28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vladimír Folk 12.2.2008 13:28

Volby - pokračování

Z celého průběhu voleb je zřejmé, že ČSSD je rozhodnuta zabránit zvolení Václava Klause znovu prezidentem za každou cenu. K tomu zatím využívá všech prostředků, do této chvíle sice nekorektních ale zatím ještě ústavních. Ke konečnému  hlasování se předsedající p. Vlček odhodlal po mnoha přestávkách až v okamžiku, kdy počtáři ČSSD zjistili, že Václavu Klausovi bude ke zvolení chybět 1 hlas.

Tak toto je další důležitý nedostatek zpravodajství ČT. A k zamyšlení se objevuje otázka proč tomu tak je. Jestliže reportér nevnímá fakta a neumí je do zpravodajství interpretovat, není dobrý profesionál. Jestliže má zadání, bojí se nebo je to záměr, pak je to ještě horší.

Nedivím se proto, že k vašemu zpravodajství měl výhrady i pan předseda vlády. Tyto výhrady mám já také a ujišťuji vás, že i velká řada dalších občanů.

Vladimír Folk, Plzeň

 

Vladimír Folk 12.2.2008 13:25

Výhrady ke zpravodajství ČT

I když ČT věnovala zpravodajství z voleb prezidenta v pořadech p. Železného a p. Moravce hodně času, přesto v něm chyběla zásadní aktuální analýza jejich nedůstojného průběhu. Velmi důležitý byl již boj o to zda se bude volit tajně nebo veřejně. Ve zpravodajství ČT se stále opakovalo, že bylo rozhodnuto o veřejné volbě, na což prý nakonec ODS přistoupila po dlouhých obstrukcích. A to je nepřesné, zavádějící i nepravdivé. Je přece zcela zřejmé, že rozhodnutí o veřejné volbě dosáhla ČSSD nekorektně využitím (nebo zneužitím) funkce p. Vlčka, který předsedal společné schůzi parlamentu a senátu. Vzhledem k tomu, že při minulých volbách se rozhodovalo v tajné volbě, bylo by logické při rozhodování o tajné nebo veřejné volbě položit otázku: kdo je pro změnu tedy pro veřejnou volbu? Pak by však veřejná volba neprošla v senátu a volilo by se tajně (a to i v případě, kdyby následovalo hlasování obou komor současně).

O nekorektnosti postupu ČSSD při rozhodování o veřejné volbě se krátce zmínil jako host ve studiu pouze p. Cepl. Celkově lepší analýzu průběhu volby měl komentátor Novy v pořadu Střepiny dne 10. 2. ve 21.20. 

Tak toto je jeden důležitý nedostatek vašeho zpravodajství. A k zamyšlení se objevuje otázka proč tomu tak je. Jestliže reportér nevnímá fakta a neumí je do zpravodajství interpretovat, není dobrý profesionál. Jestliže má zadání, bojí se nebo je to záměr, pak je to ještě horší.

Nedivím se proto, že k vašemu zpravodajství měl výhrady i pan předseda vlády. Tyto výhrady mám já také a ujišťuji vás, že i velká řada dalších občanů.

Vladimír Folk, Plzeň

Ivan H 10.2.2008 18:56

Re: Poněkud směšná argumentace poradce pana prezidenta

Směšná argumentace? Můžete mě vylíčit co se stalo ve druhém kole? Nebylo to to o čem pan Haas píše? Takže si myslím že pan Haas měl pravdu a směšná je ta  Vaše argumentace.

Ivan H 10.2.2008 18:45

Re: Re: Pane Haas, nemůžu s vámi polemizovat ani náhodou.....

A on má gerontusinza nějakou inteligenci?To je velká novinka.;-P;-P;-P

vasekpav 10.2.2008 16:25

Re: Pane Haasi - v USA voli "electoral college" presidenta USA verejne.....

ODS u mě klesla  nejníž  co se dá , celej ten cirkus  Jen pro klause  .Toho  nafrněného panáka .!! 

Ludva 10.2.2008 10:46

Česká televize pracovala dobře

ČT odvedla dobrou práci, v zásadě, kdo to sledoval celé, měl vyvážený dojem. Nelze dělat závěry z jedné reportáže. A konečně i poslanci nic hrozného nepředvedli. Obstrukce jsou součástí práce parlamentů všude ve světě. Dobře, že volba byla veřejná, aspoň se zamezilo spekulacím, kdo pro koho a hlavně proč hlasoval.

Ppete 10.2.2008 9:31

Česká televize a způsob volby

Pane poradče, vaší Šloufově spolku už věříte jen sami.

Hobbo 9.2.2008 20:09

Re: šaškárna

Ja taky,ale jak to udelat kdyz ta parta nepostradatelnych ignorantu stejne nic neudela,protoze by pak vyslo na jevo co chce luza,a to se jim uz nehodi do kramu.Jim se hodi pouze hlasy od luzy,a panize ktere jim tak snadno padaji do klina.Co to chce?DEFENESTRACI tech mamlasu.

Barča 9.2.2008 12:09

šaškárna

 Neubráním se poslat příspěvek.Naši zákonodárci se zase předvádí.Zákony si vykládají podle toho,jak se jim podle dané situace hodí.Dokud nebudou u nás zákony pevně dané a respektované,nebude v naší zemi pořádek nikdy.Být panem Švejnarem už bych ve sněmovně nebyla,když je jasné,že za každou cenu musí být zvolen pan Klaus.Tak proč ta šaškárna.Poslanci stejně musí volit podle toho,jak jim strana a vláda nařídí i když je to v rozporu s jejich svědomím.Proto jsem pro volbu presidenta veřejností.

hahahaha 9.2.2008 0:08

Re: Re: Otázka

Je zajímavé, že před pěti lety (při volbě Klause), se konala ta samá procedura a tehdy to ODS nevadilo. Ovšem o  neo- totalitní ODS je všeobecně známo, že by ústavu ČR měnila nejraději podle politické situace každý půlrok ...

pepan 8.2.2008 21:11

neuvěřitelné

 neuveřitelné se stalo skutečností, to co dnes předvedli páni poslanci a senátoři je podle mne jen výraz celkové úrovně našich zákonodárců, doufám že ne naší společnosti. kdo zítra rosekne ten gordický uzel?

Hobbo 8.2.2008 20:51

BLA BLA BLA

Lidi nikomu z Vas vubec nevadi jaky stado tupych idiotu z Vas dela hrstka posrancu v parlamentu?Z Vasich dani predvadi saradu ze ktere se chce uz opravdu blejt,a Vy se tu dohadujete mezi sebou navzajem i kdyz dobre vite ze to stejne prd ovlivnite.Dokud budou media ulisne a podbizive pochlebovat levicacke luze tak to nemuze dobre dopadnout.Vzpomente na 48 rok.Taky se zmasirovaly masy,ajak to dopadlo vime vsichni.Mam vaznou obavu,ze nynejsi situace se zacina podobat te z roku 48.

Herakleitos 8.2.2008 20:14

Re: Pane Haasi - v USA voli "electoral college" presidenta USA verejne.....

Z jediného důvodu- koupené hlasy. Když to nevíš tak zalez!8-o

balthasar 8.2.2008 17:32

Re: Otázka

To neni žádná finta, prostě se v jednacim řádu praví, že se hlasuje veřejně, neusnese-li se sněmovna jinak. Z toho jasně plyne, že o veřejné volbě se usnášeti netřeba, když je to by default. ;-)

pepan 8.2.2008 17:02

Re: Re: máte pravdu

  Tak kdyz jsou vsichni pantatove nyni pohromade,muzou do hodiny zmenit ustavu, a to tak ze prezidenta zvoli obcane jiz letos. usetri na uplatcich poslancu, stejne to jde urcite z verejnych zdroju . pokud ne tak je to lobink a to je spis pro organy cinnych v tresnich vecech. zbavi se nehezke nalepky nemravu, a do velikonoc mame presidenta jakeho obcane opravdu touzi mit.

pepan 8.2.2008 16:20

Re: Re: máte pravdu

tak sleduji tu demokratickou volbu hlavy NASEHO statu, a ptam se kde je produktivita a odbornost posrancu za ty jejich prijmy. ja to nechutne divadlo, doufam ze to Pan Svejnar vydrzi ,drzim palec.    I kdyz se mi chce zvracet, ubezpecuji ze rozhodne ne kvuli zdravotnimu stavu.

Karim 8.2.2008 16:11

Jste cisty clovek - mate malo zkusenosti s uplatky......

...nejlepsi system je, predat uplatek predemna "escrow account" napriklad k mafistu sloufovi.  Escrow account uvolni omenu az po dosazeni zadanwho ukonu - napriklad po zvoleni narcise presidentem. 

Pri pouziti verejne volby se vedlejsi naklady prodrazi - tzv "zradci" budou muset pocitat s pomstou zuroveho paroubka a navic budou chtit po ODS nejaka koryta.....  a koryt v PS (Teplik) ci velvyslancu apod je omezeny pocet - prosty ODS lid pak muze skarede nest, ze pri boji o koryta je maji preskocit prebehlici od socanu......

Karim 8.2.2008 16:04

Pane Haasi - v USA voli "electoral college" presidenta USA verejne.....

....jaky to asi ma dle Vas duvod? 

Snahy o prosazeni neverejne volby jsou snahou o minimalizaci "vedlejsich nakladu". Nemcova trefila hrebik na hlavicku - pokud budou obcane na poslance videt, ti budou asi hlasovat jinak, nez pri tajne volbe.....   z nejruznejsich duvodu.......

Skybird 8.2.2008 15:53

Re: Otázka

Fintou je ale to, že se jedná o společnou schůzi obou sněmoven a proto by o proceduře mělo být hlasováno společně a nikoli odděleně sněmovna a senát. Čili nejde o shodu či neshodu dvou komor, ale o jedno společné hlasování. Howgh.

Skybird 8.2.2008 15:49

Pane Hassi a je snad standardní, aby se pár dní před volbou scházela Klausovo pravá ruka s prodlouženou paží zhrzeného Zemana ?

Lpíte-li na standardech, tak též bojujte za standardní politickou kulturu a pranýřujte extrémní odchylky od ní. Pokud toto neděláte, pak jste pouze tuctovým demagogem !RvRv

Öman 8.2.2008 15:25

Re: Re: Pane Haas, nemůžu s vámi polemizovat ani náhodou.....

R^

Öman 8.2.2008 15:22

Re: Článek na úrovni schůzky Šlouf-Weigel...

Logika houpacího koně

VLADIMÍR 8.2.2008 14:59

Re: Jako poradce

Souhlas, jako starší ročník to nemá vůbec jednoduché.

jakovy 8.2.2008 14:18

jkotku : Re: Re: Re: Verejna volba je priznani korupce poslancu

R^

jakovy 8.2.2008 14:12

Ty Magore, Re: Bohužel jsme opět blízko patu, hledáme i tu nejmenší možnost, jak získat body

my víme jak lid chce hlasovat a proto ani k volbám chdit nemusí. Souhlas s názorem lidu zajistí přece hlasovací automaty (made in ČSSD). Jó zlatí komunisti (a NSDAP).

jakovy 8.2.2008 14:05

hele Zima, strať se Re: Pane Haas,

máme přece globální teplení, oe >-

Marek 8.2.2008 13:59

Re: Re: a zase jeden ...

Promiňte, ale potřeboval bych vysvětlení v čem jste vyspělejší a v čem je vaše vidění světa jiné než to, které kritizujete. Vždyť i pro Vás jsou odeesáci bez jakéhokoli rozlišení sprostí, nevzdělaní, neinteligentní ... Po dlouhé době, zase přispívám do nějaké diskuse, protože obvykle mě otráví hned prvních několik reakcí. Úsměvné je, že ti kdo kritizují vulgaritu, sprostotu, nevzdělanost, třídní nenávist, tak činí vulgárně, sprostě, nevzdělaně a (třídně) nenávistně. Nemám nejmenší problém přiznat, že i mezi levicově smýšlejícími lidmi jsou lidé slušní, inteligentní, vzdělaní a mezi pravičáky hulváti, zabedněnci a podvodníci (a vice versa). To tak prostě je a je to zcela zřejmě sociologická konstanta každého společenství lidí.

jakovy 8.2.2008 13:43

Re: Prasoprezident konci

on vám radil ?  8-o

jakovy 8.2.2008 13:40

Re: Jako poradce

A prosím Vás, Štváči, štvete ještě někoho, kromě sebe?

Kecal. 8.2.2008 13:38

Re: Otázka

Máte dobrej postřeh.