9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Klička 16.1.2008 12:39

Re: Není to pravda!

Ať chcete, nebo nechcete, nebo si to jen nepřipouštíte, pak realita je taková, že přinejmenším při nastávající volbě presidenta KSČM svým způsobem rozhodovat bude. To je přinejmenším škoda, spíše však zločinná situace, kterou de facto umožňují demokratické strany v parlamentu a to svým politikařením a více či méně bráněním jedinému možnému způsobu, jak moc komunistů oslabit. Pokud by například ČSSD nebránila změnám v ústavě ve věci zavedení většinového volebního systému a odpovídající změně volebního zákona, pak by spolu s ODS a dalšími demokratickými stranami měly dost síly na tuto změnu. Není totiž pravdou, a nikde to taky není psáno, že čím více stran v parlamentu znamená více demokracie. Na to , aby byla demokracie zajištěna stačí v parlamentu strany dvě, nebo tři (jako v Irsku). Nikdo si přece netroufá a nedovolí tvrdit, že USA, Kanada nebo velká Británie či Irsko jsou zeměmi nedemokratickými. Naopak, čím méně stran v parlamentu, tím větší možnost sestavení akceschopné a stabilní vlády. Systém, který staví na nutnosti tvorby impotentních koalic, tvorbě nesmyslných kompromisů totiž ve svých důsledcích vede ke zradě na voličích všech těchto koaličních stran, kdy žádná z nich nemůže provádět svůj program. Musí se uchylovat ke kompromisům, což je vždy horší než kterýkoliv z původních programů.

westík 16.1.2008 13:43

Re: Re: Není to pravda!

to Klička: souhlas R^

janoryna 16.1.2008 15:03

Re: Není to pravda! souhlas

ohrožení demokracie neí KSČM ale paroubek ! proto také ods a pan profesor klaus nevystupuje proti KSčM !

jirka.s. 16.1.2008 17:47

Re: Není to pravda!

Tedy Astone!!!!8-o8-o8-o Teď kecáte skoro jako francek vízek! ;-(;-(;-(

RomanL 16.1.2008 10:30

Bez ohledu

na obsah článku a prohlášení komunistů je KSČM extrémní levicová = teroristická organizace a její členové patří do kriminálu.

Pedrák 16.1.2008 9:48

Když dva dělají totéž...

To, co odsuzujete a čeho se obáváte (postupné znárodńování atd.) dostalo po roce 1948 název "revoluční taktika". Pan Topolánek to svého času definoval přesněji: "Kdybychom jim řekli co chceme udělat, tak by nás nevolili".

BuBu 16.1.2008 7:41

Alexi Wynnyczuku - podepisuji . . . a bez výhrad !

R^R^R^ ! Oni totiž, aby ukázali, že už jsou jiní . . . tak si jako svého vůdce zvolili konfidenta komunistického gestapa - Filipa . . . . a do parlamentu, jako "zástupce pracujícího lidu", si dosadili Mlátičku z Minkovického koncentráku - Vondrušku ! To aby nám ukázali, jak slušně s námi budou zacházet, až se dostanou k (neomezené) moci - která je jejich jediným cílem !

P.S. : A vůbec nic si nedělejte z toho, že se na Vás v diskusi vrhnou jako psi místní stalinisté, bolševici a socialisté "made in Czech republic" !

Vás jejich "zájem" musí hřát, neboť si budete jist, že jste "ťal do živého" !

Eliška 16.1.2008 13:36

Re: Alexi Wynnyczuku - podepisuji . . . a bez výhrad !

I já toto podepisuji bez výhrad!

Petr Kohout 16.1.2008 7:33

Dobře jsem počítal:

82 ODS + 2 přeběhlíci z ČSSD + 2 nezávislí senátoři + 15 lidovců = Klaus prezidentem. Všimněte si - žádní komunisté.

Naopak - pan Švejnar se neobejde bez komunistů.

ONo to je totiž tak, že ke zvolení (počítáme-li minimální počty volitelů) kandidát potřebuje ODS nebo komunisty. opakuji NEBO komunisty.

Vasekpasek 16.1.2008 11:16

Re: Dobře jsem počítal:

Pokud na to jdu čistě logicky, tak NEBO není spojka vylučovací, leda, že byste použil výlučné nebo (anebo XOR) ;)

honza 16.1.2008 14:29

Re: Dobře jsem počítal:

Jinak řečeno bez komunistů budeme mít zase prezidentem zloděje

Tx 16.1.2008 7:14

Je to hrozný,

ale fakt je, že komunisté ("demokratičtí" jen z taktických důvodů) získávají jako "jazýček na vahách" pořád více. Už chtějí i do vlády. Je mi líto, ač si p. Havla jako člověka vážím, už pro jeho statečnost za totality, ale je to jeho vina.V r. 89, kdy byl de facto z vůle lidu diktátorem, co řekl, to platilo (dokonce komunistický parlament odhlasoval konec vlády strany!), zrušení trestu smrti jako snad vůbec první věc, kterou prosadil - já nesoudím, jestli je trest smrti dobrý či ne, ale v té době jsme snad měli opravdu jiné důležitější starosti, odmítl zrušení KSČ ("nejsme jako oni, lid sám je odvrhne..."). Nedovedu si představit, že by v Německu po válce zůstala NSDAP. Vyhrála by volby!!! Kdyby se KSČ zrušila, tak by jistě soudruzi založili několik levicových stran, ale nebyli by "komunisté" a tudíž by byli jednak roztříštění a pak: už by je tak nevolili lidé spjatí s minulým režimem (StBáci a pod.), neměli by tedy tu sílu.

ver 16.1.2008 10:25

Re: Je to hrozný,

komunisti se chovají zcela přirozeně , jako se chovají  hyeny ve volné přírodě . Co mě udivuje je chování obyvatelstva , či voličů ( nebo jak to nazvat) . I stará ROMka  v PC má větší paměť

Marat 16.1.2008 11:20

Re: Je to hrozný,

Pane Tx,tá statečnost Havla je velice podezřelé barvy.Výsledky jeho činosti mnohé napovídají.Když chceme k nepříteli dostat svého člověka,musíme ho nejdříve zdiskreditovat,aby měl u nepřítele důvěru.To jaksi pasuje i na Havla.A kým se to obklopil po pádu socialismu? O ten pád socialismu a vládu kSČ neměl zdaleka takové zásluhy,jaké mu kněží jeho kůltu připisují.Což nevíte,že drtivou většinu těch chartistu a disidentu, tvořili komunističtí obřezanci v lidské masce?To přce byli komunisté vyhožení ze strany,když si vsadili na koně který prohrál.A ten svůj komunismus neobřezávali  a nenasazovali mu lidsskou masku z idelogického přesvědčení,ale jen v zápalu vnitrostranického boje o moc.

Pavel 16.1.2008 21:11

Re: Je to hrozný,

Naprosto souhlasím, kdyby byla KSČ postavena mimo zákon jako zločinecká organizace, nemusela by tady teď  probíhat tahle diskuze. A komunisti by byli jen v knížkách dějepisu. 

Zlíňák 16.1.2008 6:56

Historický nadhled

Vážení, někdy mám dojem, že náš pohled na současnost je individuálně zkreslený, bez znalostí historického vývoje lidské společnosti.V dějinách se prolínají diktatury, různé formy vlády levice ( patří sem i komunisté) a pravice.Proto neze v budoucnosti vyloučit různé "ismy".Buďme nad věcí, přečtětě si Vladaře. 250 popravenách je tragedie , přes 1000 mrtvých při dopravních nehodách je sranda?To řešme, minulost nechme historikům, stejně to nikoho nebude zajímat.

ps 16.1.2008 7:41

Re: Historický nadhled

To, že se na silnicích ročně zabije 1000 lidí, má snad být důvod k tolerování pohrobků vrahů a zlodějů?

Vasekpasek 16.1.2008 11:18

Re: Historický nadhled

Srovnávat mrtvé na silnicích s mrtvými v komunistických lágrech je dost cynické...

Jimmy Keen 16.1.2008 16:47

Re: Historický nadhled

Drahý Zlíňáku, historického vývoje společnosti jsem se musel učit v rámci předmětu marxismus leninismus, jako součást vysokoškolského studia. A podle těchto znalostí musí bolševik vyhrát, neb jest k tomu předurčen. K čemu tedy nějaké jiné strany nebo dokonce volby. O pravici se tam mluví jen jako o lidech, kteří byli nebo budou zlikvidováni. Nebo máte snad na mysli nějaký jiný historický vývoj lidské společnosti.

TN 16.1.2008 6:56

Pravděpodobnost, že se něco takového stane, je celkem malá, ale rozhodně není nulová.

Kvůli tomu jsem to nemusel číst.

Vlasta.on 16.1.2008 0:43

Přečetl jsem si první větu

Jak se zdá, nikdo dnes nemůže být zvolen prezidentem České republiky bez souhlasu komunistické strany ......

a vím, že jste hlupák. Není tomu tak. Klaus KSČM nepotřebuje, jen Švejnar. Naučte se počítat, troubo.

Vasekpasek 16.1.2008 0:51

Re: Přečetl jsem si první větu

Za prvé si myslím, že je poněkud trapné nadávat v diskuzích autorům. Za druhé si myslím, že nemáte pravdu, Klaus by ty hlasy nepotřeboval za předpokladu, že jej budou volit téměř všichni lidovce a to se s pravděpodobností limitně se blížící jistotě nestane. U Zelených volba Klause nehrozí. Ještě tu samozřejmě máme možnost odpadlíků ze socdem, kterým se silová politika JP nelíbí a rádi si tak do něj šťouchnou. Ale to není jisté. Celkově mi z toho vychází, že (ač se mi to silně příčí) pár komunistických hlasů Klaus potřebovat bude.

Každopádně, co na tom záleží... Podstatné z článku je to, že s komunisty se opět silně počítá, což volba prezidenta zcela jasně ukazuje. A to je špatně!

Vlasta.on 16.1.2008 2:53

Re: Re: Přečetl jsem si první větu

Není to tak. Stačí ODS a 19 !!! lidoveckých hlasů. Ale to není všechno.Ví se, že klause budou volit i jiní senátoři. Takže stačí 15 !!! lidoveckých hlasů. A to dostane. Po doporučení onoho lidoveckého grémia je to jasné.

Takže, Klaus komunisty nepotřebuje! Tudíž premisa článku je chybná.

Vasekpasek 16.1.2008 11:20

Re: Re: Re: Přečetl jsem si první větu

Závidím Vám Vaši jistotu toho, co budou dělat lidovci:) Ještě jednou opakuji, ač se mi to nelíbí, jsem přesvědčen, že pár komunistických hlasů by se Klausovi hodilo, už jen kvůli jistotě. A ještě jednou opakuji, největší problém je, že se s komunisty opět počítá, podlézá se jim a handluje a to není správné

Mišák 16.1.2008 3:01

Re: Přečetl jsem si první větu

Stačí přečíst si vaše první slova a vím, že jste hulvát i to, za co neoprávněně označujete autora, i s jednoduchými počty máte problém jen vy. Autor má pravdu a běda těm, kteří KSČ-M (zase!) podceňují. Už dnes chtějí do vlády, zítra budou chtít vládnout sami, klidně naslibují všechno všem. Bohužel kdekdo v ČR je za odborníka na všechno, rady moudrých nesnáší a moc se diví, když je někdo semele.

Majkkl 16.1.2008 11:17

Re: Přečetl jsem si první větu

... jen jsem si přečetl druhé souvětí vašeho výplodu a vím, že jste... ne, psát to nebudu, byl stejný jako vy... Rv

Vlasta.on 16.1.2008 16:10

Re: Re: Přečetl jsem si první větu

Druhésouvětí je, - Klaus KSČM nepotřebuje, jen Švejnar. - Co tak strašného z něho vyplívá? Nic, že. Jen jste si potřeboval plivnout, ubožáčku, že.Inu, když není IQ na pochopení .........

Beldor 16.1.2008 13:18

Re: Přečetl jsem si první větu

Z matematickeho a logickeho hlediska mate jiste pravdu.Ale tim ohrozujete jeden z duvodu antiklausu plivat na nej,dyt byl prece zvolen zcela jiste komunisty ,cili je komunista a zly clovek.To znamena ze v teto debate nema logika misto....Rv

sváťa 16.1.2008 18:32

Re: Přečetl jsem si první větu

je to tak, Klaus potřebuje ČUNKA !!

Vasekpasek 16.1.2008 0:31

Komunismus

Komunismus je zločinný systém, to je bezpochyby. Když jsem se tak párkrát zamýšlel, jestli je možný návrat před rok 89, dospěl jsem k závěru, že tomu prostě nevěřím (je to samozřejmě pouze a jen věc názoru, teprve budoucnost ukáže). Nevěřím, že by si VW nechal vzít Škodovku, nevěřím, že by si zahraniční banky nechali vzít spořku či ČSOB a podobně. A bez toho není návrat ke starým "pořádkům" prostě možný.

Což nic nemění na tom, že absolutně nechápu voliče komunistů a stále ještě žiju v růžových představách (možná prostě naivních), že tu jednou nebudou (aniž bych apriori jim přál něco zlého). Tento problém stále ještě vnímám jako generační