26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Haf 26.3.2008 9:28

Kníže má sympatickej projev, to jeho spaní a reakce na billbordy byly super,

ale "povýšit" se na úroveň finančního úřadu a Čunkovi kontrolovat nákup hajzlpapíru či bot - to mu na úrovni zase setsakramentsky ubírá. A cesta na úrovni z toho nevede .... 

mark007 26.3.2008 10:07

Re: Kníže má sympatickej projev, to jeho spaní a reakce na billbordy byly super,

Jesti ono nejde o ty šesticiferné otazníky vynořující se z vesmiru a ne o zaúčtování sponek na papíry. Pokud sio něco ušetřím tak asi můžu doložit z čeho. Když nemůžu tak mi asi "strýčka Vika" nikdo neuvěří. Rozsudek soudu dokládá, že nám nelze prokázat lež, nikoliv že máme pravdu. 

opas 26.3.2008 9:26

Chtělo by to více Schwarzenbergů

Více lidí, kteří jsou vzdělaní, mají "vyděláno" a nepotřebují peníze na nový dům nebo auto. Jedině z takových mohou být solidní, neúplatní politici, s jejich názory se sice dá případně nesouhlasit, ale každopádně hrají fér.

Haf 26.3.2008 9:30

Re: Chtělo by to více Schwarzenbergů

takovejch, který jsou za vodou je v politice víc, ale to u nás neznamená kvalitu a charakter...

Klaus, Bursík....

bubuh 29.3.2008 17:54

Re: Chtělo by to více Schwarzenbergů

Absolutní souhlas.R^ Již nevěřím ani slovo těm, kteří nedělají nic jiného, než že se chtějí dostat na svá bývalá místa ve vládě.

prouky 26.3.2008 9:18

O účelu a prostředcích

Cituji: "Účel v zodpovědné politice nesvětí prostředky, naopak znevažuje dosažené cíle...". To platí nejen v politice, to platí zcela obecně. Použité (nemravné) prostředky mohou cíl jen znesvětit, poškodit. Nikdy posvětit, vyzdvihnout, osvítit.

Heslo "Účel světí prostředky" je často připisováno (středověkým) jezuitům. Ale přestože se na to už asi 20 let ptám každého, kdo to vyřkne, zatím mi nikdo nedokázal říct, kdo tu blbost vyřkl jako první.

K. Babák 26.3.2008 9:23

Re: O účelu a prostředcích

Kdesi jsem četl, že heslo pochází přímo od Ignáce z Loyoly, ovšem ve smyslu, že například k bohoslužbě není třeba chrámu a nákladných propriet. Vlastním názorem nemohu posloužit, teologickým otázkám nerozumím a mohou mi být ukradené.

K. Babák 26.3.2008 9:30

Re: Re: O účelu a prostředcích

Jo, a jezuité patří do moderní doby. Založeni 1534, středověk končí s 15. stoletím.

Leon 26.3.2008 9:04

"Modrozelený Karlík" je i švýcarsko-český feudál

který českou diplomacii nikam nevede, neb neudělá nic jiného než co mu dovolí ODSmani. Je opravdu s podivem, jak servilní a bezstarostně  poddanská je, zdůrazňuji česká povaha ( smrkalů, mělčáků a pohůnků) - co by na to asi řekl "tatíček" TGM, když by uviděl Jeho Jasnost Zeměpána na místě ministra zahraničí, kterak si žádá účetnictví od skutečného moravského vlastence Čunka - je snad tento člověk jeho poddaným z Jižních Čech a nebo se česká společnost  vrací do 19. století ( viz. kauza Konopiště, Opočno, atd.) - promiňte, asi jsem opomenul, že modrá totalita by chtěla mít i modrou krev, když staví na člověku který: 

In Tschechien benutzt er den bürgerlichen Namen Karel Schwarzenberg. Als Oberhaupt des Hauses Schwarzenberg trägt er, wenn auch nicht bürgerlich-rechtlich, den Titel Seine Durchlaucht Fürst zu Schwarzenberg, Graf zu Sulz, gefürsteter Landgraf im Kleggau und Herzog zu Krummau.

Kolombo 26.3.2008 9:28

Re: "Modrozelený Karlík" je i švýcarsko-český feudál

Vy nejste, pane, Leon, ale skunk! Pan kníže nežádá po moravském vlastenci účetnictví, aby ho pak zaměstnal na svém panství. On jen říká, že pokud pan Čunek nedoloží jak přišel k penězům, musí si pan Topolánek vybrat, koho chce ve vládě. Protože neprokáže-li pan Čunek poctivost svých financí, pak z vlády odejde sám! Co se vám na tom nezdá? On nebrání v příchodu pana Čunka, jen dává na vědomí, že za jakoukoli cenu být ministrem mu netřeba!

Leon 26.3.2008 10:08

Re: Re: "Modrozelený Karlík" je i švýcarsko-český feudál

Kolombo:

Jste legrační, když nechápete důvod pro který je Jeho Jasnost  angažována do vlády modré koalice, která je plná farizejů, oni potřebují totiž pro zahraničí i "farizeje operetního"  a na to se feudál Karlík výtečně hodí.

Co se týče Čunka, kdyby jste vy měl absolvovat tak nenávistný, účelově a podle zaměřený a nepravdivý novinářský pohon jako on, už by jste měl dávno měkotu v novavicích, a šel si poplakávat do maminčiny sukně,  on však hrdě stojí nezlomen a odhodlaně pracuje v zájmu, opakuji v zájmu prostého českého lidu - kdyby on byl ministrem zahraničí - jistě by nedopustil tak ostudný kolaps české diplomacie, jaké se dopustila a znovu dopustí pod Vondrovým vedením v Kosovu, či Brdech

Petr Q. 26.3.2008 16:29

Re: Re: "Modrozelený Karlík" je i švýcarsko-český feudál

Kolombo věř, že by se kn. Schwarzenberg těžko lapal kdyby měl po pravdě vysvětlit jak a za co se mu dostalo atypicky hladkého navrácení rodových majetků, zatímco jiní příslušníci šlechtických rodů (např. Colloredo-Mansfeld, Kinský aj.) o něj musí s tímto státem těžce zápasit, o bezpočtu nás ostatních už ani nemluvě.

bubuh 29.3.2008 18:00

Re: Re: "Modrozelený Karlík" je i švýcarsko-český feudál

Ano, vůbec nechápu co na této podmínce je nelogické. Postoj pana knížete je velice elegantní!!

Trautenberg 26.3.2008 10:53

...und Bushův PACHOLEK!!!

jirka.s. 26.3.2008 11:48

Re: ...und Bushův PACHOLEK!!!

Velice sdělné!!! Tedy alespoň o sobě už nemusíš dodávat vůbec nic! Jsi naprosto jasný! (Y)

M. Zima 26.3.2008 9:02

Pane Hvížďala, že

Schwarzenberg  "prezidenta proto nekritizuje, neboť ho v zahraničí zastupuje a to se nepatří" je taková hovadina, že by věrohodnějším důvodem pro Schwarzenbergův zatažený ocas ohledně kLause bylo, kdyby nosili oba stejné ponožky. To si neuvědomujete, že i ten Vámi uvedený důvod dělá z hraběte obyčejného prospěcháře a na žádný pád toho honosného šlechtice, za kterého ho hloupě prodáváte. To maniakální a nekonsekventní pronásledování Čunka hrabětem, které s velkou pravděpodobností iniciovalo i typicky salopní ami- výpad je vzhledem k finančním objemům profláknutým falešným Profesorem jenom k smíchu. Ostatně stejně, jako Vaše osočení  Lafontaina z postkomunismu, a ze střílení do svých spoluobčanů.

Kolombo 26.3.2008 9:32

Re: Pane Hvížďala, že

Zimo, uplatňujte své rozumy v Říši mezi svými. Čunků tam najdete taky dost, tak si je volte. Vaše příspěvky by byly ozdobou Volkische Beobachter. Spílejte si svému presidentovi.

M. Zima 26.3.2008 9:47

Jako obvykle nechápete,

já hradnímu šaškovi nespílám, ani nehledám Čunky, já se pouze podivuji nad manýry  vysocerozeného hraběte a konstatuji, že nám Hvíšťala opět ťal vedle.

Haf 26.3.2008 9:37

Re: Pane Hvížďala, že

R^

PROKOP BUBEN 26.3.2008 9:59

Re: Re: Pane Hvížďala, že

Domnívám se, že v zavedeném bolševickém Absurdistánu je zjev Černohurského, přece jen zjevem pozitivním.....Nechme se překvapit, jak to s tou ČUNKIÁDOU, nakonec dopadne, pokud nám ovšem bude všemohoucím tak dlouho dopřáno......Je pravdou, že Klaus překvapivě změnil na knížete názor, ovšem připomeneme-li si, jak horoval při volbě pro rodinu a hodnoty křtěnců, aby vzápětí a zatepla zhřešil, pak je jeho účelovost i v předchozím případě zřejmá....

jirka.s. 26.3.2008 11:31

Re: Pregnantní hodnocení pana Schwarzenberga naleznete zde:

Moc hezké, ..vole! Právo, klíč k informacím! Ale jedno se mi na tobě líbí, neskrýváš se a prostě se vys/ereš tam, kde zrovna stojíš! Jako správné hovězí! :-)

Buvol 26.3.2008 11:55

Re: Re: Pregnantní hodnocení pana Schwarzenberga naleznete zde:

Spíš to tak vypadá, když ty votevřeš tu svou nevymáchanou hubu .....

jirka.s. 26.3.2008 16:18

Re: Re: Re: Pregnantní hodnocení pana Schwarzenberga naleznete zde:

Hezké, ..vole, zvláště od takového shluku buněk, jako jsi ty, který se dovolává soudruha Kellera, přímo trojživelníka české "politické sociologie"! I když ti zřejmě nejspíše přisuzuji nemístné schopnosti studovat, i kdyby to měl být Keller! U tebe to nejspíše bude jenom takový náhodný výběr z politické Mateřídoušky pro nedovzdělaná individua, tedy rudého práva! :-(

Malý Aston 26.3.2008 8:55

Proč Knížete chválí socani a komouši?

Je to jednoduché.Každá možnost jak rozbít tříkoalici je dobrá.Jednou to jsou reformy,potom udání Jičínského,že u nás nikdy žádná totalita nebyla,pak zákoník práce,pak volba prezidenta a dnes fičí chválit a chválit Knížete,možná že bude převrat a Paroubek a Filip se ujmou vlády.Na Melčáka a toho druhého nadávají,že byli zvoleni za socany a socany musí podporovat v každé hovadině ale pan Kníže si může dělat co si zamane.Souhlasím s tím,že si mají lidovci udělat pořádek s Čunkem ale dělat svatého Knížete ještě za jeho života?:-D

tich@dohoda 26.3.2008 8:31

Daleko směšnější jsou průzkumy, které dávají ODS 38%, ODS + KDU 107 poslaneckých mandátů a voličům české "pravice" vyšší vzdělání

ta vzdelanost ceske pravice=modrych komunistu , to je vcelku prokazany fakt. Jen se nikde nepise, ze modri komanci jsou inteligentni. Takze vzdelanych je mezi clenstvem a priznivci modre komunisticke strany hromada, ovsem inteligentniho mezi nimi najdes tezko, coz se dokonale   projevuje zde na Psu. Cca 85 % clanku a komentaru pisi modri komanci , v drtive vetsine jde o blaboly vzdelanych blbu :-) . Cest  :-)

Malý Aston 26.3.2008 8:48

Re: Daleko směšnější jsou průzkumy, které dávají ODS 38%, ODS + KDU 107 poslaneckých mandátů a voličům české "pravice" vyšší vzdělání

Jediná možnost jak to změnit je aby dementní občané,bez vzdělání ale inteligentní na to aby ceckali sociální dávky prostě přišli k volbám.Jedině tak můžeme mít vládu inteligentních hlupáků jako za Jakeše nebo za vlády Paroubka.:-D

Kanuk 27.3.2008 0:18

Re: Re: Daleko směšnější jsou průzkumy, které dávají ODS 38%, ODS + KDU 107 poslaneckých mandátů a voličům české "pravice" vyšší vzdělání

Hm. Inteligentní hlupák. Něco jako černej běloch? (Bílí černoši existují).

Šnek 26.3.2008 8:23

Koneckonců, když je někdo úspěšný v práci a má dobře fungující rodinu, co by dělal v politice…

Vyštudovaný strojař se nezmohl ani na ten vstup do politiky.

Celý život musí dělat jen škrabálka.

tich@dohoda 26.3.2008 8:20

Šlechtic zůstane šlechticem i bez titulu

myslim, ze v tomto pripade jste mimo Kanuku /viz. titulek/ % slusnych a rovnych jedincu nebude ani mezi slechtici nijak vybocovat ze statistik  platnych pro ostatni populaci bez modre krve :-) . Podil vyjmecnych, prumernych a grazlu je v lidske komunite vcelku stabilne rozdelen a funguje to bez zasadnich vykyvu, obcas nejaka vyjimka co potvrdi platnost pravidla. Staci se vratit vzpominkou do skolnich let a vzit jako statistickou jednotku sve spoluzaky ze tridy, pote stejnym zpusobem zmerit tridy vyssich i nizsich rocniku a tak postupne celou skolu. Prakticky vzdy se dostanete ke stejnym vysledkum , bez ohledu na barvu krve proverovanych :-)  Cest :-)