26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaromír 21.12.2009 9:37

Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

Bartoni, ty kovaný a zabedněný Tupolánkovče, sice tu chválíš dobrý počin pana Jančury, ale při tvé mizerné inteligenci sis neráčil všimnout, že v několika krajích ODS spoluvládne se socany ve společných koalicích, a proto je i ta tvoje vychvalovaná (už i téměř levicová) ODS spoluzodpovědná za tento bordel na kolečkách. Jsi opravdu tupý omezenec - ale nezoufej, nejsi v tom sám.... minimálně polovina členů ODS jsou stejně blbí jako ty - jinak by se z ODS nestalo to, čím je dnes ...  !!!!!!

rw 21.12.2009 9:42

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

 Ovšem vy hňupe máte vždy pravdu,vy víte jak probíhala jednání na radnicích že žvaníte.

Jaromír 21.12.2009 10:14

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

Když už něco píšete, tak si to po sobě alepoň 5x  přečtěte. O pravopisných chybách se raději nerozšiřuji - ukazují na vzdělání a  IQ pisatele.  Obsah vámi napsaného je rovněž k pousmání - zjistěte si, kde jsou radnice a kde se rozhodovalo o kšeftu století s ČD. To je, jako byste si pletl obecní zastupitelstvo s parlamentem... ;-D.  A co se týče jednání - o vzniku oranžovo-modrých koalic vím bohužel velmi mnoho a je mi z toho hodně smutno....

Jirka 21.12.2009 9:47

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

Jaromíre, Jaromíre, to neděláš dobře s tou vzteklostí, praskne ti žilka, jednou to poznáš.

j 21.12.2009 10:18

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

a myslíte, že to bude mít vliv na funkci? Já myslím, že ne:-)

Jaromír 21.12.2009 10:19

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

Aha, to píšeš z vlastní zkušenosti ...  Od té doby máš potíže s logickým přemýšlením a volíš ČSSD nebo ODS, viď...  Tak se šetři, recidiva bývá horší....;-D;-D;-D

vládík 21.12.2009 10:50

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

Ale já jsem četl jen o neschopném hejtmanovi (ani nevím, jestli koaličním) a schopném podnikateli. Vy jste četl něco o  modrých a oranžových? Nebo vidíte všude rudě?

BuBu 21.12.2009 11:25

Re: Jaromíre . . . Jaromíre . . .

 . . . a co doma . . . ??? . . . doma jinak všichni ostatní zdrávi ???

mm 21.12.2009 12:10

Re: Bartoni, ty Tupolánkův vlezdoprdelko...

Už lže jako Paroubek, jsi hulvát jako Rath a hloupý jako Zaorálek.Takže nemůže urazit inteligenci pana Bartoně.

Standa 21.12.2009 9:26

Jenže,

když by měl Jančura nějakou tu dráhu, tak bude požadovat dotaci po státě a bude tunelovat do soukromé firmy státní peníze. Takhle je to o něco lepší. Státním drahám státní peníze a ne soukromníkům. Pak bychom dopadli jako v tunelu pod La Manchem.

Jirka 21.12.2009 9:50

Re: Jenže,

To je poměrně příjemnej život. Všechno je jednoduchý a nalajnovaný.

Soukromník = prase, hajzl, dobytek, který krade, podvádí, tuneluje.

Státní (národní) podnik = vše funguje, pracují zde pionýři, kteří převádějí babičky přes přechod.

Vynechal jsem něco??

jirka.s. 21.12.2009 11:04

Re: Jenže,

Jo, diagnózu standy ! Evidentně F 079 ;-(

I. 21.12.2009 10:12

Re: Jenže,

A on nějaký dopravce ( soukromý, státní) jezdí bez dotací? Nějak vám chybí informace. Ze státního ale lze ty prachy pak vždycky lépe vytáhnout - viz naposledy třeba Česká pošta nebo České lesy. Prostě zlatá telata je třeba si hýčkat, a ne zakázky pouštět do soukroma, třeba i levněji. To je ten hlavní důvod, proč to kraje daly bez VŘ drahám. Navíc na pokyn z centra.

Malý Aston 21.12.2009 9:21

Cíl Paroubka a komoušů!

Privátní vlastnictví je pro ČSSD i KSČM nepřítel číslo 1. Pokud je všechno privátní mohou rozdávat jen to, co privátní sektor odvede na daních do státní pokladny. Kolik a jak o tom si rozhodne vlastník a ne stát i když ten má v případě většiny komoušů v parlamentu možnost napařit soukromému sektoru takové daně až jim zakroutí krkem. Ale pokud je všechno státní a komouši to dovedli až k tomu poslednímu holičovi o všem rozhoduje stát neboť mu všechno patří a veškerý výsledek může prožírat jako za Klémenta až Jakeše. Proto ta úporná snaha zachránit poslední socialistický podnik ČD a pak znárodnit i ostatní. O nějakou ekonomiku nebo zlepšení služeb vůbec nekráčí. Jim je to jedno stejně si vozí zadky za naše prachy v autech.:-P

bruner 21.12.2009 7:53

proč jsou ČD ztrátové?

Říká se, že osobní železniční doprava je ztrátová. Proto kverulantská otázka - co ji zrušit?Zkusme si seriozně odpovědět. Je silniční doprava náročnější?

Jirka 21.12.2009 8:07

Re: proč jsou ČD ztrátové?

Tak na tohle téma jsem si nedávno přečetl knížku od Miroslava Jelena "Zrušené železniční tratě v Čechách, na Moravě a ve Slezku".

Problém s rentabilitou tratí měl už dlouhá léta bolševik, a přes to, že se musel tvářit, že mu "jde o lid", musel tratě rušit.

Mimochodem, proč Němci a Rakušani dodneška neobnovili provoz na tratích např. do Nového údolí - že by oni museli nejdřív přemýšlet o penězích a pak konat??

To my s naší šlapající ekonomikou jsme jinačí pašáci.

Ludva 21.12.2009 9:12

Re: proč jsou ČD ztrátové?

Jak to vlastně je, ukázala stávka železničářů před několika lety. Autobusy dopravu lehce zajistily. Od té doby se raději nestávkuje, protože už by je třeba neobnovili. Rozhodně by se měly zrušit krátké tratě a ponechat jen dlouhé a mezinárodní. A rychlé.

Lapil 21.12.2009 11:57

Re: proč jsou ČD ztrátové?

Jak kam, nejspíš. Určitě jsou pitomost provozované lokálky tam, kde vede silnice (znám třeba Val. Meziříčí - Rožnov; Čelákovice - Brandýs n.l. - Neratovice; Kralupy - Velvary). Bez velkého počítání: když ten autobus posadíte z kolejí na rovnoběžnou silnici, strojvedoucího posadíte za volant a vlakvedoucího a sedmero výpravčích a výhybkářů pošlete na placenou dovolenou, stejně ušetříte za údržbu tratě. Možná tolik, že těm nevyužitým výhybkářům zaplatíte řidičák a místo vlaku pro šest lidí každou hodinu můžete za stejnou cenu provozovat Mercedes s klimatizací každých patnáct minut. Tedy - do toho Rožnova jezdí víc lidí, tam by ten Mercedes musel být autobus, ale zase by se to víc vyplatilo.

To, že nebude ve městě jedno nádraží, ale několik zastávek, takže lidi budou mít blíž domů, je jen takový bonus.

Ale on i ten expres Praha Brno, když jede vlak jednou za hodinu... To veze nějakých čtyři pět lidí nějaké dvě tři stovky cestujících, takže - udělat z nich čtyři řidiče a z osmi vagónů čtyři autobusy... Mám pokračovat? O dopravní cestě nemusí být řeč, ony ty rychlé expresy stejně pomalým náklaďákům nejspíš překážejí, a dejme tomu, že nákladní doprava na velkých tratích funguje a fungovat bude, takže nějací ti výpravčí a dispečeři se hodí i nadále.

liberal shark 21.12.2009 7:47

ČSSD obešla nařízení EU

Podrobné zdůvodnění, proč byly dlouhodobé smlouvy s ČD socanskými hejtmany tak rychle podepsány, naleznete na serveru www.zelpage.cz. Kdyby se zpozdili jen o pár dní, museli by vypsat řádné otevřené výběrové řízení a stát by zaplatil za dopravu o miliardy méně.

eTony 21.12.2009 7:55

Re: ČSSD obešla nařízení EU

my, ne stát.

Jirka 21.12.2009 8:01

Re: ČSSD obešla nařízení EU

,,, a už ti dneska dal David 30 Kč???

eTony 21.12.2009 8:20

Re: ČSSD obešla nařízení EU

nějaký problém ?

přesný odkaz 21.12.2009 8:25

Re: ČSSD obešla nařízení EU

http://www.zelpage.cz/clanky/kterak-cesko-zeleznicnim-eurozmenam-utika

a 21.12.2009 7:26

pro všechny duchovní socky

Jednoduchá odpoveď pro ty co řvou o vyzobávání rozinek - KDYŽ a AŽ stát řekne že za okresku v horní dolní bude dávat 10x víc než za D1 kilometr, bude Jančura první který bude brousit okresy....

To samé pro mentální socky ve zdravotnictví - kecy o obsluhování a léčení staříčků a stařenek - když Stát řekne že za 1 bod artritidy je 10X víc než za 1 bod oční prohlídky, bude do 3 let všude samé sanatorium pro důchodce ..

Je to easy - zaplatíme to my - kdo rozhoduje o tom kolik je dotace na kilometr a bod u doktora - Stát, takže kvičte tam

Heny 21.12.2009 8:26

Re: pro všechny duchovní socky

Co je to "stát"?

EVa 21.12.2009 6:56

Každá změna může vést jenom k lepšímu.

Měl jsem možnost vyzkoušet vlaky v Japonsku, v celé Evropě, ale i v Indii a Číně. Kéž bychom se standardem přiblížili alespoň k té Číně. Takže fandím Jančurovi.

Antol 21.12.2009 8:01

Re: Každá změna může vést jenom k lepšímu.

tak to jste ještě nejel vlakem po Korsice. Ten motorák vypadal, jako když ho tam mají ještě od Němců !

Jirka 21.12.2009 8:09

Re: Každá změna může vést jenom k lepšímu.

Mňo, tak stačí si vybrat, kam chceme směřovat. Možností a příkladů je nepřeberně.

jirkammm 21.12.2009 8:41

Re: Každá změna může vést jenom k lepšímu.

není náhodou Korsika součástí Francie, která má asi nejrozvinutější síť rychlovlaků v Evropě, možná na světě?

pišingr 21.12.2009 13:55

Re: Každá změna může vést jenom k lepšímu.

Konečně !!! Konečně jsem pochopil, proč je tak markantní rozdíl v tom, čím jezdí Bavoráci a Češi. Hezky je to vidět na nádraží v Železné Rudě. Tam tedy posílá ČSD šrot a Němci, syčáci, na Korsiku.R^