17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

POLITIKA: Jedno přísloví

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
whocares 19.10.2006 10:33

Re: Bundeswehr zde už byl

R^ A zrovna se hoši ruský s těma německajma zas domlouvaj. Myslím, že je nejvyšší čas na tu US základnu. Bohužel, národ slouhů si volí za vůdce slouhy, kteří ho zas za jidášský groš prodají, buď tomu, či onomu. Američanům to nevadi, s Poláky se domluví snadno....

AeroKarel 19.10.2006 10:25

"Ti slušní jsou proti základně"

Jo, třeba Roko a Falmer. Slušnějších není ......

hodne neRath 19.10.2006 10:24

Re: Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

joj... drzet hubu a krok... apropo - jak vite za na musce nejsme?

AeroKarel 19.10.2006 10:24

Re: Re: Re: Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

Také tak naivní, že tam USA kradou ropu, kterou je jednodušší koupit?

AeroKarel 19.10.2006 10:22

Re: Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

Snad abychom ten komunismus zpět pokorně zavedli .......

Mají-li azbuci podobné sklony, tak ať se na to přijde raději dříve než později. Ať stačíme pro temelím objednat kanadský uran.

Zlý kukuč 19.10.2006 10:17

Re: Re: Re: Re: Pouze o článek níž milí zastánci základny najdete výrok pátera Zielence

Jenomže my se můžeme snažit jak chceme být co nejdále, ale dokud si nesbalímě říp, mléko a strdí a neodtáhnem do Patagonie, tak holt budem blízko, i kdybychom se po.rali. Já netvrdím, že je mi Rusko sympatické, já jen tvrdí, že kupujeme jeho plyn a že holt, při své velikosti, musíme brát vztahy s ním v úvahu, ať se nám to líbí, nebo ne.

Zlý kukuč 19.10.2006 10:12

Re: Úžasný vojenský odborník Zlý kukuč IP: 160.218.143.xxx

tak nevím milý JH, ale EKV NENÍ RADAR. O radaru jsem vůbec nemluvil,  protože radar je Rusákům ukradenej a můžem si ho postavit kde chceme - z hlediska útokau na jejich území radar nemá význam, základna pro EKV ano. Vůbec nechápeš o co jde. Jdi si hrát na horníka v uhláku.

Proti tobě jsem odborník, to si piš.

Pokud je někdo indoktrionovaný bolševismem - toi jest myšlením ve zjednodušených schematech, pak jsi to ty - jak ta ovce USA dobřeeeeee, Rusko blběěěěěěě.

eTony 19.10.2006 10:12

Re: Re: Re: Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

prosím vás, je mi úplně egál, co a kde se učíte a jak se to učíte, demokrate. Pomazané hlavy, jak je nazýváte, zde akorát chtějí vzbudit dojem, že je to jen proti Rusku, a to je omyl. Kapitalismus ctí obchod, ne agresi, ale zlu se musí čelit, bránit, nejen pasivně přihlížet a vše omlouvat stylem - však oni toho nechají. Nenechají ! Jejich agresivní ideologie je žene do agrese a vnucování svých idejí násilím.  Hlavně, aby ty pomazané hlavy neseděly v Hybernské a v Politických vězňů.

demokrat 19.10.2006 10:01

Re: Re: Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

"jak typické pro levičácké režimy - zastrašování, vyhrožování a vydírání"  - opravdu jen pro levičácké režimy ?. I velmi pomazané hlavy přiynávají, že základna je tady kvůli Rusku a oni to také tak chápou. A lákavé je zejména ruské nerostné bohatství - ropa.... A proč asi se válčí v Iráku?. Také tak naivní, že si myslí, že tam budují demokracii ?

eTony 19.10.2006 9:53

Re: Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

ano, jak typické pro levičácké režimy - zastrašování, vyhrožování a vydírání. Rusko a Čína nepatří mezi státy, které by ctili soukromé vlastnictví, svobodu a spravedlnost. Smrdí bolševismem na sto honů. Rusko ( SSSR ) měli a má obrovské zásoby surovin a přesto tam lidé umírali hlady.

demokrat 19.10.2006 9:36

Se základnou už možná přestane platit " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

Příznivci US základny by si měli uvědomit ještě jednu věc. Nejenom, že se se ocitneme na mušce odjištěným raketám Ruska a Číny, ale může to ohrozit naši ekonomickou prosperitu. Rusko nám dodává 90% ropy a 75% plynu z naší spotřeby  a jeho reakce je taková, že se cítí být základnou ohroženo. Takže by se mohlo stát, že už nebude platit ono " Kdo jde s Amerikou, svítí elektrikou, kdo jde s Ruskem, svítí prd..í a voskem"

Arab 19.10.2006 9:34

Re: Kdo že je proti základně?

SOUHLAS.

Hugo 19.10.2006 9:33

To by museli zacit pracovat, protoze jak by se tam uzivili obchodem a lichvou?

K poctivé práci je dokázal donutit až Adolf Veliký, viď eLko?

Štváč 19.10.2006 9:18

alibisté

Přesné. Když zde napíšu, že je třeba chtít vždy opak než chtějí komunisti, jsem zde za primitiva a všelijací "filosofové" vysvětlují složité úvahy. Kdo bolševika nemiluje, tomu musí být jasné, že vždy chtěli lidem pouze ublížit. Netřeba rozvádět. Toto by mělo být vodítkem pro lidi, kteří se ne vždy orientují. A proto tak skrytý bolševik řve o primitivním antikomunismu. A alibismus, kdy to chtějí politici hodit na občany prostřednictvím referenda, je velká lest a alibi pro sebe. Oni jsou velmi dobře placeni, tak ať se rozhodnou a my chtějme veřejné jmenovité hlasování, abychom věděli s kým máme do budoucna tu čest /nebo nečest/. Dávejme pozor jak se obávají novináři zeptat prezidenta, rád do všeho mluví, má možnost se vyjádřit.

Saša 19.10.2006 9:17

Američané nás ještě nikdy nepřepadli.

Přesně tak to je. Američané nám zatím vždy jen pomáhali. Bez nich bychom republiku vůbec neměli. Wilson a Roosevelt by měli mít pomník v každém českém městě.

Xury 19.10.2006 9:14

Re: Slušní lidé jsou proti základně

Taky se v tom tisku můžete dočíst, případně v TV i podívat, jakým způsobem se Putinovo Rusko vyrovnává s každodeními únosy a vraždami v Čečně, ale to už se vám asi nehodí do krámu, že? A k vašemu hodnocení příznivců umístění základny lze obdobně charakterizovat i její odpůrce, buď jako hlupáky, kteří si nevidí dál než na špičku vlastního nosu nebo jako zaprodance východu, kteří tady budují pátou kolonu pro Putina.

Saša 19.10.2006 9:12

Přiznám se, že jsem to opsal.

Zde je pramen: http://ihned.cz//2-19435450-002000_d-18 Tedy v drobné diskusi k tomu článku.

Saša 19.10.2006 9:10

Bundeswehr zde už byl

v roce 1939 až 1945.

Americká armáda zde již také byla - v roce 1945, kdy vyháněla právě tu německou.

Aby se nám sem ta německá nevrátila, nebo aby se nám sem nevrátila ta ruská, bylo by lépe mít zde armádu americkou.

hodne neRath 19.10.2006 9:09

Re: Kdo že je proti základně?

to sedi....

Mirek F. 19.10.2006 9:07

Re: Re: Tak nevím.

Co když bolševik řekne, že je už říjen a docela chladno? Vyrazíte na plovču?

Saša 19.10.2006 9:06

Kdo že je proti základně?

Komunisti - Vy je považujete za slušné lidi?

Agresivní musulmani, podporující terorismus - to je pro Vás slušní lidé?

Ekoteroristi - slušného jsem mezi nimi potkal zatím jen jednoho, ale ten už prozřel a ekoteroristům už nepomáhá.

Socdemáci - od těch ale slušní lidé houfně utíkají, protože nechtějí být spojování s Doleželem ani Srbou a dalšími socdemáckými výtečníky.

Mirek F. 19.10.2006 9:05

Re: Re: v clanku

Válka se tam opravdu vedla s úmyslem nepřítele zadržet. Ovšem když severní Vietnam porušil dohody  z roku 1972, USA, jeden ze sigantářů,   už nezasáhly. Takže teze o tom, že Američané dotahují věci do konce,  minimálně v tomto případě neplatí.

demokrat 19.10.2006 8:59

Slušní lidé jsou proti základně

Oproti autorovi ám opačnou zkušenost. Ti slušní jsou proti základně. Pro jsou jenom prospěchářská pakáž, která se cítí být in, jen když někomu leze do pr..e. O důslednosti Američanů, kteří "dotahují věci do konce", jak sděluje autor, se můžeme dočíst v tisku i třeba dnes, kdy jakoby soudí své vojáky (8), kteří znásilnili v irácké Mahmudíji školačku, pak ji zavraždili a potom zavraždili ještě její rodiče, aby nebyli svědci.

JH 19.10.2006 8:59

Úžasný vojenský odborník Zlý kukuč IP: 160.218.143.xxx

se nám tady snaží vsugerovat, že radarová stanice může klidně starovat z lodi, která křižuje v Baltském moři v mezinárodních vodách. Na mnoha úvahách mne nejvíce deprimje to, jak se komunistickým sviním podařilo idoktrinovat u nás tolik lidí proti USA.

selidka 19.10.2006 8:51

Kdepak je asi chyba?

Proč by mělo být divné, že v diskusi se sejde několik různých názorů? Od toho je to diskuze, ne? Jako chybu vidím to, že mnoho účastníků diskuze (nikoli diskutujících) se vzmůže jen na osobní útoky proti 1)autorovi 2)jinému diskutujícímu, viz články Štěpánka, Peheho, Junkové atd. Přitom mnohdy ani jejich článek nečetli, jen reagují první signální soustavou na jméno......Nesouhlas s názorem se dá vyjádřit i slušně a především by to chtělo vlastní argumenty nebo názory, osobní invektivy jsou bezcenné. Já čtu diskuse pod články právě proto, že se v nich objevuje mnoho různých názorů a pohledů na v článku uvedený problém, často překvapujících, s novými informacemi... v tom je jejich cena pro ostatní.

Hlemýž 19.10.2006 8:46

Re: Nečetl jsem to celé,

Tak si to napřed přečti a pak diskutuj.

Hlemýž 19.10.2006 8:43

Re: Tak nevím.

Nevíš, nevíš a nevíš, to je právě ta negramotnost, ignorovat, že mluví komunista.

Šnek 19.10.2006 8:41

Re: Pane Beneši,

Doposavad to právě byly jen USA, které nás nikdy nepřepadly a jsou schopny si svoje základy a jiná území ubránit. Čož by se nám mohlo hodit.

Black Hawk down. 19.10.2006 8:39

Re: Re: Pane Beneši,

Jestli tady někdo něco nechápe, tak se obávám, že jste to Vy. Je jedno, da jsou to ti nebo ti, podsata je v tom, že tu je cizí armáda, která si tady bude dělat co chce a jak tady jednou bude, nikde není záruka, že zůstane je nějakých pár čtverečních kilometrech. Tomu snad nevěříte.

Je obrovský politický nátlakový faktor a ještě jim ho budeme platit.

Šnek 19.10.2006 8:38

Tak nevím.

Připadám si jako negramotný: "Což jsem tamo vyjádřil a na námitku, že není důležité kdo co říká, ale co říká, dodávám zde..."