6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Babiš se teď bojí ODS. To ekonomice svědčí

Víkendové volby premiéru Babišovi definitivně otevřely oči. Zatímco totiž poslední dobou úspěšně lovil hlasy v levicovém revíru, tedy v sociální demokracii a u komunistů, vyrostl mu rival v revíru pravicovém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lepka 13.10.2018 15:49

Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale

Docela by mě zajímalo, kdo ze zákulisí dokázal oblbnou Brňáky, aby si zvolili Hollana a jeho Hnití.

V. Čermák 13.10.2018 18:13

Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale

No Oni se hlasitě vymezovali proti tehdy arogantnímu primátorovi Onderkovi. A Hnití se z nich stalo až se odhalili...

L. Písařík 14.10.2018 0:05

Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale

Jsem pro vybudování nového nádraží v pozici Rajhrad. Lépe se tam zavedou všechny tratě, nebude překážet město a dá li Bůh, dokonce i rychlostní železnice, pokud nás v 30. stol. potrefí. A současné nádraží přejmenovat na BRNO-ZASTÁVKA.

M. Prokop 13.10.2018 21:11

Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale

Hm, pokud víte.

Spíš ale nevíte. Lidé či podnikatelé, žijící z dotací, jsou přirozeně levicoví. Skutečná pravice by dotace zrušila.

F. Kusák 14.10.2018 12:54

Re: Pokud vím, tak Babiš je typicky pravicový volič, ale

Pokud to říkáte jen tak, budiž Vám to odpuštěno, pokud ovšem z neznalosti věci, potažmo z nenávisti k Babišovi, pak si nalezněte konsolidovanou účetní uzávěrku Agrofertu, abyste nemluvil nesmysly.

J. Jurax 14.10.2018 8:41

Ale kuš ... typická pravice nemá v tomto státě šanci být významně zvolena. Předvolební slibotechna je nezbytná, anžto pravicových voličů slyšících na pravicové koncepty je málo.

A Babiš je pragmatik. Všeci kradnú a všichni to dělají blbě, kdežto já dám koblihy a zajistím blahobyt všem a skřípnu živnostníky, co neplatí daně. Tohle nemohlo nezabrat, ovšem pravicové to nebylo ani omylem.

F. Kusák 14.10.2018 13:00

Re:

Tak Babiš je pragmatik a typická pravice nemá šanci, no budiž. Tak koho jste vlastně volil a nebo jste připraven emigrovat? Také by mě zajímalo, jestli jste se nějak, v poslední době, politicky angažoval, protože kritizovat je snadné, ale někde uspět, je přeci jen složitější.

J. Jurax 14.10.2018 13:19

No jo, dobrý muži, emigrovat nehodlám, volil jsem ODS, neboť to je nejpravicovější strana s potenciálem dostat se do sněmovny, politicky se neangažuju, neboť všichni v politice být nemůžem, někdo taky musí vytvářet hodnoty a mně prduchovi specielně důchod stačí ... :-) ... a právo kritizovat mi upírat nebudete.

A pochlubte se, jak jste na tom Vy?

F. Kusák 13.10.2018 12:34

Pan Kovanda

je skrytým nepřítelem Babiše, který o něm prohlásil, že se měl ucházet o zaměstnání v Agrofertu. Byl však vyhozen pro neschopnost. Nemohu posoudit, zda je pan Kovanda schopný či nikoliv, ale způsob argumentace tohoto jako ekonoma je divný.

I. Širůček 13.10.2018 9:49

Takže zvyšování nízkých platů

odhání voliče od ANO? Kdo by si to byl pomyslel ...

J. Cyrany 13.10.2018 9:44

Vida.

Všude se tvrdí, že pravolevá orientace ztratila smyslu a pan Kovanda nehledí. A pan Kovanda musí mít pravdu , když je stále vidět ve veřejnoprávních mediích.

F. Navrátil 13.10.2018 9:30

Pravicová levice a levicová pravice

Autor se mylně domnívá, že se bývalí voliči sociální demokracie vrátí, pokud bude radikální ministryně práce a sociálních věcí Maláčová více prosazovat sociální jistoty a sociální dávky. Opak je pravdou. Volby sociální demokracii neprohrál jen Sobotka, který opustil lidi práce a tulil se k pražské kavárně, neziskovkám a nepřizpůsobivým, ale zejména ministryně Marksová s svým sociálním inženýrstvím a Valachová s uhozenou inkluzí. Shrnuto: Sociální demokracie se vzpamatuje až se začne věnovat lidem práce, přestane prosazovat euronesmysly, dupne na parazitické neziskovky, omezí sociální dávky pro nepřizpůsobivé a přestane s politikou vítačtství. A to už je napravo od stran jako TOP 09 nebo Piráti.

J. Svoboda 13.10.2018 9:42

Re: Pravicová levice a levicová pravice

To je ale blábol při 7% volebního zisku, že?

Pěkný den.

F. Navrátil 13.10.2018 10:15

Re: Pravicová levice a levicová pravice

Těch mizerných 7 procent volebního zisku je právě důsledkem toho, že Sobotka odvedl sociální demokracii od tradičních voličů, zaměstnanců a živnostníků, kteří dnes mají zcela jiné preference než genderové třeštění nebo sypání sociálních dávek do lidí, kteří nepracovali, nepracují a pracovat nebudou. Co je na tom k nepochopení?

Š. Hašek 13.10.2018 13:00

Re: Pravicová levice a levicová pravice

Přesné.

Já už se nedivím, že někdo nepochopí. Fakt se nedivím, že solidní, pracující, vyuč./s maturitou rodina nemohla volit ČSSD s jejich modrohlupákem Dienstbirem a fakt dělňasem Štěchem.

Zkráceno. Uvozovky u hovorových výrazů vynechány.

L. Písařík 14.10.2018 0:10

Re: Pravicová levice a levicová pravice

7% JE VÝSLEDKEM toho, že lidé tu stzranu, která není ani demokratická a ni sociální, prostě už nepotřebují. Ani repasse už nepomůže. Zaplatí za Lidový dům a jdou se klouzat.

F. Kusák 13.10.2018 14:12

Re: Pravicová levice a levicová pravice

Ne, není to blábol a Vaše připomínka je nesmyslná. Jiná věc je, že pokud by se sociální demokracie takto chovala, nebyla by to sociální demokracie liberálního levicového střihu.

R. Langer 13.10.2018 16:53

Re: Pravicová levice a levicová pravice

Ale byla by volitelná. :-D

M. Prokop 13.10.2018 21:15

"liberálního levicového"

Nesmysl. Můžete být liberální. Můžete být levicový. Ale NEMŮŽETE být liberálně levicový (i když to o sobě dost pitomců, pouze levicových, tvrdí).

J. Jurax 14.10.2018 8:48

Levice a liberalismus se vylučují.

M. Hoblík 13.10.2018 9:29

Je to tragedie Čechů!

Jsou v zájemné rozepři kvůli nějakému slovenskému agentovi STB! Asi jsou ti Češi troubové.

J. Jurax 14.10.2018 8:54

A co soudíte o Moravanech?

K. Janyška 13.10.2018 8:57

Babiš se má bát prokurátorů a policie.

Jak to, že ti dacani mlčí k jeho hříchům... Dzp.

J. Chaloupka 13.10.2018 13:05

"Musí" vyšetřovat Čapí hnízdo, čin který sice se nestal,

v r. 2008 nebyl v trestním zákoníku, ale "vyšetřit" se to musí. Asi jako dávky pro Čunka, nakonec se ukázalo, že to byly dětské přídavky, které v tomto státě dostával každý, kdo měl děti. No a Čunek měl čtyři. Tak se musel zatraceně otáčet.

J. Lepka 13.10.2018 15:55

Re: "Musí" vyšetřovat Čapí hnízdo, čin který sice se nestal,

Broučku "podvod" je v trestním kodexu už od Chammurappiho, to se jen koblihožrouti snaží přesvědčit sami sebe, že pokud nebyl definován dotační podvod, nejednalo se o trestný čin.

V. Čermák 13.10.2018 18:21

Re: "Musí" vyšetřovat Čapí hnízdo, čin který sice se nestal,

No o trestný čin se nejednalo, neboť nebyl porušen zákon. Ale klidně házejte koblihami dál, jako Saturnin...

K. Janyška 14.10.2018 11:04

Re: "Musí" vyšetřovat Čapí hnízdo, čin který sice se nestal,

Ducký, Mrázek, Kejla, Kovarčík a další a další... Dzp.

J. Svoboda 13.10.2018 8:06

1676 zastupitelů, to už Agrofert neuhlídá.

Teď Burešovi začnou krušné chvíle, až jeho jménem začnou úřadovat loktaři, šíbři a noví kmotři, kteří se dozajista na ANO nalepili a přeskočili na čerstvý výtah k moci a penězům.

Pěkný den.

M. Šurgot 13.10.2018 4:32

CSSD ma na krku dluh Altnerovym dedicum a hrozi ji realny bankrot.

Dalsi negativum tohoto stavu je pro normalne myslici volice to, ze zatimco bezny obcan ma za zadkem exekutory za nezaplacenou jizdenku v MHD, nema mit politicka strana problem za stovky milionu dluhu?!

Navic strana, ktera ma v “popisu prace” hajeni pravd tohoto “bezneho obcana”?!

Babis ma zase na krku setreni za zneuziti dotaci. Dokud se to setreni neukonci, mel by taky bezny obcan uvazovat nad svym volebnim hlasem. Protoze kdyby onen obcan zneuzil statni dotaci, mel by zcela urcite problem.

V obou pripadech tyto politicke sily, CSSD i Babis, momentalne “ziji u volicu na dluh”... Dluh s duverou, tedy dluh s volebnimi hlasy.

Z. Lapil 13.10.2018 9:17

Re:

Někde (na psích komentářích?) jsem četl, že Altner nejen že byl věřitelem ČSSD, ale měl i svoje dluhy. Jeho syn - dědic se proto dědictví vzdal. Čímž nechci naznačovat, že měl dluhů nesplatitelně, ale ono jestli máte za zády kvůli pár miliónům "Ukrajince", tak vás ani půl miliardy v blíže neurčené budoucnosti neutěší.

Mně z toho vychází, že aktuálním věřitelem ČSSD je stát.

POZOR: to celé je moje spekulace na základě jedné jediné nezaručené zmínky, takže kdokoliv to vezme jako zaručený fakt, může se šeredně zmýlit. Smysl to ale dává a je to způsob, jak vysvětlit, že je ticho po pěšině.