15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rpuť 16.11.2005 9:01

Karle, dovolím si připomenout Havlovo podivování nad tím, jak chudák Standu honí kvůli bytu.

Ať už je to čímkoli, ten chlap je mimoň s utkvělou myšlenkou vlastní moci a nenávisti ke Klausovi.
Martin 16.11.2005 8:58

Souhlasím se Sašou

Havlovy současné konce svědčí o totální ztrátě soudnosti. Letos 17.11. vykřiknout At žije Havel, to už doopravdy s vážnou tváří nelze. Názor, že Havel je trapný a směšný dědek, slýchám už dost často. Je mi to děsně líto. Ale je to tak.
Pavel Soukup 16.11.2005 8:58

Nepřátelé našich nepřátel jsou našimi přáteli.

Zasnoubení Paroubka a Havla by mně vůbec nepřekvapilo - viz titulek. Ostatně dodnes mi není jasná úloha Havla během revoluce ale je zcela jednoznačné, že zabránil spravedlivému zůčtování s komunismem v naší zemi a dodnes pociťujeme neblahé důsledky.
Saša 16.11.2005 8:51

Kdyby byl Havel splnil svůj slib

a po prvních svobodných volbách skutečně z aktivní politiky odešel, mělo by dnes jeho slovo váhu gilotiny a z pozadí by mohl s politickou scénou nakládat zcela podle své libovůle.
Protože mu však moc zachutnala tak, že už se jí pak dobrovolně zříci nedovedl a zcela v rozporu s duchem Ústavy presidentoval 13 let, stává se z něj stále více trapný a směšný dědek.
Ale nikdo ho do této role nevmanévroval - je to čistě výsledek jeho vlastní práce.
JH 16.11.2005 8:47

Nepředstavitelná svině!

Autor článku ve své zadniční vtíravosti modrým strakám pozapoměl, že ostatní lidé nejsou idioti a na takové kydy neslyší, tak jak by si představoval!
Ruda 16.11.2005 8:59

Re: Nepředstavitelná svině!

Nevím kdo je vlastně Nepřehlédnutelná svině, jestli to nejste vy.
 
milan007 16.11.2005 14:37

Re: Nepředstavitelná svině!

To že ostatní nejsou idioti je možné. Ale to, že Vy idiot jste je jisté :-)
Jste hulvát a hlupák :-)
karel 16.11.2005 8:29

Nedělejte z pana Havla troubu.

Že by nerozpoznal, co je Paroubek a spol. zač, nemůže autor myslet vážně. Jen to potvrzuje zkušenost z poslední doby, že bývalý prezident je schopen se spojit téměř s kýmkoli, bude.li to proti V.K., ODS a politickým stranám vůbec. Ona totiž Paroubkova politika je taky tak trochu nepolitická, protože odideologizovaná, založená na pouhém pragmatizmu, který vychází jen z čisté touhy po moci.
zoch 16.11.2005 18:18

Re: Nedělejte z pana Havla troubu.

Karle,
to se mi zdá jako celkem dobré.Také bych Parobka viděl jako pragmatika. Co stojí za pozornost je ta vize menšinové vlády s třetinou nestraníků leč odborníků. Toto např. je zase jedna spojitost s Havlem.
A to,že pragmatik vyžaduje také trošku disciplíny nemusí být na škodu.Nakonec vidíme to,že ODS je tak disciplinovaná,že už táhne proti všem 7 let.
Lájoš B. 16.11.2005 8:22

Odpůrci Paroubka nějak nechtějí vidět

jednu interesantní věc - vyplave špína v jeho okolí a dotyčný dostává okamžitě padáka nebo je bezprostředně odejit. Kdo před ním toto dokázal ? Klaus byl neomylný a všechno ukecal, Zeman taky ustál Šloufa a ty epizodky po něm nestojí za řeč. Možná je to politicky slabé, nicméně v této fázi jasná pozitivní odlišnost proti předchozímu stavu. To tlačí ODS do defenzívy a články tohoto typu to nezvrátí.
šimon klein 16.11.2005 8:57

Re: Odpůrci Paroubka nějak nechtějí vidět

Pane - osobně souhlasím s tím, že je značná pravděpodobnost, že každý politik - z pravé i levé strany - něco někdy a i opakovaně zatloukal. Politika už je taková - morální rozbor tohoto faktu teď nechci dělat.
Ale...
Papá Roubek si zvolil ty lidi, na které vyplavali různé věci, takže je za jejich instalaci do daných pozic zodpovědný - jenom jeden příklad (ten nejmenší): původní mluvku si vybral on, ač mohl hned poznat (tak jako vy,já,ostatní z MFD) že je blbá jak pučtok.
Obvykle šlo o dost velké trapasy a tak evidentní, že je prakticky nemožné je nějak kamuflovat - zde pouze prokázal pud sebezáchovy; ale současně jsou docela časté - to spíše prokazuje nekoncepčnost kádrové politiky nebo manažerskou neobratnost. Soudím to druhé, protože instalace Jandáka a Dratha do toho zapadá - zeptejte se přímo lidí z jimi řízených rezortů (a u MZd ani tak daleko nemusíte chodit).
Takže ta pozitivnost je asi tak na úrovni Marečka a jeho pera: " no a ty čtyři mínus - to je taková první vlaštovka.."
Lájoš B. 16.11.2005 9:46

Re: Re: Odpůrci Paroubka nějak nechtějí vidět

Možná je Rath a Jandák slabý, ale můžou klidně vyletět stejně rychle jako Zgarba. Hrozilo snad něco takového u Klause a Zemana ? Tohle je ten rozdíl, uznat chybu a změnit to. Je první po listopadu, kdo to dokáže.
Ota First 16.11.2005 10:08

Re: Odpůrci Paroubka nějak nechtějí vidět

Lájoši, je tomu tak proto, že Paroubek je obklopen samými nulami, které stranu moc nezajímají. Dále jeho postavení vůči stranickému aparátu je nyní velmi silné, neboť se s ním spojují naděje na odvrácení volební porážky, proto mu teď projde úplně všechno. Kdyby srazil hlavu Buzkové, strana to klidně spolkne. Ale to nepotrvá věčně. Pokud sestaví příští vládu, bude s jejími členy již spojen mnoha nitkami, budou na sobě závislí, dostanou se tam silné osobnosti s podporou zákulisí ČSSD. Pak uvidíme. Mimochodem - jen úplný blázen si může vybrat za mluvčí tu osobu, která pro něj pracovala na začátku. Nebo za tím bylo něco jiného. A jeho čich na lidi se opět potvrdil u Jandáka - další trouba a u Ratha - ten jej bude obzvlášť mrzet.
Lájoš B. 16.11.2005 10:59

Re: Re: Odpůrci Paroubka nějak nechtějí vidět

1/ Netvrdím, že Paroubek je bůh a neomylný. Nebudu ho ani volit.
 
2/ Zeman a Klaus speciálně mohli prosadit personálně cokoli. Nedokázali však v případě kiksu zakročit.
JoeDoe 16.11.2005 10:24

Re: Odpůrci Paroubka nějak nechtějí vidět

Bohužel mám pocit, že je chytřejší než si mnozí myslíme. Instaluje předem provařené nebo potenciálně problémové, aby si na nich udělal laciné body. Je to opravdu zárodek diktátora, sakra nebezpečný chlap.
zoch 16.11.2005 8:13

No tedy vážení....

Tuším,že se kolikrát smějete nad tím,co sem napíšu. Tentokrát jsem to ale já,kdo se směje na plná ústa...Článek je celý jeden blaf. Prvních pět-šest komentářů nemlichtak.
Snad jen Rpuť se trošku trefil(a) do toho,co bych považoval za možné.
pefben 16.11.2005 8:22

Re: No tedy vážení....

Článek není blaf. Blaf je to, co sem píšete Vy.
J. Mach 16.11.2005 10:58

Re: No tedy vážení....

Zochu,
opravdu píšete většinou blafy, ale tentokrát to byl obrblaf. V čem se autor článku mýlí? Nemusíte s ním souhlasit, ale pokud řeknete, že blafá, měl byste sdělit čtenářům N.P. v čem se autor spletl. Mně zase ten článek přišel docela dobrý a objevný. Celkem logicky vysvětluje, proč se najednou tak milují dvě tak odlišné postavy, jako je Paroubek a Havel. Ale máte li jiné vysvětlení, a je to možné, tak sem s ním.
zoch 16.11.2005 17:58

Re: Re: No tedy vážení....

Tyto postavy se vůbec nemilují.Jenže každá jedna by mohla s ohledem na své zájmy potřebovat tu druhou.To je opět v politice celkem normální věc.Prostě jsou to momentálně dva velcí hráči na naší politické scéně. Možná někdo ve snaze očernit protivníka bude tvrdit,že si chtěli padnout kolem krku.To ale může tvrdit jenom typ paní Varadinkové.
Tímto například odkazuji na Paroubkovu cestu do Kosova,na Havlův zájem o respektování menších pol. uskupení obecně atp.. V jistém smyslu například i to,co píše Rpuť ,zapadá do tohoto kontextu. 
šimon klein 16.11.2005 8:06

nedělejte si íluze,

nenávist Havlových stoupenců - "elity národa s někdy pravou hubou, ale vždy levým srdcem" ke Klausovi a k ODS jde až za hrob - ti podpoří kohokoliv, kdo jim pomůže jejich satany zdeptat; sami to totiž se svými pidistranami nedokázali a nedokážou, takže "nepřítel mého nepřítele je můj kámoš".
 
Zuzana 16.11.2005 10:58

Re: A co tohle:

 Disidenti byli z větší části evidovaní ve spolupráci s STB.
Jaka 16.11.2005 15:20

A jste si jistá, že vy byste nebyla, kdybyste byla v některé ze skupin proti režimu?

Petr 16.11.2005 12:15

Re: A co tohle:

No ono to už tak trochu začalo Havlovou reakcí na Cibulkovy seznamy. Český národ čeká velice těžká a složitá kapitola vyjasnění vlastních dějin - listopad ´89 -. Alespoň jednou se upřímně podívat na sebe do zrcadla a pokusit se zhodnotit vlastní jednání. Jest-li  na to bude mít odvahu a i určitou morální statečnost. Moc zkušeností v tomto ohledu Češi nemají a proto to také dnes tak v české společnosti vypadá.
divana 16.11.2005 12:24

Re: Re: A co tohle:

ono opravdu asi nebylo běžné aby disident václav havel byl pronásledovaný režimem, zatímco ivan havel - bratr, v klidu pracoval na akademii věd, že... v té době se přece vyhazovaly z práce celé rodiny za mnohem menší odpor proti režimu...
solitér 16.11.2005 6:55

Ten pravý

Představit si člověka,který slintal blahem při dopadu amerických bomb na Bělehrad,vynálezce pojmu"Humanitární bombardování" jak usmiřuje Srby a Albánce-lepší sci-fi parobek nemá?
malstok 16.11.2005 6:34

Se srdíčkem?

Tento článek ještě velice mírně hodnotí skutečnost. Já bych zdůraznil, Havel nemůže zapomenout Klause. Bohužel tento humanista je zahleděn tak do sebe, že jen plká a plká. Jeho projev nic neříkajících slov a destikulace rukou říká, že žije úplně mimo realitu a opájí se spasitelstvím světa.
AGO 16.11.2005 8:09

Re: Se srdíčkem?

Mnohdy za úspěchem velkých myslitelů tohoto světa stály manželky, které je z nebeských výšin vracely do praktické realitysvěta,bohužel co odešla paní Olga stal se Václav "vyšeptalou vrbou"
Václav 16.11.2005 9:19

Re: Se srdíčkem?

Problém je v tom, že p. Klaus je génius moudrého reálného vidění světa.Vždy přesně reálný popis situace. P.Havel je génius úniku z reality.Nepřetržité snění. Věčný stav žití ve změněném stavu vědomí, stav jako při věčném alkoholovém opojení, pod vlivem drog, apod. A tak se někomu líbí jedno, jinému druhé. Vůbec se netěším na to,až Havel umře.Pak se nám bude z pravdy dělat nevolno.
Pavel 16.11.2005 6:23

Senilní Veškrna

by se totiž zase rád dostal k moci (k lizu). A upřímně řečeno, s Klausem ani Zemanem neměl příliš šance, "trochu" ho převyšovali. Zatímco s Pablbkem, jo to by byla dvojka