17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Am 14.10.2006 13:53

Ale no tak pane autore..

cituji : Nejedná se o aféru ČSSD, nicméně soc.dem. vážně poznamená.

Při Vašem vzdělání přece tuhle větu nemůžete myslet vážně. To JE afera ČSSD se vším všudy. A že toho druhá strana využije právě před volbami je nabíledni. To přece druhé strany dělají a zcela oprávněně.

Šerlok Homeless 14.10.2006 13:24

Tam by se určitě našim oranžgutanům líbilo

http://www.novinky.cz/koktejl/zlocinnost-v-texasu-snizily-ruzove-oblecky-pro-vezne_98291_le46p.html

jirka.s. 14.10.2006 16:23

Re: Tam by se určitě našim oranžgutanům líbilo

Ať přemýšlím, jak přemýšlím, že Vy máte určitě na mysli pro soudruhy Svobodu, Doležela, Snopkovou,Péťu,případně Krause, Grosse a vůbec tu celou bandu rozkošné oblečky v barvičce oranžové?

Penzista 14.10.2006 13:17

Stále nechápu proč

jsou zde uveřejňovány bláboly soudruha Jelínka převzaté z (Oranžovéhio) Práva. To už nemáte opravdu dostek vlastních autorů ?Rv

doktor 14.10.2006 14:14

Re: Stále nechápu proč

Stále nechápu, proč by zrovna NP měl být (i když často je) stranický. Pokud si chcete navzájem potvrzovat své jednostranné (pseudopravicové) názory, proč se namáhat vůbec s nějakým psaním. Místo textu by stačilo pár smajlíků typu VVV nebo R^R^R^, či v případě, že by do Psa nečekaně pronikl trochu odlišný (nejdejbůh levicový)  autor, pak Rvnebo[].

MaR 14.10.2006 17:22

Re: Re: Stále nechápu proč

Já s váma v podstatě souhlasím, tenhle článek je dobrý odstrašující případ naprosté hlouposti některých sociálních demokratů.

Perun 14.10.2006 13:16

Autor asi nepsal

tento článek zcela střízliv.(Y)

Haf 14.10.2006 12:34

Ryba smrdí od hlavy

Vždycky. Obyvatellům české kotliny krom jiných věcí chybí příklad morálky. Dosud měla vždy negativní. Ať to byla Havlova symbióza s bejvalým režimem, Klausovo zhasnutí a čistý, špinavý, vyluxování JZD, vztah k emigraci, Zemanova vulgarita, Paroubkův bolševickej přístup - jen samá špína. Kde hledat slušné politiky - ani v komunálním prostředí se mnoho nedaří - dopředu se hrnou prospěcháři a nabobové či Bobové, ještě tak hloupí skokani (zelení-na lyžích?)...(Y)

Mareš 14.10.2006 12:28

Neuvěřitelné

Tohle není žádný Jelínek, jehož argumenty by se daly lehce vyvrátit.

Tohle už je Josef Goebels!

jasan 14.10.2006 12:17

ředitel Masarykovy dělnické akademie ČSSD

no to jsou veci.....

VLK 16.10.2006 16:36

Re: ředitel Masarykovy dělnické akademie ČSSD

A to myslite ze ted jako pujde na urad prace? Kdepak, existuji i jine, lepsi mista pro vyslouzile nemakacenky.

Udivený 14.10.2006 11:42

Proč je nutné korumpovat, že by trh nefungoval?

Proč je nutné korupovat a krást přímo, že by trh nefungoval? Nebo že by nakonec místo trhu o zakázkách a cenách rozhodovali konkrétní zkorumpovaní a zloději?

vládík 14.10.2006 10:05

Koho chleba jíš, ........

1. Je neuvěřitelná představa, že neodpovídáme za nejbližší spolupracovníky. Podle mého je to představa zcela neschopných šéfů (přeci odpovídají alespoň za šéfa personalistiky) a nebo všehoschopných darebáků (kteří jsou ochotni být odpovědní jen za své "úspěchy"). Nedovedu si představit, že bych si nenechal prověřit své zástupce a nejbližší sekretariát.

2. Strana (v tomto případě ČSSD) by neměla být propustka ke korytům. Pokud tedy strana deleguje své představitele do voleb, odpovídá za ně. A v demokratické společnosti lídři stran tuto odpovědnost neodmítají. Zajímalo by mě, z jakých peněz je placena škola, kterou vede člověk s tak pokřivenými morálními představami. Pokud z mých, udělám vše pro to, aby ji tento člověk nevedl.

3. Autor zřejmě předpokládá, že policie a orgány justice pracují na objednávku. Snad alespoň zde odpoví pravdivě, čí že je to odpovědnost (napovím: jsou již osm let řízeny a personálně obsazovány "špičkovými" zástupci ČSSD).

4. Vysvětlení, že ostatní by rovněž kradli, kdyby mohli nebudu komentovat. (Musím ovšem poznamenat, že zloději a jiní podrazáci obdobné myšlení skutečně mají. A strašně jsou na vás naštváni, když se nenecháte okrást.)

Pro členy a příznivce ČSSD: Ač mám výše uvedený názor, nejsem příznivcem "modrého ptáka", nejsem řízen ani oblbnut ODS (jak si o polovině národa myslí jen lékař). Jen nemohu souhlasit, aby pod jakýmsi hrdým titulem jakéhosi ředitele někdo obhajoval nemravnost (zlodějnu, podvody, podrazáctví).

čtenář 14.10.2006 14:16

Re: Koho chleba jíš, ........

1. určitě ho nechal prověřit a - Doležel uspěl.

2. činnost politických stran v ČR je financována z peněz daňových poplatníků, jejich účelová zařízení tedy nejspíš rovněž

3. a 4. R^

Musí to být úžasní absolventi - akademici a Masaryk se musí v hrobě obracet jako kuře na grilu.

VLK 16.10.2006 16:41

Re: Re: Koho chleba jíš, ........

Ono je taky dobre vedet, cim byl autor jeste nedavno. A ze si ho asi taky musel Paroubek proverit. A ze taky uspel...

Rolen 14.10.2006 9:41

Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

Už několik měsíců má plukovník Kubice možnost dokázat tvrzení, že mu někdo bránil ve vyšetřování. Nic dokázáno nebylo. Naopak, vývoj posledních dní ukazuje, že policie šetřit mohla a šetřila. Jak to vlastně bylo s těmi cesťáky na UOOZ? Bylo to vyšetřeno? Kubice tvrdil, že to byl nátlak na něj a jeho lidi. Spíše vidíme, že lidé, kteří cesťáky šetřili, byli vyhození z inspekce. Dále vidíme že Langer znemožnil další vyšetřování Kubiceho aféry. Dále vidíme že policie odmítá vydat státnímu žalobci (!) poznatky (odposlechy) z vyšetřování. Takže jak to vlastně je???

vládík 14.10.2006 10:33

Re: Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

Na cesťáky se ptáte správně. Byly (za min. Bublana) vyšetřovány od listopadu 2005. Kampak byla tak jednoduchá kauza elitou naší policie dovedena do srpna 2006?  Takže kdo kauzu boď a/ brzdil, nebo  b/ si vymyslel?

Jak víte, že někdo brzdí vyšetřování? Vy máte přístup k utajovaným skutečnostem? Nebo papouškujete goebelsovské lži některých radoby politiků?

Šerlok Homeless 14.10.2006 11:30

Re: Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

Ano! Dobře, že jste to vzpomněl! Jak vlastně dopadlo vyšetřování zločinu špatného vyplnění cesťáků? 8-o

doktor 14.10.2006 11:43

Re: Re: Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

"Špatné vyplňování cestovních příkazů" není žádná banalita, ale podvod a krádež peněz daňových poplatníků, která by se měla jako každá krádež trestat. Pokud se takto chovali dnes nedotknutelní příslušníci UOOZ, měli být dávno potrestáni nebo vyhozeni od policie, a jejich velitel s nimi. Pokud kvůli tomu Kubice vytvořil své pavlačové plky, je to ubožák.

huhu 14.10.2006 15:01

Re: Re: Re: Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

dotaz byl, zda ty špatně vyplněné cesťáky už byly dokázány (a jaký přestupek/trestný čin byl dokázán, odsouzen).vy ve svém horlivém přesvědčení nějak předbíháte...

ortelius 14.10.2006 20:20

Re: Re: Re: Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

Vyplňování je především opruz a buzerace, kterou každý normální pracující jedinec fláká jak může.Špatné vyplňování cesťáků je pak maximálně nedbalostní přestupek.

vládík 14.10.2006 20:38

Re: Re: Re: Kde jsou důkazy pro Kubiceho tvrzení???

Souhlasím.  Byly tyto trestné činy spáchány (to vy ovšem nemůžete vědět)?  Pokud ano, proč to elitní vyšetřovatelé dávno nezjistili a nepředali k dalšímu projednání? Pokud ne, proč je tady napadáte (à la Paroubek)? K tomu směřoval již můj dotaz z 10:33

Arab 14.10.2006 9:41

Soudruzi

Obkecávání vám už stejnak nepomůže.

ltree 14.10.2006 9:08

Poznávám

Ano, poznávám vás, čestné lidi z Lidového domu, za všechny vaše průšvihy může ODS.....

Šerlok Homeless 14.10.2006 8:58

Co slovo, to perla

Třeba:

"Kdo kdy vešel se Zdeňkem Doleželem v kontakt (na Vysočině, ministerstvu vnitra či Úřadu vlády), musel se pozastavit nad jeho vystupováním, názory, ambicemi. Ovšem chtějte po ministrech a premiérech, aby složitě lustrovali a psychologickým testům podrobovali své spolupracovníky! Bylo by to hezké, leč hektičnosti exekutivních funkcí vzdálené. "

Každý až na ministry a premiéry!

Autor nám sugeruje, že dělat ředitele sekretariátu premiéra je nezadatelné právo, které nesmí být nikomu upřeno, aniž by mu"složitým lustrováním a psychologickými testy" prokázáno šibalsví! Kam jsme to dospěli! Ve vyspělých demokraciích odstoupí ministr, pokud se v jeho rezortu stane průser, ať za to může nebo ne! A tady máme "politika", který se tlačí na premiérský post poté, co  pověřil jednáním s polským premiérem zločince!;-O

Co vás, autore opravňuje psát Marek "Borman" Dalík???8-o

pařez 14.10.2006 17:49

Re: Co slovo, to perla

Dalík se sám charakterizoval jako Topolánkův "Martin Borman" v rozhovoru pro MF Dnes.

Je vidět, že se učí používat Topolův slovník

VLK 16.10.2006 15:15

Re: Re: Co slovo, to perla

Ne, to je naopak. "Noc dlouhych nozu" ma Topolanek od Dalika. Presne to vystihuje Dalikuv vyjadrovaci styl. A porad je to lepsi nez Zemanovy hospodske reci, o sprostotach Paroubka a DrRatha nemluve. Je symptomaticke, ze Paroubek si na stejne misto, kam slusnak Topolanek nasadil nezdvoraka Dalika, musel poridit slusnaka Tvrdika.

pepan 14.10.2006 8:49

akademie

Prosím Vás, je tato akademie pokračovatelkou VUMLu?

jirka.s. 14.10.2006 9:27

Re: akademie

A N O ! ! !

Dobi 14.10.2006 9:29

Re: akademie

A tatíček Masaryk se obrací v hrobě ......