4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N 4.6.2009 13:07

Re: ad Ludva a ladik53

Čísla jsou jenom čísla. Přívlastek lež - pravda, dobrá - špatná, dostanou čísla až v okamžiku, kdy jim nějaký trouba jako např. vy přikládá jiný význam, než ve skutečnosti mají...

ladik53 4.6.2009 13:14

Re: ad Ludva a ladik53

A špatná čísla jsou horší, nebo lepší než pravdivá. Podle Vás je totiž důležitější, kdo je uvádí. A ve Vašem případě je používáte záměrně lživě.

Ladislav N 4.6.2009 13:21

Re: ad Ludva a ladik53

 :-) Já uvádím především grafy a srovnání, z nichž rozumnému člověku vyplyne, co je dobré a co špatné. Naopak demagogové jako vy, kteří netuší, co je to návratnost investice, pak čísla a jejich smysl překrucujete k pobavení ostatních. :-)

Vývoj státního dluhu ČR 1995-2007

ladik53 4.6.2009 13:28

Re: ad Ludva a ladik53

Ano, ale vy jednou uvedete státní dluh a jednou rozpočet a pak to celé vrátíte na začátek, abyste měl poslední slovo. Já prostě trvám na tom, že úmyslně lžete, abyste někoho poškodil. Už na Vás dnes nebudu reagovat, žádná čísla jsem, na rozdíl od Vás nepřekroutil! Proč jste do toho grafu státního dluhu nedal rok 2008!?! Howgh!!!

Ladislav N 4.6.2009 13:46

Re: ad Ludva a ladik53

Rok 2008 ještě není definitivně uzavřený a až bude, jistě se ve zveřejňovaných grafech objeví. Jisté je jedno, trend ke snižování deficitu se socialisty svržené koaliční vládě podařilo udržet v souladu s jejími záměry.

janabok 4.6.2009 13:11

Re: ad Ludva a ladik53

podíváte-li se pozorně na způsob výpočtu HDP, jistě Vám dojde, že je to celé nesmysl...

a potom je úplně zbytečné spekulovat, která čísla jsou dobrá nebo špatná...

P.S. v praxi čísla HDP slouží politikům před kamerami, jež si tak dodávají vážnost před voliči, o nichž předpokládají absolutní neznalost a neochotu si něco přečíst... ostatně, nezní přímo bombasticky, když politik zahlásí: za nás stoupl HDP o ... a další a další bla bla bla...

nic víc v tom opravdu nehledejte...

ladik53 4.6.2009 13:17

Re: ad Ludva a ladik53

V tom s Vámi souhlasím, diskuze byla ale o něčem úplně jiném.

Ladislav N :-))) 4.6.2009 12:53

Re: ad Ludva a ladik53

Ne, tihle dva to opravdu nepochopí. Na otázku návratnosti státem na dluh vložených prostředků do "investičních pobídek" zahraničním firmám dostávám odpověď, že dotované firmy fungují... :-)

janabok 4.6.2009 12:56

Re: ad Ludva a ladik53

už jenom větička "stát investuje" musí u průměrného smrtelníka vzbudit salvu smíchu a následně srdcervoucí pláč...

ladik53 4.6.2009 13:06

Re: ad Ludva a ladik53

Fungují, platí a zaměstnávají lidi. O co tedy vlastně Vám jde? Všechno je otázka nějakých smluv. A ty neznáte ani Vy, ani já. Tak proč je zpochybňujete?

Ladislav N 4.6.2009 13:17

Re: ad Ludva a ladik53

Mě nezajimají smlouvy prodejných politiků s firmami, kterým jdou na ruku.

Zajímá mě, jakou efektivnost má vytváření dluhu vládou kvůli domnělým "investicím", za něž vy vydáváte "investiční pobídky" vlád ČSSD. Ty ale nemají ekonomické, nýbrž ryze politické zadání. Proto na dotaz k efektivnosti "investice", která ve skutečnosti žádnou návratnost nemá, nejste a nikdy nebudete schopen dát rozumnou odpověď. Ani vaši soudruzi, kteří podobné nesmysly na dluh podporují. Dokonce už dospěli tak daleko, že mají v programu vyplácení 13. důchodů. Taky nejspíš na dluh, jak jinak... ;-)

ČSSD odhalila trumf pro předčasné volby - 13. důchod

Hitem ČSSD pro podzimní volby bude 13. důchod

janabok 4.6.2009 13:18

Re: ad Ludva a ladik53

"Fungují, platí a zaměstnávají lidi" ... nebylo by na škodu si uvědomit, že zásluhou peněz, které byly uloupeny ostatním...

a nebo jinak: ať mi vláda peníze, jež mi ve velkém krade a já ty pracovní místa vytvořím také...

složité? ...

ladik53 4.6.2009 13:24

Re: ad Ludva a ladik53

Já s Vámi souhlasím, ať Vám je dá. Přesvědčte ji.

Ludva 4.6.2009 12:57

Re: ad Ludva a ladik53

Tak se vraťte do roku 1996, třeba se nic nezmění.:-D

modrák 4.6.2009 13:06

Re: ad Ludva a ladik53

tak saldo zahraničního obchodu opravdu nemá zvláštní význam.Informuje jen o míře otevřenosti země a o závislosti či nezávislosti na jiných.Strukturováno pak může vypovědět o silnějších či slabších stránkách ekonomiky.Jako absolutní číslo smysl nemá.

janabok 4.6.2009 13:14

Re: ad Ludva a ladik53

díky za stručné upřesnění...:-), je to opravdu tak...

Ludva 4.6.2009 13:19

Re: ad Ludva a ladik53

Vy byste měla řešit krizi. HDP klesl v evropské unii o 4,8 % - "ale bruselští mládenci, nic se neděje, jsou to jenom statisticky vycucaná čísla". I když já s Vámi v podstatě  souhlasím - taková čísla tady byla před pár lety a žili jsme si docela dobře. 

janabok 4.6.2009 13:23

Re: ad Ludva a ladik53

bohužel, já krizi řešit neumím...a ani bych se nepokoušela...

ale je nesporně zajímavé, že ji chtějí řešit ti, díky nimž vznikla...:-)

Ivan 4.6.2009 13:19

Re: ad Ludva a ladik53

To opravdu existuje někdo, kdo může napsat takový nesmysl?  Nechte se zaměstnat u nějaké firmy jako ekonom. Jistě tam budou jásat nad tím, že roční plán je zbytečný, roční rozpočet také zbytečný, že se nemusí starat o to, jestli prodávají víc než nakupují atd..

Pán si nevšiml, že se tady platí penězi a že peníze jsou něco, co je založeno na důvěře. Na důvěře ve stát, ne v nějakého pana janaboka. A důvěra znamená to, že se peníze nebudou tisknout podle toho, jak se janabokovi zachce, ale podle toho, jaké je hospodaření všech subjektů působících ve státu. A že se tedy samozřejmě předpokládá, že stát ví, jaké to hospodaření je.

Ladislav N 4.6.2009 13:35

Re: ad Ludva a ladik53 a Ivan

"...stát ví, jaké to hospodaření je ..." a podle toho tiskne peníze... ;-DR^ Hlavně, aby těch peněz nebylo moc, až moudrý stát v rukou rudých se rozhodne, že občany "tiskem peněz" okrade...

Ivane, a co komunistická "měnová reforma" ve třiapadesátem, měl jsi v takový stát důvěru?

www.jiri 4.6.2009 12:39

Nerozumim tomu

Mohl by mi někdo ze zdejších pravicových diskuterů vysvětlit, mě blbci levicovému voliči, když máte tak krásně vypracovanou pravicovou ideologii a všechno je jasné, proč vám to v praxi tak nevychází, proč Vaše vlády končí krachem a v marastu, proč Vás nechápe zahraničí a jste civilizovaným státům pro smích v čele s Vaším největším ideologem Klausem. Tomu opravdu, ale opravdu nerozumím.

Jakub 4.6.2009 12:42

Re: Nerozumim tomu

kontrolní dotaz - která země na světě začala prosperovat díky levicové politice? krom toho naše "pravicová" ODS má k západním soc-dem svou politikou blíž než čssd (můj názor)

JE 4.6.2009 12:47

Re: Nerozumim tomu

Vsaďte se, že Vám místo konkrétní odpovědi na otázku začne servírovat blafy o střelbě do dělníků za Masaryka apod.

ladik53 4.6.2009 13:08

Re: Nerozumim tomu

A co třeba Čína? Ta je, jestli se nemýlím, lidová:

Jakub 4.6.2009 13:20

Re: Nerozumim tomu

no, co jsem měl možnost vidět v dokumentech či číst tak v ekonomice tam vládne kapitalismus né nepodobný tomu evropskému v 19. stol. - tedy to čím neustále straší naše levice. Ale osobně jsem tam nebyl

ladik53 4.6.2009 13:09

Re: Nerozumim tomu

A co třeba Čína? Ta je dokonce lidová!

sue 4.6.2009 13:32

Re: Nerozumim tomu

Asi Kuba a KLDR ne???:-P

www.jiri 4.6.2009 14:17

Re: Nerozumim tomu

No já si myslím, že tam kde opravdu začali prosperovat tak se neřídíli levicovou ani pravicovou propagandou, ale hlavně používali obyčejnej selskej rozum a ten není ani pravicový a nai levicový. Blbe.

Ladislav N. 4.6.2009 12:42

Re: Nerozumim tomu

Zkuste do zahraníčí zajet místo Klause, a chlubit se tam vašimi úspěchy. Nedají vám ani najíst!! ;-P

www.jiri 4.6.2009 14:24

Re: Nerozumim tomu

Budete se divit do zahraničí jezdím docela pravidelně a dali mi tam najíst. Nevím, co jste tím myslel? No a chlubit se tam Klausovými "úspěchy", to bych opravdu nemohl, opravdu. Protože by mě tam měli za vola.