27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Čínští léčitelé ostudou českého zdravotnictví?

Parlament otevřel cestu, aby se tradiční čínská medicína hradila z českého zdravotního pojištění. Učinil tak hlasy především poslanců a senátorů za hnutí ANO, za sociální i občanskou demokracii, TOP 09 a komunistickou stranu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 15.6.2017 10:28

Vrchní šaman a léčitel

zamindrákovaných duší (panická prostata v těle starce je toho důkazem) sídlí toho času na Hradě a tak čínská medicína v podhradí, provozovaná především k odčerpávání přebytečných finančních prostředků z kapes hlupáků, je toho jen logickým důsledkem.

R. Langer 15.6.2017 21:29

Re: Vrchní šaman a léčitel

Kdepak, hlupáci volili toho druhého... :-D

M. Prokop 15.6.2017 21:58

Re: Vrchní šaman a léčitel

To si nevyberete, rozdíl bude tak cca ‰

F. Doušek 15.6.2017 9:43

Před několika lety manželka za pěkných pár tisícovek

nakoupila od jednoho českého MUDr. hromadu zázračných tabletek - proti vysokému tlaku, diabetu, cholesterolu ...

Všechny ty tabletky vypadaly úplně stejně a stejně taky smrděly. Zato jsem se dozvěděl, jakými drahami v těle se mi šíří různé choroby. Chvíli mně nutila to požívat než jsem se vzbouřil. Později jsem o onom MUDr. četl, že ho vyšetřuje policie. Tolik o mém vztahu k čínské meducíně.

R. Tichý 15.6.2017 8:49

Ostuda?

Ostudou jsou lékaři, kteří hloupě zavírají oči před něčím, co funguje 3000 let. Antibiotika máme 100 let a už přestávají fungovat....

Má se hledat symbióza, která jistě je možná.

J. Lepka 15.6.2017 8:57

Re: Ostuda?

Akorát, že už po těch 3000 let začínají docházet zdroje léků, např. nosorožci.

T. Kočí 15.6.2017 9:33

Re: Ostuda?

vtipná reakce

R. Tichý 16.6.2017 13:58

Re: Ostuda?

Nosorožci nejsou součástí čínské medicíny. Je to pověra, jako Vaše babička věřila na zapalování svíček při bouřce.

T. Kočí 15.6.2017 9:35

Re: Ostuda?

Jasně, Zeman jezdí do Číny a už má prostatu jako mladík.Další bude následovat.

J. Jurax 15.6.2017 20:01

Re: Ostuda?

Funguje?

R. Tichý 16.6.2017 13:59

Re: Ostuda?

Ano.

J. Jurax 15.6.2017 20:04

Re: Ostuda?

No jo, u nás staletí fungovalo pouštění žilou jako lék na kde co ...

R. Tichý 16.6.2017 13:59

Re: Ostuda?

Hmmm, taky se jezdilo na koních a Váš děda vozil hnůj s kravským povozem.

J. Jurax 16.6.2017 18:04

Re: Ostuda?

Jistě. Tedy až na to že oba mí dědové nejsouce rolníky nevlastnili krav a nejezdili tudíž povozem jimi taženým.

Nicméně málokoho dnes napadne zavádět jízdu koňmo jako řešení veřejné dopravy. Stejně tak propagátorů zavádění transportu hnoje a vůbec čehokoliv kravským povozem bude dnes minimálně. Soudím, že takoví by byli považováni za inteligenty hodně alternativní a stěží by jim bylo popřáno sluchu, byť oba způsoby dopravy jsou nesporně i dnes funkční.

Jestli je ovšem funkční čínská tradiční medicína jako celek je sporné, byť snad některé její postupy mohou být i účinné. Ovšem kšeft to může být dobrý.

Lidi nezřídka přežívají i navzdory léčbě :-)

R. Langer 15.6.2017 21:04

Re: Ostuda?

A jak jste nabyl svého přesvědčení, že TO funguje?

R. Tichý 16.6.2017 14:00

Re: Ostuda?

Osobními zkušenostmi a zážitky s naším zdravotnictvím, které je "zadarmo".

J. Vavruška 15.6.2017 8:30

Autorovy zavádějící závěry, totiž, že na zdravotnictví bude méně peněz, ukazují na jeho neschopnost vnímat realitu jako dynamický systém. Evidentně je za takové "analýzy" placen nějakým dealerem... Ve skutečnosti pacienti, kteří využijí služeb TČM nebudou konzumovat skužby tzv. "vědecké" medicíny a zejména budou konzumovat menší množství chemických léků. Celkově se "objem péče" vyjádřený počtem návštěv u lékaře samozřejmě nezmění. Pouze poklesne prodej krabiček s léky. Uvážíme-li, že dnes už téměř neexistují krabičky s cenou pod 100 Kč a mnohdy jdou i do tisíců, je jasné, že dojde ke značným úsporám na straně zdravotních pojišťoven. A to samozřejmě vyvolává paniku v řadách farmaceutických oligopolistů i jejich nájemných pisálků.

P. Juránek 15.6.2017 14:11

Když už, tak za svý!

Když někdo fanaticky věří v TČM, jezdí do Lurd a cpe se homeopatikami, tak mi to vůbec nevadí, pokud to dělá za vlastní peníze. Je však pravdou, že se i v TČM točí velké peníze (s odbočkami do kapes našich politiků), jinak by to ti Číňani (ani politici) nedělali, že ano.

K. Loskot 15.6.2017 6:52

Ostudou ceskeho zdravotnictvi je predevsim vseobecna korupce a rozkradani prostredku.

M. Prokop 15.6.2017 8:49

Re:

Jak jinak by mohlo vypadat pod vedením ČSSD?

V. Kotas 15.6.2017 5:48

Ostudou českého zdravotnictví, jsou

podvádějící doktoři ( v honbě za penězi ),ministři, neschopní ukočírovat tento resort, v němž mizí každoročně miliardy ( kamarádíčkům ). Čínští léčitelé jsou jen doplňkem současné medicíny, která nemá čas na člověka/pacienta a má v určitých případech pozitivní výsledky ( neléčí vše a nepředepisuje x prášků, které jdou v mnoha případech proti sobě v léčení ).

V. Pavelka 15.6.2017 14:29

Re: Ostudou českého zdravotnictví, jsou

Není vám ta Čínská infiltrace, do všech oblastí podezřelá ?! Čínani nejsou žádní sociální humanisté , ale nacionální komunisté a diktatura , aby jsme jako užiteční idioté za pár let nečumněli !Uředníci se pakují s pomocí nenávistného prezidenta ..

V. Pavelka 15.6.2017 14:45

Re: Ostudou českého zdravotnictví, jsou

Prezident se usmívá , už nemá takové ty vzteklé úlety kterými nás , podobně jako Kalousek , častoval od řečnického pultíku , čím to asi je ?

P. Sulc 15.6.2017 2:44

Bajecne to Cesko pokracuje ve zdravotnictvi.

Navrhoval bych jete v kazdem domovnim bloku nejakeho samana a babu korenarku. A zavest prodekny se susenymi cervy, zuby s krokodyla, umlety nosorozci roh pro starsi pany a ruzmymi podobnymi ''medikamenty''. I kousky provazu z obesence by pomohly

J. Mrázek 15.6.2017 6:14

Jednostranný pohled mnohdy nesvědčí...

...o mnohostrannosti ducha, schopného vnímat neschválené a hodnotit nestranně výsledky...

I. Dekyský 15.6.2017 1:47

Máte bohužel pravdu

tohle je skutečně ostuda neuvěřitelného formátu (homeopatie je na tom ovšem ještě hůř, mimo placebo efektu tam žádný jiný není a nikdy být nemůže). Tohle se ale v dnešní době, plné sice vystudovaných, ale pologramotných hlupáků (víme z kterých "oborů", že), čím dál hůř vysvětluje, všichni víme velmi dobře kolik titulovaných tupců na podobné metody nedá dopustit. Nyní mají oblbovači (vyčůránky / průkopníky z Hradce Králové nevyjímaje) pro své pochybné argumenty v rukou další zbraň.

P.S. Vědecká rada ČLK je dlouhodobě také proti, bohužel jak vidno na naše blbé poslance žádný rozumný argument neplatí...

R. Woloszczuk 15.6.2017 10:41

Re: Nemáte pravdu

Proč odmítáte využít placebo efekt při léčbě? Nebylo by lepší placebo efekt raději zkoumat a zjistit jak a proč vlastně funguje? Člověk jeho tělo ani zdraví není majetkem státu. Podle mezinárodní úmluvy, kterou ČR také podepsalo platí "Zájmy a blaho lidské bytosti budou nadřazeny zájmům společnosti nebo vědy." a o svých "Zájmech a blahu" rozhoduji pouze já.

Problém je v tom že podle Zákon č. 372/2011 Sb je zakázáno provádět jakékoli léčebné úkony mimo schválená zdravotnická zařízení či osobami, které nejsou v zákoně uvedeny. Už jen diagnostika podle Čínské medicíny (či jiných, ČLK neschválených postupů) je v rozporu se zákonem.

Občan má sice právo léčit se či pečovat o své zdraví "alternativně", ale kdokoli by se na takové léčbě podílel (byť v konkrétním případě úspěšné) koná nezákoně je právně postižitelný.

V oblasti péče o zdraví stát a ČLK pošlapává základní lisdká práva stejně jako za komunistů.

J. Jelínek 15.6.2017 10:47

Re: Nemáte pravdu

On ten placebo efekt, mrcha, zlomenou nohu nevyléčí.

J. Ráž 15.6.2017 12:06

Re: Nemáte pravdu

Antibiotikum také ne. Hodně blbý argument!

P.S. Divil byste s jakými pozitivními účinky se používá placebo efekt např. v psychiatrii.

Č. Berka 15.6.2017 12:52

Re: Nemáte pravdu

http://www.homeopatie.cz/studie-homeopatickeho-leku-x-ray/