29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 11.7.2007 17:04

Re: Re: Já bych to myslím splňoval

Ano, ano! Jejich kandidát musí být velice řádně prokádrován!

honzak 11.7.2007 12:33

já bych recykloval

"Včelaře" Kotase. Ten by tak rád byl prezidentem, že by všem stranám všechno slíbil. A ta Masarykova čepice mu tak krásně sluší....

Z žen by to mohla být Daniela Kolářová. Svým účinkováním ve Vratných lahvích se u mě plně rehabilitovala za své poslanecké úlety. Na známkách by jí to slušelo a novoroční projev by přečetla dokonale.

jerry 11.7.2007 12:58

Napsal mi tuhle pan Jelínek z think-tanku

že J.V.Kotas stále žije. Pak ovšem nechápu, proč tu s náma aspoň nediskutuje. Že by už jen choval včely?:-)

divana 11.7.2007 13:38

Re: Napsal mi tuhle pan Jelínek z think-tanku

proto včel ubývá??

tomáš 11.7.2007 15:25

Re: já bych recykloval

ani Přemek Podlaha nebo Jirka Krampol by nebyli k zahození.

Karel Cikán Sudeťák 11.7.2007 12:32

Klaus je pro komunisty nejpřijatelnější.

Nekomunistický kandidát, který by byl pro komunisty přijatelnější než Václav Klaus se bude hledat  nesmírně těžko. Vedení Ksčm totiž velmi dobře ví, že Klaus se s jejich stranou pokud jde o konkrétní problémy shoduje téměř dokonale. Pokud jde o EU je to naprosto jasné i lidovým masám. Ovšem klaus nijak zvlášť nemiluje ani NATO. Jen zdánlivě horší je to ve vnitřní politice.

Klaus je konsekventním odpůrcem důsledných restitucí, majetek komunistickým státem nakradený rozdal v privatizaci "lidu", aby se již nikdy nemohl vrátit.Teprve Klaus tak vlastně dovršil komunistické znárodnění. Jeho pragmatický přístup k otázce posvátnosti soukromého vlastnictví si s tím komunistickým vůbec nezadá. Takže zbývá vlastně jenom to, že je Klaus považován za "pravicovbého" politika. To by ovšem mohlo působit na komunistické voliče, ale zkušený poslanec  řídící se straniickou disciplinou se tím zmýlit nenechá.

Takový Dinstbier, i když byl v mládí komunistou, nemá u komunistů proti Klausovi nejmenší šanci.

Xaver 82.117 11.7.2007 12:57

No, myslím, že Klaus udělal pro komunisty hodně.

odsoudil antikomunismus a vymyslel nekomunismus. Pozval je do Lán a nebezpečí není Rusko a komunisté, ale environme(n)talisti, NGOisti, lidskoprávníci a podobná čeládka...

P.S. Těžko se mi konstatuje, že KSČM je bohužel legální parlamentní strana, se kterou si proto zadá čas od času každý....

F.VÍZEK 11.7.2007 12:06

Být PROTI - v tom je VK jednička !

Svůj názor si  ponechám a nikomu ten jeho neberu. Já Václava Klause vnímám jako neštěstí české "posametové" politiky. Proč?  Kvůli transformaci přeměněné v deformaci, kvůli privatizaci přetavené ve zlodějizaci, kvůli tomu, že právnost překlopil v dravost. Jeho životní postoje a jeho životní dráha mě prostě neoslovuje. Mám jiné představy o charakteru i o slušném lidském chování a přetvářka na každý způsob je pro mě prostě nepřijatelná.  Náprava z fenoménu "Václav Klaus"  bude dlouhodobá.  Vždyť sama skutečnost, že se mu jako hlavě státu po celou dobu prezidentování nedostalo oficiálního pozvání do Bílého domu k prezidentu Bushovi, svědčí o tom, jaké úcty se při výkonu své funkce těší ve světě.

Vždyť už je až trapný ten Klausův urputný a vytrvalý boj postupně s europeismem, NGO-ismem,  environmentalismem,  multikulturalismem, humanrightismem, kolektivismem, homosexualismem, sociáldemokratismem, postdemokracií,  „elitářstvím“  a nově i s klimatology a jejich „globálním oteplováním“.   Že tím budí úšklebky světových kapacit a že kongresy vědců daných oborů přinášejí jiné závěry? To mu nevadí: Klaus dosáhl svého - mluví se o něm, je citován, je v centru pozornosti. Není státníka na Zemi, který by na tom byl podobně, který by mu v tom byl roven. Soudím, že pro ČR není dobré, když právě on je její první reprezentant. Soudím, že jde o nebezpečného člověka.

jirka.s. 11.7.2007 12:26

Re: "Svůj názor si ponechám a nikomu ten jeho neberu."

Správně, Francku, souhlas! Byl bych ti tudíž vděčen, kdybys mi nebral můj názor, že jsi starý, prolhaný a dávno profláknutý demagog a oportunista!

TAK TOTO JE MŮJ NÁZOR!!! TEČKA !

Karel Cikán Sudeťák 11.7.2007 12:36

Re: Re: "Svůj názor si ponechám a nikomu ten jeho neberu."

Jenože článek nebyl o panu Vízkovi. Je vidět, že Františka Vízka  pokládáte za důležitější osobnost  než Václava Klause.

F.VÍZEK 11.7.2007 13:38

SOLIDNOST v diskusi je něco jiného:

Oponent se nevrhá na  AUTORA  textu, se kterým nesouhlasí, ale pouští se do toho TEXTU a větu po větě vyvrací na faktech, na argumentech.  To je dospělá diskuse dospělých lidí na diskusních stránkách.  Útoky na osobu, na člověka (a nadávky, vulgarity, pomluvy) - to je to, co tady bolševický socialismus 40 let zaváděl a u mnohých se to uchytilo a drží a drží...  Je mi Vás líto, jirko s.,  Vás se bolševické metody drží jako klíště.  Očkování by nepomohlo?

jirka.s. 11.7.2007 16:47

Re: SOLIDNOST v diskusi je něco jiného:

Francku, svou bolšánskou zhovaditlost neschováš za svou velmi pozdně vyjadřovanou lítost, mimochodem, je to už během tohoto týdne už po třetí. Protože evidentně chápeš čtené minimálně až na podruhé, tak tedy po druhé a naposledy!

Kde byla tvoje lítost vůči mně, když mi 23. srpna 1968 lítaly kuličky z rusáckého kalašnikova půl metru nad hlavou, kde byla tvá lítost, když mi soudružka kádrovačka Jelenová sdělovala v říjnu 1970: "Jestli si myslíš, soudruhu, že necháme na takovém zodpovědném místě jako je mistr v třísměnném provozu takového antikomunistického spratka (bylo mi 24 let), tak se strašně mýlíš!", kde byla tvá lítost nade mnou, když mi soudruzi nevzali děti na školy, kde jsi byl celých těch třicet let, co jsem si kur/vil zdraví u lisů všech druhů, aby mne pak nakonec čekala almužna ve formě invalidního důchodu?

Nemusíš mi ani odpovídat, vím to sám! Válel ses kdesi v kanceláři kamenolomu, dělal jsi ze sebe šíleně ukřivděného andergrounda a během té své lítosti nad sebou úspěšně študoval! Tak se už, proboha,  hoď do klidu, zalez někam do kanálu a nevopruzuj slušné lidi!

F.VÍZEK 11.7.2007 20:10

Pařez zůstane pařezem...

Jako ANONYM ze sebe můžete, milý jirko s.,  dělat hrdinu století. A vynášet svoje zásluhy a křivdy až do nebe. A tvrdit můžete rovněž cokoli. Nikdo nic nemůže ověřit.  Já - protože se podepisuji - jsem pod kontrolou veřejnosti. V kamenolomu jsem až do ledna 1990 pracoval v úkolové mzdě, ani vteřinu někde v kanceláři.  Za disidenta jsem se nikdy nepovažoval, protože jsem žádné kontakty na Prahu neměl a nevyhledával je. Choval jsem se,  jak se měl chovat každý slušný člověk:  odmítl okupaci, odmítl spolupráci, odmítl se shrbit a "držet hubu a krok".  Jako sólista jsem podal 3 roky před Chartou žalobu na "socialistický" stát a svobodně nesl následky svého jednání.  Byla to moje svobodná volba !

 Tečka. Nyní ze sebe pozdního antikomunistu dělat nepotřebuji! Já ne!

Džejpí 11.7.2007 12:27

Re: Být PROTI - v tom je VK jednička !

Nemůže být pro VK většího vyznamenání než být haněn komunistou (bývalým?).

tomáš 11.7.2007 12:48

Re: Být PROTI - v tom je VK jednička !

ježíšikriste, vízku, ty si magor

F.VÍZEK 11.7.2007 13:32

Jste schopen názoru? Tak do textu místo do autora!

Já se, milý  Tomáši, dopouštím pouze NÁZORU, na což mám jistě právo. Vy máte právo s ním nesouhlasit a vyvrátit mi jej.  Ale po bolševicku umlčovat, kádrovat a ostouzet autora?  To se mělo pohřbít se "sametem 1989" , že ?

jj 11.7.2007 13:45

Re: Jste schopen názoru? Tak do textu místo do autora!

Já se vám divím pane Vízku, že na ty magořiny jakou vypustil třeba Tomáš ještě reagujete. Z vašeho mínění vyplývá, že lepší president než Klaus by byl skoro každý. V tom jsem s vámi zajedno.

F.VÍZEK 11.7.2007 14:09

Je to postižení

Nějakou dobu mi bylo dovoleno za minulého režimu učit. Od té doby si myslím, že každý je vzdělavatelný a vychovávatelný a že nad nikým se nemá lámat hůl.  A to mě nutí ...

Hobo 11.7.2007 15:31

Re: Je to postižení

Nad Vízkem jsem ji už zlomil.

tomáš 11.7.2007 15:26

Re: Jste schopen názoru? Tak do textu místo do autora!

ježíšikriste, vízku, ty si magor

jerry 11.7.2007 15:27

Re: Být PROTI - v tom je FV jednička !

Být PROTI - v tom je FV jednička !:

Václav Klaus

Svůj názor si  ponechám a nikomu ten jeho neberu. Já Františka Vízka  vnímám jako neštěstí české "posametové" politiky. Proč?  Kvůli jeho stálému sebeoslavování, kvůli jeho úpornému plakátování, zvýrazňování a kolovrátkovému opakování svých nesmyslů. Jeho životní postoje a jeho životní dráha mě prostě neoslovuje. Mám jiné představy o charakteru i o slušném lidském chování a přetvářka na každý způsob je pro mě prostě nepřijatelná.  Náprava z fenoménu "František Vízek"  bude dlouhodobá.  Vždyť sama skutečnost, že se mu jako bývalému senátorovi celou dobu senátorování nedostalo oficiálního pozvání ani do Antarktidy od tučňáků , svědčí o tom, jaké úcty se při výkonu své funkce těšil ve světě.

Vždyť už je až trapný ten Vízkův  urputný a vytrvalý boj za své blahoslavení ještě za svého života.   Že tím budí úšklebky na internetu i v hospodě, je jasné.. Soudím, že pro Jablonec není dobré, když právě on je jehoreprezentantem. Soudím, že jde o nebezpečného člověka.

reagovat

Von 11.7.2007 16:14

Re: Re: Být PROTI - v tom je FV jednička !

Zatím na závěr téhle podivné diskuze - nejzajímavější je, že se tu nadává do komunistů ZE VŠECH stran! No - aspoň něco!

jirka.s. 11.7.2007 16:20

Re: Re: Být PROTI - v tom je FV jednička !

;-D;-D;-D Jerry, dneska máte tedy den! R^R^R^

F.VÍZEK 11.7.2007 20:33

Jeden velký rozdíl:

Václav Klaus i František Vízek - každý svým způsobem a podle svých možností  - jdou se svými názory  "na trh" otevřeně, veřejně a přímo.  Anonym "jerry"  si hraje na vtipného  hrdinu, ale svoje JMÉNO ke svým výpotkům nepřidá. V tom směru jsou  Klaus i Vízek jiná třída !

jerry 11.7.2007 21:04

Zajímá Vás mé jméno?

napište na jerryzliberce@atlas.cz  Tady mám prostě svůj pseudonym.Já o slávu nestojím.:-)

Drakobijce 11.7.2007 12:03

Co takhle kralicek Azurit?

Je prece tak mekky a vonavy.

F. Čech 11.7.2007 11:45

Profesorissimus nemá samozžejmě konkurenci

O tom nemůže být pochyb, že soudruh Profesorisimus nemá nejen v Česku, ale ani v Evropě vůbec žádnou konkurenci. A komunisté také nepřipustí, aby jejich miláček nevládl dalších pět let. A vzpoměňme v této souvislosti také na světovou proslulost soudruha Profesorisima, které dosáhl především na Pelhřimovsku! 

Lojza Kohos 11.7.2007 11:37

Příští president by měl být přijatelný demokratům, ne komunistům!

A což takhle hledat protikandidáta Václavu Klausovi raději od středu na pravici tak, aby vyhovoval alespoň těm moudřejším a pravicovějším v ČSSD, než je Paroubek a jeho klika, KDU-ČSL, rozumným (nefanatickým) zeleným a té části členstva ODS, která vidí, že jí Klaus svými postoji od voleb už nejen nepomáhá, ale dokonce škodí ,stejně jako škodí některými úlety (nejmenování mladých soudců a prodlužování životnosti těch postbolševických, polemika s klimatology, vztah k EU...) pověsti celé ČR? Co takhle např. člen ODS RNDr. Bedřich Moldan, CSc., nebo znovu a lépe podpořený Prof. Dr. Jan Sokol? JUDr. Vojtěch Cepl st., MUDr. Petr Příhoda? Nejsou snad lepší?

F. Čech 11.7.2007 11:47

Re: Příští president by měl být přijatelný demokratům, ne komunistům!

Samozřejmě jsou výše jmenovaní lepší a to o několik tříd. Ani jeden však nemá Klausovu nestoudnost, úskočnost, populismus a sebestřednost.

jirka.s. 11.7.2007 11:47

Re: Příští president by měl být přijatelný demokratům, ne komunistům!

A myslíte si snad, že by Roko nechal ty rozumnější a "pravicovější" ze socanů hlasovat jak jim rozum velí?