30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Jan Švejnar

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr 29.1.2008 0:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč jej budou volit komunisti

Slabé články jsou odmítnuty hned, revizí se myslí doplnění, rozšíření, zobecnění. V matematických časopisech je toto zcela běžné a prakticky všechny články procházejí několika koly, pokud zrovna nejste členem redakční rady. Tento proces je dokonce uváděn pod názvem článku a jmény autorů. Vůbec to není žádná ostuda. Namátkou uvádím článek japonských autorů: Ehab Morsy and Hiroshi Nagamochi: An improved approximation algorithm for capacitated multicast routings in networks. Theoretical Computer Science, Vol. 390, No. 1, 2008, pp. 81-91, kde se dočtete, že tento text  před publikováním prošel těmito stádii: Received 5 June 2006;  revised 25 August 2007;  accepted 16 October 2007.  Trvalo to tedy zhruba rok a půl a to je velmi dobrý výsledek. Vaše názory svědčí, že asi pracujete v oblasti, kde exaktní stránka je v pozadí, hlavní je experimentování a podstatou je popis nějakého pokusu nebo měření. Druhou možností je to, že opravdu nevíte, o čem je řeč.

xxx Kubeš 28.1.2008 23:33

Paroubkovi

je srdečně jedno jaký je Švejnar, pro něho je důležité to, že je Antiklaus.

juve 28.1.2008 23:24

Všeználek.

Raději pana Švejnara, než modrého, ješitného a samolibého Všeználka. Všeználek sám chodí prosit komunisty, aby mu dali hlas. To modrým mozkům nevadí?  Všeználek je největší modrý patolízal.

jiří s 28.1.2008 23:17

Re: Re: Re: Re: Re: jiří s.,

Protože jste se ptal.

Máte mou úctu (bez ironie), 47 vědeckých praxí v impaktovaných publikacích je hodně.

Esmerald 28.1.2008 22:54

Re: Závěr závěru

R^

Esmerald 28.1.2008 22:50

Re: Švejnar u komoušů

Nevolte komouše, Magoři, a nebude se kdo mít ke komu "lísat".

don 28.1.2008 22:19

Re: done,

Já pana Švejnara neznám a nehodnotím ho.  Jenom se pozastavuji nad tím jak ho hodnotí jiní, kteří ho asi znají lépe. Popravdě volba presidenta jde mimo mě. Pokud ho nebudou volit lidé tak to bude vždycky stát za starou bačkoru.

Magor 28.1.2008 22:13

Švejnar u komoušů

Možná je Švejnar rudý po matce,proto tak lehce naklusal ke komoušům a lísal se k nim až se někomu z toho mohlo udělat špatně.

mueller 28.1.2008 21:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč jej budou volit komunisti

No, kdyz pisete slabe clanky, tak je musite osmkrat revidovat a trva to par let. To ale nejste zadny svetovy vedec, ale neumetel. Stoji vam to za to, delat tady ze sebe mermomoci blba ?

Petr 28.1.2008 20:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč jej budou volit komunisti

Víte vůbec, jak dlouho to trvá než v prestižním časopise Váš článek otisknou. Od půl roku nahoru, někdy i několik let a to ještě po mnoha revizích. Kdežto psát články na úrovni novinových komentářů je docela snadné (asi jako válet rohlíky). Podle Vašeho čistě kvantitativního hodnocení by Einstein úplně propadl.  

Anděla 28.1.2008 20:30

Re: Já myslím!

Ale soudružko doby volání "Yankee go home" už jsou snad dávno pryč.

H.K. 28.1.2008 20:15

Re: Re: Re: Payne

Nestojí? Nevadí.

Jouda 28.1.2008 19:53

Závěr závěru

ad 1) Švejnar nemá ani ponětí co je to komunistický režim, protože před ním zbabělé utekl, zatímco já, Klaus, Kočárník, Pitr, Krejčí a ostatní jsme ho obětavě rozkládali zevnitř.

ad 2) Jo,  Švejnar kecá a proto se Klaus vyhýbá otevřené diskusi s ním.

ad 3) Souhlas, prezident, který chce radit nemůže ničeho dosáhnout. To je případ Klause.

ad 4) Jasně. Švějnar je tak rafinovanej, že utekl před komunisty jenom proto aby jim teď pomohl k vládě.

ad 5) americky stylizovaná představa o EU je takovej blábol, že nepotřebuje komentář. Méně pít a více myslet.

mueller 28.1.2008 19:40

Re: Re: Re: Re: jiří s.,

47, v biotechnologii. Proc se ptate ?

mueller 28.1.2008 19:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč jej budou volit komunisti

Taky se naucte rozumet psanemu textu. O Klausovi ja nemluvim, jenom o docela ubohem vykonu Mra Svejnara.

mueller 28.1.2008 19:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč jej budou volit komunisti

Mluvim o vecich, kterym rozumim, a vy proste nemate pravdu. Za domaci ukol si zjistete, proc.

Ivan Nový 28.1.2008 19:37

čtenáři,

nikdo, to už bylo součástí transformace. To uhlídat nešlo, proto je jasné, že Švejnar navrhoval kraviny, které vynikaly z jeho neznalosti prostředí a příslušnosti do jiné kultury.

Ivan Nový 28.1.2008 19:35

Josko,

no nařizoval to státní plán, čím by ho Švejnar ve fázi 1 nahradil? Co by podnik bez státního plánu produkoval? Jakými předpisy by se řídil, kdyby státní plán ve fázi 1 přestal platit? Kdo by rozhodl o tom, co se bude vyrábět a na základě jakých zákonů?

čtenář 28.1.2008 19:34

Re: Josko,

:-D  :-D  :-D  "Kdo by to hlídal? Kdo by hlídal zaměstnance podniku A, ve fázi 1, aby nepodnikali a k tomu podnikání nevyužívali prostředky podniku A?"  -   ;-D  ;-D  ;-D  a kdo je hlídal podle Klausova receptu ????!!!!!  ;-D  ;-D  ;-D  Kde jste žil a kde dosud žijete, Ivane Nový ?????!!!  ;-D  VV 

čtenář 28.1.2008 19:28

Re: Re: Já myslím!

Nic nevopravuj, buď svá !  :-D

Joska 28.1.2008 19:08

Re: A Josko,

A co by nutilo podnik vyrábět na sklad??? To jako, že by Švejnarovy předpisy toto nařizovaly?

Eva D. 28.1.2008 19:05

Re: Re: Re: Re: Sakra to jste si naběhl..

R^R^R^R^R^

Ivan Nový 28.1.2008 19:04

A Josko,

kdo by v té době hlídal dodržování státního plánu ve fázi 1, kdo by plánoval? SPK? A proč dělat nějaké nesmysly na sklad, když s pádem KSČ, padly i vynucené ideologické důvody tak činit?

Eva D. 28.1.2008 19:03

Re: stále stejná písnička

R^R^R^VV

Ivan Nový 28.1.2008 19:01

Josko,

no právě, že se to jen zdálo rozumné, jako vše co Švejnar říká. Praxe je ovšem jiná. Představte si jednu praktickou situaci, podnik A vyrábí dle plánu nějaké zboží, které nikdo nechce a končí ve skladech, na mzdy a materiál si podnik půjčuje v bance. Přijde Švejnar a započne práce na vytváření předpisů. Co má mezitím dělat podnik A? Jak dlouho by ta fáze 1 trvala? Jak detailní by byly ony směrnice? A ve fázi 1 a 2 by bylo soukromé podnikání zakázáno? Kdo by to hlídal? Kdo by hlídal zaměstnance podniku A, ve fázi 1, aby nepodnikali a k tomu podnikání nevyužívali prostředky podniku A? Zavedl by zde snad Švejnar stanné právo?

harji 28.1.2008 18:51

Re: Re: Payne

Bylo, ale nestojíte mě za to.

Joska 28.1.2008 18:49

Re: Josko,

No jen jsem prolétl tu Švejnarovu příručku, zdálo se mi to být rozumné. Není pochyb, že právě Klusova transformace vedla k ohromnému množství krachů a bankrotů podniků, k podezřelým prodejům za směšné ceny a tunelování. To prosím pane Nový nepopírejte. A nepopírejte ani to, že jeho vlády na tyto podezřelé skutečnosti vůbec nereagovala. Kdepak pane Nový, těžko mne přesvědčíte...

Ivan Nový 28.1.2008 18:40

Josko,

navrhoval, ale hlouposti, které by vedly ke krachu většiny podniků. Jak dlouho by asi trvala ta jeho fáze 1?

Petr 28.1.2008 18:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: proč jej budou volit komunisti

Evidentně mluvíte o věcech, kterým nerozumíte. 200 publikací na domácím fóru (a tam se Klaus pohybuje), které většinou ani nejsou recenzovány, nemá hodnotu jediné publikace v zahraničních časopise s IF (IF = impact factor).

O Skutecnosti 28.1.2008 18:39

Re: hm