29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R.J. 16.5.2008 1:09

Re: Dotaz

Tak ty lumpe popíráš členstvý v rodné straně? Ta která Ti dala vzdělání ˇna VUMLU?Podílet se na znárodnění to jo, ale kdýž je strana v nouzy tak jí zapřem.Pěkného hada jsme hřáli v lůně strany a soudružek.Ale přijde stranický trest, jako na Clementise,víš  ze školení o třídním boji co je to houpačka, vidˇ soudruhu.Maš velké štěstí že již nežíje naš nejlepší vyšetřovatel s. Grebeníček starší, ten by s tebe dostal přiznaní o zradě dělnické třidy než bys řekl Lenin,revizionisto jeden zakuklenej.

ceskej Honza 13.5.2008 12:27

tedy soudruhu Václave

obhajovat bejvalé skolství a zdravotnictví je síla. Ale libovat si na vojenské základní sluzbe, to uz je humus. S takovými voly jako jste Vy se obcas setkávám u nás v pohostinství a priznávám ze mi rázem prejde chut i na pivo - a to jsem ortodoxní pivar!

Ne ze nejste komunista, ale Vy jste tzv. zakuklenej. Fuj tajxl.

emersonskej 13.5.2008 0:44

Re: Víte,kdo je novým šéfem think tanku bývalého ředitele pana Jelínka?

Důstojná náhrada - kašpar nahrazen šaškem !!!;-D

emersonskej 13.5.2008 0:43

Re: je vidět že mnohým začíná šupět....

humoristo;-D

emersonskej 13.5.2008 0:42

Re: A co nacisté

R^

emersonskej 13.5.2008 0:42

Re: Re: Re: Dotaz

;-D;-D;-D;-D Čím dál lepší. Nevydál byste ty svoje žvejky knižně - já jen že bych si to koupil pro pobavení rodince...:-D

emersonskej 13.5.2008 0:39

Re: Dotaz

Pane jo - docela snůška blábolů... řekl bych, že pan... či spíše soudruh autor ( bez ohledu na vlastní proklamace " že není komunista a nikdy u nich nebyl.." ještě ten převrat 89. tak nějak nedokázal strávit;-D O jeho nářcích nad vším, co bylo za totáče zadarmo ( a dle nej určitě i lepší ) se tu bavit nahodlám - stačí jenom připomenout jednu z "myšlenek" - "zemědělství špičkové, dnes sajrajt" a jeden hned vidí, že dotyčný pouze omílá prosťoučké fráze bez hlubších znalostí.

 Jo a mimochodem vážený pane Václave - pokud opravdu věříte tomu, že tunely z 90 let jsou spojeny pouze s "modrou" , pak mi nezbývá, než vás politovat...

Václav 12.5.2008 22:58

Re: Re: Dotaz

A dnes je to jak, když dvě třetiny lidí na lékařskou péči téměř nemají,  myslím důchodce a děti protože Klaus ukradl svými balíčky 159 miliard z důchodového systému. Pindy si nechte pro modré zrůdy.

Vlado Z 12.5.2008 22:43

Re: Dotaz

Zdravotnictví na tehdejší evropské úrovni? Kde jste to vzal??? Vy si už nepamatujete na ruský penicilín,po kterém pravidelně nastávali nežádoucí reakce, nepamatujete si, že každé účinnejší léky bylo nutno shánět po známostech nebo po příbuzných ve Švýcarsku? To mluvím o osmdesátých letech. Kdy si už lidé jako Vy konečne přestanou lhát do kapsy? Nebyly problémy-protože se o nich nesmělo mluvit a připouštěla se-opatrně-jen takzvaná "konstruktivní kritika"-to znamenalo říct-"tohle trošku skřípe ale zápalem soudruhů to překonáme". Jinými slovy-sladká nevědomost-toť hlavní přínos komunismu.

Václav 12.5.2008 22:14

Dotaz

Za komunistů: Školství zdarma i když segregované ale studovat šlo, zdravotnictví zdarma a na tehdejší evropské úrovni, vojenská povinnost pro dva ročníky kluků, které vyzbrojily, šatily, živili a ještě jim platily žold, zemědělství špičkové dnes sajrajt, atd atd. Myslíte si že by si mohla dnešní ČR něco podobného vůbec dovolit a jsme u ekonomiky. Nejsem komunista a nikdy jsem u nich nebyl, dnes je to vše pouze o modré zlodějně, modrý zrůdy toť vše.

Magor 12.5.2008 21:32

Zvýšená lékařská péče

Zvýšená lékařská péče a nové léky,to udržuje komunistickou lůzu při životě.Za nich to bylo jen SANOPSU pro komunisty.

Magor 12.5.2008 21:30

A co nacisté

Když komunisty tak proč nezapojit do systému i nacisty.Jaký je v tom rozdíl.

Český komunistický hovado nebo český nacistický hovado

PetrK 12.5.2008 20:37

Do ghetta s Jelínkem!!!

Oni už ho komouši usměrní.

jirka.s. 12.5.2008 17:57

Re: Re: Trochu se obávám,

Bohužel, musím s anonymem souhlasit! Nedomnívám se, že by lidé, se kterými přijdu do styku nebo snad dokonce mí přátelé, patřili mezi lůzu, ale sám s hrůzou sleduji, že anonymem popisovaný názor se šíří jako mor! Sám za sebe se domnívám, že vše zavinilo ono nešťastné heslo "Nejsme jako oni", o kterém jsem ovšem přesvědčen, že jeho autor se nalézal právě mezi tou bolševickou sebrankou!;-(

jirka.s. 12.5.2008 17:48

Re: Správně, soudruhu obale na brambory!!!

"Správná terminologie je základ ;-)" Je vidět, že jsi měl na tom VUMLu toho nejlepšího profesora!

Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu - Rudé právo 1956, autor Zdeněk JičínskýBuržoazní právo a s ním i licoměrná zvetšelá buržoazní ideologie o nadtřídním právu je odklizena na smetiště dějin proletářskou revolucí, v níž se vytváří nové, revoluční proletářské právo, které otevřeně prohlašuje, že je právem proletářským, usilujícím o likvidaci nepřátelských tříd.- Rudé právo 1956, Zdeněk Jičínský

BTW:Rozkošný je samozřejmě i ten tvůj výraz "naše", komunistická, lidová demokracie! Správně jste vy,komunisti, ztuplovali tento výraz, abyste nenechali nikoho na pochybách, jak to vlastně myslíte! http://slovnik-cizich-slov.uzdroje.com/?s=demokracie

jirka.a. 12.5.2008 17:33

Re: "KSČM je jen fackovací panák pro nevědomé."

No, pohovoř, hysteriku z krumlovského zámku, kolik facek už jsi dostal? ;-D

jirka.a. 12.5.2008 17:31

Zajímavé....

.... kolika slovy soudruh Jelínek dovede okecat fakt, že už má v kapse rudou legitimaci! 8-o

jirka.a. 12.5.2008 17:29

Re: Re: KSČM, co se týče

Bohužel, se tebe, soudruhu lidový milicionáři, těch sedm let také týká! I ty tady budeš, znovu bohužel, smrdět o nějaká ta léta déle! Domníváš se ale, že tuto výsadu ti snad zajistila rodná matička strana či tví vafenbrudři z lidumilné organizace lidových milicí?

P.S.: Dneska pro tebe mám takovou menší lahůdku ! Nepřežer se! ;-D http://www.totalita.cz/seznamy/1969_obeti.php

sergo 12.5.2008 16:22

je vidět že mnohým začíná šupět....

v příštích parlamentkách to vypydá na atak 20% hranice a navíc oni se nikam nehrnou,mají uvnitř partaje nejméně 3 spolky,teré jsou schopny podle aktuální politické konstelace postavit se do čela strany a to nemluvě o "straně"mimo stranu,komunisté nevymírají,naopak posilují........R^

jerry,smiling beastie mouse 12.5.2008 14:30

Víte,kdo je novým šéfem think tanku bývalého ředitele pana Jelínka?

To neuhodnete! Lubomír Zaorálek.;-D

Mistr Jan Hus 12.5.2008 14:15

Jakou odbornou základnu mají "demokratické" strany? Dokázaly pouze krást, prodávat,

zadlužovat a devastovat. ;-D I ta demokracie jim smrdí.

novaz 12.5.2008 14:07

Jelene, ty jsi neskutečný oslík

Možná že komunistická bestie je v kurzu u tebe, dle rozsahu jelenního příspěvku. Jinak je bolševik na vymření, už se s tím smiř, paroháčku.

Karel 12.5.2008 12:41

První souhlas s panem Jelínkem

Poprvé jsme četl článek páně Jelínka, se kterým mohu na 90% souhlasit... Jen bych podtrhl některé důležité části... Kupříkladu, že se KSČM drží strategie: čím hůře, tím lépe. A pak že zodpovědnost za vládnutí by ji zničila....:-)))R^ P.S: pan Paroubek už má ruce z vládnutí s KSČM dobré dva roky ušpiněné...:-D;-D

třetí 12.5.2008 12:23

Re: KSČM, co se týče

Tak odbouráním komunizmu ti, co měli ten rok umřít neumřeli, ale žili ještě sedm let. Vašnosto, voni jsou genius.

Jakub S. 12.5.2008 11:24

To je pěkné, s těma urnama!

A velice zajímavý postřeh - názor(?), že jim přispívají voliči právě zanikajících malých partají. Je o tom něco někde detailněji, prosím?

Jakub S. 12.5.2008 11:22

"Pro KSČ pracovali v socdem pouze agenti..."

A PROTO na sjednocovacím sjezdu tehdy VŠICHNI KROMĚ TŘÍ hlasovali pro splynutí s tou stranou?! Ale.

čtenář 12.5.2008 11:18

KSČM, co se týče

její voličské základny, velmi vydělala na tom, že se díky odbourání komunizmu podařilo po převratu prodloužit průměrný věk o 7 let. Průměrný věk jejich voličů je totiž víc než 70 let a za podmínek režimu,  pro který sami tak horují, by jim místo volebních uren už dávno příslušely urny úplně jiného typu.  Mladých pitomců, co KSČM volí,  asi už zas tolik nebude. Daleko podstatnější je, že komoušům pomáhají voliči stran, u kterých je od začátku jasné, že se nedostanou do parlamentu. Viz zpackanou podporu OH, ODA, US, ED atd., teď to bude nejspíš SZ jako další v řadě. Tyto zanikající straničky vždycky přispěly komančům pár mandáty navíc. Podobně jim velmi pomohlo zmrzačení většinového volebního zákona.  Volání po přímé demokracii zní od voličů každé z těchto politických nebožek opravdu tristně, protože, jak by chtěli něco rozhodovat v přímé volbě, referendech apod.,  když nejsou schopni vzít rozum do hrsti ani v normálních volbách jednou za 4 roky.

H.K. 12.5.2008 11:13

Re: Co s komunistickým ghettem? A co s KSČSSD?

R^R^R^

StandaT 12.5.2008 10:36

částečný souhlas.

S čím mohu souhlasit je to, že zodpovědnost mají všechny demokratické strany. Ale ne stejnou. Pokud pravice dělá věci špatně, nahání voliče levici jako celku. To, jak se hlasy na levici rozdělí už na pravici (dnes vládní koalici) vůbec, ale vůbec nezáleží. To je výhradně zodpovědnost demokratické levice - dnes ČSSD. Pouze na SocDem záleží, kolik hlasů získá ona a kolik jich přenechá komunistům a kolik lidí neuvidí na levici žádného zástupce kvůli kterému má cenu jít k volbám. Hlavní část zodpovědnosti za sílu komunistů leží na Paroubkovi a spol. Vzhledem k tomu, že ve volbách  2006 získal hlasy právě na úkor komunistů může znamenat, že to dělá dobře. Nebo také, že ČSSD není ke komunistům alternativa. Těžko říci, co má k pravdě blíže, ale demokratický centralismus Paroubkovy SocDem a průsaky ideologie Obrody spíše indikují tu druhou možnost.

Pytel 12.5.2008 10:22

hezký článek, hezký slovník

Pozor na ten slovník - "odpovědnost tuzemských BURŽOAZNÍCH demokratů" - tady se privatizátorská rádoby buržoazní kleptokracie posledních dvacet let propagandisticky označuje jednoduše za "demokracii". Tak takovou "demokracii" opravdu nechceme. Chceme skutečnou lidovou demokracii, abych tak řekl tu "naši".

Jinak, jak je to s levicovostí a pravicovostí: Jsou lidé a strany pokrokové - a pak jsou lidé a strany reakční. Ty reakční se pak dělí na pravicové a levicové. Správná terminologie je základ ;-)