20.6.2024 | Svátek má Květa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Daško 28.2.2006 10:01

Sobotko

Čtu a čtu a uvažuju zda-li pak to co zpizdila ČSSD neměla již za těch osm let dokázat a ne  Sobotka jen pouští jménem ČSSD blábol za blábolem, ale což se divit, vždyť Sobotka je přismrdovačem Paroubka, tak co jiného můžeme čekat.
Žulový Aston 28.2.2006 10:45

Re: Sobotko

Ten komentář je jakým jazykem to bylo - ukrajinsky? srbochorvatsky? Zdravo Daško Sobotko
Daško 28.2.2006 13:29

Re: Re: Sobotko

Až vypiješ láhev kontušovky, taky se Ti bude plést gramatika a nejen gramatika, ale i hlava. Frnda musí být.
Klaus & Kožený 28.2.2006 9:50

Už slíbila

ODS, že lékárníkům vrátí marže o které je připravil zlý Rath a ještě jim něco přidá aby neškodovali?
Renata D. 28.2.2006 9:29

Panika Pana Haase

Sakra,sakra, to už ODS musí opravdu hodně téci do bot, když její hlasatelé podléhají panice jako tenhleten Haas. Je vidět že to bude ještě moc zajímavé. Už se těším.
franta 28.2.2006 9:28

Nevěřte předvolebním slibům ČSSD

Věřte předvolebním slibům ODS ! Tak jsem včera viděl plakát, kde ODS (pokud vyhraje volby) slibuje důchodcům zvýšení všech důchodů o 1000 Kč měsíčně.  Pan primátor Bém v nedělní televizní diskuzi zase vyjádřil názor, že by se ve zdravotnictví měla zvýšit míra solidarity atd.atd. Zdá se mi, že ODS je v poslední době mnohem více sociální než ČSSD. A proto důchodci volte ODS.    
eTony 28.2.2006 9:39

franto,

vůbec nepochybuji o tom, že nerozumíte termínu "míra solidarity". I vaše tvrzení, že ČSSD je méně sociálnější, to dokládá.
franta 28.2.2006 14:01

Re: franto,

Máte pravdu jako vždy. Nevím co je míra solidarity. Vím jen, že solidarita znamená určité přerozdělování a vím že Bém chce její míru zvýšit. Pokud se pletu vysvětlete mi to prosím. Ale bez nadávek a urážek, prosím. Pokud to ovšem umíte
Insider 28.2.2006 9:16

Autorovi

Mluvíte mi z duše.
Semiramis 28.2.2006 8:45

Pane Haasi, klobouk dolů, to se vám povedlo!

Skvělé a duchaplné ...ovšem zarytí příznivci ČSSD to asi nepřekousnou, co?
MirekTopShit 28.2.2006 8:54

Re: Pane Haasi, klobouk dolů, to se vám povedlo!

Naopak, vítáme spolupráci s ODS ve smyslu prohlášení pana Zahradila (do vlády půjdeme i s ČSSD! a nikdy jinak!) a když se dílo podaří, tak nová oposmlouva je bíledni. Ale proč tento program, abych citoval Tomáše: když se ruka(ODS)  k ruce(ČSSD) vine, tak se dílo podaří, není v Modré šanci, ale je tam nesmiřitelný opak, tomu nerozumím, to  se mi špatně kouše .
Protože já, Modré šanci, věřím.  
á+žčáěžěá 28.2.2006 8:57

Re: Re: Pane Haasi, klobouk dolů, to se vám povedlo!

zoch 28.2.2006 8:30

Dočetl jsem to p. Haasi jen do poloviny....

Připadá mi to jako vzletné předvolební plácání. Možná jste se někde ke konci něčeho dobral,ale to už asi taky není nějaká sláva....
Snad by stálo opravdu za úvahu zabývat se vlastními problémy a to prosím konstruktivně a bez obdobného plácání.Snad by někomu jako Vy stálo za to nasměrovat Vám blízkou partaj k ohlédnutí se za těmi cca čtrnácti-patnácti posledními lety. Podívat se do onoho zrcátka,provést sebereflexi,přiznat co se nepovedlo ve světle pravicového principu a kde jste byli absolutně vedle. Ani na vteřinu nepochybuji o Vašem intelektu.
Je proto pro mne smutné číst takové pokusy o předvolební rétoriku,kterou by svedl vedoucí oddělení na PR agentuře místo toho,aby jste napřel své snažení k hledání nové koncepce,nové podoby Vaší strany tak,aby se mohla stát i stranou těch,kteří nechtějí mít s bolševikem nic společného. Já tuším,že by jste si asi s prominutím " omočil čumák",jenže bez bolesti a bez rizika se k tomu,čemu se říká  vítězství, nedobéřete.Pan Zahradil se nedávno zamýšlel nad velkou koalicí. Dobrá. Ale proč měnit volební systém ?  Proč nezměnit přístupy ?  Pak by možná ubylo těch,kteří si stěžují na své voliče...  Nebo by po vzoru předvolebního plácání bylo vhodné nastolit otázku výměny občanů za jiné ??
Čumil 28.2.2006 9:05

Pane zochu, zdravím a řekl bych, že jste jádro materiálu pana Haase postihl velice přesně.

Psával lépe a racionálněji. No, ale sem se to hodí. :-))
Ruda 28.2.2006 8:07

Doufám, že se nenecháte otrávit

Vážený pane Haasi, děkuji za článek a ti chytráci, kteří se svojí nevymáchanou hubou o Vás otírají, ať si trhnou nohou.
Přeji Vám hezký den a častější příspěvky.
 
MirekTopShit 28.2.2006 8:21

Re: Doufám, že se nenecháte otrávit

Vláda ČSSD škodí této zemi, vyhlašujeme modrou  netoleranci zemským škůdcům, ale do vlády s nimi půjdeme. Jak prosté milý Rudo Watsone. Přeju také hezký den a Tomovi příspěvky opravdu aktuálně reagující na současný program, ne na ten, který platil včera a ale  to absolutně a nekompromisně. 
tatina 28.2.2006 9:07

Re: Re: Doufám, že se nenecháte otrávit

Jak jkste k tomu přišel,že ODS půjde do koalice s ČSSD?Pan Zahradil říká,že si takovou koalici dovede představit,ale jen na pár měsíců a že je krajní řešení.Těch variant je stále hodně a tato je jednou znich.Navíc ta koalice by byla bez vládních špiček,což taky něco vypovídá,ne?Nečtěte jen to,co chcete,ale trochu i přemýšlejte.
Žulový Aston 28.2.2006 10:49

Re: Re: Re: Doufám, že se nenecháte otrávit

Pane tatino, alias další vulga, vzhledem k tomu,že  ODS blábolí stále něco jiného a jestli si myslíte, že změna ústavního zákona je záležitost několik měsíců, tak zkuste skotské střiky a elektrošoky.
Zajímavé ale je, že hned po prohraných volbách se rozhodla ODS zlikvidovat svého všem věrného spojence KDU-ČSL.
PS: chození v ranní rose vám také udělá dobře  a vynechte samohanu, zvláště po volbách. 
MirekTopShit 28.2.2006 8:06

Tome, pozor základní linie politiky ODS se zase změnila!!!

Pozor, to co Sobotkovi vyčítáš, to může být i Tvůj vládní program - soudruh Zahradil již prezentoval, že v případě, že by pravice volby nevyhrála, tak vstoupí i do vlády KSČSSD - jen aby byla u moci. Holt příklady KDU-ČSL táhnou.
Ale politika ODS je pevná, nesmiřitlená v odporu proti ČSSD a komunistům, základem je rovná daň a Modrá šance ....  ale pozor, nemusí tomu tak být vždy, jak nás (a soudruha Tlustého ve VUMLU)  učí marxistická dialektika. 
tatina 28.2.2006 8:17

Re: Tome, pozor základní linie politiky ODS se zase změnila!!!

Jen kupředu levá.Tak nějak jsem pochopil Váš příspěvek.Jinak nic nového od příznivce strany velkých afér,které i přes svoji velikost její příznivci "nevidí".Taky si uvědomte,že těch "bývalých" komunistů má ČSSD 20 krát více,než-li ODS a to nevyvrátíte,i kdyby jste chtěl.A co se týče marxistické dialektiky,tak ta je přímo šitá na program ČSSD+KSČM.Tady opravdu platí:,že kde nic není,ani smrt nebere.
MirekTopShit 28.2.2006 8:24

Re: Re: Tome, pozor základní linie politiky ODS se zase změnila!!!

levicová strana je levicová strana (včetně bývalých komunistů a snad dialektiky), ale pravicová strana s komunisty a marxistickou dialektikou je prostě zmrdeček
tatina 28.2.2006 9:11

Re: Re: Re: Tome, pozor základní linie politiky ODS se zase změnila!!!

To je sice pravda,ale jen napůl.Nedívejte se černobíle.Jsou i jiné barvy.Já mám jednoho známého,který než vstoupil do srany se mě zeptal,co na to řeknu.Já mu odpovědě,že když to dělá z přesvědčení,tak je vůl,ale pokud to dělá z prospěchu,tak je hajzl,ale pěkný.Již v té době jsme se spolu často bavily o "kapitalismu" a měl o tom zřízení větší a hlubší znalosti,jako já.Dnes je to velice úspěšný podnikatel/zaměstnává cca 300 lidí a vžádném případě si jeho zaměstnanci o něm neříkají,že je to "zmrdek".
MirekTopShit 28.2.2006 10:52

Re: Re: Re: Re: Tome, pozor základní linie politiky ODS se zase změnila!!!

Plně s vámi souhlasím - pionýr, svazák, komunista,modrý pták ( nesmiřitelný bojovník proti KSČSSD).  Volte pravou rukou - komunisty.
Mirek Šejna 28.2.2006 7:57

Tomáši Haasi,

tak jsem se s chutí začetl do Vašeho příspěvku do diskuze o volebním programu ČSSD. Na konci Vašeho opusu jsem zjistil, že jste vůbec nic nového neřekl. Jen jste dlouho pomocí "vznosných" a "úderných" hesel napsal, že socany nechcete. Ale to my už dávno víme, Tomáši. Na to Vám mohla vystačit jedna věta a ne tak dlouhý a nudný text.
Očekávám, že zítra takto "kvalitně" rozeberete volební program ODS, pak program KDU a nakonec program KSČM.
Vládík 28.2.2006 8:14

Re: Tomáši Haasi,

T.H. řekl, proč jsou, mj. nepřijatelní. A to je důležité. Až budeme volit podle skutků (a ty jsou u ČSSD přinejmenším poslední dva a půl roku příšerné a poslední půlrok pro stát likvidační) bude nám  možná lépe.
xxx 28.2.2006 7:19

To nemá cenu komentovat.

Co se týče zdravotnictví, doporučovala bych autorovi článku Říhovou ve včerejších BL. Na slovo pacient dojde vždy,když se jedná o peníze. Zaintersované skupiny se rozeštvaly vždy,když chtěl někdo s molochem pohnout. Co mne udivuje, že pravici podporují agitky hodné socialistické nástěnky. Doufám,že se ještě před volbami dočkáme hesel : "Kdo nejde s námi,jde proti nám." Předtím to byl socialismus,nyní kapitalismus.Ještě mne udivuje,že do ekonomického ráje,kde se o mne postarají od kolébky do hrobu,mi rozdává kolečko bývalý komunista. Nic si nezadá s předsedou strany. Na tomto postu "funguje"člověk, na jehož firmu byla uvalena exekuce. A že by měl v Kroměříži také co vysvětlovat.Konec konců i jinde. Nevím,zda tento tandem je dobrým příkladem pro podnikatele, o jejichž voličskou základnu se ODS opírá. Nejde mi do hlavy,že od práva by se očekávalo,že je šměřováno levicovým voličům-podle vás, autore,patrně plebsu. Nemusím tam se vším souhlasit,ale komentáře mají přece jen trochu noblesu. A ta noblesa je opřena o argumenty.
xxx 28.2.2006 7:20

Re: To nemá cenu komentovat.

Omlouvám se - Práva a směrováno.
tatina 28.2.2006 8:24

Re: To nemá cenu komentovat.

Buďte si jista,že kdyby na těch článcích bylo jen něco pravdy,tak by to Paroubkova parta pěkně rozmázla.Co jiného by potřeboval soudruh Paroubek před volbami,než otevřít nějaký pořádný skandál ODS.Už jednou panu Topolánkovi probrali bankovní konto a nic nenašli.Co se týče podnikání pana Topolánka,tak je to normální,že firma zkrachuje a pokud nemáte v rukou důkazy,tak je to jen mlžení.
PetrK 28.2.2006 9:34

Re: Re: To nemá cenu komentovat.

Skandály rozmazávají novináři. Když bude politik stokrát něco opakovat a novinář to zkreslí nebo upraví k obrazu svému, tak to co politik skutečně řekl, ví jen hodně málo lidí. Co se týče podnikání pana Topolánka,tak je to normální, že firma zkrachuje, ale nezdá se mi normální, když podnikatel který zkrachoval, je horkým kandidátem na šéfa státu.
irenak 28.2.2006 19:23

Re: Re: Re: To nemá cenu komentovat.

A jak řekl v neděli soudruh Dolejš: "..Za všechny aféry může ten, kdo je zveřejnil." Tím dostali od komunistů všichni lupové rozhřešení, média pak varování, že KSČM to tak nenechá, až bude moci nebo u moci.