1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

POLITIKA: Elektronická evidence tržeb?

Vyvolávání dojmu, že podnikatelé a živnostníci jsou příčinou řady problémů, má devastující účinky na morálku uměle rozdělované společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kratochvíl 6.3.2015 15:16

Re: Souhlas s článkem.

Z vašich příspěvků je hned vidět vaše "vzdělání" a "inteligence",ale ještě štěstí, že takových hňupů vám podobných není v tomto státě mnoho.

P. Selinger 6.3.2015 14:56

Závěr je jasný

Už nikdy nevolit socany a babišovce !

J. Pražák 6.3.2015 14:49

Re: Výjimečně ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM

Demagogu. Poctiví se nemají čeho bát.

P. Švejnoch 6.3.2015 14:47

Re: Ptám se, co pistolník zase hulil?

Koukám, že je tu další, který dosud neodvykl stranickým schůzím, kdy si všichni byli tak nějak rovni a tykali si... :-)

Podívejte se, soudruhu Echo.3, je očividné, že taje češtiny a logiky jsou Vám zcela skryty. Tím pádem jsou Vaše příspěvky ztrátou času - jak Vašeho, tak čtenářova.

Buďte neobyčejně zdráv... ;-)

M. Moravcová 6.3.2015 14:35

Re: :o) Jednou spolu elektricky zůčtujeme...

Šmírovat, pomlouvat a špinit autora, to jste zvládl. Zkušenosti z STB?

A co máte ke šmírování živnostníků a omezování svobody občanů?

J. Vlasák 6.3.2015 14:30

Re: Výjimečně ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM

Transparentnost bych dovedl k naprosté dokonalosti. Každý živnostník by dostal přiděleného vlastního úředníka, který by mu kontroloval tržby.

M. Moravcová 6.3.2015 14:29

Re: Souhlas s článkem.

Nojo pane Frysi, ale to by bolševici potom nemohli pořádat žádné kratochvíle, kdyby nemohli ždímat svobodné a schopné živnostníky. Podepisuji, co jste napsal.

6.3.2015 14:10

Re: Ptám se, co pistolník zase hulil?

Můžeš hledat detaily (částka 540 177 Kč) i zde, v příslušné kategorii...

:o)

http://www.vzp.cz/platci/dluznici

J. Strakoš 6.3.2015 14:00

Re: Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...

Podnikám pouze při podnikání, takže mě to nezasáhne, většinu faktur mám placených přes účet. A i kdyby to zavedli - prostě to nakonec nějak zaplatí moji zákazníci.

I po zavedení terminálů to jistě nějak "pude" - určitě to nezabalí všichni, jen mě ty zbytečné výdaje (i vyhrožování jimi) prostě vadí - a pokud národ bude potichu až do zavedení zákona, pak se to jednou zavést povede.

A výsledek bude další zbytečnost, další klacek pod nohy. Takže nějaká menší hysterie je, dle mého názoru, na místě.

Mimochodem - nemám nic proti lepšímu výběru daní (=výběr daní dle zákona), jen mi však nějak není jasné, jak plánované opatření má vést k lepšímu výběru.

6.3.2015 13:59

Re: Ptám se, co pistolník zase hulil?

Nastuduj si Matějku a pak můžeš plácat fakta.....Nebo ho znáš tak dobře, že v tom už jedeš s ním?

:o)

6.3.2015 13:56

:o) Jednou spolu elektricky zůčtujeme...

Matějko! Co to na nás vaříte, co se snažíte natlačit nám do hlav, co zamlžujete a zastíráte zde rudou mlhou vlastní neschopnost, průšvihy, křivárny a vaši prodejnost? Sám z rudé líhně pocházíte, roky pro ně děláte i "špinavou práci", za jidášský groš jste jim, podvodníkům z bolševicko-zločinecké a estébácké mafie, zobal z ruky. Mají vás na háku.

Nemáte svědomí, nemáte čest, máte jen obrovské DLUHY! Snažíte se ohlupovat lidi, veřejně manipulujete a lžete. Vše zřejmě za tučnou úplatu. Chlubíte se pistolkou, ale jinak jste zbabělec, falešný hrdina a z ekonomického hlediska obyčejný úpadce, zkrachovalec. Co se tedy veřejně montujete do ekonomiky a elektronického účetnictví, když sám dávno již nemáte ani firmu, ani živnost, ani legální prebendy někde ve správní nebo dozorčí radě, jako kdysi, že ano? Máte vy vůbec všechny příjmy legální nebo je to jinak? Jak to, že takový superman, střelec a bloger Matějka, nebyl schopen poctivě a zavčasu splnit svoje závazky a poplatit všechny dluhy? Nepočítám ty ostatní, ale jen na VZP dělá dluh ostříleného Matějky sumu přes půl miliónu peněz!!! ....A to měl před časem ještě tu drzost, že vůči celé VZP podával trestní oznámení, přičemž sám je zapleten s jistou partou v pořádném protonovém "tunelu". (Dluh k 31.1.2015 - viz níže)

:o((

http://www.creditio.cz/dluznik/4_11_1970-matejka-frantisek/

J. Slanina 6.3.2015 13:37

Re: Souhlas s článkem.

Kde by ho, soudruh, sebral????

J. Slanina 6.3.2015 13:34

Re: Dovolím si malou věštbu

Proč by se Dlouhý nemohl stát prezidentem???? Když se jím mohl stát Ovar....

J. Slanina 6.3.2015 13:28

Re: Neměl.

Ano. Té pojišťovácké hyeně to práskla jedna sestra z porodnice.

Z. Frys 6.3.2015 13:16

Re: Souhlas s článkem.

dovolujete si trochu příliš, nezdá se Vám, soudruhu!  Antikomunista jsem zcela určitě, ovšem určitě ne zasmrádlý jako všichni socani-komouši-fašouni, kteří se měli po 89 houpat na kandelábrech. A nejen že jsem antikomunista, ale jsem také anarchokapitalista, což asi ani nevíte co znamená, při Vašem vzdělání (nemáte asi žádné). Stát je mým největším nepřítelem, neb mě nechce nechat svobodně žít. Tu po mě vymáhá zdravotní daň, i když o státní zdravotní péči vůbec nestojím, jindy je to daň sociální a spousta jiných buzerací, šmírování a přinucování. Někomu, asi neschopnému hlupákovi to může vyhovovat, ale ne lidem samostatným, schopným a vzdělaným. Lidé jako Vy by se bez státní péče asi neobešli a brzy by asi pochcípali hlady (nevadilo by mi to).

P. Švejnoch 6.3.2015 13:15

Re: Ptám se, co pistolník zase hulil?

Chápete rozdíl mezi obraty "neznám zdaleka všechny detaily" a "neznám obsah diskuze"?

Pokud ano, proč plácáte?

A pokud ne, proč plácáte?

6.3.2015 13:10

Re: Ptám se, co pistolník zase hulil?

Neznáte detaily? Tak proč plácáte?

:o)

B. Uhlich 6.3.2015 13:09

Re: Rakovi kalhoty nahoře při pomalém vaření nepomohou

Já jsem právě zaslechl...chce se to dívat na zprávy a sledovat, někdy jsou ty reakci docela zábavné. Jinak článek zpochybňuje i samu realizaci..a nejen tento článek ..už se k tomu taky napsalo dost. Ono zvládnout on-line statisíce platebních míst nebude jednoduché... sice chápu, že firmy, které se na takové zakázky klepou, šíří technologický optimismus, ale to asi není divné, ne? Ve skutečnosti si na mě vzpomenete , že tohle bude nakonec jen další "tunel Blanka" do které se bude muset neustále sypat, aby to nakonec plnilo alespoň 50% toho co se původně očekávalo... Navíc je zde riziko, že firmy, které bude systém blokovat..až v nějakém supermarketu budou stát hodinové fronty na jednu účtenku za rohlík, budou po státu chtít odškodné a věřte tomu, že to tak nakonec bude..a stát celou tuhle ptákoviny nakonec odpíská. A to záměrně nepíši o tom, že tu bude nemálo lidí pro které bude životní ctí a povinností celý ten systém zlikvidovat... nebo vy snad znáte něco od počítačů co by nebylo napadnutelné, poškoditelné...??? Já ne... Tedy věřte pana Halašto, že tady je těch pochybností tolik, že by to vydalo na celostránkový článek... :-)

B. Uhlich 6.3.2015 12:55

Re: Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...

Víte pane Strakoši, já už podnikám skoro 25let (příští rok mám výročí) a za celou dobu podnikání jsem zaznamenal tolik Jobových zvěstí co se s námi živnostníky bude dít, že už mě v podstatě nic nepřekvapuje. Jo situace se cyklicky horší a pak se to zas nějak upufruje a není to tak hrozné... Za ty roky tady měla spousta politiků velmi originální nápady a tak stejně se tady podniká dál. Já nějak spoléhám na to, že existuje něco jako samosvornost, za bolševiků i po něm, to tady fungovalo zdatně...prostě když se něco mělo zlepšit tak se to nezlepšilo a když se něco mělo podělat tak se to nepodělalo... Teď to nebude jiné, je tady "společenská objednávka", (kterou i tady v diskuzi presentují někteří vyšinutí jedinci) a s tím se nic nenadělá. Lidi mají pocit, že Bureš je dobré řešení, tak se s tím nic nenadělá... holt musí proběhnout nějaký společenský proces a uvidí se...třeba to fakt vyčistí podnikatelské prostředí , nebo tu bude 18% nezaměstnaných..nevím? Vy ano?

Já s tím zas až tak velký problém nemám, jelikož už dnes ode mne nekoupí vůbec nikdo nic bez účtu, prodávám firmám nějakou techniku a chci vidět jak si ode mne nějaká firma koupí osciloskop za 20 tis. bez účtu... pro mě bude pouze šikanózní, že si budu muset kupovat a platit provoz nějakého debilního terminálu, který bude k ničemu, protože já hotovost vidím tak jednou za 14dní... Víte já už začínám být smířen a začínám věc vidět pudově...buď to pude nebo nepude .-) Tak když Bureš nebude chtít abych podnikal tak holt půjdu na pracák a vzhledem k věku už zůstanu doma na podpoře, nebo mi Bureš zaplatí nějakou rekvalifikaci a já to pak stejně nebudu dělat , protože po 50tce už taky nejste moc zdravej tak nemůžete dělat všechno... a tak budu stát Bureše (a těch několik místních živnostníkožroutů) kýžených 207 tisíc ročně a uvidí se. Třeba časem někoho napadne jestli tak náhodou nebylo lepší , když si podnikali, nezlobili a nic nás nestáli.... :-))))))

K. Frauknecht 6.3.2015 12:54

Re: Ptám se, co pistolník zase hulil?

Neznám zdaleka všechny detaily, ale diskuze na PL je vskutku výživná :-))). Horší je snad jen na BL :-)))!

Takže, je-li toto Váš jediný argument, tak plácáte blbosti.

K. Frauknecht 6.3.2015 12:49

Re: Souhlas s článkem.

Mozek? A to je co?

V. Halašta 6.3.2015 12:40

Re: Rakovi kalhoty nahoře při pomalém vaření nepomohou

Čánek zpochybňuje termín, ne realizaci jako takovou ale především reaguji na předřečníka, že si realizací není jist Babiš. U něj jsem tedy nezahlédl ani stín jakýchkoliv pochyb.

P. Švejnoch 6.3.2015 12:40

Re: Souhlas s článkem.

... a co kdybychom živnostníkovi naordinovali ještě nějakou další povinnost? Co třeba 100% daň z obratu... Nebo alespoň ze zisku, parazitovi jednomu! :-)

No, a když to ekonomicky neustojí, tak ať se nechá zaměstnat od někoho schopnějšího než je on sám - v tomto případě od státu, protože nikdo jiný už za takových podmínek zaměstnávat nebude, že? Mám neodbytný dojem, že to už tady bylo, a tak docela se to neosvědčilo...

Doporučuji Vám používat dříve mozek než klávesnici.

B. Uhlich 6.3.2015 12:37

Re: Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...

Ale prd...hospodu ..možná..zavře, ale hned druhý den si prostě doma v garáži otevře malý výčep kam mu budou chodit kamarádi a známí... pojede to dál a když se někdo bude ve vsi pídit po hospodě tak se mu prostě řekne, že tu žádná není... U nás to tak funguje už teď... :-)

S. Donát 6.3.2015 12:08

Re: Rakovi kalhoty nahoře při pomalém vaření nepomohou

Tak možná by bylo dobré s těmi pochybami začít. Viz http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomika-povinna-cetba-pro-andreje-babise-fjg-/p_ekonomika.aspx?c=A150222_180951_p_ekonomika_wag

B. Uhlich 6.3.2015 12:08

Re: Neměl.

Taky si myslím, že neměl... kde by je bral. Pokud chtěl bolševik o někom něco vědět musel se dost snažit. Pracně odposlouchávat a nahrávat telefonní hovory, musel aktivovat uliční důvěrníky, obcházet zaměstnání a nebo instalovat maringotku někde poblíž ...pokud chtěl někoho dozorovat 24hodin denně... myslím, že kdyby mě bolševik k dispozici dnešní technologie, dnešní demagogy, dnešní internetové diskutéry..tak by žádný listopad nebyl.. :-))))

Holcman 6.3.2015 11:54

Ptám se, co pistolník zase hulil?

:-) ze včerejších Listů, napsali za mě. Tak, aby nezapadlo! (vybírám):

"Kdo vam stoji na krku, Frantisku?" (fr.flinta, 5. 3. 2015 21:10:06)

"Komunisti urcite ne! S temi to na tykacku valite uz od pocatku, s jejich potomky jakbysmet a pratelle od StB vam pomahali taky. Co tedy narikate nad el. pokladnami, kdyz zivnost vam krachla uz davno a mate jenom dluhy, ktere jsou minimalne do statisicu? Neoblbujte slusne spoluobcany."

(dole odkaz)

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Frantisek-Matejka-Elektronicka-evidence-trzeb-kazdorocni-tunelovani-statniho-rozpoctu-fakt-nevykreje-364606/diskuse

Holcman 6.3.2015 11:43

Re: Výjimečně ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM

:-) přesně tak, Pražáku, souhlas! Fanouš asi nemá do čeho píchnout nebo mu došly many, tak jako najatý profík za bakšiš zkouší, co vydržíme a těší se, kolik abonentů mu naletí. Přicmrndávačů se mu tady sejde ale dost, což je normálka.

P. Čech 6.3.2015 11:39

Re: Skutečnost je vidět.

Vždycky je nutno se ptát "proc?" Za prvé, protože podobné papírování je zdržuje od práce, to si mohou dovolit pouze státní úředníci, kteří povětšinou nic smysluplného nedělají. Za druhé proto, že ostatní lidé povětšinou chápou situaci živnostníků na rozdíl od politiků a zejména "bývalých" komunistů mezi nimi. Za třetí lidé vidí, že ČR vytvořila nemravně vysokou daňovou zátěž na všechny a za čtvrté proto, že lidé vidí kolosální mrhání penězi ze státního rozpočtu na mnoha místech a vyhýbání se skutečným řreformám, zejména reformě státní správy, která je největším žroutem peněz ze státního rozpočtu. Zde mám na mysli i financování politických stran a hnutí.

R. Langer 6.3.2015 11:28

Re: V prvé řadě by mělo ministerstvo financí

Ano, přejmenujte "krádež" na "dotace", a hned máte vyspělý stát... :-D