídla firmy v sousedství.

Ale ouha, musíte taky na úřady, po doktorech a ano i kultura stojí za návštěvu. Co pak pane Gavlák, MHD nefunguje, u nemocnice nezaparkujete a divadla nemají parkoviště a magistrátní úředníci vás budou mít jen za dojnou krávu.

Řekněte, víte snad jak racionální a promyšlený krok byl umístit evidenci řidičáků do Škodova paláce ?

M. Vondráček 6.8.2014 18:36

Re: Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

Nemusíte, odstěhujte se ...

V. Grycz 6.8.2014 10:56

Je to tak

parkoviště postaví z našich daních a pak vesele inkasují dál.  Ten zastupitelský dobytek nemá strop.

F. Netopil 6.8.2014 10:34

Máte pravdu, pane Vlku !

A jak dlouho že tam ODS vládla ?

M. Prokop 6.8.2014 13:57

Re: Máte pravdu, pane Vlku !

Dlouho a takhle neblbla (alespoň ne tolik). Tahle pitomost kvete u TOPáků a zelenáčů.

J. Chaloupka 6.8.2014 8:30

Pražské stavební předpisy, které s velkou slávou schválilo

zastupitelstvo, nemá ani slovo o parkovištích P+R u stanic metra na okraji Prahy. Takže Roztyly, Opatov a další pěkně zastavíme bloky s domy a kancelářemi a pak prostě nebude místo. Těch pár set míst P+R za dvacku denně, které zmiňuje někdo níže, nepomohou, když jen z D1 denně přijíždí do Prahy několik desítek tisíc aut. To chce obří parkoviště s několika tisíci míst. No a kdo by je postavil, když rodina Passerů chce prostě vydělávat na bytech u metra, že?

J. Lepka 6.8.2014 9:28

Re: Pražské stavební předpisy, které s velkou slávou schválilo

Nic nového. Jistě jste si všimli, že tato situace se opakuje. Již brzo po 89. byla tzv. odstavná parkoviště urychleně transformována, obvykle na autobazary. Další pohroma přišla po povodních, kdy např. na Skalce, v Praze 10 bylo P+R odsunuto a zmenšeno kvůli novostavbě Českého statistického úřadu.

I. Schlägel 6.8.2014 8:03

V jednom se autor tohoto článku mýlí,

na tzv. Západě si lidé kupovali a kupují nová auta v podstatě sami od sebe co 5 - 6 let. Vývoj v automobilovém průmyslu kvapí a ceny jsou příznivé, tak proč neinovovat, že? Podobně je to se spotřební elektronikou, o té počítačové nemluvě.

V. Vlk 6.8.2014 13:15

Re: V jednom se autor tohoto článku mýlí,

Bejvávalo. Tak už to není ani v Německu, ,kde je auto pířmo společenský fetiš. Španělé jezdí už zase ve starých autech, italové v maličkách  starých šunkách, člověk se diví,že to vůbec jede.....Je krize , jestli jste si neráčil všimnout. Doba kdy s ekupovaly každýchn pár let auta je pryč! Však proto to také nejprve vypuklo - blbnutí s "ekologickými vjezdy" v Anglii, a pak v Německu. NO a u nás už devalvace koruny aby Volkswagen vydělával  nestačí, tak ji včera shodlili znovu a navíc tlačí,aby si lidi kupovali nová auta. Ať se zadluží, ať nemají lidi na splátky, klidně ať zase stojí kafe v Německu celodenní plat našince...jen když VW na tom, bude dobře.

F. Hereit 6.8.2014 14:00

Ale nemýlí

Otazník za slovy "tak proč neinovovat " není moc namístě. Jde o imperativ : INOVOVAT !!!

Důvodů je dost: potřeba stále zvyšovat výrobu aut, na níž přece závisí naše hospodářství; závisí na ní i růst HDP tak potřebný pro naši životní úroveň ...

Vedou nás k tomu i racionální osobní důvody : Závratné ceny náhradních dílů monopolního produktu výrobců aut, nezbytné a nákladné moderní vybavení autoservisů a z něho plynoucí ceny oprav, miniživotnost elektroniky jíž se nová auta převybavovávají, nutnost vyhovovat čím dál čím náročnějším, tvrdším a racionálně nezdůvodnitelným požadavkům...

Zkrátka - kdo neinovuje svůj vozový park škodí sobě, poškozuje republiku a okolí a ubližuje dalším generacím !

Má to jen jedinou drobnou vadu - kde na to vzít

J. Svoboda 6.8.2014 17:20

Re: V jednom se autor tohoto článku mýlí,

Pane Schlägele, nední mi jasné, co jste chtěl říci. Kromě poukazu na svou hloupost a stádnost jste nesděli vůbec nic!

A. Bocek 6.8.2014 7:58

Na každou městskou policii se dopláci.

Aby se nedoplácelo , provádí městská jen výdělečnou činnost . Tato činnost obtěžuje a stojí obyvatele dvakrát  (jedna za plat policisty, druhá za pokutu). Obyvatelé si tak dvojnásob platí službu , která je šikanuje !  PROČ ? !!

J. Kopp 6.8.2014 5:16

Řešení se, kterým u nás nikdo nikdy nepřišel

Otrokovice, přednádražní prostor. 30 min zdarma, potom platíte. Zlín, Čepkov 2 hod

zdarma, to by mělo stačit na nákup, poté platíte. Atd.

J. Boleslav 6.8.2014 9:09

Re: Řešení se, kterým u nás nikdo nikdy nepřišel

V Mělníku v některých zónách podobně. Jen v Praze na to ne a ne přijít, jak správně píše autor. Přišli by totiž (někteří) o skvělý byznys.

J. Prikner 6.8.2014 2:46

Odstavná parkoviště

se nepostavila, i když mohla být. Např. na příjezdu  z Kladna mělo být u metra  Liboci. Metro ale uhnulo ve Veleslavíně do Motola a nahoru se nedostalo - pro lumpárnu magistrátu. Ale i tam u ulice k Červenému vrchu by šel postavit parkovací dům. Jinak např. na Strossmajráku parkoviště nepostavíš, ale vedle je plocha nádraží Bubny 20 let prázdná - ale tam má na místo zálusk kamarád developer. Na Žižkově je nákladové nádraží - ale tam z něj magistrát udělá kulturní památku (jsem zvědav na tu kulturu, která tam bude , zase to skončí jako akce kamaráda developera). Místo pro parking by bylo taky na Rohanském ostrově - ale tam to bude zastavěno kancelářema. Na příjezdu od Mělníka a Kralup je místa habaděj v polích u konečné metra Letňany - ale i tam to asi má zakoupeno kamarád developer. Místa by se našla, ale chce to nějakou magistrátní koncepci odstavných parkovišť, ale to by musel být jiný magistrát - jsem zvědav co pražané v říjnu zvolí - nesmí to být ani TOP, ODS ani ČSSD se starými lumpy a kamarády v pozadí.

P. Dvořák 6.8.2014 3:47

..chce to nějakou magistrátní koncepci odstavných parkovišť

Prdlačku. Chce to být developer a mít kamaráda na magistrátu.

J. Bruner 6.8.2014 2:29

zákon o pozemních komunikacích

zaručuje každému jejich použití a bezplatně. To, že se obce obohacují na placeném parkování je flagrantní porušování zákona (neplatí pro stání pro rezidenty, to je ze zákona)

F. Žůrek 6.8.2014 1:56

Ta "Blbost", to je chytračení po pražsku

Správný Pražák typu Václava Klause, to je vychytralý vyčuránek. A takoví lidé dnes v české kotlině vládnou, takže na českou politiku je radost pohledět.

Jen se podívejme na kabaret se státní službou...

J. Stejskal 6.8.2014 1:06

Se zónami nemáte pravdu.

Bydlím blízko metra v modré zóně. Předtím tady týdny parkovala auta těch, kteří přijeli z venkova do centra jeli do práce. Zaparkovat bylo naprosto nemožné. Domů jste museli přijet 17:30 - 18:00, aby byla šance. Přijet domů autem odněkud večer, skoro nebylo možné. Kolikrát jsem čekal a objížděl až dvě hodiny, abych zaparkoval třeba kilometr od bytu. A MP se o zóny moc nestará. To už si lidé musí fest stěžovat, aby začala něco obcházet. Residentní zóny jsou běžné ve všech metropolích. Na příklad v Amsterdamu jsem je viděl už v roce 1976. Takže, když o tom nic nevíte, prosím nekecejte. Je opravdu výhodné mluvit (psát) jen o tom, o čem je vám něco známo. Jinak se vystavujete riziku, že budete vypadat jako trouba. I když jste st.

J. Jurax 6.8.2014 1:45

Re: Se zónami nemáte pravdu.

No jo, ono je to jako všude - pro někoho výhoda (zde pro Vás), pro jiného nevýhoda (pro mne venkovana, který potřebuje na určitý čas z dobrého důvodu zaparkovat). Ostatně i pro Vás se tento systém stane nevýhodným, pocítíte-li potřebu či nutnost odjet v Praze o nějakou desítku ulic vedle, kde již nejste rezidentem, a tam zaparkovat.

Což kdybyste svou jistě nemalou duševní kapacitu nevěnoval spílání panu Vlkovi, ale přemýšlení nad systémem, jenž by vyhovoval oběma stranám?

Ono předražená placená parkoviště opravdu nejsou pro řidiče tím nejlepším řešením, najmě když je jich stejně málo.

Což kdyby pražští notáblové méně kradli a přesměrovávali a za ušetřený peníz stavěli v Praze v podzemí i nadzemí dostatek parkovacích míst za lidové ceny? A u stanic metra velká záchytná parkoviště grátis nebo za jizdenku MHD?

P. Dvořák 6.8.2014 1:55

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Vy v Praze víte o někom, kdo krade?