1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Formelák 29.10.2008 21:10

Díky

Vážený pane Drápale, nevím proč , ale takhle to nějak také cítím. Obávám se, že máte pravdy více než se zdá.

Ivan 28.10.2008 19:26

Jen ať pravice dál žvaní.

Těší mně, že pravice nedokáže analyzovat příčiny svého neúspěchu. Jen ať si dále myslí, že výše poplatku za podání  léku z šuplete hrála nějakou roli. Že si občané nevšimnou reálného zaprodávání země američanům, když je někdo bude strašit vymyšleným zaprodáváním Rusku. Že si nevšimnou krize kapitalismu vzniklé ne z žití nad poměry, ale z neřízené chtivosti kapitálu po zisku za každou cenu. Že ze strachu před imaginární hrozbou ruských špionů zapomenou na reálné špiony z USA. Že se dají stále klamat nesmysly o tom, že když komanda českých žoldnéřů vraždí statečné afgánské nebo irácké partizány bojující za osvobození své země z americké okupace, že se tím nějak pomáhá ČR. Že je dobré připravit miliony občanů o celoživotní úspory aby pár bankéřů nahromadilo miliardové majetky. Atd.. Jen tak dál.

PHOX 29.10.2008 18:34

Re: Jen ať pravice dál žvaní.

"že když komanda českých žoldnéřů vraždí statečné afgánské nebo irácké partizány bojující za osvobození své země z americké okupace"

Člověče, kvůli vám jsem si smíchy poprskal monitor, to mi nedělejte.

Kudlanka 30.10.2008 4:15

Re: Jen ať pravice dál žvaní.

Jdi domů Ivane, čeká tě Nataša. A jen tak na okraj, cožpak ruští žoldáci vraždící vraždící kdysi statečné afgánské partyzány.

Mell 28.10.2008 9:42

Díky za zajímavé zamyšlení,

jak čtu reakce, tak ti "přemoudřelí" by čekali, že jim dáte pane Drápal i jednoduché návody na řešení, nějak nepochopili, že jednoduché návody  se dávají k ovládání technologii a ne k životním postojům, které si musí vytvořit každý sám na základě celoživotního poznávání a záleží na něm, jestli na sebe nechá působit dobré a moudré myšlenky nebo se nechá strhnout povrchností  a ztracenému času.

Pokuste se domyslet, jestli by měla šanci na české politické scéně strana, která by se orientovala na dlouhodobé, seriozní, odpovědné a pozitívní cíle, kde by nešlo jenom za každou cenu se udržet  ve vládě. Myslím, že by se našlo i v tomto poskomunistickém státě dost lidí, kteří by dali přednost slušnosti a občanské odpovědnosti před populismem a mafianskými metodami. Pokud by takováto strana byla a nevedli ji mocichtiví jedinci napojení na korumpující "obchodní přátele", tak dejte tuto informaci do éteru. Třeba bude zajímat více lidí, může to být dobrý začátek trvalé protiváhy lidem s pokřiveným postbolševickým myšlením. 

Liberta 29.10.2008 0:24

Re: Díky za zajímavé zamyšlení,

Jste snílek. Jak si představujete, že by se  "v éteru" tahle skvělá nová strana - naděje všech seriózních a pozitivních voličů - zformovala? Odkud by se vyloupla? Ze zkorumpované, provazbené a "obchodně sprátelené" současné české společnosti? - Nejprve musíme vyléčit společnost, pak se to promítne do politiky. Naopak to nefunguje...:-(

tak 27.10.2008 22:17

pane Drápal.....

na Vašem článku je snad nejzajímavější tvrzení na počátku Vašeho článku a to

"Ne,že bych přál volební vítězství ODS", zbytek Vašeho díla již samozřejmě Váš

úžasný názor nevysvětlí.Zbývá jen pátrat co by jste si vlastně přál.

strejda 28.10.2008 0:15

Re: pane Drápal.....

To je pro Drápala zcela typické. Neví co chce, ale chce to mít a nedá pokoj. Nedá se to svést jen na povolební šok.

Liberta 29.10.2008 0:12

Re: pane Drápal.....

Závidím Vám černobílé vidění: buď ČSSD nebo ODS. Chápu pana Drápala, který nechce ČSSD, ale přitom mu na ODS vadí tolik věcí, že ani ji nevidí u moci rád....Co je na tom nepochopitelného?

Olin 29.10.2008 14:13

Re: pane Drápal.....

Strejda se tentokrát trefil na komoru.

Pamatuji, jak D.D. shrnul argumenty pro a proti vstupu naší republiky do EU, poctivě uznal, že argumenty pro jasně převažují, a nakonec napsal, že on bude v referendu hlasovat proti vstupu. A takhle  se D.D. rozhoduje už od sametové revoluce.

Myslím, že důvodem k tomuto tanci je frustrace z toho že co by skutečně chtěl je nemožné.

Liberta 29.10.2008 20:29

Re: pane Drápal.....

Ale jděte. V minulé diskusi jste mě tvrdě  decimoval v tom smyslu, že pan DD (a Vy taktéž) patříte k těm, kteří tvoří alternativní realitu, i proti logice a proti "přírodě". Proč by byl tedy frustrován tím, že co chce, je nemožné? Když je to možné... - ? 8-o

Olin 29.10.2008 23:10

Re: pane Drápal.....

Ano. Jdu. V minulé diskusi jsme měli jiné téma. Nebyla řeč, alespoň tuším, o volbách.

Co je proti přírodě, to je dnes módní diskutovati. Co je proti logice - toto je dnes nekřesťansky nadužíváno. To, co tvoří D.D. i moje maličkost je alternativní realita, a sice proti entropii.

Liberta 29.10.2008 23:29

Re: pane Drápal.....

Tak to jste frajeři R^ Jít proti entropii - to je jiná, než třeba proti Paroubkovi nebo proti radaru;-), to bych se taky připojila (entropie mi už dlouho pije krev) :-):-D

(Jinak prvním třem řádkům Vaší odpovědi nerozumím...tak obecná věc jako to, že tvoříte alternativní realitu, musí platit v diskusi o burze, o příliš složitém světě i o situaci po volbách, nemyslíte?)

I-Worm 27.10.2008 21:39

Spíše než 30 Kč poplatek

zde zapůsobilo přirovnávání toho poplatku k ceně cigaret. Pak se nelze divit, že se nekuřáci fakt naséřou, a jdou volit socany. A propos, když jsme u těch cigaret, kolik ze spotřební daně na cigarety jde do zdravotnictví? A kolik ze spotřební daně na alkohol?

Ivan 28.10.2008 19:27

Re: Spíše než 30 Kč poplatek

A kolik stojí péče o nemocné kuřáky?

Konzerva 27.10.2008 21:05

Menší zlo?

Víte , ono dost dlouho ODS procházelo její arogantní jednání a korupční charakter kvůli blahovůli médií, která stále opakovala tezi o ODS jako o menším zlu, protože pak už je tady jenom levice. O menších stranách se mluvilo jen o jakýchsi podezřelých, pravdoláskových atd. přívažcích, které se jen té úžasné ODS pletou pod nohy v jejím svatém tažení proti levici. Takže se tu vytvřoil nesmyslný bipolární svět, který rozdrtil malé strany. To vše spojeno s nesmyslnou démonizací levice (co se zase objevilo zoufalců, kteří náhle chtějí emigrovat - božíčku, kdo jim brání?:-D) vytvořilo situaci, kdy normální situace, tedy, že pravice střídá levici a naopak spojená s (bohužel) zákonitou situací, kdy vládní strany propadne u místních voleb, způsobuje naprostou paniku. Přitom by stačilo pravici, levici i malé strany sledovat střízlivě, bez ideologických brýlí a kritizovat je za to špatné co, dělají, ne podle toho, jaký ideový směr (údajně) zastávají. Zvlášť , když tady pravicové reformy dělá spíše levice. I ty pitomé poplatky jsou jen pokusem o prodloužení života socialistického zdravotního sstému, který zde zavedla tzv. pravicová vláda Klausova.

Mozek 27.10.2008 20:37

Naopak,

většina lidí si na rozdíl od pana Drápala myslí, že tímto výsledkem je katastrofa zažehnána. Ze strany ČSSD nebyla viditelná snaha o spolčení se s Ruskem, ale Topolánko-Vondro-Schwarcenbergova vláda nás vede pod kuratelu nejhorších světových zločinců z USA.

Flaskowec 27.10.2008 23:55

Re: Naopak,

Přál bych si více Schwarcenbergů, o moc více, místo toho jsme se odmenili a s vé děti potrestali rajskými pingly, veksláky a kolotočáři

lucius 27.10.2008 20:24

dodatek k "Re Dan Drápal"

Ještě bych s Vámi polemizoval o Kubiceho zprávě: To byla akce ODS, s jejíž pomocí vyhrála volby, o opaku mě nikdo nepřesvědčí. Obsahem oné tzv. zprávy byly drby a žvásty, které solidní policejní operativec nepustí ze sejfu (a huby) bez pořádného prověření a "okování". Když pan Kubice splnil obdržené zadání, začal být na obtíž, tentokrát však svým původním zadavatelům, kteří se mezitím dostali do vládních křesel (včetně toho na Letné, pod které spadal sám), a tak musel od válu. Obojí bylo dílem ODS. A že Kubiceho nástupci nic nenašli? Inu, vem na dlani chlup, když je holá!

Ale to je marginálie, stejně jako ty poplatky ve zdravotnictví jako příčina volební porážky ODS. Máte smutnou pravdu v tom, že je to "hátlo za mátlo", jeden za 18, druhý bez dvou za 20. Ani já si nedělám iluze, že ČSSD je čistá jak okvětí bílé lilie, natož že něco udělá s korupcí. Snad jen že její šéf (aspoň doufám) nebude na lidi ukazovat ztopořený prostředník.

Ale to hlavní a nejsmutnější na Vašem článku je tvrzení, že si poslední dvě generace žila západní civilizace nad poměry. Prozraďte mi, kdy si budeme žít nad poměry tady v Česku? A nemuselo by to trvat ani ty dvě generace, mně by stačilo takových dvacet let (o moc déle už bych si toho stejně asi neužil).  

glos 27.10.2008 21:11

Re: dodatek k "Re Dan Drápal"

tohle vám podepíšu

Flaskowec 27.10.2008 23:47

Re: dodatek k "Re Dan Drápal"

My už jsme si nad poměry žili, tak někdy mezi lety 48-89.

Ten závěr je naprosto typický: já si chci užít a po mě potopa.

strejda 28.10.2008 0:17

Re: dodatek k "Re Dan Drápal"

Ta potopa za posledních 20 let se dala unést.

Pavel 29.10.2008 12:47

Re: dodatek k "Re Dan Drápal"

chcete-li vše vysvětlit vztyčeným prsteníčkem, a prosím ne na lidi. ale mýslím že na pana RATHA, a i kdyby na něho ne, stak si sedněte do parlamentu a nechte sebe a družku za všeobecného veselí  lůzy  beztresně urážet.  Jděte na kandidátku a já Vás  rád zvolím. Teda pokud se nejdříve přihlásíte ke svému jménu. 

lucius 27.10.2008 20:04

Re: Dan Drápal

Poplatky ve zdravotnictví znamenají jen těch 30,- Kč u doktora bohužel pouze pro mladé a zdravé. Na Julínkovy nápady však doplácejí těžkými penězi nejvíc ti, kteří jich nemají nazbyt. I já ve 30ti zašel k lékaři tak 1 x za 3 roky, dnes (v 50ti) je to nejmíň 6 x ročně. Mám na to, zaplaťpánbůh, mám i na lázně a jiné benefity, ale nejde o mne, znám dost lidí (včetně svého otce i partnerky), kteří jsou ve starobním resp. invalidním důchodu, a kromě 30,- Kč za pozdrav u lékaře a dalších 2 x 30,- Kč za "dobrý den" a za "na shledanou" v lékárně vysypou každý kvartál po pěkných pár stovkách na doplatcích za léky, z nichž se jim do "Julínkova limitu" ovšem započítá jen pětikoruna za tzv. srovnatelný lék, který je ovšem pro ně nepoužitelný vzhledem ke svým vedlejším účinkům. A kdyby aspoň za to "cikrtovné" člověk viděl nějaký respekt nebo kvalitu, ale jen si to někde zkuste: Vejdete na ambulanci, sotva vidíte nebo stojíte, cloumá s vámi horečka, a místo pozdrasvu na vás vyjede ropucha v modrobílém: "Máte zaplaceno?" Tak takové zdravotníky, potažmo politiky, kteří takový systém prosazují a ještě vychvalují, bych nechal dolovat uran nehtama (nechť mi ti, kteří to v bolševických dolech zažili, prominou).

H.K. 27.10.2008 21:05

Re: Dan Drápal

Vy jste důchodce?jsem důchodce a žádám Vás, vyjmenujte ty za koho tady píšete.  Já si poplatek zaplatím a když nebudu mít peníze , tak to zaplatí moje děti. Pokud  Váš otec peníze nemá, má možnost požádat sociální službu o vystavení potvrzení o hmotné nouzi a platit nebude. .

Já vím, že nic není zdarma.  Já si to zaplatím. Vám je to jedno kdo za Vás bude platit ošetření v nemocnici. Vám stačí, když platit nebudete Vy. Jenom Vy mně nedělejte advokáta.  

Liberta 29.10.2008 0:20

Re: Dan Drápal

Pane H.K., Váš postoj je sympatický, ale svěřte mi - co víte, že není zdarma? Těch třicet korun nedáváte proto, abyste za ně něco dostal, uvědomte si to. Ty dáváte jako nesystémový směšný a zlodějský poplatek, jehož konec nikdo pořádně nedohlédne. Není jasné, zda se přelije do státní (resp. zdravotnické) kasy a je tedy jen skrytým zvýšením již existujícího zákonného zdrav.pojištění, nebo jím dotujete chod konkrétní lékařské ordinace (a sestřičky za něj mohou podle uvážení nakoupit buď lepší flastry nebo lepší kafe do kávovaru...).

Kudlanka 30.10.2008 4:04

Re: Dan Drápal

Když vám to není jasný, tak proč do toho kdákáte?

Liberta 30.10.2008 20:53

Re: Dan Drápal

Drahý hmyze, je mi jasné, že to není jasné. JASNÉ?  (Y)

kocman 27.10.2008 19:24

nebudu tajit,že

vítězství sociální demokracie je důsledkem katastrofy v této zemi.Ale souhlasím i s Vaším výrokem.Nyní už je celkem pochopitelná tendence k takzvané osvícené diktatuře.Obě strany budou příčinou ev. totality.Demokracie je vlastně rovněž totalitou.Jak se zdá,opětovně blbců.

Liberta 29.10.2008 0:28

Re: nebudu tajit,že

Pánbů s námi a zlý pryč...8-o