10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 23.4.2009 10:31

Re: Už to není co bývalo.

nazvat Havla normálním občanem ? To si myslíte Vy, ale samotného Havla byste tím jistě velice urazil...;-P

portwyn 23.4.2009 8:51

Tak to je teda názorová pirueta

Dvojitý odpíchnutý Pithart... ;-D

Jako kdybyste, pane Bartoni, nevěděl, že ODS se dostaly chvály od pana Havla za to, že se rozkmotřila s panem Klausem... Václav Havel kdysi za totéž pochválil i pana Paroubka. Ten je taky teď kámoš ODS proti zlému zakladateli? ;-P

Bert 23.4.2009 8:55

Re: Tak to je teda názorová pirueta

souhlasím R^

Eva D 23.4.2009 19:16

Re: Tak to je teda názorová pirueta

R^R^R^

PROKOP BUBEN 23.4.2009 8:31

JAK VIDNO

Zázraky se dějí - z kLausmodrého se stal havlotyrkysový.....Že by to jednou dotáhl na ORANŽÁDU.....

JKKK 23.4.2009 8:30

S tímhle tajtrlíkem a v tomto stavu ODS

zaslouženě potáhne za Unií Svobody. Než tu vznikne slušnými lidmi volitelná strana, slušel by nám nejvíc nějaký protektorát.(Y)

ortelius 23.4.2009 8:49

Re: S tímhle tajtrlíkem a v tomto stavu ODS

Protektorát nebude. Bude sockom.

A "slušní" lidé budou pokračovat v marném hledání slušné volitelné strany, která by vyhovovala na 100 % jejich názorům. Problém je, že taková volitelná strana získá 3,86 % hlasů. Podle mě je logické, že pokud má ODS uspět a získat větší podporu, nemůže být echt pravicová. Bohužel.

huhu 23.4.2009 10:33

Re: S tímhle tajtrlíkem a v tomto stavu ODS

pokud bude ODS pravdalásková, tak má těch 3,86% jistých. Jen bych se takovou stranu neodvážil nazvat slušnou...

REX 23.4.2009 8:15

Souhlas.

Že Vám to pane Bartoň trvalo, než jste pochopil co je pan pan Klaus zač.

Mirek F. 23.4.2009 8:25

Re: Souhlas.

Proboha, z účelového spojenectví dělat prohlédnutí:-)

Petr Kohout 23.4.2009 8:12

Podle všech známých skutečností ... Všichni vědí ... Je obecně známo ...

Tyhle věty zpravidla znamenají: "Vá vám lžu a nenapadá mě nic, čím bych svou lež mohl podpořit."

Le Monde 2009 23.4.2009 9:22

Re: Podle všech známých skutečností ... Všichni vědí ... Je obecně známo ...

Tváří v tvář krizi je nutné se začít dělit.

Ústřední příčinou ekonomické krize je vzestup nerovnosti, především způsob, jakým bohatí přicházejí k bohatství. Ztratili svědomí. Jak ukázal ekonom Camille Landais, ve Francii stouply mezi rokem 1998 a 2006 mzdy těch nejlépe placených, kteří tvoří 0,01 procenra firemních zaměstnanců, o celých 69 procent.

To znamená každý měsíc nárust o 2800 eur! Ti nejbohatší navíc ještě žádají úlevy od státu ve formě snížených daní, a to pod pohrůžkou, že dochází k "odlivu mozků" do zahraničí, což žádná studie nikdy nepotvrdila. Je nemožné reagovat na ekonomickou krizi bez úsilí o národní solidaritu.

PS

spotřebitelský kolaps-důsledek rozevírání nůžek mezi b. a ch.

cb 23.4.2009 10:56

Re: Podle všech známých skutečností ... Všichni vědí ... Je obecně známo ...

Pricinou krize je zasahovani statu do ekonomiky.

Aleš 23.4.2009 8:06

pan Bartoň

 záruka obrany modrých ultras změnil názor?

Havel  žádnou podporu ODS  v kampani neprokáže- je jen logické, že   současná ODS je jiná , s KLausem by nebyla možná koalice se SZ, s Klausem by nikdy nemohli být ve vládě pan kníže a Vondra. S Klausem by ODS nepřispěla ke schválení LS.

To jsou zprávy příjemné Havlovu uchu, nic víc, nic méně. To, že ODS hledá každý hlas, aby uspěla v říjnu ve volbách  i ty "pravdoláskových  voličů"  vyjádřil I. místopředseda  ODS.

Ale Havel a ODS, to nikdo nemůže myslet "upřímně".

A je to 23.4.2009 8:06

k článku

Zase nám tady Bartoň podsouvá ,že jako Klaus shodil vládu.To že chce rychle řešit nástup vlády odborníků je přeci logické a v pořádku.Topolánkova nevláda,která byla smetena nedůvěrou ale chtěla dál vládnout-tu bylo třeba rychle nahradit.Klaus jasně řekl-Topolánek nechtěl žádné další 3.jmenování a sestavování nové vlády-chtěl vládnout dál.Jinak Havel dost ulítnul v tom že ODS je méně arogantní. Topolánek Havla použil jako výpad proti Klausovi.Naštěstí je Klaus inteligent a spostů havlových stupid výroku nekomentoval.

jepice 23.4.2009 8:15

Re: k článku

Klaus měl nepochybně možnost zabránit vyjádření nedůvěry vládě a neudělal to.

Mirek F. 23.4.2009 8:24

Re: k článku

Když říkáte "nepochybně" tak jste rovněž tak nepochybně schopen vaše tvrzení nade vší pochybnost doložit. Sem s tím, prosím.

Posleda 23.4.2009 10:51

Re: k článku

Tož takovou rychlost si dám líbit, řekne každý hlemejžď. Myslíte, že tu "vládu" uvidíme na prvomájové tribuně, a chystáte si archivní mávátka? Zklidněte hormon! Dezaktivační protichemické jednotky jsou t.č. nasazeny v zahraničí a to, do čeho se s požehnáním Hradu šláplo, čpí a čpí a čpí...

Štváč 23.4.2009 7:51

Havel je symbol svobody

vy ne, tajtrlíci. A přišel na to i ten Bartoň, který hájil Klause kudy chodil. Havel - radar, NATO, spojenectví se záp. Evropou a USA. Klaus - já, já, já na upatlaným, malým dvorku, kde mě má pár Čechů za hrdinu. Jen se ho neptejte co dělal při vstupu do EU, jak volil /pozor prezident/, jak je vstřícný k Rusku a kdo a čím byla manželka, kde má svou profesorskou práci a proč se jím stal až když byl ministrem školství jistý Philip. Ptete se ho na to jak je teď "odvážný", když mu vůbec nic nehrozí a nikdo se s ním v Evropě a Státech nechce bavit.

Posleda 23.4.2009 12:13

Re: Havel je symbol svobody

Ať věčně žije a vzkvétá nerozborný svazek DOST , ÚTISKu (to byl po r. 1968 konečně legalizovaný tiskový dohled) a cenzorů NP! Já jen chtěl připomenout, že se s nájemníkem hradních komnat jistí takyevropané baví docela rádi- a ne že ne! 

westík 23.4.2009 7:36

Havel = symbol svobody ??

 Pro koho ??

j 23.4.2009 7:44

Re: Havel = symbol svobody ??

Pro svět? Asi ano, pro naše soudruhy určitě ne, ti si svobodu představují jinak

:-. 23.4.2009 7:45

Re: Havel = symbol svobody ??

ti naši soudruzi právě havlazvolili prezidentem

j 23.4.2009 7:59

Re: Havel = symbol svobody ??

No to nemyslíte vážně. I když se od vás asi dozvím, že i Klause dostali na hrad komunisti

Fidel 23.4.2009 10:44

Re: Havel = symbol svobody ??

Jo,jo je to tak. Havel totiž dokonce přísahal na socialistickou ústavu! A vůbec mu to nevadilo, hlavní pro něho tehdy bylo, že se dostal k moci! Pro mě je Havel symbolem pokrytectví.

jepice 23.4.2009 8:08

Re: Havel = symbol svobody ??

a pěkně se u té prosincové volby šklebili, tenkrát ještě měli strach ;-P

Kajan 23.4.2009 7:29

Bartoni, Vám přeskočilo také ? Dzp.

huhu 23.4.2009 7:34

Re: Bartoni, Vám přeskočilo také ? Dzp.

díky Kajane,  stručně a jasně jste vyjádřil i můj názor na autora a článek..R^

eTony 23.4.2009 7:35

Re: Bartoni, Vám přeskočilo také ? Dzp.

je to horší, on takový asi je.

jepice 23.4.2009 8:02

Re: Bartoni, Vám přeskočilo také ? Dzp.

To je teda situace.

Představte si, že by vám někdo před pěti lety prorokoval, že Havel podpoří ODS proti ČSSD a Klaus udělá opak. ;-)