5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Čapí hnízdo není žádný politický proces!

Už dlouho jsem nekomentoval dění kolem našeho premiéra Andreje Babiše. Říkal jsem si, že některé věci jsou tak jasné, že komentáře ani není třeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kočí 30.4.2019 11:37

Je to jasně politický proces

Nejvíc mi na tom vadí, že takových čapáků najdeme stovky možná tisíce. Nejsou to úplně podvody, ale kdyby se do toho zašťouralo, určitě by se tam něco našlo. Samozřejmě, na to nemá policie kapacitu. A v tom to je, proč má kapacitu na Babiše a na ostatní ne?

Protože je Babiš premiér, který šlápl na kuří oko kdekomu (např. Valenta). Tak se vytáhne všechno, co jde. A je to na něčí (politickou) objednávku.

Proto je to jasný politický proces, který má za cíl odstranit nebo zdiskreditovat Babiše.

J. Vaníček 29.4.2019 22:45

Re: Čapí hnízdo?

No, právě - čapák je politický.

J. Vaníček 29.4.2019 22:44

Omluva - chybně jsem přečetl

Slovensko místo Správného Slovácka. Pak i část mých úvah je nesprávná. Jinak si Myslím, že Valenta nemůže Babišovi přijít na jméno - daně a sázení mu moc nejdou dohromady.

J. Vaníček 29.4.2019 22:40

Valento, ty slovensklý senátote,

píšeš kraviny. Zatahuješ do toho Horákovou a další postižené. To je hanba - od tebe. Babiš to dávno vysvětlil, proč to považuje za "politický" proces. Souvisí to s politikou, s jeho 30 %, které by si rádi rozdělili političtí troškaři jako TOP 09, STAN, KDÚ a tak. Osobně si myslím (myslím, netvrdím), že to na něj ušili koaliční partneři. Jinak si piš o Slovensku. Svinstva tam máte taky dost. Jenom asi myslím jiné svinstvo než ty.

M. Šimon 29.4.2019 21:29

Podiv nad myšlením pana senátora

Vážený pane senátore,

Vy si skutečně myslíte, že k tomu aby byl veden politický proces je nutné poukazovat na Miladu Horákovou? To, že je u nás politika kriminalizována dojde snad každému, kdo jen trochu umí číst. Začalo to pádem Nečasovy vlády (bude tomu již 6 - slovy šest) let a podívejte se na výsledky. To na jedné straně. Na straně druhé - případ Davídka Ratha, který byl dopaden s miliony v ruce a dodnes není možné proces ukončit. Nejsem příznivcem Andreje Babiše, ale s názorem, že kdyby nebyl v politice, tak problém Čapího hnízda neexistuje, souhlasím, protože za všech stran se nevede polita ve jménu lepších programů, ale zásadně proti Babišovi (a zároveň prezidentu Zemanovi).

Uvítal bych, kdyby někdo z těch myslitelů, jakým jste asi i Vy, sdělil, že celý problém spočívá v tom, že je možné čerpat na soukromou firmu dotace a tím křivit a likvidovat tržní prostředí, což je naprosté svinstvo.

Aby se Vám rozsvítilo, bylo by snad vhodné, aby někdo založil sázkovou kancelář a dostal na to tučné dotace od státu, či EU. Protože by šlo o silnou konkurenci Vašeho podnikání, tak byste snad konečně pochopil, kde leží jádro pudla.

Milan Šimon

J. Vrška 29.4.2019 20:48

Čapí hnízdo?

A co kdybychom se začali bavit o Vondrovi a o tom, jam nacpal mnoho peněz do kapes svým kamarádům? Nebo o solárních baronech, kteří nás budou stát víc, jak dva biliony? A kolik peněz z nákupu letadel Casa ulila pěnice Vlasta? A všichni víme, že seznam by byl hodně, hodně dlouhý. Ale toto zjevně nikomu nevadí a když se do někoho kope, tak se přidáme.

D. Mach 29.4.2019 20:25

Re: Dost se podivuji,

Ukradených "pouze" asi padesát miliónů a prej se vrátili do státního rozpočtu. Vy mě bavíte! A jestli se rozkradlo víc, tak ty ostatní peníze se nevrátily do rozpočtu? On asi bude Babiš čaroděj, no né?

D. Mach 29.4.2019 20:22

Překvapivý článek

A ejhle, tak pan "Parlamentní listy" Valenta dokáže sepsat i článek s jasným názorem.

K. Janyška 29.4.2019 18:57

Re: Hezky řečeno. Zejména ta první věta je v pořádku.

Ale je... Dzp.

V. Čermák 29.4.2019 17:13

Re: Oligarcha oligarchovi vlkem ?

O Etiku nejde, jde přece o Prachy, z Hazardu...

V. Čermák 29.4.2019 17:08

Re: Ano, není to politický proces!

Pane Rečku, z vás se stal snad Babišův Poradce, že mu tak Dobře Radíte? Navíc si myslím, že Zrovna "Toho" se Bojí spíše Babišovi protivníci, z vody vařící...

V. Církva 29.4.2019 15:46

Re: Oligarcha oligarchovi vlkem ?

Proto taky není pan Valenta v kriminále. Z hlediska etického využil naivity a hlopuati gamblerů. Proto nemá dávat podobné lekce etiky.

F. Kusák 29.4.2019 13:37

Dost se podivuji,

jak se neustále přetřásá "kauza" Čapí hnízdo. Taková banalita, peníze posloužily dobré věci, jinak by tam byly pouze rozvaliny a koneckonců se vrátily do státního rozpočtu. Ať někdo zkusí vypočítat, kolik peněz z bruselských fondů bylo doslova rozkradeno, pochybně investováno a kolik politiků bylo k těmto prachům přisáto jak k matčinu prsu. Jenže nějak se o tom nemluví. Proč? Tak ať mně někdo netvrdí, že se jedná u A. Babiše účelovou kauzu, která vlastně kauzou ještě není.

A. Alda 29.4.2019 13:26

Nikdy ještě v žádných volbách jsem anonisty nevolil,

ale že "čapí hnízdo" je politickým procesem, o tom nepochybuji ani v nejmenším. Kdyby se Babiš nesral do politiky, nikoho by nějaké čapí hnízdo vůbec nezajímalo.

A. Reček 29.4.2019 12:22

Ano, není to politický proces!

To jen Babiš pro svou ochranu to vydává za politikum. Kdyby před volbami si nechal tu kauzu Čapí hnízdo v klidu policejně vyšetřit, neměl by s tím už problém. Pravda vždy časem vyplave na povrch, proč se on toho bojí??

M. Valenta 29.4.2019 12:11

Re: Oligarcha oligarchovi vlkem ?

Je to o trochu složitější. Nejdřív byl hravý naiva co si občas zahrál v hospodě hromádky, pak přišel Valenta s blikající bednou, hravý naiva a hlavně jeho rodina přišla o vše i o naivu, Valenta naopak za malou úlitbu státu přišel ke všemu co si zamanul. Zkrátka podobná lumpárna za asistence státu jako ti podomní prodavači, teď jsem zapomněl jak se to říká.So geht das.

F. Kusák 29.4.2019 11:47

O rodině Valentů něco vím,

jen se divím, proč raději nemlčí. A není to o hazardu, je to o zavřených firmách a podivných konkurzech.

M. Prokop 29.4.2019 11:20

Re: Oligarcha oligarchovi vlkem ?

Valenta gamblery k něčemu nutí?

M. Prokop 29.4.2019 11:19

Re: Máte to popletené

Když někdo něco posere, hned ječí o "štvanici".

P. Lenc 29.4.2019 11:08

Nojo,

když on to myslí tak dobře a jen závistivci mu háží klacky pod nohy...chudák Andrejko.Nakonec, koblihy smažené na řepkovém oleji se pro 30% našich občanů stalo národním jídlem a on to ví.

V. Kříž 29.4.2019 11:07

Re: Vážený pane senátore,

jestli to ale nebylo tak, že dokud byl na dotační cecek Babiš přisátý jako podnikatel, bylo to sice nesprávné (dotovat někoho znamená okrádat druhého), ale odpor to vzbudilo, až když mu jeden struk nestačil, takže vstoupil do politiky, aby si přisvojil pomocí funkce a vlivu i zbylé tři. už jen ten podvod s korunovými dluhopisy by měl stačit na basu.

J. Hejna 29.4.2019 11:06

Re: ale no tak

Asi tak.

Proto se to tak táhne.

P. Kubáč 29.4.2019 11:05

Oligarcha oligarchovi vlkem ?

Babiš nechť se omluví Horákové za "politický proces"

Valenta nechť se omluví gamblerům za zničené životy.

J. Hejna 29.4.2019 11:03

Re: Máte to popletené

Ale Jourová na tom aspoň vydělala; k naší (české) škodě.

J. Hejna 29.4.2019 11:01

Re: Hezky řečeno. Zejména ta první věta je v pořádku.

Kde nic není, ani čert nebere.

J. Hejna 29.4.2019 10:59

Ale, ale

Takže, když se mohu k něčemu vyslovit, tak to není.

Zajímavá teorie.

M. Kolář 29.4.2019 10:53

souhlas, díky senátore

Nedávno mne senátor Valenta zde vytočil komentářem k napadení poslance Feriho, a také jsem to adekvátně komentoval.. Ovšem tento dnešní komentář k dané věci je vynikající a přesný. Díky senátore.

V. Čermák 29.4.2019 10:40

Re: Hezky řečeno. Zejména ta první věta je v pořádku.

Správně, Babišův Satelite, dobrá Rotace okolo svého mocného pána, Babiše....

V. Čermák 29.4.2019 10:39

Pan Valenta jednou Tak, podruhé Onak.

Nedávno pan Valenta dobře popsal dění v Moravské hospodě a časté rvačky mezi opilci kvůli blbým řečem. Ale dnes, inu, Babiš mu zdanil Hazard, Toš tak....

Č. Berka 29.4.2019 9:28

takhle se dotovalo

https://reportermagazin.cz/a/irPzg/vitejte-ve-skole-dotacnich-kouzel