28.3.2024 | Svátek má Soňa


POLITIKA: Když se sejde Lumpárna s Blbostí

6.8.2014

Když se sejde Lumpárna s Blbostí, vznikne nový předpis. To už tak na tom světě chodí. A co když se sejde hodně lumpáren a hodně neuvěřitelných blbostí. To se pak dějí věci!

Tak třeba v pražské dopravě, tedy hlavně„nedopravě“. Zde již dlouhou dobu vynikají zástupci a aktivisté „Blbosti“, kteří nechápou, že bez dopravy není ekonomika a bez ekonomiky není blahobyt a bez blahobytu skončíme v zemljankách. To by jim mnoha ovšem vyhovovalo, jak hlásá europoslanecká jednička ČSSD Jan Keller, údajně moravský sociolog, filozof, publicista a enviromentalista, ve skutečnosti fanatický maoista. Ten ale z Prahy zmizel representovat naši drahou vlast přímo do sídla bruselského carské dvora. „Nedoprava“ je ideálem značné části nových mladých multikulti a různých politiků popkultury, kteří jsou přímo žáky nového marxismu a totalitních názorů.

Jeden takovýto myslitel na pražském magistrátě sdělil reportérovi iDnes J. Pokornému, že nejlepší by prý bylo pro pražskou dopravu „zneprůjezdnit“ (třeba Letnou) a byl by prý klid. Genius tohoto „alternativního“ myšlení, pražský zastupitel pro dopravu (sic!!!) Michal Štěpán, se v mé hitparádě dementnostních výroků umístnil hned na druhém místě, když nepřekonatelně první je již zapomenutý zelený pražský zastupitel, který úplně vážně vyhlašoval, že až se vyplní jejich plán na zřízení cyklostezek, doprava v Praze bude vyřešena. Neboť dle jejich plánu pak bude v Praze jezdit do práce každý den pět set tisíc cyklistů. Čtete dobře, dle plánu zelených mělo v létě v zimě putovat kolem Vltavy a po pražských devíti kopcích půl milionu lidí na kole. Peking v době slávy „Velkého kormidelníka“ hadr! A řekl bych, že tato osoba to myslela snad i vážně. Neboť stále platí památný postřeh George Orwella, že některé ideje jsou tak idiotské, že jim může uvěřit jen intelektuál. Mezi nimi dnes ovládá politickou scénu zelený multikulturalismus - relativismus tak náramný, že nepostřehne rozdíl mezi vegetariánem a kanibalem ani mezi výzdobou Sixtinské kaple a kosočtvercem vyrytým na zdi čpícího veřejného pisoáru.

Také pan primátor Hudeček z TOP 09 se pod tlakem zeleného mainstreamu „politicky" nadchl pro "moderní způsob života“ a pro cyklistiku že nechal pro radost alternativcům jen tak mýrnyx dýrnix na jeden víkend zavřít nábřeží od Slavie po Karlům most pro veřejnou dopravu. Způsobil tak nejmagorovitější dopravní zácpu v celé Praze. Nepodezřívám primátora Hudečka, že je tak „alternativně myslící“, ale je jasné, že šlo o politickou lumpárnu k získání hlasů voličů „Karla“. Což je voličský elektorát mimořádně prolezlý „moderními intelektuály“, jejichž typickou vlastností je nedovzdělanost a představa, že z oken svých studoven a kaváren by dokázali řídit celou zeměkouli.

Ale k té dopravě. Šílenství modrých parkovacích zón není nic jiného než jedna velká lumpárna mající za úkol:

a) vyždímat „za nic“ z lidí peníze, které může Praha rozházet,

b) zajistit náplň činnosti stovek úředníků, dopravních projektantů, schvalovatelů a členů všelijakých komisí, z čehož jim plynou peníze a politické prebendy

c) najít zaměstnání pro městskou policii, která pak „nemá dost lidí“, aby hlídala místa s výskytem gaunerů, opilců a kapesních zlodějů, či nedej bože aby hlídala, zda se někde nekrade, páč zloději jsou někdy agresivní, kdežto většina majitelů aut nikoliv.

Od doby zavedení zón se u nás vede kolem parkovacích zón zuřivá diskuze, neboť obyvatelé některých ulic a oblastí jsou tak bez možnosti zavolat si instalatéra nebo pozvat tetičku na nedělní oběd bez nebezpečí maléru konfliktu s „měšťáky“ a mimopražští se děsí, co zaplatí za parkování, když pojedou na rentgen do velké pražské nemocnice, atd. atd.

Údajně jde o strašlivý problém, na jehož řešení se scházejí komise a svolávají schůze – což dokonale vyhovuje reprezentantům Lumpárny i zástupcům Blbosti. Prostý lid jim skáče na špek a diskutuje a diskutuje, vymýšlí řešení anebo zuří …. ale jinak se nestane nic.

Ovšem odpověď na otázku, jak na chvíli někde zaparkovat a neplatit šílené peníze, běžně znají a praktikují již dlouhá léta třeba v Německu. Našinci, takzvaní odborníci i prostý lid, si toho nevím proč ještě nevšimli. V Německu jsou kolem nádraží, nemocnic, ale i různě části ulic osazeny značkami, které vám dovolí zastavit na určený čas. Většinou na dvě hodiny. A to bezplatně. Zastavíte, dáte zevnitř za sklo auta výraznou ceduli ve formě ručně nastavitelného ciferníku jakoby „hodin“, jaký se prodává v každé trafice. Policista vidí, v kolik jste zaparkovali a ví, kdy máte odjet. Neodjedete-li, dostanete pokutu. Zkusíte-li švindlovat a opakovaně přenastavujete hodiny, policista se vás zeptá proč, a když neuzná odpověď, dostanete ještě větší pokutu. A je to.

Myslím, že tato informace je jedním z nejstřeženějších tajemství odboru dopravy na magistrátě a u zelených.

Je zajímavé, že toto řešení, výhodné pro lidi i město, nikdy nikdo z „odborníků“u nás nenavrhl. Důvod? Úředníci by přišli o teplá místa, policisté o náplň práce (buzerovat řidiče a majitele aut), magistrát by přišel o bezpracný zisk a lidi by si moc vyskakovali. Takže dneska už se mimo jiné i následkem systému „modrých zón“, kde smí stát jen auta „residentů“ (viz) s příslušným povolením začalo vybírat „parkovné“ skoro všude. A kde s ještě nevybírá, tam se vybírat bude, jak plánuje Magistrát. Na tom se uživí spousta jinak nepotřebných úředníků, ale nic moc se nezíská, s ohledem na sumu, kterou stojí ty cedulky, jejich výroba, evidence a čas obyvatel, kteří v úloze poníženého raba žádají všemocný úřad o „bumážku“. A lidi pak platí nehorázné parkovné i u nemocnic. Takže dovézt babičku na vyšetření do nemocnice a čekat tam na ni vás vyjde pěkně draho. Nejhustší parkovné pak má IKEM, kde je to dražší než v Hiltonu. No, hlavně že se zrušily registrační poplatky.

Ale co parkování! Na to konec konců nějak dáte peníze dohromady. Ale oni vás, tito spojenci Lumpárny a Blbosti, chtějí donutit utrácet statisíce. Za nová auta. Blábol, že emisní povolenky na vjezd do měst jsou zde kvůlivá zdraví obyvatel, je tak očividně vylhaný, že tomu nevěří snad už nikdo. No, možná osoby hodně duševně mdlé. A multikulti zelená městská mládež, co nikdy nepracovala a nemíní se prací zapotit do konce svého života. Ta možná ano, ta nadšeně souhlasí. Oni ostatně většinou na nové auto mají. Zvláště jejich elita, zlatá kavárenská špička.

Celý ten „boj“ za čistý vzduch v městech zákazem vjezdu pro „starší“ automobily vznikl v okamžiku, kdy automobilky začaly mít problémy. S odbytem. Auta už tak nehnila jako před třiceti lety. Kdy jste po několika letech provozu škodovek a nebo fiatů, ale i trabantů, mohli dírou v prohnilé podlaze za jízdy pozorovat, jak vám pod nohama utíká dláždění nebo asfalt.

Kde jsou také ty - z hlediska automobilek - šťastné doby, doby, kdy motor musel jít na střední generálku po 30 až 40 tisící kilometrech. A auto pět let staré to už byla pěkná shnilá a ojetá „šunka“. Dneska motor vydrží klidně 200 000 kiláků a na karoserii je záruka někde i deset let. Co teď? Však oni si jistě moudří myslitelé poradí, že?!?

Taky ano. Největší světové shromaždiště lobbistů, šíbrů a polických prostitutů za peníze, tedy Kongres USA ruku v ruce s Evropskou komisí se společně hluboce zamyslí a když zjistí, že si lidi nechtějí a nechtějí kupovat nová auta, a přesvědčit se nedají, tak vymyslí, že se jim to prostě „nenápadně“ nařídí. Jen pro představu: V Bruselu působí kolem 15 tisíc lobbistů, od nevládních organizací přes zástupce průmyslových odvětví a poradenské firmy až po individuální placené osoby, v Kongresu USA ještě více (viz).

Jistěže to nakupování nových aut bude jen a jen pro jejich dobro, v rámci boje za co největší ekologii – která už dnes nahradila starší pseudonáboženství, tedy marxismus-leninismus. A podle toho se s ní, s tou nenáboženskou vírou, zachází. Nikdo si netroufne ani špitnout, že je to podvod. Všichni musí být pro.

Takže, protože ještě není žádná Charta ani žádní disidenti proti zelenému multikulturalismu, tak jsou všichni pro. A procházejí takovýhle bejkárny, jak říkal Hrabal.

Oni ti vyhlašovatelé jistě vědí, že si kvůli vyhlášce a cedulkám na sklo auta u nás nikdo nové auto nekoupí. Tak hloupí nejsou. Ovšem politicky budou navrhovatelé „in“ a v čele „pokroku“. Vědí, že rozdíl v příjmech třeba v Německu či Francii a u nás, když jsou prodejní ceny aut stejné, to ani neumožní. Ale na druhé straně oni Češi, aby se s tím nějak vypořádali, na něco přijdou. Jako na to přišli třeba v Itálii, Anglii nebo Německu. Třeba tak, že si budou kupovat jakoby „veterány“, na něž se to nevztahuje, anebo budou psát auta za mírný poplatek na staré babky a dědy s bydlištěm na Vinohradech nebo na Letné.

Myslí to někdo z nich skutečně vážně? Jistě, úředníci a městští strážníci vědí, že je to pro ně zaručený byznys bez rizika. A ekošílenci (a ekopodvodníci) tiše sní o době, kdy po Praze budou jezdit oni v eko-automobilech s „bumážkou“, ostatní pak jen MHD anebo - to by byla krása! - všichni lidé v Praze na kolech od výrobců, kteří tvůrcům vyhlášky zrovna, ale jistě jen náhodou posílají ekopříspěvky do jejich stranických pokladen. Takže bude na předvolební kampaň…. a oni budou opět zvoleni…. a pak nenápadně oni a jejich kamarádi usednou do úřednických křesel. Z kterých už je díky „služebnímu zákonu“ (jestli to jim a ČSSD vyjde) nikdo do nejdelší smrti nedostane. A budou mít do penze zaručené teplé místečko a pravidelně valorizovaný plat a nic moc práce, ale přitom budou mít moc povolit anebo zakázat to či ono…, což je zase bezva kšeftík…

Oni vědí, že my víme, že oni vědí, že je to všechno naprostá hovadina. Ale dobře se jim z ní žije. Ruku v ruce Lumpárně s Blbostí. A dnes už mají situaci tak pevně v rukou, že se nikdo, kdo by chtěl být politikem anebo patřit k těm „nejlepším“ a „vybraným“, nikdy neozve. Jako za totáče.

Podívejte se, kdo pro tuhle bejkárnu na magistrátě hlasoval. A víte dopředu, koho už nemáte nikdy, ale nikdy volit.

A „vo…vovovo… vo tom to je".