4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Člověk-šváb?

Ministr financí, místopředseda vlády a předseda ANO Andrej Babiš přečkal jen za poslední půlrok dva skandály, jaké ještě nedávno dělaly z premiérů a volebních lídrů nezaměstnané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 14.9.2016 20:18

Re: Naivní je myslet

Chcete snad bránit diskusi ostatních? Požádal jsem pana Brzáka o nějaký názor a respektují že nemá čas na odpověď. Já na tom budu od zítřka podobně.

I já se s Vámi Loučim, s tím, že v řadě věci pravdu máte, zejména pokud jde o tu výchovu a vzdělávání.

Z. Frys 14.9.2016 20:17

Re: Nestává se často,

Re: Je to jinak.: Autor: H. Balzám Datum: 14.9.2016 19:36 Podsouváte mi věci, které neříkám, jenom aby byly potvrzeny vaše názory.

Ano, souhlasím s panem Balzámem. Jste poněkud demagog. Diskuze s Vámi postrádá smysl.

V. Klepetko 14.9.2016 20:11

Re: Nestává se často,

Je to klasická logika. Bylo řečeno že Babiše podporují jen blbci nebo hajzlové. Já zde Babiše podporuji. Ergo jsem dle názoru spoludiskutéra buď blb nebo hajzl! Kde je zde Straw man?

V. Klepetko 14.9.2016 20:07

Re: Je to jinak.

Pokud jsem Vám něco opravdu podsunul tak se omlouvám. Nebyl to můj záměr.

Mám trochu obavu, že pan Kašpárek nedocenil místní publikum (teď nemluvím o Vás). Standardní nacistickou metodou je dehumanizace lidských bytostí. Po této myšlenkové operaci se lidé posílají do plynu s čistým svědomím. Když pan Kašpárek označil pana Babiše za "švába" - a já ho za to i pochválil jako za dobrý umělecký výkon - jistě netušil že u některých diskutujicích to vyvolá touhu švába opravdu zaslápnkut. Zabít. Pověsit...

Lidská zloba a intolerantní agrese je mnohem horší problém, než populismus...

Je suis šváb!

H. Balzám 14.9.2016 20:06

Re: Nestává se často,

Vaším problémem je, že nacházíte v textech věci, které tam nejsou. Straw man se tomu říká a je to argumentační faul.

H. Balzám 14.9.2016 20:03

Re: Naivní je myslet

Už je to obehraná deska, takže se rozloučím s tím, že nemáte dle mého názoru pravdu téměř v ničem. A nechte už toho pana Brzáka žít.

P. Rudolf 14.9.2016 19:57

Re: Naivní je myslet

Tak jo, beru. Jinak bych ho musel začít obhajovat a po tom netoužím.

Znám ho dokonce osobně. Je tvrdý, ale všechen byznys, který jsem s ním kdy dělal, proběhl fér. Nicméně jedna otázka: ANO není jenom Babiš. Znáte v současné době (třeba i výhledově) nějaký lepší tým, než je ten jeho?

V. Klepetko 14.9.2016 19:50

Re: Nestává se často,

"ne na lidi samotné"

V. Klepetko 14.9.2016 19:48

Re: Nestává se často,

Budete je věšet, jak jste vyhrožoval hned na začátku?!

Vaši svobodu ohrožujete nejvíce Vy sám, svým manichejským fundamdntalizmem a intolerancí.

A ano, pochopitelně že se mohu mýlit. Musíte ale útočit na lidské omyly, nemá lidi samotné! Léčit, ne věšet... "Nácek" je oblíbeným slovem novodobých nacistů...

Pokud mě chcete považovat za bezcharakterniho hajzla nebo blbce, je to Vaše právo. Svou vlastní chytrost a charakter byste ale mnohem lépe osvědčil tim, že přestanete vyhrožovat hajzlům fyzickou likvidací. A třeba místo toho řekněte něco věcného k me argumentaci v nitce pana Brzáka...

V. Klepetko 14.9.2016 19:36

Re: Naivní je myslet

Zákon obecně vraždění velmi významným způsobem eliminuje. A značnou část vrahů i trestá!

A každé obcházení nějakého zákona je veřejně viditelná věc, a pokud se k ní pan Babiš uchýlí, tak mu to u voličů velmi ublíží. Například já v tomto případě v dalších volbách jeho podporu již zvažovat nebudu :-))))))

Zákon je jen nástroj v rukách státu. Pokud je stát efektivní, tak si vymahatelnost práva zajistí. Ne na 100%, ale jde to...

Věřím, ze systém se dokáže ubránit pomocí dobrých zákonů a silných institucí proti každým pokusům o uzurpaci moci.

A v neposlední řadě i pomoci veřejné diskuse! Bohužel na motivaci kterou jsme velmi podrobně popsal hned v komentáři k prvnímu dnešnímu diskusnímu příspěvku pana Brzáka nereagoval NIKDO. Jen samé osobní invektivy a nadávky... Takto se korporatnímu fašismu neubráníte, přátelé... ((((((((

H. Balzám 14.9.2016 19:36

Re: Je to jinak.

Podsouváte mi věci, které neříkám, jenom aby byly potvrzeny vaše názory.

Z. Frys 14.9.2016 19:27

Re: Nestává se často,

Volič se může mýlit, jistě. Takže se mýlíte? Nebo si volbu Bureše obhajujete volbou menšího zla? Já to vidím tak, že Bureše podporují 2 typy lidí - 1) blbci, 2) bezcharakterní hajzlové... podobně jako za bolševika. Toleranci jistě, ale jen k tomu, kdo neohrožuje moji svobodu. A tolerovat komouše, nácky a fašisty nikdy nebudu.

V. Klepetko 14.9.2016 19:10

Re: Nestává se často,

Ve Vašem světě podporují politické gaunery jen bezcharakterní svině? Churchill podpořil Stalina proti Hitlerovy. O charakteru toho prvního z jmenovaných vůbec nepochybuji. Řada vynikajících levicových intelektuálů byla v první polovině minulého století fascinována bolševiky. Peroutka psal, že Vůdce a německý národ jedno jest. A tak dále...

Volič se může mýlit a nemusí to být hned nějaký hajzl. A i Babiše lze podporovat z pragmatických důvodů: když věříte že pomáhá eliminovat daleko odpornějši zlo.

Pluralita názoru předpokládá toleranci k názorům druhých. Toleranci! Nikoliv šibenice, pane Frysi!

R. Tesařík 14.9.2016 19:04

Re: Hledejte dál co kde udělal.

A to křičíte do světlíku, nebo z okna?

V. Klepetko 14.9.2016 19:00

Re: Je to jinak.

P.S. Stará čůza žádný řád v EU nerozvrátila, protože v ní žádný ani nebyl. Jen instutucionální improvizace! Parlament jako stěhovavý pták... Za pět let údajně omezili administrativu o 80%. O kolik je méně úředníků?! :-)))))

A německý ústavní pořádek je pevný. Pevně věřím že Angelu již brzo Ústavní soud v rozletu zastaví, pokud bude jednat protiůstavně!

V. Klepetko 14.9.2016 18:52

Re: Je to jinak.

Vzdělání a výchova? To je správný recept! A možná jediný možný. Ale co když "vzdělávají" Halíkové, Mertlové, Putnové? A výchovu organizují pohrobci Herberta Marcuseho a Theodora Adorna? Myslí si snad někdo že ten problém vyřeší nějaká připosr.ná "Výzva vědců", Iniciativa "Evropská hodnoty" s pornoherci v čele, nebo nějaký euronacistický zelený "vychovatel "?

Omyl. Základem výchovy a vzdělání je rodina, která musí i pro formální vzdělání stanovit jasný základ a směr! Bez tohoto základu, který je zelenosocanskými mlzky neustále podkopáván, bude volič i za 100 let handicapovaný ((((((((.

Z. Frys 14.9.2016 18:45

Re: Nestává se často,

Řekněte mi, pane Klepetko, jaký charakter může mít člověk podporující bezskrupulozní prospěchárskou bolševicko-estébáckou zrůdu jako je Bureš? Abychom se po pár letech utužování korporátní verze socialismu nedivili, že přijde občanská válka. A nejen u nás, EU má k dotačně-korporátně-socialistické totalitě řádně našlápnuto...

H. Balzám 14.9.2016 18:38

Re: Naivní je myslet

Vy hlavně nechápete smysl zákona. Zákon nikdy nikde zločinu nezabrání, ten akorát definuje postih. Nebo myslíte, že definice vraždy jako zločinu vraždění eliminuje? No a samozřejmě postih může přijít jenom za určitých okolností. Například stačí, aby byly lidovky majetkem nějaké paní Babišové nebo jeho bratra, sestřenice nebo souseda. A zákon je opět stejně bezzubý jako vždy v dějinách.

H. Balzám 14.9.2016 18:33

Re: Je to jinak.

Například dnes na "uprchlické" invazi vidíme, že jedna stará čůza dokáže bez problémů rozvrátit řád v celé EU, takže ne, systém není dost silný na to, aby zabránil těmto krátkodobým excesům s dlouhodobými následky. Já nejsem nikdo, takže ani nemusím nic naznačovat, můžu si tady stejně jako jiní psát, co mne napadne. Přesto však naznačím řešení. Problémem, jakým jsou obecně volby objektivně škodlivých postav do zastupitelské politiky, jsou samozřejmě voliči, kteří jsou ochotni se nechat kreaturou typu babiš, nebo paroubek, nebo třeba grebeníček zastupovat. Řešením, pokud jako řešení nevidíme nějakou eugeniku a vyloučení dalšího rození dětí s nízkou inteligencí, je samozřejmě vzdělání a výchova. Vzdělání proto, aby volič dokázal poznat gauneřinu a nebylo to nutné dnes a stále znova rozepisovat, výchova zase k tomu, aby voličovi nepřišlo normální, že se taková kreatura dostane až na post ministra nebo dokonce prezidenta. Výsledek je ovšem velmi labilní a není pravděpodobné, že se někdy někde na světě objeví země, kde budou VŠICHNI voliči volit zodpovědně, poučeně a rozumně.

V. Klepetko 14.9.2016 18:21

Re: Nestává se často,

Fašista je ten, kdo chce aby jeho politický soupeř visel. Případně to může být ještě bolševik :-))))

V. Klepetko 14.9.2016 18:17

Chvála bláznivosti

S tou dobou se šeredně pletete... Hloupost (bláznivost, debilita) byla motorem progresivního vývoje odjakživa, věděl to už ten Erasmus :-)))))

Z. Frys 14.9.2016 18:16

Re: Nestává se často,

Jste tak zoufalý nebo jenom hloupý, že obdivujete a podporujete fašisty?

V. Klepetko 14.9.2016 18:06

Re: Nestává se často,

Šířite nenavist a přejete svým politickým rivalům fyzickou likvidaci...

V porovnání s tímto zoufalstvím je Babiš liberál a demokrat!

V. Klepetko 14.9.2016 18:03

Re: Je to jinak.

Řekl bych že těch problémů je více než oba pojmenované:-)) A ty je vygenetovaly.

Mohl byste se ještě prosím vrátit k té nitce pana Brzáka?

V. Klepetko 14.9.2016 17:59

Re: Je to jinak.

Ale pokud identifikuji něco jako problém, tak musím i naznačit, co s ním.

Třeba ta první část problému, berlusconizační tendence Babiše. Šup, a máme tu zákon o střetu zájmů! A žádný Berlusconi se nekoná. Systém je silný a dokáže se ubránit ve střetu s jednotlivcem.

Jak ale řešit to, o čem píšete Vy?

Z. Frys 14.9.2016 17:56

Nestává se často,

že bych s panem Kašpárkem souhlasil. Dnes ale ano. A doufám, že estébák skončí jako jeho italský předchůdce Benito.

I. Mertl 14.9.2016 17:54

Re: Naivní je myslet

Jo, ale bojím se, že už to nastalo - Babiš (kupodivu) charismatický je, jinak by nešel tak rychle nahoru a nedržel se tam! Nabídl rychlá a srozumitelná řešení, ne? Navíc je naprosto bez obvyklých sebereflexí politiků ("co by tomu řekli lidi") a bezohledný (znáte třeba důvěrněji někoho z jeho firem? já ano). Typický kapitalista devatenáctého století - peníze napraví všechno. Klidně půjde do menšinové vlády s labilní tichou podporou kdekoho (KSĆM, jednotlivci z ODS i ČSSD, ...) Takže se bojím, že i na Ústavu časem dosáhne, Čechům se demokracie evidentně zajídá.

V. Klepetko 14.9.2016 17:54

Re: Naivní je myslet

To je hodně nesebevedomý pohled na naši společnost!

Berluskonizace o které píše pan Prokop - to je naproti tomu opravdu reálná hrozba. Ale právě byl schválen zákon o střetu zájmů - a ten i tuto hrozbu efektivně eliminuje.

M. Pernický 14.9.2016 17:53

Hledejte dál co kde udělal.

Atˇ,žije pan Babiš!

H. Balzám 14.9.2016 17:44

Re: Je to jinak.

Věřím tomu, že kdyby se nikdy nenarodil člověk jménem Hitler, stejně by si historie našla cestu k válce. Stejně tak si myslím, že babiše by nahradil někho stejný nebo podobný. Babiš je hodně vidět a daří se mu, ale co se týče charakteru rozhodně není unikát.