Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Babiš se teď bojí ODS. To ekonomice svědčí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L. Písařík 13.10.2018 23:59Kovanda já vás obdivuji, vy víte, co ví Babiš, ještě dříve než Babiš. Nejste náhodou z Prahy? |
J. Svoboda 14.10.2018 20:03Re: Kovanda Velmi snadno, pane Písaříku. Ať je pan Kovanda odkudkoli, s Babišem je to horší. Ten neví ani to, co věděl ještě před půlhodinou. |
L. Písařík 14.10.2018 21:53Re: Kovanda Nezklamal jste mně. Dokonce víte i to, že Babiš neví, co víte vy. A s tou Prahou promiňte, to byla rána do křa. |
O. Schnabl 13.10.2018 23:39ODS vítězem jen bych chtěl připomenou všem těm rádcům, kteří kritizovali ODS a Pana prof. Fialu za to, že nešel do koalice po volbách do sněmovny s ANO. Fiala je dobrý a vzdělaný vůdce, který bez velkých slov a gest vyvedl ODS ze tmy a jeho strategie je účinná. Do dalších voleb může ODS ještě posílit, protože Ano se již nebude moci vymlouvat na dřívější vlády a jak je vidno nastane účtování všech nerealizovaných slibů. |
M. Prokop 13.10.2018 23:58Re: ODS vítězem Účtování nastane teprve až v době cyklické recese. Do té doby bude Bureš uplácet, i na dluh. |
M. Šejna 14.10.2018 9:37Re: ODS vítězem Babiš uplácí na dluh tak intenzivně, že dluh poklesl z částky 1683 mld. v roce 2013 na současných 1572 mld. Když je potřeba nadávat na Babiše, tak i pokles dluhu lze vykládat jako uplácení na dluh. :-D |
K. Janyška 14.10.2018 11:03Re: ODS vítězem Ekonomika světa roste, dluhy se snižují. To je normální, ne ? Zločinoide... Dzp. |
M. Šejna 14.10.2018 11:49debiloide Kajane reagoval jsem na tvrzení, že Babiš uplácí na dluh. Když napíšu, že dluh klesá, debiloid Kajan vyrukuje s tvrzením, že je konjunktura. Zkuste, debiloide Janyško, komentovat původní tvrzení, že Babiš rozdává na dluh, abyste příště nebyl za debiloida. |
K. Janyška 14.10.2018 17:57Re: debiloide Kajane Ach taaaak. Tak to joooo... Dzp. |
J. Svoboda 14.10.2018 20:07Re: ODS vítězem Pane Šejno, blábolíte nesmysly. Nadáváním Babiše neodstraníme. Že však je nutné ho odstranit, je nabíledni. Jenže až vám to dojde, bude dávno pozdě. |
L. Písařík 14.10.2018 0:01Re: ODS vítězem Souhlas, ale taky se může upamatovat na původce marasmu pod vlivem vlády ODS v minulosti. A bylo by dobře, aby si to už nyní každý den připomínali. |
J. Jurax 14.10.2018 8:17Lidi naštěstí zapomínají. Protože kdyby ne, neměli by pomalu koho volit ... leda někoho, kdo se ještě nedostal k vládnutí. |
F. Kusák 14.10.2018 13:08Re: ODS vítězem Máte rád Prof. Fialu a ODS, nikdo Vám to nebere. Já spíše spoléhám na ANO a A. Babiše a jeho podnikatelské schopnosti. Ale také jsem realista a vím, že chyb a hloupostí se dopouštějí všichni. Jen naivkové třeba věřili E. Macronovi, že nějak zázračně zachrání Francii. No a nyní je jeho podpora minimální. I ANO má některá rozhodnutí, s kterými zásadně nesouhlasím. A jinak, konkurence partají je potřebná, jinak bychom byli zpět v totáči. |
J. Pallas 13.10.2018 21:27Zajímavá úvaha Autor však podle mě zapomněl na jedno: Kobliha není levicová ani pravicová. Nebude-li Babiš dělat vyložené boty, má svých 20% jistých, vše navíc je bonus. Vždyť koho z jeho voličů zajímá jeho minulost nebo EET? |
P. Papež 14.10.2018 10:17Kobliha se točí, jak to vyhovuje jeho penězům. |
M. Šejna 14.10.2018 11:51Re: narozdíl od Papeže, který se točí tak, jak to vyhovuje penězům těch druhých. |
J. Svoboda 14.10.2018 20:11Re: Pravda, pane Šejno, obojí je svinstvo a obou je třeba se nekompromisně zbavit. |
K. Horák 13.10.2018 18:55Od zlodějské ODS ? Správná úvaha. |
P. Papež 14.10.2018 10:19Zlodejskemu Babisovi? Nasypal blbcum ze státního, a ti se mohou zbláznit radostí .Ubohost doby a kmotra. |
L. Písařík 14.10.2018 21:58Re: Před Babišem byli i takoví co sypali ze státního do své kapsy, pamatujete takového Hřebříčka? A nic se nedělo. Nebo ten socministr z Hodonínska, jméno už jsem zapomněl, ale byli i vysoce postavení u něj na zabijačce, ti by si asi mohli vzpomenout. |
K. Janyška 13.10.2018 18:27Zločincovo ANO dostalo do rypáku. Konečně. A teď už to půjde ráznaráz... Dzp. |
K. Horák 13.10.2018 16:04A co Kovanda užitečného dělá ? |
K. Janyška 13.10.2018 18:18Re: A co Kovanda Blbá až stupidní otázka... Dzp. |
K. Horák 13.10.2018 18:53Re: A co Kovanda Vy jste schopen to posoudit. Jaké hodnoty za svůj život vytvořil? |
K. Janyška 13.10.2018 20:42Re: A co Kovanda Je dobrým ekonomem. To stačí... Dzp. |
J. Svoboda 14.10.2018 20:13Re: A co Kovanda Vzpírá se vaší blbosti a to je podle mého názoru dost. |
Š. Hašek 13.10.2018 13:41Co to sleduji, tak Babiš se neustále bojí a třese. To takový Drahoš nebo Štěch, gladiátoři!!!! Nejsem volič ANO. Jen málo sleduji Moravce a neštuduji Kalouska. |
J. Chaloupka 13.10.2018 13:02Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale byl ODS zatlačen doleva. No tak musí rozhazovat naše peníze, i kdyby chtěl šetřit. Ona ho Maláčová donutí. A ODS dokud se nezbaví toho žva... pardon mluvky Fialy (mimochodem z Brna) tak se výše nehne. Ostatně ona určitě není pravicová. Ostatně skutečná pravice tady nikdy nevládla. Na pravici si Klaus st. jen hrál. |
P. Lenc 13.10.2018 13:35Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale Opravdu mně baví vaše invektivy k Brnu a Moravě.A hrozně rád bych znal vaši definici pravice.A co se týče "pravicového" Babiše, tak zřejmně neposloucháte jeho výlevy.Na tiskové konferenci řekl, že ANO je pro VŠECHNY, což pane Chaloupko nezní zrovna pravicově.Nebo mně budete tvrdit, že zní? |
F. Kusák 13.10.2018 14:08Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale No, to je pravda pane Lenci, obecně řečeno, pravice je skutečně pro všechny. A tam kde vládla pravice, tedy ta konzervativní, vždy na tom vydělali všichni. Zato levice žene lidi do záhuby, viz bohatá Venezuela. Nebo máte na věc jiný názor? A k Brnu se také vyjádřím a mohu si to dovolit, přesto, že tam nežiji, ale žijí tam mí příbuzní a strávil jsem nějakou dobu na študiích. Nelíbí se mně, že politiku tam ze zákulisí ovlivňují lidé kolem pánů Fialy a Průchy a nikoliv voliči. A jestli to Brnu přinese něco dobrého, se teprve uvidí. Vyděsilo mě, že jsem zaslechl, že se musí předělat územní plán Brna. Bože, po kolikáté už. Takže Hlavní nádraží se bude zase stěhovat nahoru? Myslím, že je důležitější, aby se konečně začalo stavět. Konsensus se stejně nenajde. A takových problémů je v Brně hodně. |