7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kdo straší koho?

Bezvýhradní fanoušci EU tvrdí, že naši populisté (Zeman, Okamura, Babiš a další) bezdůvodně straší veřejnost migranty z Afriky a Blízkého i vzdálenějšího východu. No, jednak naše lidi nikdo jen tak nevystraší, mají vlastní rozum, ale nejsou ani slepí a hluší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 29.11.2018 13:22

To je naopak velmi relevantní argument a s tím vaším

Lennonem to nemá nic společného. To by platilo pouze tehdy, když bych všechny ostatní vyzýval k tomu, aby Lennona vyhodili na smeťák, a já bych si ho doma pouštěl. Stejně tak, když někdo všechny vyzývá, aby bojkotovali ruský plyn a naftu (protože to je to nejúčinnější, co se kromě taxi k ISS dá z Ruska bojkotovat, a různí ti křesloví bojovníci včetně udatného Porošenka k tomu neustále vyzývají), tak by měl začít sám u sebe a přestat ruský plyn a ruskou naftu odebírat. To je velmi jednoduché a pochopí to každý, i valentové a lencové, i když samozřejmě hrajou blbé a vykládají, že to spolu nijak nesouvisí, a uvávějí stupidní, nesouvisející příklady, jako vy s tím vaším feťákem Lennonem.

P. Zinga 29.11.2018 13:17

Re: Souhlasím s článkem,

Ruský šváb? Co takto Švábský Rus? Kde je Švábsko a kde Rusko?

M. Valenta 29.11.2018 13:16

Re: Už bojkotujete ruský plyn a ruskou naftu? A čím

Hloupější argument by se hledal jen velmi obtížně - něco v tom gardu jako: "Lennon byl levičák, tak vysypu Beatles na smeťák".

P. Zinga 29.11.2018 13:15

Problém je už s definicí Ukrajinců,

natož pak s jejich zájmy! Těch z Haliče? Či Oděsy? Nebo dokonce z Donbasu?

Si myslím, že by si to mělo sami ujasnit, bez nápovědy z Washingtonu, Bruselu a ani Moskvy. Je to ale reálné?

J. Malá 29.11.2018 13:08

Re: To je zajímavé..

Tak tohle je už diagnóza :))

S. Netzer 29.11.2018 12:49

Re: Souhlasím s článkem,

To, co píšete ("V rámci eurounijního vymývání mozků musíme nenávidět Putina a musíme nenávidět Trumpa") je ještě stupidnější než Černockého článek, a to už je co říct, ruský švábe Mikulče!

M. Mikulec 29.11.2018 12:43

Souhlasím s článkem,

pěkně popsáno. V rámci eurounijního vymývání mozků musíme nenávidět Putina a musíme nenávidět Trumpa. Putinobijci si ještě za 30 let nevšimli, že už nesousedíme s Ruskem a CCCP se rozpadl. Zato byrokratický Eurosojuz bují: inu jako každá byrokracie.

S. Netzer 29.11.2018 12:41

Re: Urazil jste mne,

Jste jen jeden bezvýznamný z té masy zblbnuté ruskou propagandou.

A. Alda 29.11.2018 12:29

Urazil jste mne,

že jste na mne zapomněl a mezi těmi lidmi mne nejmenoval. EUkomisi a dvacet tisíc migrantů na Vás i Vaši rodinu!

M. Rozbořil 29.11.2018 12:20

Neplést si příčinu a následek

Sudetské Němce jsme neodsouvali za cenu 2. světové války, nýbrž jako důsledek téže. Proto povídání o odsunu Rusů z Ukrajiny (jakkoliv nerealistickému) za cenu další světové války, je holý nesmysl. A s Krymem je to tak, že Rusko zneužilo toho, že Ukrajina neodsunula etnické Rusy, na což doplatila se zdůvodněním "právo na sebeurčení". Co mi to jenom připomíná, Konráde?

V. Petr 29.11.2018 12:08

To území Rusku nikdo nenadělil, to území Rusko dobylo!

J. Richter 29.11.2018 12:07

Re: Krym nebyl "Ukrajině vyrván", nýbrž obyvatelé Krymu si,

tak ty si dobrý pometlo.

V. Petr 29.11.2018 12:02

Pokud budou na stole témata jako Migrační pakt nebo

Istanbulská úmluva, bude Babiš pořád volen těmi, kteří mají zdravý rozum. Vždycky dostane přednost před eurohujery!

Politici, kteří zradili svou zemi budou objektem vzrůstající nenávisti!

V. Petr 29.11.2018 11:58

Je to poněkud jinak. Protože eurohujeři chtějí Česko

zamořit primitivy z třetího světa, Putin v tomto vidí IDEÁLNÍ PŘÍLEŽITOST, jak získat u našich lidí politické body. Je to nejlépe vidět na ČSSD, ta zradila, pod tlakem svých souvěrců v EU, své TRADIČNÍ VOLIČE a začala poslouchat vitače a LGTB komunitu, kteří ji ovšem NEVOLÍ! A proto její preference padají...

Putin by byl hlupák, kdyby toho nevyužil. Snaží se navíc manipulativně obrátit oprávněnou nenávist k EU i proti NATO, které s tímto nemá nic společného!

Počet Němců, zavražděných migranty, jde do desítek (včetně jedné Češky v Berlíně), počet znásilněných tamtéž jde do stovek (též včetně minimálně jedné Česky).

Není migrant, není problém. Elementary, dear Watson.

J. Richter 29.11.2018 11:52

Re: Kdyby se knižně vydalo veškeré mudrování

To se ruským fuseklím líbit nebude. Vy to schytáte.

J. Richter 29.11.2018 11:49

To je zajímavé..

že každý, nebo aspoň absolutní většina bojovníků proti muslimákům a imigrantům je zároveň ruská filcka a Putinův kuřbuřt. Jen rychle od pasu budu jmenovat- autor článku, Petr Hampl, Václav Klaus st, Václav Klaus ml, Petr Štěpánek, Pitomio Okatámůra, A.B. Bartoš, komouše nemá cenu vyjmenovávat, Jirka Ovčáček a další a další. Jedno mají společné. Blbce vystrašit a potom ochránit. Za to si řeknou o volební hlasy. Zcela logicky.

No, musejí makat Černocký, většinu blbů si rozebral Okamura s Babišem, tohle na novou politickou stranu nebude. Takovej Štěpánek nebo Hampl by mohli vyprávět. Ti dva blbci už dělali i školení v sebeobraně proti invazi muslimáků a dokonce jeden idiot přijel na velbloudu na Staromák. Pokud bys je Černocký hledal, je to ta parta dementů, která s ruskou kolaborantkou Jelenou Vičanovou a vrchní ruskou hradní fuseklí zpívá občas 17. listopadu na Albertově českou hymnu.

Levou ruku mají přitom na srdci a v pravé žmoulají zvací dopis a v doma v počítači mají rozepsané Poučení z krizového vývoje.

K. Janyška 29.11.2018 10:56

Re: Žádný spontánní řád neexistuje.

Je to obráceně, to co se na sebe lepí skrze podobnosti v pravidlech svého chování je zevnitř neoddělitelné. V tom je tajemnství spontánního řádu... Dzp.

S. Landa 29.11.2018 10:16

Re: Ševče, drž se svého kopyta

Asi tak.

J. Fridrich 29.11.2018 10:15

Re: Bagatelizování

Souhlas pane Lenc, Rusko-SSSR bylo, je a pod Putinem bude nebezpečím pro své sousedy kolem celé své dlouhé hranice, ale pro celý civilizovaný svět..

Dnes jsem pochválil Astona za nádherné vystižení Říše Zla v souvětí - " Ruská nadvláda jinými prostředky, to je nadvláda temné mocnosti, která vymírá, je neproduktivní, neumí vyrobit nic užitečného, žije z přírodního bohatství, jež jí nadělil Bůh, když nedával pozor, a také ze zbrojních dodávek ".

To je skvělé vystižení jejich PODSTATY..

J. Koloušek 29.11.2018 10:05

Kdo nás vystraší.

Obávám se že naše lidi nikdo nevystraší našm lidem je to zatím bohužel fuk.

A. Alda 29.11.2018 9:46

Rusové i Ukrajinci jsou azbuci,

kteří se liší pouze tím, že Rusové neznají H a cpou všude G, zatímco Ukrajinci neznají G a cpou všude H. Ať si to vyřeší mezi sebou.

Hlavně ale ať propustí Rusíny, kteří nepatří mezi azbuky, neb užívají latinku a umí vyslovit jak g, tak i h.

Stejně tak by Ukrajinci měli propustit Maďary i Rumuny - prostě ukradenou část Sedmihradska, která pod Kyjev nikdy dříve v minulosti nepatřila. Také Polákům by měl vrátit aspoň část původně polského území, tedy Lvovsko.

Zkrátka a dobře: měli bychom si všichni i s Rusy sednout ke kulatému stolu a Ukrajinu si rozdělit podle národnostních, náboženských a historických principů s tím, že národnostní principi bude mít přednost před náboženským a náboženský před historickým.

Protože Československo, které by si mohlo nárokovat Podkarpatskou Rus, již neexistuje, je třeba, aby Česká republika a Slovenská republika společně prosadily vznik samostatného rusínského státu.

A. Alda 29.11.2018 9:38

Žádný spontánní řád neexistuje.

Spontánní je pouze entropie, která stále narůstá, a to mnohem rychleji, snaží-li se kdo prosadit nějaký řád.

A. Alda 29.11.2018 9:37

JO.

Situace Krymu byla obdobná, jako by byla situace Moravy, kdyby ji Husák v 70. letech nechal přičlenit ke Slovenské socialistické republice, takže by po rozpadu československé federace zůstala pod panstvím Bratislavy a ta by jim začala zakazovat užívání češtiny.

I když tento můj příměr kulhá, neboť na rozdíl od Krymu Morava a Slovensko tvořily kdysi jednu společnou říši, kterou jim rozbili Maďaři. Tehdy Maďaři obsadili Slovensko a slovanské obyvatelstvo na Moravě přišli zachránit (a ovládnout) Poláci, na kterých Moravu pro Čechy dobyl "český achiles" kněžic Břetislav.

P. Lenc 29.11.2018 9:36

Re: Už bojkotujete ruský plyn a ruskou naftu? A čím

Opravdu? Pokrytecký výkřik? O penězích jste zatím asi nic neslyšel.Zato o nich dobře ví i Rusové.

A. Alda 29.11.2018 9:31

Jo. Skutečné hrozby jsou jasné.

Jsou to muslimští migranti a ekoteroristé. Nikoli Ruska, do něhož je to od nás kterýmkoli směrem nejméně přes dva jiné státy.

A připomínám též tento oficiální text ministerstva vnitra: https://www.mvcr.cz/migrace/clanek/souhrnne-informace-o-postupu-mv-v-problematice-relokaci.aspx

I. Mertl 29.11.2018 9:29

Ševče, drž se svého kopyta

Takhle to dopadá, když se bývalý hudebník a DJ plete do komentování politiky, dokonce mezinárodní! A že je podobných neumětelů víc. Proč pánové nezkusí něco lidsky zajímavějšího, třeba medicinu nebo matematickou statistiku? Tam by se jim za to ovšem nedostalo uznání, natožpak příspěvku k penzi.

D. Stirský 29.11.2018 9:22

Kdyby se knižně vydalo veškeré mudrování

a la autor kol migrantů na Psu, vydalo by to rozsahem na několik dílů Ottova slovníku. Omílá se neustále jedno a to samé. Byť realita je taková, že žijeme v době, kdy migrovat se v celém světě bude, ať se to autorovi líbí či ne. Je pravdou, že pro Rusko je zřejmě Putin zatím rozumnou volbou. Ale za velmi nebezpečné pokládám časté zlehčování a bagatelizování toho, čeho je schopen vůči nám. Rusko se totiž jen velmi nerado vzdává svých provincií. A že lidé demonstrují proti Babišovi a Zemanovi? Jim nevadí ani tak to, co činí ve svých funkcích (i když u Zemana je toho k vadění víc než dost). Lidem vadí morální profil těchto aktérů. Je jasné, že zvláště v politice platí "kdo bez hříchu, první hoď kamenem", ale "vocamcaď až pocamcaď." Zlý, sprostý, pomstychtivý stařec hradní a mocichtívý velkopodnikatel a dotační čachrář zemědělský se záznamem ve spisech STB, to už nelze obhájit pragmatickým přístupem.

F. Houžňák 29.11.2018 9:18

Mohl byste vysvětlit, jak dostavba Temelína a/nebo Dukovan

zajistí Rusku "kontrolu nad klíčovou oblastí ekonomiky"? Lidé z oboru prohlašují, že je to, z různých důvodů, nesmysl. Tak vysvětlujte, nebo ještě lépe, napište a zveřejněte na tohle téma článek. Len do teho.

F. Houžňák 29.11.2018 9:16

Už bojkotujete ruský plyn a ruskou naftu? A čím

topíte a co si lejete do auta? Pokud nebojkotujete, je váš komentář pouze pokryteckým výkřikem.

F. Houžňák 29.11.2018 9:15

Krym nebyl "Ukrajině vyrván", nýbrž obyvatelé Krymu si,

opírajíce se o právo na sebeurčení formulované v nějakých dokumentech OSN, odhlasovali v referendu odtržení Krymu od Ukrajiny (jak se o to už pokoušeli několikrát, ale vláda Ukrajiny jim v tom, porušujíc přitom jak ústavu Ukrajiny, tak i dotyčné dokumenty OSN, zabránila) a poté přistoupení k Ruské federaci. Něco jako Kosovo, jenom s tím rozdílem, že Kosovo bylo od Srbska odtrženo násilím a bez referenda, zatímco na Krymu k žádnému násilí (kromě nějaké té vraždy provedené ukrajinskými nacionalisty) nedošlo a referendum se řádně konalo. Ve všech evropských televizích to tenkrát ukazovali.