6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
doxa 9.4.2006 15:52

Tak si vyberte

Vadí vám, že dnes vám tady někdo vyhrožuje např. nucenou emigrací. Ale víc si váš  anonymní oponent zaručeně nedovolí.

Za normalisace se už skutečně političtí odpůrci nepopravovali. Ovšem pouhými výhrůžkami ze strany režimu to pro ně neskončilo...

Fafa 9.4.2006 15:39

Ticha dohodo a Tarasizatarasi

Ne, mne zajimalo neco jineho. V minulych prispevcich i minulych diskusich jste psal o tom, ze v Cesku i za sociku byla docela dobra zivotni uroven. V jedne nasi debate jste mi vysvetloval, ze jste nejakou dobu pracoval v byvalem SSR a mnoho veci bylo k nerozeznani od zivota ve Statech. Mne tedy zajimalo, proc jste si vybral Floridu. K tomu primitivnimu anti-. Myslite si, ze existuje primitivni a smesny antifasismus?

Tarasizatarasi a Ticha dohodo - na muj komentar o zivotni urovni za sociku si nevzpominam, asi to bylo cut+paste komentare Tiche dohody. Hlady jsem netrpel a stvaly mne stejne veci, ktere zminuje Ticha dohoda. Chudy jsem byl relativne. Kolegove mych rodicu delali stejnou praci dejme tomu v Rakousku a meli podstatne jinou zivotni uroven. A ten rozdil se aspon opticky zvetsoval.

doxa 9.4.2006 14:39

Na svou životní úroveň jsme si za normalisace skutečně nemohli stěžovat

To by nás zavřeli. Měli na to dokonce i speciální paragraf - pomluva státu světové socialistické soustavy.

Pert1 9.4.2006 13:42

Re: Re: vy jste pane Fafo v nejakem svem prispevku napsal

 Taraszátaras, tak jak je to s těmi důchodci a televizory?????? 

Taraszátaras 9.4.2006 12:36

Re: vy jste pane Fafo v nejakem svem prispevku napsal

Nechci dělat panu Fafovi advokáta, ale on ve svém příspěvku napsal, že si na životní úroveň své rodiny za normalizace nemůže stěžovat. Dovolil bych si stejnou výtku, jakou jsem směřoval na něj, je třeba pečlivěji číst a vnímat názory oponentů. Samozřejmě máte plnou pravdu co se směšnosti diskuzí o životní úrovni za totality týká. Téměř všichni si tu dobu pamatují (s těmi, co nepamatují je zbytečné vést diskuzi), přesto antikomunističtí fanatici jsou ochotni tvrdit, že v osmdesátých létech se popravovalo za politické názory. Řekl bych, že tito lidé nechtějí slyšet jakékoliv rozumné argumenty, oni potřebují nepřítele, tupit jej, ponižovat, vyhánět za hranice, a když to poměry dovolují, tak popravovat. Takoví jsou za každého režimu, plují s proudem a jde jenom o tom, co jim politické a právní prostředí dovolí. Zřejmě to jsou psychicky postižení lidé s psychiatrickou diagnózou (sadismus), většinou s nižší úrovní intelektu, což je možné odvodit z jejich vyjadřovacích schopností. 

dvd 9.4.2006 12:12

Re: Husakovy deti

Pokud ovšem netušíte, že Rosťa Hedvíček je poměrně silně na hlavičku...

ticha@dohoda 9.4.2006 12:05

vy jste pane Fafo v nejakem svem prispevku napsal

o tom, ze dnes muzete nekam odjet/svobodne/ a potom se zase svobodne vratit a nehrozi vam zadny kriminal.

Ano to je obrovska vymozenost dnesniho demokratickeho zrizeni a jsem vdecen za to, ze mi bylo dano se toho dozit.Jinak ODJEL, to je dej ukonceny to platilo prave o dobe komunisticke, kdy nebylo navratu/svobodneho/.Rekl bych pane Fafo, ze vytrhujete veci z kontextu, muj komentar byl o zivotni urovni za normalizace, kdy jsem byl dite, resp. jsem dospival, z tohoto pohledu mohu vcelku objektivne posoudit zda jsem ja a moji vrstevnici v malem pohranicnim mestecku zili v chudobe, na cca 5K obyvatel tam zily 3 rodiny, ktere lze oznacit za chude, zili sice ve vlastnich domech ale skutecne dosti nuzne, to rozhodne neznamena, ze byli o hladu, vsichni verici katolici, pocet deti v tech rodinach 6,10,12, coz samo neco napovida, pokud si vzpominam tak vsichni skoncili alespon s ucnakem, par s maturitou a jedna z nich je zemedelskym ing. coz take naznacuje podobu chudoby za komunistu/normalizace/. Vcelku vystizne to popsal pan "skeptik" , me vytacelo, ze si nemuzu koupit dziny jake chci, vybrat si hudbu jakou chci poslouchat, moznost podivat se na film podle sveho/pubertalniho/ gusta, zajet si do Munchen na mistrovstvi sveta v kopane/nepustili me :-(( / ale chudi pane Fafo jsme nebyli ani vzdalene. Pionyrsky tabor, 150 Kcs za dite na 3 tydny, plna penze, zdrav. zabezp. doprava , dohled 24/7, pochopitelne to komousi nedelali zdarma, bylo to s vyplachem mozku, jenze ve Skautu vam dite proplachnou bohem, coz je z meho pohledu daleko skodlivejsi:-)) . Osobne mi tyto diskuse pripadaji smesne, on totiz primitivni antikominismus neni o nic smesnejsi nez stupidni antiamerikanismus, pripadne jiny anti-ismus. Treba mate jine vzpominky na normalizaci a mozna jste skutecne byl chudy a o hladu, proto to vidite jinak :-))

Eric Cartman 9.4.2006 11:20

Re: Re: Pro : Taraszátaras

Hnije v rude dire :-)

Eric Cartman 9.4.2006 11:20

Re: Re: Re: Antikomunismus jako politika

A vy si myslite, ze to, co jste prave vyjmenoval za komunistu mebylo? Ale bylo, a navic se o tom nesmelo mluvit.

Pert1 9.4.2006 11:10

Re: Pro : Taraszátaras

Tak kde jste Taraszátaras, ještě chrníte? Čekám na odpověď.

Pert1 9.4.2006 9:32

Re: Pro : Taraszátaras

Jo a ještě něco. Nebiji černochy, rasista nejsem. Ale komunisty k smrti nenávidím.

Taraszátaras 9.4.2006 8:54

Re: Tarasi,

Zrekapituluji podstatu sporu. JAB se ptal na rozdíly mezi komunismem a fašismem. Ve zkratce jsem vyjmenoval ideologické odlišnosti, pak jsem napsal, že "v praxi se oba režimy dopouštěly obrovských, genocidních zločinů" a vyjmenoval další zřejmé rozdíly. Načež mě fanatici napadli, že obhajuji bolševiky. Vaše "měkká a tvrdá verze" je naprosto přesné vyjádření podstaty věci, včetně té vůně koňaku a doutníků sira Winstona. Takže nevidím nutnost uzavírat smír, když válka neproběhla, chce to jen pozorně číst a vnímat, co říká druhá strana. Zdravím.

Pert1 9.4.2006 7:15

Pro : Taraszátaras

Taraszátaras napsal----Zcela drzá je Vaše poznámka o tom, že si za dvoudenní plat koupíte novou televizi. V zajetí Vašeho odporného egoismu zapomínáte na to, že důchodce za tu televizi dá celou měsíční penzi.

IS napsal

Moje matka měla důchod 1300 Kčs a koupila si 1983 barevný televizor  za 13000 Kčs . Cena 20000 je přehnaná.  Dodnes onen TV  používám, kdepak jsou všechny ty Grundigy aj. Znáte snad nějakou značku TV, který by vydržel 23 let?

Tak co ty kretene : Taraszátaras, umíte počítat ? Kolik důchodů musela matinka IS dáti v roce 1983 za "barevný" televizor? Jestli se nemýlím tak deset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nepřeji Vám krásnou neděli, všem ostatním ano.

Pert1 9.4.2006 6:53

Re: ta

Tanjo prosím používejte správné tituly- Grebeníček, synek koministického zločince, který mučil politické vězně elektrickým proudem, Vojtěch Filip- agent STB. Takové vůdce má tato fašistická strana. Jediné řešení- vrstva komunistů, vrstva vápna.

Lea 9.4.2006 6:07

Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Ano,Hitlerova strana byla socialistická. Více než Hitlerem bych se ale zaobírala podmínkami lidí v Německu po 1.svět.válce.Šílenou politikou především Francie a neschopností ustoupit od tak vysokých reparací,které přivedly obyvatele Německa do strašné bídy. A ona bída většiny ,s poznáním,že v zájmu vrchnosti přišly miliony o život, plus nově vzniklý SSSR s jiným společenským uspořádáním,to není dobrá kombinace. Proto průmyslníci vsadili na podporu Hitlera. Dav se napřel tím směrem,kterým potřebovali. Byla půda pro opětné řešení nespokojenosti s výsledky 1.světové války. Na druhou stranu po 2.svět. války přicházeli i vítězové o kolonie. Na tuto skutečnost se už tolik nevzpomíná.

Lea 9.4.2006 5:36

Re: Re: Re: Re: Re: Dovolil bych si upozornit na nepřesnost v článku

S tím s vámi souhlasím,skeptiku. Ve všem.

Fafa 9.4.2006 2:20

Ticha dohodo,

komousi byli a jsou banda lumpu, ovsem co se tyka zivotni urovne, tak si nemohu stezovat, pochazim z naprosto prumerne rodiny. Az kdyz jsem po sametu mohl zacit cestovat, uvedomil jsem, si, ze jsme za vlady komousu povazovali za samozrejmost, bydleni, praci, nemocnice, leky, skoly, jidlo, placenou dovolenou.

Mozna se mylim Dohodo, ale neodjel jste nekdy zacatkem 90.let na Floridu.? Muzu se zeptat proc?

Fafa 9.4.2006 0:43

Tarasi,

s realitou to mate tezky. Muj kmotr byl napred porucik (to v CSR), potom major (v Britanii), pak vezen (znovu v CSR) a nakonec general, to uz CR.

Navrhuju primeri. Komunismus a fasismus (pripadne nacismus) byla stejna svinstva. My v Cechach jsme dostali tvrdou verzi fasismu a mekkou versi komunismu.  Porovnani dejme tomu Spanelska pod Frankem a Ciny pod Maem by vyznelo lepe pro fasismus. Vsechny vyse uvedene systemy jsou ale IMHO horsi nez kapitalismus pod sirem Winstonem.  

Muzete se domluvit na tomhle kompromisu?

Taraszátaras 9.4.2006 0:12

Re: Tarasizatarasi,

Vaše patrně dobře míněné poučování je v kontextu s realitou směšné, což nemůžete vědět. Můj strýc, kamarád generála Krzáka (nedávno zemřelého) umožnil jemu a několika jeho kamarádům únik z protektorátu, když jim jako policejní úředník vystavil falešné cestovní doklady. Krzák potom v Anglii dělal instruktora parašutistům, když se vrátil, z rodiny nenašel nikoho, všichni vyvražděni. Mimochodem - strýc skončil v Osvětimi, po dvou měsících (pokud ne dřív) kaput, třicetiletý atlet, doma dvě malé děti. Proto nesnáším srovnávání komunismu a fašismu v našich podmínkách, zvlášť pak od lidí, kteří byli za bolševika v zákrytu a pilně přikrádali.

Fafa 9.4.2006 0:06

To IS

V Památníku písemnictví v Rajhradu u Brna byla výstava o zločinech komunistů. Na zdi visel  seznam popravených obětí komunistů. Je známo, že obětmi komunistů byli i sami komunisté, jejichž jména se však v seznamu nenacházela.  

Zajimava otazka IS. Povazuje Ernsta Rohma za obet nacismu? 

Jinak, predstavte si, ze v predvecer popravy Slanskeho by nahla zavladla v CSR demokracie? Jaky trest by podle Vas mel dostat Slansky pripadne Reicin? IMHO be se musela prepracovat obzaloba, ale trest celkem odpovidal.  

Fafa 8.4.2006 23:51

Tarasizatarasi,

"Kde v sobě berete tu nehorátně sprostou drzost a dovolujete si posílat někoho do emigrace kvůli jeho názorům? Vy jste bolševik jak superlejno."

Tarasi, myslim, ze Vas nikdo do emigrace neposila. Jenom si dovolil poznamenat, ze pokud CHCETE tak muzete kdykoliv beztrestne odejit a kdykoliv se beztrestne vratit. Nehrozi, ze by Vas nekdo na hranicich zastrelil nebo, ze si budete muset zadat o vyjezdni povoleni, pripadne, ze Vas po navratu bude cekat soud pro nedovolene opusteni republiky.  Zamyslete se nad tim. Pripadne se zamyslete nad tim, ze v roce 1949 prchali z republiky byvali dustojnici RAF, kterym slo o zivot. Byli to stejni lide, kteri v roce 1939 prchali pred nacisty. Myslite, ze to byla jenom shoda okolnosti, ze titiz lide behem jedne dekady dvakrat prchali ze stejne zeme? 

tanja 8.4.2006 22:34

je to off topic ale tenhle komenář k Svěrákovi mě dostal (copy and paste)

já si prostě tak nějak myslím že on ten svěrák zas takovej lumen neni. Třeba jsem tuhle koukal na telku a porád jsem se smál jak tam byl ten koktavej a když tam byl svěrák tak to taky bylo asi vtipný ale radši jsme to přepli na ty regíny, zas si tam něco holili tak se nám to líbilo. Jo eště tak novotný, ten co se převlíká do těch srandovních hábitů, jo to je humor jak má být. Ale tahleta chytristika.... A říkal franta v hospodě, že stejně to je všechno domluvený a velkej žid že tahá za provázky v pozadí. Jinak je to šechno v tomhletom humoru a kultuře docela dobrý akorát žena si stěžuje že by zas mohli někdy dát zpívajícího bubeníka víťu vávru. tak čest.

Medák 8.4.2006 21:57

Re: Re: Re: drahy kiraste, jsem dalek toho zde komunisty obhajovat,

..přiblblý servilní média s imbecilní lidovou zábavou,..

Hele,nechte si tu protiN@váckou propagandu,jo.

Ikar 8.4.2006 21:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Přečtěte si svůj příspěvek a hlavně předposlední větu kde obhajujete SSSR, že nevyvolal světovou válku a že neposílal lidi do plynu. Jaderné rakety na Kubě asi byly jen v amerických filmech, že ?To je důvod mé reakce, vaše snaha nenápadně,  vylepšit tento režim. A nadávkami jste  vy začal argumentovat . Tu pěnu u huby si utřete vy. Nadávky, to je také komunistický způsob diskuse, když nejsou argumenty. Končím, nebudu si s vámi kazit sobotní večer.

IS 8.4.2006 21:27

Re: doxo, má to i PAL, barvy jsou dobré

Ani SECAM nebyl snad komunistický produkt, pocházel z Francie. Obrazovky barevných TV TESLA se údajně vyráběly v japonské licenci.  Jen ten počet kanálů nedostačuje současným požadavkům, ale to řeší předřazení videa jako konvertoru.  Kupodivu se barevné TV TESLA vyskytují v bazarech za cca 500-1000 Kč, což naznačuje, že asi byly kvalitn. Stále existují opraváři, kteří jsou schopni je opravit a nedají na ně dopustit. Kontrukčně jsou nepochybně zastaralé.

Taraszátaras 8.4.2006 21:20

Re: Re: Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Máte obrovské mezery ve vzdělání (viz kubánská krize) a jste běsnící fanatik s pěnou u huby. Napsal jsem, že SSSR byl totalitní režim se zločiny genocidy (a s bezdůvodným vražděním vlastních občanů) na krku, a vy mě obviňujete ze lži a zmenšování zrůdnosti komunistického režimu. Jste úplně blbý?

Taraszátaras 8.4.2006 21:13

Re: Re: Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Hádá se snad někdo? Odpovídal jsem na otázku o rozdílnostech obou režimů. A ženy a děti v osvětimských plynových komorách byly válečné oběti?

Ikar 8.4.2006 21:13

Re: Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Ženy a děti do plynu neposílal, vraždil je jinak a to jen proto, že nebyl ještě komunistický režim tak technický vyspěly jako fašistický. Co polští vojáci ? Co krymští tataři ? Masové vraždění v době míru, je ještě horší zločin než ve válce. Že nevyvolal SSSR světovou válku, je zásluha USA, protože kdyby USA zaujala v době Kubánské krize stejnou taktiku jak SSSR, tak už si tady asi nedopisujem.  Co Afganistan? Rozdil je jen v tom, že tyto konflikty se nenazývají "světové", ale těm mrtvým je to jedno. Tarasi.. vy jste zase zaslepený komunista a to u mně horší nadávka než hlupák. Komunisty, některé, totiž jsem poznal jako lidi, se kterými se těžko diskutuje, ale aspoň nelhali a  nezmenšovali zrůdnosti bývalých režimů. Pro vás to neplatí, na vás je vidět, proč je komunismus nebezpečím pro lidi vyznávající svobodu myšlení.

Ikar 8.4.2006 21:00

Re: Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Ženy a děti, aspoň pokud je známo, do plynu neposílal. Ale vyvraždění tisíců polských vojáků,  gulagy, krymští tataři a další genocidy v době míru jsou zrůdnosti, vedle kterých skorem blednou i válečné oběti.

tanja 8.4.2006 20:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tanja poskytuje právní oporu k zákazu Neviditelného psa

Klid, vím toho dost